Bon Jovi

greenbabe

Onko totta että, This Left Feels Right jää Bon Jovin viimiseks albumiks?? ei kai bändi oo hajoomassa?? voi ei jos toi on totta! :(

12

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jone

      jää sillä pojat on koko ajan menossa pehmompaan suuntaan,runaway on bändin ainoa kuunneltava biisi..muut ovat niin lällyrockia että......ja muutenkin on pojilta jääny tuo musa tekeminen vähän niinkun sivuasiaks ku herra isoherra on luonut näyttelijänuraansa....täysin paska bändi toivottavasti hajoavat...

      • rock

        MISTÄ TE TOMMOSTA OOTTE KUULLU? Jos se bändi hajoaa nii hajoo myös mun elämä, mä oon koko ikäni kuunnellu kyseistä musiikkia ja on totta t se on menny paskenmpaan suuntaan, mut se on silti BON JOVI!!!


      • Geavy Hlow
        rock kirjoitti:

        MISTÄ TE TOMMOSTA OOTTE KUULLU? Jos se bändi hajoaa nii hajoo myös mun elämä, mä oon koko ikäni kuunnellu kyseistä musiikkia ja on totta t se on menny paskenmpaan suuntaan, mut se on silti BON JOVI!!!

        Ootteko te kuuroja tai jotain? Ei olisi nimittäin suuri menetys jos bändi hajoais.


      • greenbabe
        rock kirjoitti:

        MISTÄ TE TOMMOSTA OOTTE KUULLU? Jos se bändi hajoaa nii hajoo myös mun elämä, mä oon koko ikäni kuunnellu kyseistä musiikkia ja on totta t se on menny paskenmpaan suuntaan, mut se on silti BON JOVI!!!

        tosta uutisesta mun mailikaverilta joka on englannissa, jossain lehessä oli ollut Bon Jovin haastattelu.. mut on kuulumma vielä kiertue tulossa enenkuin lopettaavat...
        pitää vaan toivoo että toi ei ois totta


      • rock
        greenbabe kirjoitti:

        tosta uutisesta mun mailikaverilta joka on englannissa, jossain lehessä oli ollut Bon Jovin haastattelu.. mut on kuulumma vielä kiertue tulossa enenkuin lopettaavat...
        pitää vaan toivoo että toi ei ois totta

        iha ku täs ei ois jo murheita iha tarpeeks. JOnkun tehiksen lopettaminen tuskin ketään liikuttaa, mut Bon Jovi...omistan bändin koko tuotannon, mut en ikinä oo nähny livenä! JOten aika paska jos mun eke keikka on niitten viimenen...


      • jone
        rock kirjoitti:

        iha ku täs ei ois jo murheita iha tarpeeks. JOnkun tehiksen lopettaminen tuskin ketään liikuttaa, mut Bon Jovi...omistan bändin koko tuotannon, mut en ikinä oo nähny livenä! JOten aika paska jos mun eke keikka on niitten viimenen...

        toivottavasti päästään eroon tästä lällyrokkareiden ryhmästä.....


      • greenbabe
        jone kirjoitti:

        toivottavasti päästään eroon tästä lällyrokkareiden ryhmästä.....

        En voi ymmärtää miten joku voi sanoo noin. Bon Jovi on yks parhaimmista bändeistä, se on totta!
        Meille BJ-faneille se on aika kova paikka kun bändi lopettaa. Ei sitä voi uskoo todeksi.
        Mutta se on nähty jo aikasemminkin että kaikki hyvä ja kaunis katoaa.


      • rock
        greenbabe kirjoitti:

        En voi ymmärtää miten joku voi sanoo noin. Bon Jovi on yks parhaimmista bändeistä, se on totta!
        Meille BJ-faneille se on aika kova paikka kun bändi lopettaa. Ei sitä voi uskoo todeksi.
        Mutta se on nähty jo aikasemminkin että kaikki hyvä ja kaunis katoaa.

        ainakii kuvittelen et ne tekis viel levyn ja kiertueen ja lopettas sit, ku mitä nyt viime kuulumisia on kuulunu nii hyvin pojat on jaksanu. Ja kiinnostusta musiikkia kohtaan varmasti löytyy...mutta joskus ne kuitenkii lopettaa...mulle Bon Jovi on enenmmän elämäntapa ku paras bändi =)


    • Fani

      No ei kyllä oo lopettamassa.. Nehä on julkasemassa neljän levyn boxiaki tässä joskus.. Siihen levylle kuulemma tulee kaikkia viisuja mitä ei muilla levyillä oo ollu. Ja niitähä riittää!

      • Gina7800

        Mieki olen kuullu tuosta neljän levyn boxista, bändin kitaristihan oli jossain lehtihaastattelussa puhunut siitä, mutta eihän tuo ihan varmaa ole... Sydän hyppäs kurkkuun ja kyyneleet nousi silmiin ku näin tuon, että Jovit olis lopettamassa... Mulla on bändin koko tuotanto, mutta en ole nähny bändiä vielä livenä, olenhan ollu fani vasta puolitoista vuotta. Mutta silti Bon Jovi on mulle todella tärkeä, ja olis aivan kamalaa, jos pojat päättävät lopettaa. Toivon todellakin, ettei tuo ole totta...!! :( Kamalaa...!


    • fani vuodesta 84

      ihanaa koossa on edelleen ja livenä nähty 17.6 2011 olympiastadionilla vip lipulla ja vielä iho kananlihalla kun oli niin perkeleen hieno fiilis pari vuotta ja sit taas rundi käyntiin ja ostan vip lipun oli sen verran hyvää ruokaa ja juoda sai niin paljon kun halusi jovin piikkiin joten eiköhän nähdä siellä ehkä 2013

    • Rehtijovi

      Isäni on kannattanut Bon Jovia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Bon Jovi -paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Bon Jovia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Poisonia.

      Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Bon Jovi on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata yhtyettä kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni yhtyettä kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Bon Jovi on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe