Go on yhtiöt?

lllööö

Millaisia kokemuksia???

11

4911

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööll

Paska paika. Tampereella ja Jyväskylässä saa huonoa palvlua ja ymilielsitä kyykytystä. En tykkää, ei kuulemma monimuukaan. Myös epäselvyyksiä palkkojenn ja lomarahojen suhteen, ei aina muista maksaa!

• Kappa69

tollases tapaukses jossa palkat tai lomarahat ei tule silloin kun pitää, siitä pitää olla yhteydes liittoon, sen jälkeen rupee homma toimii, ellei vaihtoehtot ovat aika vähissä palkanmaksajalla^^

• näillä mennään

Olen ollut kirjoilla huhtikuusta lähtien,eikä paikan paikkaa ole tarjottu!Hakuajat kun umpeutuvat,he siirtävät taas parilla viikolla päättymisaikaa.Katselin juuri että ne paikat jotka olivat huhtikuussa haussa,ovat siellä vieläkin. P*ska paikka jos töitä haluaa tehdä!
      Henkilökunta oli ainakin täällä toimistossa mukavaa,mutta ihmettelen suuresti tätä toimintaa...
      Hyppäsin Opteamin leipiin,niin johan alkoi töitä ilmaantua

• Surkeaa!!

Aivan luokatonta toimintaa, en suosittele!!! Ensin ei kuulu moneen kuukauteen mitään vaikka ensin luvattiin, sitten pitäis lähteä kolmessa sekunnissa johonkin paskahommiin. Työvaatteitakaan ei anneta, turvakenkiä ja muita. eihän sitä voi ottaa työtä vastaan jos ei ole kortteja eikä kamoja!?!

• Edamss90

Itse sain työpaikan Go On Yhtiön kautta ja pomokin vaikutti mukavalta ku sanoin, että hyväksyin sen työpaikan 3 kuukaudeksi itselleni. Koska tarvitsin työtä todella paljon, koska en halunnut olla työttömä, koska saisin tuplasti paskempaa rahaa muuten.

• Töitäkö...hahah

Älä viitsi!!! Nämä hakkee työntekijöitä vaikka ei ole edes mitääm paikkoja vappaana. Erikoista meininkiä!!!

• kiertäkää kaukaa

aivan järkyttävä firma:-) ammattitaidottomia työntekijöitä kaikki toimihenkilöt ja huijaavat minkä ehtivät. En suosittele kenellekään. Joka euron saa taistella ulos.

• Kotkassaperseillään

Irtisanoin itseni. Laittomin perustein jää palkkoja saamatta, työvuoroja perutaan niitä korvaamatta, kaikki heidän mokat käännetään työntekijän syyksi. Paska palkkaus, vuoroja vähemmän kun mistä puhuttiin ja johto hoitaa asiat mielummin puhelimitse kuin spostilla kun tiedustellaan heidän osaltaan laittomasta vuorojen jatkuvasta perumisesta ilman ilmoitusta työntekijälle. Ei vastaa spostiin ja kinuaa vaan puhelimessa asian hoitamista ettei vaan jää todisteita heidän sanomisistaan. Vasta kun liitolla uhkaa alkaa epämääräisiä vastauksia spostiin satelemaan.
      Paskaa kohtelua, huonosti hoidettuja jokaikinen asia heidän osaltaan, pompottelee vuokratyöntekijöitä miten sattuu.

• dkkxkdks

By the way, puhelimeen voi myös asentaa sovelluksen, joka nauhoittaa puhelut, niin jää niistäkin todistusaineistot. Itellä ACR käytössä ja hyvin on pelannu

• Anonyymi

Kellään tuoreita kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8236
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4438
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4048
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      50
      3175
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3086
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2840
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2506
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2009
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1986
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      1923
    Aihe