Hirmu harvoin samassa vuorossa. Ja jos, niin ei ainakaan samalla tauolla. Ja kun olen niin ujo, en saa aikaiseksi vihjata mitään. Tai no yritänhän minä, mukamas. Josko joskus saisi seuraa laiturille? ;)
Vuorotyöt on kenkkuja :/
16
1524
Vastaukset
- vasen laita
Vuorotyöt on kunkkuja :!
Hirmu on harvoin samassa vuorossa. Ja jos, niin ei ainakaan samalla tuolilla. Ja kun olen niin ujo, en saa ainakaan vehdata mitään. Tai no yritänhän minä, mukanas. Josko joskus saisi seuraa Laiturille? ;) - 16+10
Niin on! Ja nyt kun vielä lomatkin menee osittain päällekkäin, niin ei nähdä ollenkaan yli kuukauteen ;(
- Se 16
Nähdään heti kun kerrot missä... laita vaikka naamakirjaan viesti.
- 16+10
Se 16 kirjoitti:
Nähdään heti kun kerrot missä... laita vaikka naamakirjaan viesti.
Voi kulta, eihän me olla edes feisbuukkavereita! Ihailen vaan söpösti nirppanokkaista nenääsi ja pinkeitä pakaroitas,i kun taas kiiresta vaan ravaat ohitseni etkä ole huomaavisinakaan.
- uusios.
Sun kaa voisin lähtee laiturille röökille, vaikka en poltakkaan. Tuu pyytää mukaan seuraavan kerran kun ollaan samassa vuorossa.
- Uusiosonni
Laiturilla puhutaan paskaa ja paukutetaan palleja. Ei siellä meidän työmaalla romantiikka kuki.
- Pampampam
Pitäisiköhän se pistää kukkimaan, nyt kun vettäkin sadellut :D
- Huumorityttö
Tottahan haluan seuraa haaveitteni laiturille..vaikka veneen alle:)
- Saiskohan
sitä veneenkin väkerrettyä..? ;)
- 9834972834
Oon kyl huomannu yritykses, luulin että oma yritys ei näy ;)
Mikset ikinä sano minulle mitään? - Pampampam
Ujo, remember ;)
Ja sitten ne vakiot "sillä on varmaan jo joku kiva tapaus" /
"käsittäis kuitenkin väärin ja sittenkös vasta nolottais"-fiilis.
Vaikka mitenköhän tämänkin voisi muka väärin käsittää? :D - pimpimpimpim
Ollaanhan me välillä samassa vuorossa, olen huomannut kuinka minua katselet.
Joskus kun katseemme kohtaavat, en haluaisi kääntää katsetta pois, mutta on pakko, koska luulisit että tuijotan. Vaikka tuijotanhan minä, ei sinua voi olla katselematta siinä työsi touhussa ;) - Pampampam
Ens kerralla tule vaikka sanomaan "Pöö!", niin tiedän kiinnostuksesi :)
- vuorot heittää..
Mutta kyllä me taas törmätään.. toivottavasti silloin ei olis taas kauheeta laumaa ympärillä häiritsemässä;)
- me nähtiin.....
Ja nyt se selvis miten saadaan vauhtia...) Kun nyt taas nähdään ens kerran niin huomaat jotain, tai kuulet ainakin vaikka siellä laiturilla...
- <3
Saas nähä ollaanko huomenna samassa vuorossa! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3015517- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088