Lippikset?

Kohta loma

Tekis mieli ostaa joku hieno lippis taas, ku kesälomaki alkaa. Oon kattellu näiden jare&VilleGallen keikka kuvii ja niillä on aika hienot lippalakit joka kuvassa, mutta samanlaisia en ole oikein nähnyt kellään enkä löytänyt mistään kaupasta. Niin tietääkö joku mistä saisi samanlaisia, tai muutenkin jotai linkkejä hyviin lippalakki kauppoihin?

http://monsp.com/jarevillegalle/stadikka-mikkeli/stadikka-mikkeli/
Tossa linkissä on jarella hieno lätsä, saman tyyppistä hakisin.

40

8340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grönrace
    • Snapback
    • Hatuttaako.??
    • tuomo15

Ootko ite tilannu tuolta iofferista?Jos olet nii tulikohan mimmoset postimaksut? Mä oon kanssa aatellu tilata jonkun tämmösen, mutta ei oikeen uskalla näitten tullimaksujen ja verojen takia euroopan ulkopuolelta, ja euroopan sisäpuoleltahan en ainakaan itse ole löytänyt snapbackeja myynnissä.

• dadadadadaghg

öö osta new eran cappi, jotain 30-50 € osta aitooooo. Älä osta jvg jare ville gallen feikkei paskoi, muutenki vaan seuraaa suomalaisii räppäreit kuten petri nygårdii arskoil ja juomisella :D

• mitä sä siit tiiät

ihan niinkun jarel tai gallel ei ois fyffee oikeesee vitun snap backkii
        ei ne aidot capit oo kyl mitää 30 e sanotaan hieno "aitooo" on 40-100

• cappi
        mitä sä siit tiiät kirjoitti:

ihan niinkun jarel tai gallel ei ois fyffee oikeesee vitun snap backkii
        ei ne aidot capit oo kyl mitää 30 e sanotaan hieno "aitooo" on 40-100

Oon tilannu jo viis snapbackkii ja kuule vittu ykskää snapback ei maksa sataa euroo. Jo kolmel kympil saa jostai aidon snapbackin

• Tsaaajjjaj

öö osta new eran cappi, jotain 30-50 € osta aitooooo. Älä osta jvg jare ville gallen feikkei paskoi, muutenki vaan seuraaa suomalaisii räppäreit kuten petri nygårdii arskoil ja juomisella :D
      Haha jarel ja gallel onki vitun feikit -,-

• URPOT

mite muka määrittelette aidon ja ei aidon lätsän? mikä tekee lätsästä aidon?! otteko jotai jonnei, äiti osti mulle aidon lätsän sulla on feikki. mikä tekee lätsästä feikin

• lycka till

lippis päähän ja kortistoon
      meillä ei ketään palkata kellä naurettava jou kotsa kaalissa :)

• halpoja cappeja

Ite oon tilannut tuolta shakkshop kaupasta.. niil on hinnat noin 10-20 euron paikalla.

• makke928928

heräkkää ny oikeesti :DD sillä ei oo vittuakaa väliä onks se iha alkuperäne tai tuotettu jossai halpa-maas. www.hatland.com löytyy ainaki pirun iso valikoima mitchell and nessei sun muita snapbackei :) itekki tilasin sielt chicago bearssi lätsä

• Tissitossittassittus

On se nyt ihmeellistä jos porukka luulee aidon snapbackin maksavan 40-100e.. sillähän saa jo vittu kiinasta kokonaisen tehtaan noita. ja kyllä; se on ihan VITUN sama onko se aito vai ei

• mörgöö ullakolle

ite tilasin jenkeist mitchell & nessin new orleans saintsin snäpbägi ja ON AITO ! makso postikuluinee suurinpiirtein 40 € , että eine aidot 100 € maksa ...

• löysäräppäri

makke928928 mitä sulla tuli tosta postikuluja?

• helppomerikoski

• helppoatietoa
    • snäbäri

onko topstreetwearin snapbackit kuinka laadukkaita ja saako niitä säädettyy 55-56 cm päähän?

• mörgöö ullakolle

kaverilla tuommone topstreetwearin snäppi ja siitä se säätöjuttu napsahti irti kolmessa viikossa , en luottaisi noihin .

• ukko6798
    • frz nspaback

ne on snapbackeij

• Tomppa
      • veetilä123

no eiku ate

• Onko LUOTETTAVA???

Moro,
      Olisin hankkimassa tuolta http://www.newera-lippikset.info/ itselleni snapback lippistä. Niin kysymys kuuluu että onko tuolta luotettava ostaa jne. Otan mielelläni kommentteja/arvosteluja tuosta liikkestä vastaan... kiitos

• Ville-sebastian

Ville-Sebastian.fi ja noiden mallien lisäksi tällä viikolla tulossa runsaasti enemmän valikoimaa NHL snäpäreihin,sekä myös Obey merkkisiä snäpäreitä.

• veetilä123
    • veetilä123
      • kaksikymmentä+viisitoist

Hatlandia suosittelen ja ei oo mitrnkää paskoja jvg snäpärit ja joa haluaa suomesta niin helsinkiinja kampin sisä piha tetuan

• Osta Stetson

Snäpbäkit o iha tosi mageit, o kuuli olo luokas ku horot kattoo et meitsil on JVG snäppbäkki, siis niin siiistii et ei oo tosi - OMG!

• snapback
      • 7.33

Törkeitä jonnelippiksiä en ikinä päähäni laittaisi edes pilkkopimeällä.

• amislippispää

Olisikohan jossain myytävänä sellaisia lippiksiä joissa on lippa etupuolella? Olisi kätevää kun ei tarvitsisi kädellä varjostaa silmiä auringolta. Mitä se lippa siellä niskassa oikein tekee?

• jolo222
    • Pete45

Tuolta löytyy laaja valikoima
      www.capstore.fi

• Maalaispoika oon

Aito Hankkijan lippis landella, haalarit päälle ja mikko alatalo soimaan.

• ...

Voi luoja...

• Jonas21

Lippikset ja pipot www.hatstore.fi

• vista88

Ite ostan kaikki Capit www.capstore.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe