Kiitos ja kumarrus kaikille työssäkävälle väelle sillä tänään tuli taas sossumanit tilille!
Kohta pitää lähteä tärpätin haku retkelle ja sitten puistoon nauttimaan kesästä!
On hienoa että ne kohta korottaa minunkin sossupummi nro.1 rahaa ainakin 100 eurolla jotta saan enemmän nautintoaineita.
Tänään on sossupummin palkkapäivä!
32
115
Vastaukset
- Se on se
pieni, mutta äänekäs ja jatkuvasti kasvava roska/joutoväki, joka on kuitenkin tämän maan suurin ongelma ja pahoinvoinnin auheuttaja.
- sossupummit kunniaan
Pelottaako liikkua iltaisin kadulla jo?
- porrasturva
Itseasiassa, tämä roska/joutoväki on tämän maan suurin käyttämätön voimavara. He ovat roska/joutoväkeä koska byrokratian portaissa heitä on kampitettu kaiken aikaa alaspäin paremmin toimeentulevien toimesta.
Nyt keskiluokka ja siitä ylemmäs alkavat viimein saamaan mitä ovat tilanneet. - Just joo
porrasturva kirjoitti:
Itseasiassa, tämä roska/joutoväki on tämän maan suurin käyttämätön voimavara. He ovat roska/joutoväkeä koska byrokratian portaissa heitä on kampitettu kaiken aikaa alaspäin paremmin toimeentulevien toimesta.
Nyt keskiluokka ja siitä ylemmäs alkavat viimein saamaan mitä ovat tilanneet.Heidän tilanteensahan ei ole heidän omaa syytään vaan yhteiskunnan. lmao!
Kyllä minäkin tuon uskoin ennen...tosin olin alle 10v ja siitä on jo muutama vuosikymmen... - Tso Tso?
Tarjoitat ilmeisesti Arkadianmäen Suomen poislahjoittajia??
- entä jos itse olisit
Suomalaisten päättäjien pitäisi ajatella itsensä köyhempien yksinhuoltajaperheiden asemaan, niin he osaisivat tehdä oikeita päätöksiä.
- yh isä
entä jos itse olisit kirjoitti:
Suomalaisten päättäjien pitäisi ajatella itsensä köyhempien yksinhuoltajaperheiden asemaan, niin he osaisivat tehdä oikeita päätöksiä.
Useimmat yksinhuoltajat ovat itse päättäneet ryhtyä yksinhuoltajiksi, joten vähän arveluttavaa vielä tukea sitä kehitystä.
Myös monet isät ottaisivat lapset erossa, mutta Suomessa se ei juurikaan onnistu, koska sossun täti ei ole tippaakaan puolueeton, eikä yhtään lasten asialla, vaan äidin, oli tämä millainen hyvänsä. Se on asia jota en alkuunkaan ymmärrä. Lasten etu pitäisi sossussa olla aivan ehdoton ykkösasia, mutta se ei ole.
Minäkin sain lapsen vasta sitten, kun hän jonkin aikaa äidin luona asuttuaan vaati päästä minun luokseni. Nyt on menty vuosi niin ja lapsi nauttii ja koulumenestys parani kahdella numerolla.
En anna sossulle ikinä anteeksi sitä, että käytännössä määräsivät lapseni kärsimään. Hän ei pidä äidistään senkään vertaa mitä minä. - Näin on!
porrasturva kirjoitti:
Nyt keskiluokka ja siitä ylemmäs alkavat viimein saamaan mitä ovat tilanneet.Moni jäisi työttömäksi, jos työttömät Suomesta loppuisivat!
Moni isopalkkainen 'turhantoimittaja' joutuisi itse autettavien ja tuettavien joukkoon!
Likemmäs 70 000 ihmistä on suomessa palkatta töissä erialaisten työvoimapoliittisten toimenpiteiden nojalla. Jos he jäisivät kotiin, Suomi seisahtuisi - ei, vaan syöksyisi!
Työttömät ja työttömyys pyörittää valtavaa bisnestä! Ei meillä ole varaa luopua työttömistä!
Pientä kunnioitusta, kiitos!
- tässä lisää
"Vapaata liikkuvuutta edustava Eetu Viren arvelee, että niin kauan kuin kaupunki ei järjestä leiriytyjille uutta leiriytymispaikkaa jostain muualta Helsingistä, eivät ihmiset tule vapaaehtoisesti poistumaan Kalasatamasta." ...
- taksikuski-
Tämä on hyvä päivä...
- ei leikkauksia
Eihän nuorilta kannata viedä rahoja leikkauksilla, eihä heitä uhkailla tarvitse menemään työmarkkinoille, vaan he haluavat löytää töitä!
- äöfläöalfäöalföadf
Elä nyt herranties kaikkia juo kurkusta alas huomenna on helatorstai
- sossupummit kunniaan
Nou hätä vaikka onkin sillä ostan viru valkeeta muutaman lekan saksalaisesta halpakaupasta muutamat nobelanderit kyytipojaksi.
Krapula lähtee pois samalla aineella millä se tulikin! - älkää viekö nuorilta
Säälittää nähdä jo nuoriakin leipäjonoissa, auttakaa päättäjät jotenkin heitä, etteivät menetä rahojaan...!
- Kyllä näkyy
katukuvassa, että on sossupäivä, voi vittu saatana!
- du hast ich
No no eipäs nyt revitä verkkareita hajalle sekä vedetä herneitä taas nenään.
Kehitin jo sinulle uuden kappaleeni joka menee näin;Nyt on sossupummin palkkapäivä kukaan ei voi sitä estää , aion vetästä kännin päälle ja örveltää , diddy dii dy dy dippa dii ....... - Siksi Suomi
du hast ich kirjoitti:
No no eipäs nyt revitä verkkareita hajalle sekä vedetä herneitä taas nenään.
Kehitin jo sinulle uuden kappaleeni joka menee näin;Nyt on sossupummin palkkapäivä kukaan ei voi sitä estää , aion vetästä kännin päälle ja örveltää , diddy dii dy dy dippa dii .......on kuuluisa pahoinvointiyhtieskunta, josta kaikki joillaon varaa häipyvät pikku hiljaa pois.
Antaa pummien hoitaa maan asiat, katsotaan miten käy...haha! - mä juon mitä sit
Siksi Suomi kirjoitti:
on kuuluisa pahoinvointiyhtieskunta, josta kaikki joillaon varaa häipyvät pikku hiljaa pois.
Antaa pummien hoitaa maan asiat, katsotaan miten käy...haha!"Antaa pummien hoitaa maan asiat, katsotaan miten käy...haha!"
Niin tarkoitat kokoomusta nyt , joo nehän on jo antanut 18miljardia euroa hupina pois ja ovat näreissään kun pitää nostaa työttömyysperuspäivärahaa 100 eurolla sillä tämä nosto tarkoittaa 200 miljoonan lisämenoerää suomelle ja on jopa 1,2% portugalin pankkituesta jota ei tulla näkemään enään ikinä. - Kyllä se
mä juon mitä sit kirjoitti:
"Antaa pummien hoitaa maan asiat, katsotaan miten käy...haha!"
Niin tarkoitat kokoomusta nyt , joo nehän on jo antanut 18miljardia euroa hupina pois ja ovat näreissään kun pitää nostaa työttömyysperuspäivärahaa 100 eurolla sillä tämä nosto tarkoittaa 200 miljoonan lisämenoerää suomelle ja on jopa 1,2% portugalin pankkituesta jota ei tulla näkemään enään ikinä.harvemmin Kokoomuslainen, joka kuukauden eka päivä pullon korkkaa Alkon kulmilla paska housussa:)
- karu käry
Kyllä se kirjoitti:
harvemmin Kokoomuslainen, joka kuukauden eka päivä pullon korkkaa Alkon kulmilla paska housussa:)
Kakkakokoomuslaiset todellakin tarvitsevat kohta aikuisvaippoja kun laittavat maan konkurssiin , etkai vain nyt kertonut itsestäsi että paskannat housuun kun korkkaat viinapullon?
- ei halua joutua
Alkoholistiksi joutuu jos ei löydä töitä, eikä halua vaikka väkisin siivoojaksi jos työvoimatoimisto niin ehdottaa, sitten nuorilta leikataan rahaa, eikä opiskelemiseenkaan enää riitä...!
- 17
Kyllä se kirjoitti:
harvemmin Kokoomuslainen, joka kuukauden eka päivä pullon korkkaa Alkon kulmilla paska housussa:)
Sonta kokkareet eivät käytä alkoholia vaan ne palvoo saatanaa ja tekevät ihmisuhrilahjoja lusiferille sekä harrastavat kannibalismia.
- Älä lyötyä lyö
Valita vihreille, nehän on ajaneet työpaikat pois suomesta! Ei sitä oikeata työtä enää ole kaikille. Pitäisikö vielä olemassa olevat työt sitten tehdä vuoropäivinä?
- Jos joku juo
työpaikan altaan, se ei ole kenenkään muun vika.
- miten ilkeätkin???
Jos joku juo kirjoitti:
työpaikan altaan, se ei ole kenenkään muun vika.
Tehtailtakin on työttömäksi tullut paljon ihmisiä ilman omaa syytään, kuka sinä olet väittämään, etteivät ihmiset halua töitä, jos on vaikka siivoojan työtä auki, eikä kaikki halua mennä siivoajaksi, haluatkos sitten sinä itse mennä?
