Onks kellään kokemusta tuommoisesta härvelistä? Stokkalla myydään, sikahintaan 600 €. Pitäis jotekin parantaa kollageenituotantoa, mut olis kiva tietää ensin että onko joku saanut tuloksia tämmöisellä?
http://www.sqoom.fi/
Tuosta linkistä löytyy lisätietoja...
SQOOM anti-age laite
10
4174
Vastaukset
- Markettas
En tiedä tuosta kysymästäsi laitteesta. Itsellä on kyllä toinen ja edullinen kaulan alueen kiinteyttäjä. Niitäkin myydään juuri samoja Stokkalla.
Omani ostin n. vuosi sitten paikallisesta City Marketista. Geeliä ostin lisää myöhemmin Stokkalta. Tämä toimii kyllä hintaansa nähden oikein hyvin. Aluksi käytin päivittäin , nyt pari kertaa viikossa tai kun muistan.
http://www.riobeauty.fi/kauneudenhoito/kasvojen-kiinteytys/neck-toner - Ryppynaamari
Nosto. Olisko vieläkään kokemuksia kellään tästä Sqoom-laittteesta?
- Ninde
Ostin Lufthansan lennolta Sqoomin, hinta oli n.480e. Mietin kyllä pitkään, kun tuntui edelleen aika kalliilta investoinnilta. Olen nyt käyttänyt vasta muutamana päivänä, mutta vaikuttaa kyllä tosi hyvältä. Hoito sujuu käden käänteessä ja iho näyttää jo nyt selvästi kirkkaammalta ja tasaisemmalta. En osaa tietenkään pidempiaikaisista vaikutuksista sanoa, mutta ainakin toistaiseksi on yllättänyt positiivisesti ja käyttö tosi helppoa.
- Ilonainen
Minäkin ostin tällä viikolla Stokkalta ja kyllä jännittyyneenä odotan, että miten laite vaikuttaa ja vaikuttaako. Hintahan on tosi korkea, joten jos ei mitään näkyvää vaikutusta tule, niin sitten voi sanoa, että harmittaa. Ikää minulla on 50 ja hauaisin kiinteytystä ja muutaminen juonteiden silotusta ja tietenkin ennalta ehkäistä ettei rapistuisi enempää. Laittakaa käyttökokemuksia :)
- Minä myös
Ilonainen kirjoitti:
Minäkin ostin tällä viikolla Stokkalta ja kyllä jännittyyneenä odotan, että miten laite vaikuttaa ja vaikuttaako. Hintahan on tosi korkea, joten jos ei mitään näkyvää vaikutusta tule, niin sitten voi sanoa, että harmittaa. Ikää minulla on 50 ja hauaisin kiinteytystä ja muutaminen juonteiden silotusta ja tietenkin ennalta ehkäistä ettei rapistuisi enempää. Laittakaa käyttökokemuksia :)
Ostinpa minäkin laitteen eilen. Kasvoissani ei liiemmin ole juonteita eikä ryppyjä, mutta odotan innolla edes jotakin parannusta toisen silmän alla olevaan lievään silmäpussiin ja tietysti kasvojen kirkastumista yleisestikin. Iho tuntuu jo nyt napakammalta, mutta varmasti vain tuon geelin vuoksi - saman vaikutuksen saisi levittelemällä kasvoilleen munanvalkuaista, kuten jotkut kuulemma yhä tekevät.
Aion käyttää laitetta myös käsivarsien ihoon, jossa pienikin parannus on aivan selvästi havaittavissa. Kummankin ranteen yläpuolella noin kymmenen sentin matkalta ihoni on karhea ja punapilkullinen; pilkut vaikuttavat jonkinlaisilta pikkuruisilta tukkeutumilta eikä niihin tehoa mikään kuoriminen ja kosteutus. Ihotautilääkäri ei osannut sanoa, mistä oli kysymys, ja tuli siihen johtopäätökseen, että "tuo nyt on vain tuollainen ihotyyppi". Ei ole mikään nätti ihotyyppi, joten kokeilenpa puhdistus- ja kirkastamisohjelmia.
Toivottavasti tuloksia alkaa näkyä. Minua vähän harmittaa jo etukäteen se, että vaikka laitteeseen investointi olikin suuri, nuo geelit ne vasta kalliiksi tulevatkin. Purkissa on korkkia, suutinta ja pohjarakennetta siinä määrin, että geeliä mahtuu sekaan vain puolet purkin koosta. Geeliä kehotetaan myös käyttämään runsaasti, joten tässä saa juosta Stockalla vähän väliä uutta ostamassa 89 euroa per purkki. Yritin googlettaa jotakin ulkomaista nettikauppaa, mutta tätäpä myydäänkin vain harvassa paikassa ja jokainen tilauspaikka ohjaa suomalaisen googlaajan oitis Stockmannin tai sen toisen jälleenmyyjän sivuille; ei pääse edes katsomaan, paljonko geeli muualla maksaa.
Oletteko, käyttäjät, kokeilleet sitä vesitippatemppua? Minä kokeilin, mutta siinä se tippa vain istuu laitteen päällä eikä tee mitään erikoista. Myyjäkin mainitsi tuon selittääkseen, kuinka voi todeta koneen olevan käynnissä, mutta ei kertonut, mitä siinä pitäisi tapahtua.
Pari vuotta sitten kävin kosmetologilla kiinteytyshoidoissa ihan mielenkiinnon vuoksi, ja kyllähän ne tehosivat oikein kivasti, ainakin iho säteili niin, että muutkin huomasivat. Yksi hoito kuitenkin maksoi 60 euroa, ja koska hoidot otetaan kymmenen kappaleen sarjana ja sen jälkeen noin 6 viikon välein ikuisuuksiin asti, tämä laite - jos se siis toimii - maksaa itsensä takaisin aika pian.
Raportoidaanpa kokemuksesta myöhemminkin, eikös?
- 54v
Aika kalliita laitteita ostelette ilman parempaa tietoa.Onko ollut apua?
- Muita seerumeita
Mulla on ollut Sqoom käytössä jo vuoden verran. Käytin sen geelin mikä paketin mukana tuli ja sen jälkeen olen käytellyt ihan markettien tehotippojen kanssa. Esim. Lumenen C-vitamiiniseerumin tms. Tulee paljon halvemmaksi ja toimii oikein hyvin niilläkin.
- old fat lazy
oletteko saaneet konkreettisia ruloksia?
- tätinen
Mulla olisi myynnissä vähän käytetty Sqoom-ihonhoitolaite, paikkakunta Espoo. Hinta 200 €. Postikulut sis. hintaa.
Sähköposti:
[email protected] - ei ryppyjä
Tehkää kasvojumppaa-saatte tuloksia. Ilmaiseksi. Tai käykää palsmahoidossa ja mesoterapiassa-maksaa mutta tuloksiakin tulee. Siis jos ei jaksa jumpata..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752