Minkälainen on nuorekas?

kalliomies

Varsin monen naisen profiilissa lukee " Olen nuorekas ..."

Minkälainen nainen tai mies on mielestäsi nuorekas?

16

384

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhgfj

      Tämähän on jännä keskustelupalsta. Täällä pohditaan ja analysoidaan näköjään koko ajan kaiken maailman asioita mitkä edes jotenkin liittyvät seuranhakuun netistä.

      Nuorekas mies/nainen on ikäistään nuoremman näköinen. Se, että kertoo olevansa nuorekas ei nuorekas kuitenkaan usein todellisuudessa ole. Sillä vain yritetään antaa parempi vaikutelma itsestään.

      • DEITTAILIJA

        No tämänhaän ON nettideittipalsta.

        Jännää olisi, jos täällä keskusteltaisiin talonmaalauksesta.


      • gfhgfj
        DEITTAILIJA kirjoitti:

        No tämänhaän ON nettideittipalsta.

        Jännää olisi, jos täällä keskusteltaisiin talonmaalauksesta.

        Tarkoitin vaan, että on vaan vähän huvittavaa että täällä syvällisesti pohditaan nettideittailuun liittyviä asioita. Vähän niin kuin se olisi jotain tiedettä... Ei siinä mitään, mutta kun luin tuossa muutamia ketjuja niin vähän vaan huvitti.

        Esim. tämä ketju on harvinaisen huvittava:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9824791

        Varsinkin nimimerkin seen that kommentti on hyvä ;)


      • - Julia -
        gfhgfj kirjoitti:

        Tarkoitin vaan, että on vaan vähän huvittavaa että täällä syvällisesti pohditaan nettideittailuun liittyviä asioita. Vähän niin kuin se olisi jotain tiedettä... Ei siinä mitään, mutta kun luin tuossa muutamia ketjuja niin vähän vaan huvitti.

        Esim. tämä ketju on harvinaisen huvittava:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9824791

        Varsinkin nimimerkin seen that kommentti on hyvä ;)

        Kuka helvetti tota nyt jaksais lukea? Eipä voisi vähempää kiinnostaa.


    • pinnallisuus rules

      Ajatuksiltaan ja tyyliltään.
      On 4 -kymppisiä, joita luulisi 6-kymppiseksi ja 6-kymppisiä, joita luulisi ainakin 10 vuotta nuoremmiksi.
      Se on monen tekijän summa, eikä yksinomaan ulkoinen olemus tee nuorekkaaksi, vaikkakin sitä ( ulkonäköä) täällä deittipalstoilla vain tuijotetaan.

      Kun olen katsellut profiilikuvia, niin jos ei olisi ikään laitettu, vaikea olisi monen kohdalla sitä ikää arvata.Moni 4-kymppinen mies kun näyttää jo
      parikymmentävuotta vanhemmalta. ( tietenkin siis naisetkin, jotta miehet ei vedä herneitä nenään.)

      Kun tapasin edesmenneen mieheni, hän oli minua 10 vuotta vanhempi.En ikimaailmassa olisi arvannut häntä niin paljon vanhemmaksi, korkeintaan 3 vuotta tai niillämain.
      Hän oli poikamainen, hoikka,nuorekkaasti pukeutuva ( ei kuitenkaan mikään buutsisankari) ja tietenkin geenitkin vaikuttivat.hän oli siloposki, niinkuin äitinsäkin.
      Monilla uurteita kasvoissa, joka vanhentaa.ainakin tupakointi ja ryyppääminen edesauttavat vanhentumista, näitä hän ei kumpaakaan käyttänyt.

      No tässä minun näkemykseni nuorekkaasta, varmaan on toisenlaisiakin.
      Huvittavinta nuorekkuuden hakua ja siinä epäonnistumista, on mielestäni se kun naiset ja miehet pukeutuvat kuin teinit.Se on surkuhupaisaa, eikä ainakaan tee vaikutusta minuun.Mutta jokainen tyylillään.

    • 5+10

      Nuorekas on niin kulunut fraasi, että sillä ei ole mitään merkitystä.

      Itse en edes halunnut nuorekasta silloin, kun netissä ilmoitus oli. Halusin ihmistä joka olisi ollut ihan ikäisensä.

      Nuorekkuutta toitottava ihminen ei ole sovussa todellisen ikänsä kanssa.

    • keke13

      Näin 26-vuotiaan näkökulmasta keski-iän ylittäneiden nuorekkuus on enemmänkin asenteessa kuin ulkonäössä. Asenteessa se näkyy mielestäni niin, että ihminen elää tässä päivässä ja ajassa eikä missään 60-luvun kullatuissa muistoissa. Nuorekas ihminen ei ole kaavoihin tai opittuihin tapoihin kangistunut vanha pieru vaan hänen sisällään on edelleen polte nähdä, oppia ja kokeilla uusia asioita. Mielestäni optimisti on yksi nuoruuden keskeisimmistä piirteistä, joten sitäkin pitäisi löytyä vielä vanhemmallakin iällä.

      Pukeutumalla on myös hyvä pysyä ajassa kiinni, muttei sitä pukeutumistyyliä kannata vuosikymmeniä nuoremmilta lähteä kopioimaan.

    • olen havainnut

      Ihminen, joka kertoo olevansa nuorekas on todellisuudessa useimmiten ikäistään vanhemman näköinen ja pukeutuu edelleen samalla tavalla kuin silloin kuin hän oli nuori eli näyttää siis elähtäneeltä ja vanhalta. Ei pysy mukana ajan hengessä, on jäänyt jälkeen trendeistä ja muodeista, jämähtänyt menneisyyteen.

    • itse mieltäisin nuorekkuudella sellasta henkisesti raikastunutta, uteliasta ja iloista, omalla tavallaan ajan hengessä mukana olevaa positiivisesti ajattelevaa ihmistä, ihmistä jolla on semmonen meno tällä hetkellä päällä, että sen kummepia nyt vähän kokeillaan mikä tuntuu hyvältä ja katotaan jos lähtee.

      mutta minä luen niin kuin haluan itse asian ymmärtää :D

    • eräs deittailja

      Nuoret ovat nuoria. Vain ne jotka eivät enää mielestään ole nuoria voivat olla mielestään nuorekkaita. Eli se että ilmoittaa olevansa nuorekas tarkoittaa että ko hlö ei koe enää olevansa nuori mutta joko kokee olevansa tai haluaisi olla mieleltään ja/tai vartaloltaan ikäistään nuorempi.

      • nuorekas on

        joku keski-ikäinen, joka hakee ikäistään nuorempaa seuraa


    • mun ajatelmia

      Oiskohan hän sellainen normaalin painon rajoissa oleva, jonka hiukset
      leikattu muodikkaasti. Tämä karvahattutyyli kikkaroineen vanhentaa
      ketä vain.

      Pukeutuu siististi, navettatakki tyyli pitää unohtaa kokonaan, sekä lököttävät
      vetimet. Tupakointi vaikuttaa naamaan kellä vain. Ulkoilu pitää kuntoa
      yllä ja tuo hyvää mieltä. Hymyä huuleen...ei pidä vatvoa mielessään ikääntymistä,
      otsarypyt syvenee...

    • heh hee

      Ai lihava ei voi olla nuorekas? Kiitti päivän parhaista nauruista :D

    • hohhohhoo

      miten yöllä voi tulla päivän parhaat naurut, no kännissä tietysti.

    • oikeasti nuori

      Nuorekas = rupsahtanut kääkkä, joka yrittää epätoivoisesti markkinoida itseään.

      • niih**niih

        Joku läskisäkki, jolla kynällä piirretyt kulmat, silmät kehystetty mustalla maalilla ja tissit roikkuu napaan asti....Sellainen on omasta mielestään nuorekas ja
        seksikäs


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe