uskomattoman hyvä sisko

sisarus

Sisareni on käynyt äärettoman kovan elämänkoulun lävitse.

En koskaan lakkaa ihailemasta hänen ajatustyyliään; se on hienoakin hienompi.
Hänellä on AINA aikaa ja halua auttaa apua tarvitsevaa, AINA hyvä sana kuulijalle, AINA valmis osallistumaan ja tukemaan.
Mistä ihmeessä hän saa tuota kaunista energiaa riittämään?

Hänen ystäväpiirinsä on laaja. Tiedän aivan varmaksi että jos hän koskaan enää joutuu tiukalle, hän ei ole yksin. Apua tule aivan varmasti jopa liiaksi.

Yriän salaa toimia kuin hän, muuta minulle se on paljon vaikeampaa. Se vain ei synny luonnostaan.

Kainka paljon kunnioitankaan häntä!

7

2253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama täällä

Mulla kans aivan tajuttoman hyvä isosisko! Eli tässä asiassa elämä on kyllä antanut parasta. Ihan puhdasta kultaa ja hyvä esimerkki kaikessa mahdollisessa. Monta kertaa olen miettinyt että miten se osaakin olla noin hyvä ja reilu tyyppi! Mun sisko!

• <3<3

Oon teille niin kateellinen. Mulla ei edes ole siskoa ja veli ei piittaa mistään tai kenestäkään. Haluaisin itsekin olla tuollainen ihminen.

• supersister

Mun sisko on aivan mieletön pakkaus myös. Ex- miehensä kanssa yhdessäollessaan makoili kotona netissä tai haukkui puhelimessa muita ihmisiä. Se on taito kuulkaa sekin. Ja eron jälkeen kosti exälleen, joka todella mahtava isätyyppi, viemällä sen kaiken omaisuuden ja järjestämällä ties mitä insesti- sun muita syytöksiä sen päälle. Todella reipasta ja aikaansaavaa toimintaa! Ei se näköjään tartte enää sukulaisiaankaan mihinkään, vaan putputtaa ku höyryveturi etiäpäin.

• kiitosta!

"Ei se näköjään tartte enää sukulaisiaankaan mihinkään, vaan putputtaa ku höyryveturi etiäpäin"

Päivän parhaat naurut! Heh heh !

• Uusi Auer

Tosi super on tuo sisko!!! Hyi helvetti..Itsekin olen äiti, mutta luulen että ajaisin tuollaisen yli autolla jos muita ei olisi lähistöllä ja olisin varma että se kuolisi.

• Pikkusisko94

Mä kanssa katson mun siskoa ylöspäin! Loistava tapaus, aina ollut mun tukena ja laittaa muut tosi usein oman etunsa edelle. Nättikin kuin mikä ja huippuälykäs! Rakastan häntä kovasti :-)

• pettynytsisko:/

Ihana kun joku osaa arvostaa siskoaan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5537
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      2039
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1631
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      30
      1321
    6. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1277
    7. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      64
      1274
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1174
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1098
    Aihe