Missä voi ajatuttaa intiimikarvat?

Dikkimiesi

Itse en uskalla kokeilla enää, koska pari kertaa on sattunut haveri.

14

883

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • g7uhndlg

      Ei mun mielestä miehillä missään ajella intiimikarvoja.
      Ymmärrätkö kuinka nopeasti sieltäkin kasvaisi karvat takas?
      Huh, hintaa tulisi ja roimasti joka kerralle.

      Varsinkaan kun en ole koskaan kuullut että miesten alapääkarvoja ajeltaisi jossain (paitsi itse)?!
      Vahauksen ymmärrän, karvat pysyy poissa ja sitä varmaan tehdää miehillekkin - mutta sattuu myös.

      • .............

        No eihän ne vahauksella pysy poissa sen kauempaa kuin karvan kestää kasvaa juurestaan ihon pintaan.

        Eivät häpykarvat kasva kuin parta! Kyllä se on hitaampaa, joten jos siltä tuntuu, niin ei muuta kuin ajelemaan: ensin saksilla pois ja loput partahöylällä.


    • Hilips 123
    • asnf

      älä aja, se kasvaa nopeasti takaisin. kuten aikaisemmin mainittiin, niin vahaus on hyvä, myös kemiallinen kuorinta ja laser karvan poisto. laserilla saa hyvää ja tehokasta jälkeä, hinta on myös suuri, muttta muutaman kerran jälkeen karvat eivät paljoa kasva ollenkaan

      • läpäläpä

        Niin, onko sinusta karvojen ajaminen miehelle suurikin homma, vaikka sen joutuisi tekemään vaikka viikottain? Minusta ei. Olemme näet tottuneet siihen, että karvoja täytyy vähentää päivittäinkin. Minä en kyllä veisi euroakaan kosmetologien hömpötyksiin, vaikka niitä täällä tyrkytetään.

        Kemiallinen kuorinta? Kuoritaanko karvoja kemiallisesti? (Jos tarkoitat kemiallisten karvanpoistoaineiden käyttöä, niin ne sulattavat karvat poikki, kun taas ajellessa ne katkaistaan terällä.)

        Ja vahaus ei taas vähennä karvankasvua. Näppärä mies nyhtää karvansa ilman mitään vahojakin.


    • haveri??

      Haveri? Olitko ajelemassa merellä? :)

    • sokeri

      Käy säännöllisesti sokeroinnissa niin karvan kasvu heikkenee, eka kerta kivulias mut sitten helpottaa ;) Vahaus katkoo osan karvoista, jolloin ne käy kasvamaan sisään päin, sokeri ei ollenkaan kun menet kokeneelle tekijälle jolla tekniikka hallussa.

      • kosmetologien puppua

        Mahtaako sokerointi, vahaukset tai nyppiminen miehen karvan kasvua mitenkään merkittävästi heikentää. Itse olen nimittäin ainakin 20 vuotta nyppinyt kulmakarvojani kuosiin eikä niiden kasvu ole tästä säännöllisestä nyppimisestä miksikään vähentynyt.


    • Siwiä Hentonen

      Ei se sokerointi karvan kasvua vähennä, mutta tuleepahan sitten oikeen herkkuperse!!

    • henri loilu

      Ei vahaus ja nyppimenen vähennä karvankasvua vaikka niin monet kuvittelee.

      Ja mitä tuohon sokerointiin tulee, miten se sokerimössö katkoisi karvoja yhtään sen vähemmän kuin jostain muusta aineesta valmistettu karvanpoistomössö. Vahamaisiahan ne on molemmat. Täyttä potaskaa.

    • Enkä edes k-logi

      Taas asijan tuntiat keskustelee aiheesta mistä näköjään ei juuri ymmärretä.

      A) Munakarvojen ajelua tuskin saat mistään. Vahauksen tai sokeroinnin kyllä saat varmastikin. Mene kysymään jostain paikallisesta kauneudenhoitoliikkeestä tekevätkö brasseja tai LA:ta miehille. Joka paikassa ei näitä tehdä ja ovat yleensä vähän kalliimpaa huvia kuin naisille.

      B) Vahaus todellakin hidastaa karvojen kasvua. Syynä se, että toisin kuin jossain aikaisemmassa viestissä mainittiin, karvaa ei katkaista. Vahauksessa karva lähtee tuppeineen irti ihosta, jonka jälkeen jäljelle jäävä kanava supistuu. Uuden tupen muodostumiseen menee hetki, jonka jälkeen alkaa vasta itse karva kasvamaan. Toki se, että uusi karva on huomattavasti aikaisempaa ohuempi antaa sen vaikutelman että kasvu olisi vieläkin hitaampaa. Yleensä lyhyehkön ( - 6kk) sisällä tehty useampi käsittely hidastaa kasvua moninkertaisesti, mutta väliaikaisesti.

      C) Sokerointi on vahauksen toinen muoto, pääperiaate on sama. Hellävaraisempi ja siksi usein juuri intiimialueella käytetty.

      D) Kyllä, sattuu perkeleesti. Varsinkin meitä miehiä. :S

      E) Nyppiminen on vaikeeta. Nm. "kosmentologien puppua" lienee katkaissut suuren osan karvoista vahingossa (niinkuin itsekin teen). Lopputulos siis ihan sama kuin leikkaisi.

      F) Karvojen leikkaaminen saa ne kasvamaan paksuutta, mutta ei yhtään sen nopeammin. Syytä tähän en muista. Kuitenkin mm. ruokavalio vaikuttaa kyllä karvojen kasvun nopeuteen... Esim. Oluella on todettu olevan karvoja kasvattava vaikutus. :)

    • perttivikivikiviki..

      Käy partureista kyselemässä kyllä multa on ainakin monista paikoista ajeltu ihan parturissa... hintaa tulee tietysti vähän lisää ja viikon välein käyn samalla naisella...

    • Nainen vastaa

      Parranajokoneella tai sheiverillä.
      Haveri sattuu jos et käytä partavaahtoa sheiverin kanssa etkä anna ihokarvan pehmetä tarpeeksi kauan vedessä.
      Mitkään sokeroinnit ja vahaukset ei miehellä auta, kasvavat varmana takaisin vaikka kävisit tuhat kertaa. Turhaa rahan haaskausta ja iljettävää sille joka ne joutuu ne poistamaan. Laaseri voisi auttaa mutta sitten eivät karvat kasva ikinä takaisin, haluatko sitä? Nykyään posliini on pro mutta 10 vuoden päästä saattaa karvoitus olla pro.

      Jää kuule monet pillut saamatta pelkän karvattomuuden takia, katsos kun kaikki ei tykkää.

    • Runkku-Roope

      Tuu vaan käymään niin hoidellaan veitikasta karvat pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe