Zhenzillä on kivoja ja värikkäitä vaatteita joista pidän ja mallit sopivat minulle. Tietääkö kukaan suomalaista tai ulkolaista nettikauppaa josta niitä saisi? Suomessa tiedän Wishwear liikkeen mutta siellä ainakin netin valikoima suppea verrattuna siihen mitä Zhenzin kotisivuilla esitellään. Asun paikkakunnalla jossa ei juurikaan valikoimaa ole ja välimatkaa isompiin kaupunkeihin on reippaasti.
Zhenzi netissä
japzu
3
1458
Vastaukset
- kerttu123
Hei!
Zhenziä myy netissä ainakin Big Oliver (Lahtelainen vaateliike). Maahantuojan puhelinnumero on 09-3478 300. Jos näkee netissä jotain mistä pitää, voi varmasti maahantuojan kautta selvittää, mistä voisi tilata. - Zhenzi-fani
Hei,
Tampereella on Linda Mode, jonka valikoimiin kuuluu Zhenzi-mallisto. kurkkaa nettisivuille: www.lindamode.fi - Mulle kans
Myös Outin Vaatehuone -niminen nettikauppa myy yksittäisiä Zhenzin vaatteita. Googlaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613