Miten isken naapurin miehen?

girlie girl 86

Naapurustossani asuu pitkä, tumma, hoikka, mahdottoman komea mies.
Miten isken hänet itselleni? Aion toimia hyvin pian

10

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo nakki!

Törmäät 'vahingossa' ja väännät vaikka tikusta asiaa, lopuksi annat numerosi jos mies ei itse tajua pyytää ja pyydät soittelemaan.

• näytä tissis taikka

alat jutteleen ja tikusta asiaa. toista päivittäin niin kauan että ymmärtää yskän

• girlie girl 86

tarvin lisäneuvoa nyt aion toimia aivan lähiaikoina
      joten ihan turha muiden hänestä haaveilla!

• ´20+18

Itellä oli joskus saman tyylinen tilanne naapurin miehen kans.. Etin vähä taustatietoja ym. ja sain selville että missä baarissa se käy aina joskus niin ei sitten menny kauaakaan kun siellä baarissa törmättiin ja oli helppo mennä juttelemaan sillä verukkeella että "hei sä taidat olla mun naapuri" ... no eipä sitte se mies ollu yhtää sellanen ku kuvittelin ku sen kans juttelin mutta kavereita ollaan oltu siitä asti..

• käkriäinen

tarvin lisäneuvoa nyt aion toimia aivan lähiaikoina
      joten ihan turha muiden hänestä haaveill

Lisää tunnetta ja suoraa toimintaa peliin, estot piiloon!

• nainen naapurista

Heh, mä just iskin tuon naapurin... ei muuta kun tikusta asiaa, yritä törmäillä mieheen vähän väliä, räpsyttelet silmiä ja vähän flirttailet. Kyllä se siitä ;)

• FASTER!

MENE ENSIN NUORENTAVAAN IHONPUHDISTUKSEEN! TUOLLAINEN MIES ON TEINITYTTÖJEN PERÄÄN!IHAN VARMASTI. YSÄRISUKUPOLVI ON MYÖS JO AIKA ELÄKELÄISJENGII.SUN PITÄÄ KILPAILLA 2000-MADE TYTTÖJEN KANSSA JA SE MERKITSEE SITÄ ETTÄ SUA VOIDAAN REPIA,KYNSIÄ,POTKIA JA PURRA.GOT IT?

• Mies2662

menet vaikka ''Lainaamaan'' sokeria:)

• Naapurin setä

Tule lainaamaan liimaa niin katsellaan sitten.

• Mun mies

Taitaa olla mun oma aviomies, hyvannakoinen ja kaikki naiset kuolaa sen peraan.
      Jos mies ei itse tee aloitetta (ei siis tee) niin ole sen verran itsekunnioitusta oleva nainen ja jata se rauhaan vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56