KIrkkaat värit ja muu sellainen

mietin täällä

Sanokaapas muut isokokoiset, että käytättekö vaatteissanne mitään "näyttäviä" yksityiskohtia ? Esimerkiksi voimakkaita värejä, näyttäviä koruja, ja/tai muuta sellaista.

Itse pukeudun esimerkiksi usein kirkkaanpunaiseen puseroon, koska se väri sopii minulle hyvin, ja käytän aika usein muitakin värejä pukeutumisessani. Aikaisemmin pukeuduin usein mustaan (monen isokokoisen tavoin), mutta nyt olen kerta kaikkiaan ruvennut kyllästymään siihen. Ja kokeilen nyt, että mitkä värit oikeasti sopivat minulle.

Kaikki väittävät että musta hoikentaa, mutta en minä ainakaan huomaa näyttäväni yhtään pienemmältä mustissa. Ja muutenkin ihmettelen, että tekeekö pelkkä oletettu "hoikentavuus" paremman näköiseksi, jos muuten musta väri ei lainkaan sovi, ja lopputulos on synkkä ja ankea

3

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27

Totta kai käytämme. Minä rakastan värikkäitä huiveja. Ja jos löydän värikkäänä isokoisia, kauniita vaatteita, niin ilman muuta pistän päälleni. Musta vaate on vain siitä hyvä, että se on helppo yhdistää muihin värikkäisiin, esim. pusero mustien housujen kanssa. En muuten käytä mustaa "hoikistuakseni", vaan korostaakseni värikkäitä vaatteita tai asusteita.

• Musta ei kelpaa!

Ihmettelin joskus miksi musta pusero teki minut aneemisen näköiseksi. Sitten tutkittiin mikä väri-ihminen olen ja minun värikartaltani ei löydy lainkaan mustaa. Lähinnä mustaa on tumma grafiitin harmaa ja muut värit olivat juuri niitä joita olin jo käyttänyt mielelläni muutenkin. Nyt käytän aina värikkäitä vaatteita.

Korut ovat kuitenkin melkoisen maltillisia, muutamat pidemmät luonnokivikaulakorut löytyy.

• väri-ilo

Käytän usein punaista, violettia, pinkkiä, sinistä tai vihreää paitaa. Mustan kanssa käytän mielelläni värikästä huivia tai koruja. Musta sopii kyllä minulle, mutten minäkään ole huomannut mitään hoikistusta. Väriä enemmän vaikuttaa esim. pääntien malli tai paidan pituus. Valkoisia housuja en jalkaani laittaisi, mutta vaalean beiget näyttävät ihan hyviltä.
      Mustaakin on eri sävyistä tai tummaksi vaatteeksi voi kokeilla sinistä, ruskeaa tai harmaata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4966
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2259
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2119
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      206
      2081
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      213
      1324
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1088
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      923
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      877
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      839
    Aihe