- Kukapa se
miten ilkeätkin??? kirjoitti:
Tehtailtakin on työttömäksi tullut paljon ihmisiä ilman omaa syytään, kuka sinä olet väittämään, etteivät ihmiset halua töitä, jos on vaikka siivoojan työtä auki, eikä kaikki halua mennä siivoajaksi, haluatkos sitten sinä itse mennä?
nyt töitä haluaisi tehdä...nykysuomessa.
Varsinkaan "huonompia" töitä.
Aikoinaan ay-liike saarnasi siitä, miten joitakin duuneja ei kunnioiteta eikä niistä makseta kunnon palkkaa, nykyäänm jopa sossupummit ovat sitä mieltä että jotkut työt ovat liian vähäarvosia.
Niin ne ajat muuttuvat. - Remppareiska-1
miten ilkeätkin??? kirjoitti:
Ei ihan ilman syytä sentään. Väitän, että useimmat jotka eivät saa töitä, äänestävät vihervasemmistoa, joka aiheuttaa työpaikkakadon.
Mitä vikaa on siivoojan ammatissa? Minä remppaan työkseni mm. nuorison "terrori-iskuja" yleisiin käymälöihin ja muihin niin törkyisiä paikkoja, että niitä ei enää siivoamalla saa kuntoon. Siinä näkee työnsä tulokset, kun ensin ottaa pytyn irti ja repii kusen polttaman 70-luvun maton lahonneesta lastulevystä ja kehittelee tilalle jotain uutta.
Tekisitkö sinä sitä työtä? Sitä meinaan riittää ja riittää.
Kortistosta ei ole saanut apua vuosikymmeniin, koska tähänkin hommaan tarvitaan osaamista.
Olen oikein ylpeä työstäni, eikä työtöntä päivää ole ollut koskaan, vaikka työpaikka pitää etsiä joka viikko uudelleen ja uudelleen. Tai paremminkin työ etsii minua tai jotakuta muuta. Tekijöitä ei tosiaan ole liikaa. - Niin siis
Remppareiska-1 kirjoitti:
Ei ihan ilman syytä sentään. Väitän, että useimmat jotka eivät saa töitä, äänestävät vihervasemmistoa, joka aiheuttaa työpaikkakadon.
Mitä vikaa on siivoojan ammatissa? Minä remppaan työkseni mm. nuorison "terrori-iskuja" yleisiin käymälöihin ja muihin niin törkyisiä paikkoja, että niitä ei enää siivoamalla saa kuntoon. Siinä näkee työnsä tulokset, kun ensin ottaa pytyn irti ja repii kusen polttaman 70-luvun maton lahonneesta lastulevystä ja kehittelee tilalle jotain uutta.
Tekisitkö sinä sitä työtä? Sitä meinaan riittää ja riittää.
Kortistosta ei ole saanut apua vuosikymmeniin, koska tähänkin hommaan tarvitaan osaamista.
Olen oikein ylpeä työstäni, eikä työtöntä päivää ole ollut koskaan, vaikka työpaikka pitää etsiä joka viikko uudelleen ja uudelleen. Tai paremminkin työ etsii minua tai jotakuta muuta. Tekijöitä ei tosiaan ole liikaa.minä olen ollut siivoojana iltaduunissa aikoinaan ja tiedän varsin hyvin miten halveksuttavana ammattina sitä pidetään.
Mutta oikeata työtähän se on verrattuna moneen paperinpyörityshommaan.
Ei vaan kelpaa juopoille nykyään...oikea työ...meidänkin firmassa lähes kaikki siivoojat Virosta tai Venäjältä tms. - Kunnioittaen
Niin siis kirjoitti:
minä olen ollut siivoojana iltaduunissa aikoinaan ja tiedän varsin hyvin miten halveksuttavana ammattina sitä pidetään.
Mutta oikeata työtähän se on verrattuna moneen paperinpyörityshommaan.
Ei vaan kelpaa juopoille nykyään...oikea työ...meidänkin firmassa lähes kaikki siivoojat Virosta tai Venäjältä tms.Itse olen oikeastaan aina kunnioittanut siivoojia ja kunnioitukseni vain kasvaa. Kiitos kaikille suomen siivoojille tärkeästä ja hyvin tehdystä työstä ja hyvää kesää!
- Pink-Lady.
Tänään ostin uudet pink-alushousut Tornion kaupungin sosiaalitoimiston laskuun- ja kilon purkin vaseliiniä, tiedätte kyllä miksi.
- 21
No kävitkö jo sormella?
- 22+3
Pink Lady pakeni vuorille kun Late käskytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914