Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Irakin kurdi

varovasti

Olen juuri tutustunut Irakin kurdi mieheen ja en tiedä mitä ajatella..... Toisaalta hän on aivan ihana ja kiltti ja hänen tunteisiinsa luotan täysin. Käytös on sitten eri asia.... Asumme eri paikkakunnilla ja olemme tavanneet vasta muutaman kerran. Yhteyttä pidetään puhelimitse ja mesessä. Useimmiten jos hän lupaa soittaa tai tulla tiettyyn kellonaikaan meseen niin ei hän soita tai tule. Kun sitten kyselen niin joko unohti soittaa tai on kavereittensa kanssa. Olen tästä sanonut, että tuntuu kuin hän ei välitäisi minusta. No sitten hän suuttuu kun en luota häneen.

Nyt hän pyysi rahaa lainaan. Kun sanoin ettei minulla ole lainata niin hän sanoi että älä enää koskaan soita hänelle tai halua häntä. No sain tilanteen rauhoitettua ja en tiedä mikä minuun meni kun vähän jo lupasin rahaa lainata. Vielä en sitä kuitenkaan ole tehnyt. Tiedän, ei pitäisikään.

Onko tällainen ettei noita pieniä lupauksia pystytä pitämään ja suunnitelmat muuttuvat silmänräpäyksessä ja kaverit menevät kaiken ohi tyypillistä heidän kulttuurissa vai onko nyt kohdalle vaan osunut mies jota vielä kiinnostaa kaverit ja alkoholi enemmän kuin tyttöystävä? Ihan nuoria tässä ei kuitenkaan olla kun molemmat 30

53

3629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukkaat aikasi

      Rahan lainaajako on unelmien poikaystävä?Eihän se ole mies eikä mikään ,joka ei pysty lupauksia pitämään.Eikö olis parenpi unohtaa ja etsiä rehellinen mies .Ilmeisesti sillä on myös muita tyttöystäviä. Miksi tuhlata aikansa paskaan .kun elämässä parenpiakin asioita.

      • Anonyymi

        Muslimit voi rukoilla allahia niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Perse vaan pystyyn ja ulinat päälle


    • ...

      voi voi.. toivottavasti viesti on vitsi.. mies ei halua susta mitään muuta kuin rahaa ja käyttää hyväkseen.. luultavasti jossain on vielä vaimo ja lapset. Otapa ne ruusunpunaiset lasit nokalta jo.. :)

    • tietotuus

      Minulla on vain yksi neuvo: Katkaise suhde. Älä ihmeessä lainaa, luuletko että saat sen takaisin? Rahan pyytäminen on aika selvä merkki siitä että ei ole todellinen suhde vaan kaveri yrittää hyötyä sinusta. Hän voi käyttää sinua hyväkseen, ja kun on tarpeeksi käyttänyt, heittää pois... Ja sinä kärsit.

      Todellinen välittävä kaveri ei kyllä tällaisia asioita tekisi mitä hän on tehnyt. Lue vaan tämän foorumiin esimerkkitapauksista ulkomaalaisten kanssa: paljon on hyväksikäyttöä näiden ulkomaalaisten toimesta. Merkit viittaa minusta selvästi että tämä on yksi niistä. Muista, sinun voi olla vaikea sitä huomata jos emotionaalisesti tykkäät hänestä.

    • kebabpuljussa

      minäkin kävin kerran sellaisessa kebab puljussa syömässä lomamatkallani..... siis suomessa.... olin ystävällinen ja juttelin kurdiksi esittäytyneen tarjoilijamiehen kanssa.....
      kun olin syönyt ja maksanut tarjoilija kysyi minulta, keski-ikäiseltä naiselta, haluaisinko vielä seksiä???

      eikö heillä ole tapoja? huh huh...... en mene sinne enää koskaan syömään.

      • väärä tulkinta

        No ei minulta ole Suomessa kukaan tuollaista koskaan kysynyt vaikka pizzerioissa ja kahviloissakin on usein arabeja/turkkilaisia kassoja ja kotiinkuljetuspizzatkin tuovat turkkilaiset miehet. Kaikki ovat aina olleet ystävällisiä ja asiallisia. Suomessa en ole koskaan saanut asiatonta kohtelua ulkomaalaisilta miehiltä. Toisenlaista kyllä oli Pohjois-Afrikassa käydessäni. Siellä ei aina oltu asiallisia. Voisiko olla kyse, että olet ollut jotenkin flirttaileva? Minä en koskaan flirttaile miesten kanssa. Harvoin katson edes silmiin. Asun kyllä arabimiehen kanssa.
        Kyllä sinä siis voit syömään mennä, mutta älä niin innokkaasti juttele tai ainakaan katsele silmiin.


      • ...
        väärä tulkinta kirjoitti:

        No ei minulta ole Suomessa kukaan tuollaista koskaan kysynyt vaikka pizzerioissa ja kahviloissakin on usein arabeja/turkkilaisia kassoja ja kotiinkuljetuspizzatkin tuovat turkkilaiset miehet. Kaikki ovat aina olleet ystävällisiä ja asiallisia. Suomessa en ole koskaan saanut asiatonta kohtelua ulkomaalaisilta miehiltä. Toisenlaista kyllä oli Pohjois-Afrikassa käydessäni. Siellä ei aina oltu asiallisia. Voisiko olla kyse, että olet ollut jotenkin flirttaileva? Minä en koskaan flirttaile miesten kanssa. Harvoin katson edes silmiin. Asun kyllä arabimiehen kanssa.
        Kyllä sinä siis voit syömään mennä, mutta älä niin innokkaasti juttele tai ainakaan katsele silmiin.

        edellinen kirjoittaja vei sanani. En minäkään ole koskaan saanut asiatonta kohtelua missään pizzerioissa, ystävällisiä ja kohteliaita ovat.


      • 9/10 kurdista p*skaa
        ... kirjoitti:

        edellinen kirjoittaja vei sanani. En minäkään ole koskaan saanut asiatonta kohtelua missään pizzerioissa, ystävällisiä ja kohteliaita ovat.

        Kyllähän nuo kurdit kohteliaita ja ystävällisiä on kasvotusten, mutta poikakaverini, joka on myöskin yhdessä kebab-pizzeriassa töissä, on kertonut että aina jos joku nainen on soittanut puhelimitse tilauksen, niin nämä velikullat naureskelevat keskenään, että tuokin nainen pyysi minua käymään työajan jälkeen, tai että kysyi josko sillä kotiinkuljetuksella voisi vähän kauemman aikaa viettää aikaa. Mikä ei siis todellakaan ole totta!! Vai sanotko SINÄ vieraalle huonoa suomea puhuvalle miehelle tilaustasi tehdessä, että tuu sit ajan kans myöhemmin illalla käymään? :DD

        Muutenkin poikakaverini on ohjeistanut, että suomalaiset kohteliaat hymyt ja iloiset tervehdykset on syytä unohtaa kurdimiesten kanssa, koska nämä miehet olettavat heti hymyn nähdessään, että tuo nainen haluaa seksiä. Ainakaan siis Irakissa tai Iranissa miehet eivät ole tottuneet vastaavaan naisten taholta, ja pitävät kaikkea sellaista suorana kutsuna sänkyyn. Kurdinaapurini (noin kolmevitonen mies, naimisissa ja viisi lasta) on tyypillinen esimerkki. Itse en ole koskaan häneen kummemmin reagoinut (kerran vissiin nyökännyt hänelle kun tuli vastaan), mutta tämä mies on esim erään poikansa opettajaan "rakastunut" (opettaja oli vain ollut kohtelias ja hymyillen kertoillut pojan koulumenestyksestä), hammaslääkäriin (samoin kohtelias nainen) ja pariin naapuriini myös. Nämä naiset ovat kaikki tuttujani ja kertoneet että mies alkanut kertanäkemisen jälkeen soittelemaan ja osalle pommittamaan tekstareita, joissa vannoo jättävänsä vaimonsa jos kyseinen nainen vain sanoo niin, jne :DD

        Eihän KAIKKI toki tälläisiä ole, mutta kaikenlaisia velikultia ja veijareita löytyy...


      • 785
        9/10 kurdista p*skaa kirjoitti:

        Kyllähän nuo kurdit kohteliaita ja ystävällisiä on kasvotusten, mutta poikakaverini, joka on myöskin yhdessä kebab-pizzeriassa töissä, on kertonut että aina jos joku nainen on soittanut puhelimitse tilauksen, niin nämä velikullat naureskelevat keskenään, että tuokin nainen pyysi minua käymään työajan jälkeen, tai että kysyi josko sillä kotiinkuljetuksella voisi vähän kauemman aikaa viettää aikaa. Mikä ei siis todellakaan ole totta!! Vai sanotko SINÄ vieraalle huonoa suomea puhuvalle miehelle tilaustasi tehdessä, että tuu sit ajan kans myöhemmin illalla käymään? :DD

        Muutenkin poikakaverini on ohjeistanut, että suomalaiset kohteliaat hymyt ja iloiset tervehdykset on syytä unohtaa kurdimiesten kanssa, koska nämä miehet olettavat heti hymyn nähdessään, että tuo nainen haluaa seksiä. Ainakaan siis Irakissa tai Iranissa miehet eivät ole tottuneet vastaavaan naisten taholta, ja pitävät kaikkea sellaista suorana kutsuna sänkyyn. Kurdinaapurini (noin kolmevitonen mies, naimisissa ja viisi lasta) on tyypillinen esimerkki. Itse en ole koskaan häneen kummemmin reagoinut (kerran vissiin nyökännyt hänelle kun tuli vastaan), mutta tämä mies on esim erään poikansa opettajaan "rakastunut" (opettaja oli vain ollut kohtelias ja hymyillen kertoillut pojan koulumenestyksestä), hammaslääkäriin (samoin kohtelias nainen) ja pariin naapuriini myös. Nämä naiset ovat kaikki tuttujani ja kertoneet että mies alkanut kertanäkemisen jälkeen soittelemaan ja osalle pommittamaan tekstareita, joissa vannoo jättävänsä vaimonsa jos kyseinen nainen vain sanoo niin, jne :DD

        Eihän KAIKKI toki tälläisiä ole, mutta kaikenlaisia velikultia ja veijareita löytyy...

        Että tämmöinen poikaystävä sulla. No, velikultia ja veijareitahan ne toki ovat. Suomalainen olisi vastaavalla käytöksellä oksettava sika.


      • eienääikinäkurdia
        9/10 kurdista p*skaa kirjoitti:

        Kyllähän nuo kurdit kohteliaita ja ystävällisiä on kasvotusten, mutta poikakaverini, joka on myöskin yhdessä kebab-pizzeriassa töissä, on kertonut että aina jos joku nainen on soittanut puhelimitse tilauksen, niin nämä velikullat naureskelevat keskenään, että tuokin nainen pyysi minua käymään työajan jälkeen, tai että kysyi josko sillä kotiinkuljetuksella voisi vähän kauemman aikaa viettää aikaa. Mikä ei siis todellakaan ole totta!! Vai sanotko SINÄ vieraalle huonoa suomea puhuvalle miehelle tilaustasi tehdessä, että tuu sit ajan kans myöhemmin illalla käymään? :DD

        Muutenkin poikakaverini on ohjeistanut, että suomalaiset kohteliaat hymyt ja iloiset tervehdykset on syytä unohtaa kurdimiesten kanssa, koska nämä miehet olettavat heti hymyn nähdessään, että tuo nainen haluaa seksiä. Ainakaan siis Irakissa tai Iranissa miehet eivät ole tottuneet vastaavaan naisten taholta, ja pitävät kaikkea sellaista suorana kutsuna sänkyyn. Kurdinaapurini (noin kolmevitonen mies, naimisissa ja viisi lasta) on tyypillinen esimerkki. Itse en ole koskaan häneen kummemmin reagoinut (kerran vissiin nyökännyt hänelle kun tuli vastaan), mutta tämä mies on esim erään poikansa opettajaan "rakastunut" (opettaja oli vain ollut kohtelias ja hymyillen kertoillut pojan koulumenestyksestä), hammaslääkäriin (samoin kohtelias nainen) ja pariin naapuriini myös. Nämä naiset ovat kaikki tuttujani ja kertoneet että mies alkanut kertanäkemisen jälkeen soittelemaan ja osalle pommittamaan tekstareita, joissa vannoo jättävänsä vaimonsa jos kyseinen nainen vain sanoo niin, jne :DD

        Eihän KAIKKI toki tälläisiä ole, mutta kaikenlaisia velikultia ja veijareita löytyy...

        monille ko. kulttuuria edustaville miehille riittää jo pelkkä silmiin katsominen kun se näiden kulttuurissa tarkoittaa halukkuutta ties mihin..
        ja jos erehtyy jättämään pitkään huonosti käyttäytyneen pettävän irak kurdimiehen saa kuulla olevansa rahat varastanut h'ra! puhumattakaan sitten siitä että nainen ei saisi suhteessa edes käydä kaupassa parin "huonon" naisen takia se tarkoittaa että kaikki naiset juoksevat pettämässä kaupassa käydessä sillä eihän ostoskeskuksissa ja kaupoissa nyt voi muuta tehdä, siinähän saattaa vaikka miehen kaverin kaverit tarttua ostoskärrystä jalkaan kii ja sitä kautta sänkyyn vai hehe.. välillä tosiaan ihmetyttää näiden miesten järjenjuoksu!

        Pahimpia kumminkin ovat irak kurdien kanssa hengailevat yleensä alaikäiset aivopestyt tytöt jotka etsii netissä seuraa poikaystävien kavereille pelimiehille ja haukkuvat heidän kanssaan muut suomalaiset naiset, vaikka ovat itsekin suomalaisia kristittyjä siitä kun ei pääse eroon vain hankkimalla kurdivaatteita, tunkeutumalla kurdijuhliin, opettelemalla sorania jne!
        Viisaat naiset menevät elämässä eteenpäin eivätkä jää katkerina roikkumaan pelimiehiin jotka toitottavat netissä yms. olevansa sinkkuja ja metsästävät naisia haaremiinsa samalla "uskollisen naisen" pysyessä vierellä, lapsellista.


      • 9/10 kurdista p*skaa
        785 kirjoitti:

        Että tämmöinen poikaystävä sulla. No, velikultia ja veijareitahan ne toki ovat. Suomalainen olisi vastaavalla käytöksellä oksettava sika.

        Voi herramunjee kun tajusit väärin :DD Ei minun poikaystäväni ole samanlainen!! Ei kai olisi mulle kertonut jos itse heittäisi samanlaista juttua kuin nämä duunikaverit? Poikakaverini kertoi just siksi mitä nämä kaverit pitseriassa puhuvat, koska ei pysty ymmärtämään heidän käytöstään ollenkaan. Sanoi itsekin, että viddu mitä idiootteja. Noh, hän onkin asunut jo niin kauan Suomessa, että jos ei olisi niin tumma, niin menisi ihan kantasuomalaisesta ajatusmaailmaltaan ja arvoiltaan.

        Poimikaa vain jatkossakin pitkästä tekstistä vain yksi kohta ja ymmärtäkää sekin väärin :DDDDD


      • eienääikinäirakurdia
        9/10 kurdista p*skaa kirjoitti:

        Voi herramunjee kun tajusit väärin :DD Ei minun poikaystäväni ole samanlainen!! Ei kai olisi mulle kertonut jos itse heittäisi samanlaista juttua kuin nämä duunikaverit? Poikakaverini kertoi just siksi mitä nämä kaverit pitseriassa puhuvat, koska ei pysty ymmärtämään heidän käytöstään ollenkaan. Sanoi itsekin, että viddu mitä idiootteja. Noh, hän onkin asunut jo niin kauan Suomessa, että jos ei olisi niin tumma, niin menisi ihan kantasuomalaisesta ajatusmaailmaltaan ja arvoiltaan.

        Poimikaa vain jatkossakin pitkästä tekstistä vain yksi kohta ja ymmärtäkää sekin väärin :DDDDD

        jos pitsatyössä on noin huono ilmapirii luulisi että työkokemuksen kautta saisi paremmankin työpaikan eikö, vaikka jostain laadukkaammasta ravintolasta vai viihtyykö mies siellä niin hyvin kaikesta huolimatta? jos mies vastustaa moista käytöstä luulisi sen masentavan kun kuulee jatkuvasti vastaavaa jauhantaa.. oletko nyt 100% ettei poikaystäväsi ole samanlainen, kovasti kaksinaamaisuutta näistä tyypeistä löytyy ja kuka muka katselee tuollaista käytöstä jos ei ole samaa mieltä tai ainakin joutuu esittämään heidän seurassaan että ajattelee samanlailla kuin nämä "kaveritkin" ja mitä kavereita ne tuollaiset aivottomat edes ovat, taisin jo tunnistaa pari tyyppiä teksteistä tosin näitä Pitsakuninkaita on Helsinki täynnä olivat samoja tai ei h'ria kaikki suomalaiset tytöt heille ovat sanovat niin kurdinaisille ja vannovat etteivät ota suomalaisia tosissaan.. naureskellaan ja haukutaan ihmisiä ja kun selän kääntää ollaankin naureskelemassa muillekin vaikka sitä kuinka luulisikaan että kunnioittavat.. heillehän tunnetusti kelpaa vain 100% aito kurdilainen nainen vaimo etenkin niille isänmaallisemmille PUK -hemmoille, ei suomalaisia hempukoita paitsi sängyn (tai lattian..) lämmikkeeksi kunnes potkitaan sieltäkin pois kun tulee uusia tilalle.. no toivotaan että omasi on niin erilainen, vaikka luusereiden kanssa hengaakin..


    • *h*h*h*h*h*h*h*

      Kuulostaapa tutulta tarinalta. Missä päin suomea sun kurdis on?

    • pensselitäti

      Älä hyvä ihminen alenna itseäsi kyselemällä miehen perään tai varsinkaan "lainaamalla" hänelle rahaa saadaksesi pitää hänet.

      Ethän ole tosissasi?

    • Hyväksikäyttö vaaran

      Suomalaisen länsimaisten naisten täytyy olla hyvin varovaisia islamilaisesta kulttuurista tulleiden miesten suhteen.

      Perustelut:

      Heidän kulttuurissaan nainen on alisteisessa asemassa.

      Vaarana voi olla monenlainen hyväksikäyttö, myös taloudellinen.


      Monet miehet haluavat länsimaalaisen vaimon, jotta saisivat länsimaan kansalaisuuden. Avioliiton solmittuaan mies sitten kutsuukin alkuperämaastaan jo valmiiksi katsotun vaimoehdokkaan Suomeen.
      Suomalainen vaimo sitten hylätään.

      Saattaa olla, että mies eristää länsimaisen naisen entisestä elämänpiiristään.

      Näistä ajatuksesta huolimatta, en missään tapauksessa ole koskaan ollut ulkomaalaisvastainen.
      Ei kuitenkaan kannata olla sinisilmäinen, vaan kannattaa suojata itseään vaaroilta ja pettymyksiltä.

      • ...

        Niin, onhan näitäkin tarinoita kuultu.. pahimmassa tapauksessa voi länsimaiselle edellisen kirjoittajan mukaan käydä. Mutta sanontahan kuuluu, ei kaikki ole samanlaisia, vaikka ovat samasta kulttuurista ja uskonnosta.


      • Maimu

        Hyväksinkäyytö vaara varmastikin pitää otta islamilaisesta kultuurista Kyllä nee petoja ovat.Ei kaikkia
        Suurin osaa varmasti.See on näin kun yksi mies huija see leviä.Vaikka itse ei ole suomalainen
        nainen ole asiasta samaa mieltä.Ja ollut persialaisen miehen kanssa 4kk Nyt suhdee loppu.Pelkkä
        huijareitä,


    • mielikuva-

      Suosittelen, ettet enää koskaan soita hänelle tai halua häntä. Älä anna rahaa. Unohda hänet heti. Miksi luotat hänen tunteisiinsa? Et voi tuntea häntä mitenkään kuvauksesi perusteella. Olet luonut hänestä mielikuvan, joka todennäköisesti ei pidä paikkansa.

    • hohhoijaa..

      Ei kuulu kulttuuriin missään nimessä valehdella, pettää, lainailla rahaa ja olla pitämättä lupauksiaan. Ei myöskään olla soittamatta kun lupaa. Noin toimii sivistymätön moukka oli sitten kurdi tai kristitty. Kunnon mies ei laita kavereita ja alkoholia rakkaansa edelle. Istuuko suomalainen mies päivät pitkät pizzeriassa muka töitä tehden ja sitten samalla nostaa Kelan etuuksia..Ei, näin toimii vain kurdi,.Jos suomalainen mies olisi tuollainen sika niin et katsosi päivääkään... Kurdisi on pelkkä persoonallisuushäiriöinen narsisti ja tulet sen todennäköisesti huomaamaan liian myöhään. Pakene kun vielä voit! Älkää hyvät ihmiset edes auttako näiden luusereiden lisääntymistä maassamme ottamalla heitä puolisoiksenne.

    • :D

      todella tutulta kuullostaa...

    • varovasti

      Pelkkä valehteleva paska kuten arvata saattoi. Sorruin lainamaan rahaa (onneksi vain vähän) ja seuraavassa hetkessä mies olikin palannut takaisin kotimaahansa. Siellä on ja pysyy, mutta edelleen yrittää pitää yhteyttä. Rahojani en siis takaisin saanut ja sydänkin meni pirstaleiksi. Nyt sydän on kuitenkin parantunut ja elämä jälleen onnellista hyvän miehen rinnalla, joka ei ole kurdi.

      • ????????????????????

        Onko oulussa yhtään kunnon kurdia, mut ei turkkilaisia?
        Sellasta kun hoitaa omat asiansa hyvin ja on oikeissa töissä?
        Ei mikää pizzanpaistaja.
        Niin ja on tietty myös sinkku, asuu omassa kodissa, ei missään solukämpässä ja osaa suomea.


      • håhåhåhåhåhå
        ???????????????????? kirjoitti:

        Onko oulussa yhtään kunnon kurdia, mut ei turkkilaisia?
        Sellasta kun hoitaa omat asiansa hyvin ja on oikeissa töissä?
        Ei mikää pizzanpaistaja.
        Niin ja on tietty myös sinkku, asuu omassa kodissa, ei missään solukämpässä ja osaa suomea.

        Mitä vikaa pizzapojassa on? Voi nekin olla ihan ok? Mutta tuskin on montaa jotka ei ole töissä pizzeriassa tai työttömiä. Paitsi minun mies mutta sitä et kyllä saa! :P


      • hûhûhû
        håhåhåhåhåhå kirjoitti:

        Mitä vikaa pizzapojassa on? Voi nekin olla ihan ok? Mutta tuskin on montaa jotka ei ole töissä pizzeriassa tai työttömiä. Paitsi minun mies mutta sitä et kyllä saa! :P

        oioi... onko sun mies töissä muualla kuin pizzeriassa? Ja on oulusta?
        Niin on munkin miesystävä, ja tiedätkö mitä, mä olen alkanut epäileen, että mä jaan sen miehen jonkun toisen naisen kanssa. Sen asunnosta on löytynyt epäilyttäviä vihjeitä et siellä vierailee joku toinenkin nainen. Hiuksia ja sellaista.
        =)


      • hehehehehhe
        hûhûhû kirjoitti:

        oioi... onko sun mies töissä muualla kuin pizzeriassa? Ja on oulusta?
        Niin on munkin miesystävä, ja tiedätkö mitä, mä olen alkanut epäileen, että mä jaan sen miehen jonkun toisen naisen kanssa. Sen asunnosta on löytynyt epäilyttäviä vihjeitä et siellä vierailee joku toinenkin nainen. Hiuksia ja sellaista.
        =)

        Onneksi mulla ei ole tollasia ongelmia kun olemme asuneet jo pitkään yhdessä ;)


    • hcnidhufpid

      Oletko todella niin rakkauden nälkäinen, että annat vedättää itseäsi. Anna moisen luuserin olla ja etsiä itselleen elättäjä muualta ja keskity sinä etsimään sitä todellista rakkautta, joka kykenee elättämään itse itsensä!

    • sevmekkkk

      on oulussa kunnon kurdejakin :)

      • ????????????????????

        No kerro ihmees missä


      • sorii too late
        ???????????????????? kirjoitti:

        No kerro ihmees missä

        Niillä on kaikilla jo kunnon suominaiset.


      • tuutiitutöötituu
        sorii too late kirjoitti:

        Niillä on kaikilla jo kunnon suominaiset.

        Ai kuka late?


    • ihmetouhua..

      Olen kahdeksannella kuulla raskaana ja naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Asun Itä-Helsingissä, missä on kymmeniä pitsapaikkoja. Talomme ympärillä on 4 ja kahden näistä henkilökunta tuuttailee autolla minulle, ja hymyilee ja yksi kysyi numeroanikin. Jos käyn siellä syömässä, flirttailevat avoimesti, eivät jos mieheni on mukana. Ihmettelen todella tuollaista menoa. En tilaa enää ruokaa kotiin, ihan vain koska en halua yksin kotona ollessa yhtäkään heistä ovelleni. Miten raskaana oleva voi olla kiinnostava heidän mielestään, olenhan huutava huutomerkki että olen varattu.

      • hymy ei ole flirtti

        Ja huutava huutomerkki hedelmällisyydestä ja naisesta joka haluaa perheen eikö kaljakuppilassa istumista.


      • What?
        hymy ei ole flirtti kirjoitti:

        Ja huutava huutomerkki hedelmällisyydestä ja naisesta joka haluaa perheen eikö kaljakuppilassa istumista.

        ????


      • 959040049477

        No siis nämä miehethän ovat aika flirttailevia aina ja mukaviakin varsinkin naisille, mutta ei se välttämättä tarkoita, että yrittävät sinua iskeä. Pizzeriassa pitää olla muutenkin miellyttävä asiakkaita kohtaan tavalla tai toisella eikä raskaus ole merkki siitä aina että on varattu. Aika monetkin naiset saa lapsia vaikka ja kenen kanssa.
        Ja en usko, että kauhean moni mies on kiinnostunut raskaana olevasta naisesta. Tuntuu vähän kyllä epäuskottavalta. Mutta nainen jolla on jo lapsia ei ole mikään ongelma heille.


      • suomalaisnainen

        hei minullehan muuten flirttaili suomalaismiehet kun olin viimeisilläni. yksi sanoi että koska naiset on kauniita raskaana. niinpä en siitä välittänyt enkä suuttunut.


    • suhderulettipyörii?

      Ne pahimmat pelimiehet eivät piittaa mistään, oli nainen naimisissa, sinkku tai raskaana! ilmeisesti lähipitseriasi miehet ovat juuri sellaisia, kuka vaan kelpaa ja vielä parempi jos on perheen haluavaa sorttia eikä viinanhuuruinen bilettäjä. Mutta tosiaan eivät ehkä ole huomanneet miestä mukanasi oletko käynyt yksin pitseriassa?? tai jos miehesi on ollut mukanasi niin toiminta on jo täysin järjetöntä ja rumaa, kannattaa suoraan sanoa että olet varattu hyvälle miehelle että basa nyt riittää lopettakaa.

      Minulla hieman vastaavanlainen kokemus heti kun tapasin sivistyneemmän miehen niin johan oli kurdit kimpussa, yrittävät nyt aivan kaikkea että huolisin exäni takaisin tai jonkun hänen kavereistaan, ehdottivat jopa että voisin lähteä heidän kanssaan ulkomaille niin ettei mies saisi tietää! aivan uskomatonta, en lähde heidän suhderulettiin mukaan.

    • ldldldldldld

      Kuulostaa aika pahalta. Ei kannata alkaa jos ei ole kiinnostunut sinusta mitä ilmeisestikään ei ole.

      • eimiestäenäänetistä

        Mitä näistä Helsingin irakin kurdeista olen oppinut kahden exän kautta etenkin sen ettei kannata ikinä ottaa kurdia vakikumppaniksi (eikä miestä Välimeren maistakaan..) jos haluaa miehen johon voi luottaa 100% eikä petä, hyödy ja pidä sinkkuprofiileja netissä, etenkin monilla kalarilaisilla on kaverien kanssa yhteisiä sinkkuprofiileja feikkikuvilla netti täynnä, suosittuina naistenhoukuttamiskuvina käytetään esim. Ronaldon kuvia..

        ja Välimeren miehet tykkäävät esitellä paidattomia kuviaan netissä, mutta he sentään esiintyvät omina itseinään vaikka hakevatkin lähinnä vain seksiseuraa!

        Monia yhdistää se että haluavat naisen joka ei ole 1. mustasukkainen ja kontrolloiva 2. valmis sietämään sen että mies saa mennä omia menojaan, mutta nainen ei saa että kivikaudelta terve, kuka sitten jaksaa sietää tämmöistä pidempään se olkoon jokaisen oma valinta.


      • 06506560560506
        eimiestäenäänetistä kirjoitti:

        Mitä näistä Helsingin irakin kurdeista olen oppinut kahden exän kautta etenkin sen ettei kannata ikinä ottaa kurdia vakikumppaniksi (eikä miestä Välimeren maistakaan..) jos haluaa miehen johon voi luottaa 100% eikä petä, hyödy ja pidä sinkkuprofiileja netissä, etenkin monilla kalarilaisilla on kaverien kanssa yhteisiä sinkkuprofiileja feikkikuvilla netti täynnä, suosittuina naistenhoukuttamiskuvina käytetään esim. Ronaldon kuvia..

        ja Välimeren miehet tykkäävät esitellä paidattomia kuviaan netissä, mutta he sentään esiintyvät omina itseinään vaikka hakevatkin lähinnä vain seksiseuraa!

        Monia yhdistää se että haluavat naisen joka ei ole 1. mustasukkainen ja kontrolloiva 2. valmis sietämään sen että mies saa mennä omia menojaan, mutta nainen ei saa että kivikaudelta terve, kuka sitten jaksaa sietää tämmöistä pidempään se olkoon jokaisen oma valinta.

        Mun mies on Irakin kurdi ja jos johonkin niin häneen voi luottaa 100%. Ja kuka nainen nyt ei tunnista Ronaldoa? Eihän se näytä edes miltään kurdilta...

        Mä olen aika vaikea nainen ja edes Suomalainen mies ei luultavasti kestäs mun oikeutteluja ja temppuja mutta yllättävästi mun mies vaan pysynyt mun rinnalla vuosia ehkäpä sen takia kun rakastaa mua kaikesta huolimatta.


    • voiherranenaika

      sinä se et tosiaan taida olla penaalin terävin kynä :D

    • dying to be kurdish

      Oulussa todellakin on kunnon kurdeja. Keskustassa joka kulman takaa löytyy ja mitä tulee tuohon rahan lainaamiseen, se on kulttuurillinen piirre jota suomalaisessa kulttuurissa ei oo tavattu. Kurdilaiset lainaa aina rahaa kavereille, siis ihan aina niin hyvin ku mun kaverit tunnen. Sen takia se mies on varmaankin suuttunu, että se olis millä hetkellä tahansa valmis lainaamaan rahaa mikäli sillä sitä ois ja oottaa samaa muilta.

      • 79789500440

        On Oulussa joo. Vaikka mun mies sanoo, että monet hänen kaverinsa ovat ihan täysin valmiita pettämään tyttöystäviään, mutta jotkut on ihan kunnon miehiä. Joillakin on pahoja traumoja ja kova koti-ikävä, joka toki vaikuttaa luonteeseenkin ja käyttäytymiseen. Ja monilla on vaatimuksia tyttöystävää kohtaan tarkoitan, että myös tyttöystävän tulee olla kunnollinen ihminen, joka ei pyöri baareissa ja on myös kiltti ja ymmärtäväinen.

        Ja sen verran mitä tiedän niin badinien kanssa kannattaa olla varovainen, ainakin täällä Oulussa...

        Joo rahan lainaaminen on ihan normia, mutta en mä nyt tiedä tarviiko silti naisen, joka on vasta tutustunut mieheen lainata rahaa, kun ei kuitenkaan luottamusta ole vielä.


    • sattumaako..........

      itsekin seurustelen irakin kurdin kanssa, eri paikkakunnalta hänkin, ja 30... samankaltaisuutta on paljon, ja rahaa hänkin pyytänyt, olemme seurustelleet kohta 8 kk...

      voitko kertoa mikä hänen nimensä on tai ainakin erukirjaimet...?

      • varo

        Kannattaa poistua suhteesta vähin äänin... Yksi ainakin joka on tätä harrastanut (useita naisia samanaikaisesti/uhkailemalla lainannut rahaa/pakottanut ottamaan pikavippejä ym..) nimikirjaimet H.R... Vaikuttanut mm. Oulun, Turun ja kai nykyisin Helsingin alueella. Väkivaltainen myös, ja tuomittiin oikeudessa korvaamaan osan pakolla ottamistaan rahoista... väittää olevansa Turkkilainen, mutta oikeuspapereissa selvisi että Afgaani...


