http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/112683-uusi-laki-nettirasismi-yllapitajan-vastuulle Nyt sitää katsoa mitä mihinkin kirjoittelee. Hommafoorumi kohta mennyttä aikaa. Miten minä nyt nimittelen hmmmmmm.... tuotanoin ns. vaikka SOMALIALAISTA. ????
Nettirasismilaki voimaan tänään.
22
123
Vastaukset
- Tervetuloa suomeen
Rakastan kaikkia ulkomailta tulleita tästä päivästä alkaen, johtuen lakimuutoksesta. Tervetuloa Suomeen, voin antaa työpaikkani ja vaikka asuntonikin teille. Ymmärrän olleeni väärässä arvosteltuani esim. ns. elintasopakolaisia.
- Isken säälimättä.
Tästä päivästä alkaen isken sääliä tuntematta niitä, jotka pilkkaavat vakaumusta. Haaste käräjille tulee vääjäämättä, jos vakaumusta pilkataan. Siihen antaa uusi laki nyt mahdollisuuden.
- esim.!!!!
Miten laki tulkitaan nykyään, kumpu on huonommassa asemassa. Otan esim. jokin vuosi sitten ulkolaisen pitämään pizeriaan tuli kaksi miestä, tekivät tilauksen ja alkoivat halailemaan keskenään, jolloin pitzerian omistaja heitti heidät ulos, miehet soittivat poliisin paikalle, jolloin poliisi kävi, eikä tehnyt asialle mitään. Miten tässä käy tämän uuden lain aikana.
- n.t.a.na n n........
Jaa aa jos hallituksen leikkauslistat menee läpi joutuu suomessa syntyneet SUOMALAISET koville. Silloin se rasismi vasta alkaakin kukoistamaan. Mamujen ylläpito ja hyysäys jatkuu. Nyt minä vasta rasistiksi rupeankin. Meni ihan hermot.
- 4+9
Vaikkapa KAKANVÄRISIKSI !
- HSfi
Suomalaisia saa haukkua, jos heitä enään on.(Lissabonin sopimus)
Jos haukut Suomessa syntyneitä, niin se kai on sallittua.
Mitähän tasa-arvoa se sitten on?
Murjota Suomalaisille, mutta hymyile vieraastamaasta tulleille.
Jos murjotat vieraastamaasta tulleille, niin kirjottavat sulle rikesakon. - Haukutsä mua, hä?
Kiinnostavaa nähdä, kuinka esimerkiksi somalit hyödyntävät uutta rasismi lakia.
- fin aito fin
Minä sanon nyt viimeisen kerran KUMIHUULI mene takas mistä tulitkin.
- Häkki kutsuu
Vankilassa itselläni olisi paljon rennompaa kuin vapaalla nyt. Nyt saa tehdä pitkää päivää pienellä palkalla ja rahat ei riitä kuin huonotasoiseen ruokaan ja vuokraan.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Neljän vuoden kuluttua nähdää taas vaaliuurnilla. Mutta tuo laki ei minun mielipiteitä rajoita eikä tuki suutani. Jos haluavat tukehduttaa käräjätuvat nettirasismi syytteillä niin se on jonkun muun kuin minun ongelma. Laittakoot käräjille 2 miljoonaa Suomalaista jos huvittaa. Minulle sopii. Katsotaan kenen rahkeet kestää.
- hgfsgfd
Ei nimi miestä pahenne ellei mies itse. Neekerit ovat itse aiheutaneet maineensa.
- tosi asia on tosi ?
mistä johtuu että melkein kaikki TERRORISTIT on nykyään ISLAMIN"USKOISIA"
eli MUSLIMEITA???? KIIHOTTAAKO SE "USKONTO" VIHANPITOON JA SUVAITSEMATTOMUUTEEN muita kohtaan ????- .-,.-,.-,.-,.-
Kysytkö tuollaista? Missä helvetin tynnyrissä sinä olet kasvanut?
- Varsinaiseen
rasistiseen kiihotukseen joka pyrkii rotuorientoituneeseen väkivallankäyttöön lain tuleekin puuttua. Mutta tämä oli mahdollista jo olemassaolleellakin lainsäädännöllä.
Se miten jotakin lakitekstiä perustellaan, on yksi asia.
Se mihin säädetyt lakipykälät on oikeasti tarkoitettu, on aivan toinen asia ja paljastuu ajan kuluessa.
Tämä laki voi johtaa esimerkiksi siihen, että itsensä erityissuojeltuun vähemmistöryhmään itsensä katsovia ryhtyy tarkoitushakuisesti esim. läpsimään vastaantulijoita ja soittavat sitten innoissaan hälytyspuheluita kun joku vastaantulija ei ollutkaan riittävän nöyrä ja läpsäisi takaisin. - Vuonna 2011
Tämä laki on perustuslain vastainen, koska se rajoittaa oleellisesti sananvapautta. Kumma ettei sitä ole kumottu perustuslakivaliokunnassa.
Alkaa Suomen lainsäädäntö olla jo Valko- Venäjän tasolla. Tällaiseksiko hyysärit Suomea haluavat kehittää? Poliisivaltioksi orwellilaisine ajatusrikoksineen?- Mokutusdiktatuuri.
Kyllä se näin on. Viherstallarit ihailevat stalinia, ja toimivat ihanteensa tavoin. Vihervasemmiston stallarien tyyliin osoittavat kiväärien piiput Suomen sisäpuolelle, kun eivät kuitenkaan kaikki ymmärrä, että "hyvällä asiallahan tässä ollaan". Tälläisten aatteiden toteutukseenhan kuuluu aina ns. "uudelleenkoulutus" ja konekiväärit ja vartiointi ovat vain asiakkaiden itsensä parhaaksi.
Vanha laki oli jo riittävä. Kyseessä onkin Braxin halu saada aikaan sensuurilaki. Laki on nyt niin väljä, että mikä tahansa teko mahtuu sen raameihin.
Lukemista: G. Orwell: Eläinten vallankumous. -Siat ottavat vallan, ja kaikilla on tasa-arvo, mutta siat ovat tasa-arvoisempia kuin muut.
G. Orwell: 1984. -Täydellinen poliisivaltio/valvonta.
- löäkläökläökll
Suomessa alkaa nyt sitten laajojen kiertoilmaisujen kehittelyn kultakausi.
- NYT LÄHTEE!
Nyt lähtee Anonyymi-järjestö poseen rasismirikoksista scientologia-kansanryhmää vastaan kiihottamisesta?
- Lakeja tulee
Kesäkuun alusta rikoslaki muuttuu niin, että raiskausrikoksiksi määritetään kaikki teot, joissa rikoksentekijä on sukupuoliyhteydessä uhrin kanssa käyttämällä hyväkseen tämän puolustuskyvyttömyyttä. Raiskauksiksi katsotaan myös tilanteet, joissa uhri itse on aiheuttanut oman puolustuskyvyttömyytensä. Merkitystä ei ole sillä, onko puolustuskyvyttömyys tilapäistä tai pysyvää. Näissä tapauksissa vähimmäisrangaistus nousee 14 päivästä yhteen vuoteen vankeutta eikä teosta voida enää tuomita sakkoja.
Tarkoitus on, että tasavallan presidentti vahvistaa rikoslain muutokset perjantaina tulemaan voimaan 1. kesäkuuta.
Nykyisin sukupuoliyhteys puolustuskyvyttömän henkilön kanssa määritetään raiskaukseksi ainoastaan, jos tekijä on jollakin aktiivisella teolla saattanut uhrinsa tähän tilaan. Hän on voinut antaa uhrille esimerkiksi unilääkettä, alkoholia tai muuta huumaavaa ainetta.
Jos uhri sen sijaan on puolustuskyvytön muusta syystä, esimerkiksi nautittuaan liikaa alkoholia, tekijä tuomitaan nykyisin raiskauksen sijasta seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Rangaistus on tällöin sakkoa tai vankeutta vähintään 14 vuorokautta ja enintään neljä vuotta. Rangaistus raiskauksesta on vähintään yksi vuosi ja enintään kuusi vuotta vankeutta.
Myös muussa kuin raiskausrikoksessa, jossa tekijä pakottaa uhrin seksuaaliseen tekoon, tekijä joutuu rangaistusvastuuseen riippumatta siitä, mikä on uhrin puolustuskyvyttömyyden syy. Tällöinkään ei ole merkitystä sillä, onko puolustuskyvyttömyys tilapäistä tai pysyvää. Rangaistus pakottamisesta seksuaaliseen tekoon on sakkoa tai vankeutta vähintään 14 vuorokautta ja enintään kolme vuotta.
Oikeuspoliittisessa tutkimuslaitoksessa on valmistumassa selvitys raiskausrikosten rangaistuskäytännöstä. Selvityksen valmistuttua arvioidaan, onko tarvetta mahdolliselle laajemmalle raiskausrikossäädösten uudistamiselle.
Lähde: Oikeusministeriö - Mitä sä sanoa, täh
Minä pelkään että somalit alkavat hyödyntää rasistikorttia.
- kovat otteet
Loistavaa!!! Onhan tätä jo odotettu vuosikausia.
- Ma kadun pomo
Te kunnioita meitä ny, etkö sinä ummarra? Kirjota rasismi ja sa olet vankilas mu kavereiden kans. ei hjuva sulle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904