Olen syönyt pillereitä nyt vuoden ajan ja olen huomannut, että koko ajan on nälkä, tai ei välttämättä edes nälkä mutta tekee mieli syödä koko ajan. Liikun sen verran, että paino ei ole vielä päässyt nousemaan, mutta pelkään koko ajan. Lisäksi himoan korkea hiilihydraattipitoisia ruokia: leipää, pastaa, karkkia, leivonnaisia...
Pelkään, että saan diabeteksen tätä menoa.
En keksi mitään muuta kuin, että pillerit tämän aiheuttavat, sillä mitään mujita muutoksia elämässäni ei ole tapahtunut mikä' voisi selittää tämän.
Onko kenelekkään muulle sattunut samaa? Miten pääsisi eroon hiilihydraattiriippuvuudesta? PItäisikö jättää kaikki "valkoinen" ruoka pois ja sokeripitoiset ruoat?
Kiitos jo etukäteen!
Pelkään, että saan diabeteksen tätä menoa.
En keksi mitään muuta kuin, että pillerit tämän aiheuttavat, sillä mitään mujita muutoksia elämässäni ei ole tapahtunut mikä' voisi selittää tämän.
Onko kenelekkään muulle sattunut samaa? Miten pääsisi eroon hiilihydraattiriippuvuudesta? PItäisikö jättää kaikki "valkoinen" ruoka pois ja sokeripitoiset ruoat?
Kiitos jo etukäteen!
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.