      • sattumaako..........
        varo kirjoitti:

        Kannattaa poistua suhteesta vähin äänin... Yksi ainakin joka on tätä harrastanut (useita naisia samanaikaisesti/uhkailemalla lainannut rahaa/pakottanut ottamaan pikavippejä ym..) nimikirjaimet H.R... Vaikuttanut mm. Oulun, Turun ja kai nykyisin Helsingin alueella. Väkivaltainen myös, ja tuomittiin oikeudessa korvaamaan osan pakolla ottamistaan rahoista... väittää olevansa Turkkilainen, mutta oikeuspapereissa selvisi että Afgaani...

        no, ni nimikirjaimet ei täsmää ja asnut vain rovanimellä lahdessa ja turussa nykyisin.

        uhkaillut ei ole millään tavoin, eikä ole agressiivinen minua kohtaan koskaan ollut.

        nyt hän antoi uuden Iphone 4s minulle joka kattaa hänen velkansa täysin.

        Ainakin on rehellinen sen suhteen, kysyi haluanko puhelimen vai rahaa, otin puhelimen.

        Sanonut olevansa Irakin kurdi ja olen nähnyt kaikki höänen viralliset paperinsa ja kaikki täsmää :)

        OLin vain liian hätäinen nyt suunnitellaan pikkuhiljaa yhteenmuuttoa, kun kaukorakkaus käy kovin tuskalliseksi, vaikka väliä onkin vain 90km..


      • kuhan kysyn
        sattumaako.......... kirjoitti:

        no, ni nimikirjaimet ei täsmää ja asnut vain rovanimellä lahdessa ja turussa nykyisin.

        uhkaillut ei ole millään tavoin, eikä ole agressiivinen minua kohtaan koskaan ollut.

        nyt hän antoi uuden Iphone 4s minulle joka kattaa hänen velkansa täysin.

        Ainakin on rehellinen sen suhteen, kysyi haluanko puhelimen vai rahaa, otin puhelimen.

        Sanonut olevansa Irakin kurdi ja olen nähnyt kaikki höänen viralliset paperinsa ja kaikki täsmää :)

        OLin vain liian hätäinen nyt suunnitellaan pikkuhiljaa yhteenmuuttoa, kun kaukorakkaus käy kovin tuskalliseksi, vaikka väliä onkin vain 90km..

        Onko kukaan seurustellut Irakin kurdin kans, jonka nimikirjaimet A.S.

        Tällä hetkellä on Pasilan poliisivankilassa.


      • ....................
        kuhan kysyn kirjoitti:

        Onko kukaan seurustellut Irakin kurdin kans, jonka nimikirjaimet A.S.

        Tällä hetkellä on Pasilan poliisivankilassa.

        en minä ainakaan, oma irakin kurdini on just nyt kotonaan siivoamassa turussa, näen täl hetkel skypestä :)


      • 17+10
        sattumaako.......... kirjoitti:

        no, ni nimikirjaimet ei täsmää ja asnut vain rovanimellä lahdessa ja turussa nykyisin.

        uhkaillut ei ole millään tavoin, eikä ole agressiivinen minua kohtaan koskaan ollut.

        nyt hän antoi uuden Iphone 4s minulle joka kattaa hänen velkansa täysin.

        Ainakin on rehellinen sen suhteen, kysyi haluanko puhelimen vai rahaa, otin puhelimen.

        Sanonut olevansa Irakin kurdi ja olen nähnyt kaikki höänen viralliset paperinsa ja kaikki täsmää :)

        OLin vain liian hätäinen nyt suunnitellaan pikkuhiljaa yhteenmuuttoa, kun kaukorakkaus käy kovin tuskalliseksi, vaikka väliä onkin vain 90km..

        Ootko varma ettei ole varastettua kamaa?


      • ....................
        17+10 kirjoitti:

        Ootko varma ettei ole varastettua kamaa?

        no kun ottaa huomioon että on näyttänyt minulle sopimuksen kun otti kyseisen kapulan niiin joo...huoooh....myöskin olemme käyneet osto liikkeessä selvittämässä joiitain liittymä juttuja jossa hänet jopa muistivat vielä.

        vittu oikeesti...


    • bravo provo.....

      Ja sitten tauno petteri heräsi unestaan ja huomasi että väkerrys oli vain satua huonoin provoineen.Kaikki hyvin loppu hyvin

    • sneito1

      provo provo provo... turkkilaisen tekemä provo...

      älkää uskoko! tämä *********** turkkilainen on kirjoitellut palstaan aikaisemmin myös.

    • varo

      Varokaa kurdimiehiä!

      1. He valehtelevat erittäin taitavasti.
      2. Kurdien näkökulmasta naiset ja lapset ovat omaisuutta.
      3. Kurdimies ei kunnioita naisia vähääkään, ei myöskään suomalaisia naisia.
      4. Kurdinaisia kohtaan tehdään kunniamurhia. Kukaan nainen ei ole turvassa.

      Pysy kaukana kurdimiehistä. Erotessasi sano, että ilmoitat poliisille, mikäli vielä näet hänet. Pysy päätöksessäsi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe