Zhenzillä on kivoja ja värikkäitä vaatteita joista pidän ja mallit sopivat minulle. Tietääkö kukaan suomalaista tai ulkolaista nettikauppaa josta niitä saisi? Suomessa tiedän Wishwear liikkeen mutta siellä ainakin netin valikoima suppea verrattuna siihen mitä Zhenzin kotisivuilla esitellään. Asun paikkakunnalla jossa ei juurikaan valikoimaa ole ja välimatkaa isompiin kaupunkeihin on reippaasti.
Zhenzi netissä
japzu
3
1375
Vastaukset
- kerttu123
Hei!
Zhenziä myy netissä ainakin Big Oliver (Lahtelainen vaateliike). Maahantuojan puhelinnumero on 09-3478 300. Jos näkee netissä jotain mistä pitää, voi varmasti maahantuojan kautta selvittää, mistä voisi tilata. - Zhenzi-fani
Hei,
Tampereella on Linda Mode, jonka valikoimiin kuuluu Zhenzi-mallisto. kurkkaa nettisivuille: www.lindamode.fi - Mulle kans
Myös Outin Vaatehuone -niminen nettikauppa myy yksittäisiä Zhenzin vaatteita. Googlaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604966Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582119- 2062081
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131324Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181088- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839