Suomessa eniten sinkkunaisia

Sinkkumies minäkin

Suomessa on suhteessa (ei siis silleen suhteessa) eniten sinkkunaisia EU-maista. Sinkkunaiset ovat usein korkeasti koulutettuja ja miehet taas matalasti koulutettuja:

http://www.voice.fi/index.php?mw=sinkku eurooppa suomi mies nainen kumppani&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&cid=26883

35

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän tässä matalan koulutuksen omaavien sinkkumiesten tilastoihin numeroksi kelvataan.

      No niin. Eli nyt sitten korkeasti koulutettu sinkku neiti siellä, pistä viestiä kiitos.

    • Menkää itteenne

      Eniten sinkkunaisia.. juu johtuisko se suomimiehistä ja heidän ihmeellisistä vaatimuksistaan. Moni suomimies haluaisi palata aikaan, jolloin nainen oli nyrkin ja hellan välissä. Oman arvonsa tunteva nainen ei halua sitä elämää eikä halua olla miehen palvelija. Mieluummin sitä on siis yksin kuin antaisi miehelle kaiken haluamansa saamatta itse mitään vastapainoksi.

      • Menkää itteenne

        Et saa.


      • En mee itteeni.
        Menkää itteenne kirjoitti:

        Et saa.

        Tulen käteeni!


      • jglkdfldd

        Niinhän se tietenkin menee, että mies ei anna MITÄÄN vastapainoksi. Ja oman arvonsa tunteva nainen antaa niin PALJON.

        Välillä ei yllätä yhtään, jos sinkkumiehiä ja -naisia on paljon.


      • pippeli poppeli
        jglkdfldd kirjoitti:

        Niinhän se tietenkin menee, että mies ei anna MITÄÄN vastapainoksi. Ja oman arvonsa tunteva nainen antaa niin PALJON.

        Välillä ei yllätä yhtään, jos sinkkumiehiä ja -naisia on paljon.

        Ai 3 naisen kanssa samaan aikaan hommailevat pelimiehet ne sitään antaa sitä "vastapainoa" vai? Ainakin näin voisi päätellä naisten toiminnasta.


      • ...
        pippeli poppeli kirjoitti:

        Ai 3 naisen kanssa samaan aikaan hommailevat pelimiehet ne sitään antaa sitä "vastapainoa" vai? Ainakin näin voisi päätellä naisten toiminnasta.

        Noissa ei taida olla kyse, sinkku statuksen poistavasta parisuhteesta.


      • pippeli poppeli
        ... kirjoitti:

        Noissa ei taida olla kyse, sinkku statuksen poistavasta parisuhteesta.

        Ehkä pitäisi käydä kysymässä mummulta ja vaarilta, että onko se pelimiehen kanssa paneva nainen vapaa vai ei?

        Mitä luulet millainen vastaus tulisi omilta isovanhemmiltasi, jos niistä joku vielä elää?


      • jglkdfldd
        pippeli poppeli kirjoitti:

        Ai 3 naisen kanssa samaan aikaan hommailevat pelimiehet ne sitään antaa sitä "vastapainoa" vai? Ainakin näin voisi päätellä naisten toiminnasta.

        Kun ymmärsit vähän oudosti, niin selvitetään vähän. Tarkoitin sitä, että oudot vaatimukset on sinkkunaisillakin. Ja käsitykset. Itse annetaan niin paljon, mutta miehet ovat niitä täysin antamattomia. Eiköhän se ole toisinkin päin.


      • Molemmat syyllisiä

        Ahhaa eli se onkin meidän miesten syytä että suomessa on eniten sinkkunaisia EU-maissa? Jaa, että meillä miehillä on ihmeellisiä vaatimuksia? On se jännä juttu sinäänsä koska kyllä täällä löytyy vaan aika paljon meitä miehiä joilla on täysin realisistiset vaatimukset, joillakin jopa hyvin alhaisetkin vaatimukset, mut kas kummaa kun naisille ei kelepaakkaan kuin minimillään se KTM tason mies ja silloinkin mennään niin rajaa hipoen että huh huh. Eli kummallas sukupuolella olikaan ne ihmeelliset vaatimukset? Että ihan vain pata kattilaa soimaan vain. Kyllä me voimme mennä itteemme mutta suosittelisin teidän naisten tekevän ihan saman.


      • Älyn haamu
        jglkdfldd kirjoitti:

        Niinhän se tietenkin menee, että mies ei anna MITÄÄN vastapainoksi. Ja oman arvonsa tunteva nainen antaa niin PALJON.

        Välillä ei yllätä yhtään, jos sinkkumiehiä ja -naisia on paljon.

        Mitä tarjottavaa on naisella joka ei miellytä silmää? Ei miehiä yleensä naisen koulutus pahemmin kiinnosta, eli sitä et voi mainita.


      • ...

        Eiköhän se oo niin että teillä naisilla on niitä ihmeellisiä vaatimuksia.
        Tavisnaiset vaatii itselleen ylemmän tason miestä ja rumat/lihavat naiset vaatii tavismiestä. Oma taso ei kelpaa.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Eiköhän se oo niin että teillä naisilla on niitä ihmeellisiä vaatimuksia.
        Tavisnaiset vaatii itselleen ylemmän tason miestä ja rumat/lihavat naiset vaatii tavismiestä. Oma taso ei kelpaa.

        Ylempi viesti oli vastaus "Menkää itteenne" nimimerkille.


      • Eewuli
        Molemmat syyllisiä kirjoitti:

        Ahhaa eli se onkin meidän miesten syytä että suomessa on eniten sinkkunaisia EU-maissa? Jaa, että meillä miehillä on ihmeellisiä vaatimuksia? On se jännä juttu sinäänsä koska kyllä täällä löytyy vaan aika paljon meitä miehiä joilla on täysin realisistiset vaatimukset, joillakin jopa hyvin alhaisetkin vaatimukset, mut kas kummaa kun naisille ei kelepaakkaan kuin minimillään se KTM tason mies ja silloinkin mennään niin rajaa hipoen että huh huh. Eli kummallas sukupuolella olikaan ne ihmeelliset vaatimukset? Että ihan vain pata kattilaa soimaan vain. Kyllä me voimme mennä itteemme mutta suosittelisin teidän naisten tekevän ihan saman.

        No minä olen törmännyt vain niihin jotka vaativat vaatimistaan. Sanovat etsivänsä nättiä ja sopusuhtaista tavallista naista (niinkuin minä) mutta kun sellainen tulee kohdalle niin ei kelpaakkaan vaan aletaan mussuttaa että eikun sen pitää olla mallia Satu Tuomisto tai Megan Fox, se on nätti ja sopusuhtainen tavallinen nainen. Lisävaatimuksena että nainen hoitaa kodin ja suhteen yksin ettei miehen tartte pistää tikkuakaan ristiin.
        Siksi olen sinkku kun en suostu noihin lisävaatimuksiin enkä lähe naamaani muokkaamaan tai kroppaani jonku miehen takia. Jos ei kelpaa sellaisena kuin on niin paras jatkaa matkaa erikseen.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Eewuli kirjoitti:

        No minä olen törmännyt vain niihin jotka vaativat vaatimistaan. Sanovat etsivänsä nättiä ja sopusuhtaista tavallista naista (niinkuin minä) mutta kun sellainen tulee kohdalle niin ei kelpaakkaan vaan aletaan mussuttaa että eikun sen pitää olla mallia Satu Tuomisto tai Megan Fox, se on nätti ja sopusuhtainen tavallinen nainen. Lisävaatimuksena että nainen hoitaa kodin ja suhteen yksin ettei miehen tartte pistää tikkuakaan ristiin.
        Siksi olen sinkku kun en suostu noihin lisävaatimuksiin enkä lähe naamaani muokkaamaan tai kroppaani jonku miehen takia. Jos ei kelpaa sellaisena kuin on niin paras jatkaa matkaa erikseen.

        Täällähän on varmaan 10 miestä kertonut haluavansa seksiä kanssasi. Eikö riitä? Pitäisikö olla Jake Gyllenhaal sanomassa sinua kauniiksi?

        terkuin, se Sodankylän leffafestareita ehdotellut ;D


      • Ei näin.
        Eewuli kirjoitti:

        No minä olen törmännyt vain niihin jotka vaativat vaatimistaan. Sanovat etsivänsä nättiä ja sopusuhtaista tavallista naista (niinkuin minä) mutta kun sellainen tulee kohdalle niin ei kelpaakkaan vaan aletaan mussuttaa että eikun sen pitää olla mallia Satu Tuomisto tai Megan Fox, se on nätti ja sopusuhtainen tavallinen nainen. Lisävaatimuksena että nainen hoitaa kodin ja suhteen yksin ettei miehen tartte pistää tikkuakaan ristiin.
        Siksi olen sinkku kun en suostu noihin lisävaatimuksiin enkä lähe naamaani muokkaamaan tai kroppaani jonku miehen takia. Jos ei kelpaa sellaisena kuin on niin paras jatkaa matkaa erikseen.

        Yrität liian tasokkaita miehiä.


      • Eewuli
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Täällähän on varmaan 10 miestä kertonut haluavansa seksiä kanssasi. Eikö riitä? Pitäisikö olla Jake Gyllenhaal sanomassa sinua kauniiksi?

        terkuin, se Sodankylän leffafestareita ehdotellut ;D

        No kuule kun minua ei kiinnosta pelkkää seksiä himoitsevat nullikullit.
        Siksi kieltäydyn. Ehotella saa mutta ei minulta tule kukaan saamaan.
        En esitä neitsyttä mutta eipä vain kiinnosta tuntemattoman kanssa seksi eikä irtosuhteet muutenkaan.


      • Eewuli
        Ei näin. kirjoitti:

        Yrität liian tasokkaita miehiä.

        Ai mie yritän? Kyllä son kuule niin etten mie koskaan yritä saada ketään. Kyllä son yleensä mies joka minua iskettää. Mie ku en jaksa ressata teän kanssa, jos kiinnostaa muukin kuin seksi niin saatan jopa vastata miehen iskuyrityksiin, muuten ei.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Eewuli kirjoitti:

        No kuule kun minua ei kiinnosta pelkkää seksiä himoitsevat nullikullit.
        Siksi kieltäydyn. Ehotella saa mutta ei minulta tule kukaan saamaan.
        En esitä neitsyttä mutta eipä vain kiinnosta tuntemattoman kanssa seksi eikä irtosuhteet muutenkaan.

        Jos miehet ovat ehdotelleet sinulle seksiä, niin miksi väität ettei kaltaisesi sopusuhtainen nainen kelpaa?
        Muutenkin, minä olen kyllä ollut enemmän tosissani kuin niistä trollauksista olisi voinut päätellä. Olisin mielelläni tavannut sinut jossain kahvittelutreffeillä, joilla on tarkoitus kahvitella ja tutustua, ei mennä harrastamaan seksiä. En kuitenkaan ehdottanut sellaisia, kun arvasin, että se on se ja sama ehdotanko kunnollisia treffejä vai trollaanko jotain törkeää. Päätin vain trollata jotain. :)


      • Eewuli
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Jos miehet ovat ehdotelleet sinulle seksiä, niin miksi väität ettei kaltaisesi sopusuhtainen nainen kelpaa?
        Muutenkin, minä olen kyllä ollut enemmän tosissani kuin niistä trollauksista olisi voinut päätellä. Olisin mielelläni tavannut sinut jossain kahvittelutreffeillä, joilla on tarkoitus kahvitella ja tutustua, ei mennä harrastamaan seksiä. En kuitenkaan ehdottanut sellaisia, kun arvasin, että se on se ja sama ehdotanko kunnollisia treffejä vai trollaanko jotain törkeää. Päätin vain trollata jotain. :)

        Niin pantavaksi kelpaisin mutten suhteeseen. Siksi väitän mitä väitän.
        En halua panoja vaan parisuhteen ja ei sellaisia miehiä löydy baarista juuri koskaan (vaikka toisen exäni baarista löysin).
        Moni haluaa suhteeseen sitten jonkun huippukauniin bimbon.


      • Arvioija
        Eewuli kirjoitti:

        Niin pantavaksi kelpaisin mutten suhteeseen. Siksi väitän mitä väitän.
        En halua panoja vaan parisuhteen ja ei sellaisia miehiä löydy baarista juuri koskaan (vaikka toisen exäni baarista löysin).
        Moni haluaa suhteeseen sitten jonkun huippukauniin bimbon.

        Omaat epärealistisen käsityksen. Kuvastasi päätellen kelpaisit ulkonäkösi puolesta suhteeseen monelle miehelle.


      • Iso Huutomerkki
        Eewuli kirjoitti:

        Ai mie yritän? Kyllä son kuule niin etten mie koskaan yritä saada ketään. Kyllä son yleensä mies joka minua iskettää. Mie ku en jaksa ressata teän kanssa, jos kiinnostaa muukin kuin seksi niin saatan jopa vastata miehen iskuyrityksiin, muuten ei.

        Ongelma on siis ainakin asenteessasi. Kun olet noin passiivinen niin ainoastaan seksin perässä olevat panomiehet yrittävät sinua.


      • Eewuli
        Arvioija kirjoitti:

        Omaat epärealistisen käsityksen. Kuvastasi päätellen kelpaisit ulkonäkösi puolesta suhteeseen monelle miehelle.

        Mutta miksi minua sitten yrittää vain ne idiootit, jotka etsii yhen illan juttuja tai ne idiootit jotka on suoraan sanottuna liian vanhoja? Vanhoilla tarkoitan sitten yli 33 vuotiaita ainakin. Vakioikä miehellä joka minua yrittää suhteeseen saada on /- 40v eikä niin vanhat kiinnosta.

        Idioottimagneetti, se minä olen.


      • Eewuli
        Iso Huutomerkki kirjoitti:

        Ongelma on siis ainakin asenteessasi. Kun olet noin passiivinen niin ainoastaan seksin perässä olevat panomiehet yrittävät sinua.

        Kas se vain saattaa olla. Noh, paras ku pysyy sinkkuna ja yksikseen.


      • ......
        Eewuli kirjoitti:

        Mutta miksi minua sitten yrittää vain ne idiootit, jotka etsii yhen illan juttuja tai ne idiootit jotka on suoraan sanottuna liian vanhoja? Vanhoilla tarkoitan sitten yli 33 vuotiaita ainakin. Vakioikä miehellä joka minua yrittää suhteeseen saada on /- 40v eikä niin vanhat kiinnosta.

        Idioottimagneetti, se minä olen.

        "Idioottimagneetti, se minä olen."

        Niin oletkin. Nuokin anonyymit jotka sun ulkonäköä kehuu ovat idiootteja. Tavis mikä tavis. Ota se raksamies joka sua kyylää. Muistathan että sisäinen kauneus on tärkeintä eikä miehen ikä.


      • Voipi olla juu
        Eewuli kirjoitti:

        Kas se vain saattaa olla. Noh, paras ku pysyy sinkkuna ja yksikseen.

        Eikä. Juurihan sinä olit intona siitä ihastuksestasi. Kyllä sinä siis suhteen haluaisit ja se tekisi sinut onnelliseksi. Yritä nyt ihmeessä saada edes kesäromanssi.

        Huutomerkin viestissä oli kyllä totuuden sieman. Yleensä ne ovat ne rohkeimmat ja seksin perässä olevat, jotka naisia eniten iskevät. Nainen voi parantaa huomattavasti mahdollisuuksiaan menemälle itse juttelemaan kiinnostaville miehille. Valtaosa naisista ei vaan viitsi, kun miehet iskee muutenkin. Oma päätös, oma vika.


      • Reipas Poikamies
        Ei näin. kirjoitti:

        Yrität liian tasokkaita miehiä.

        Voi voi Sinua Eewuli miten siinä nyt noin kävi..... :(

        tämä yksi raksamiehestä kirjoittaja: Tylsä inssi voi saada tavis naiselta nopeat pakit, onko se Sinulle iso uutinen? Kun sen sijaan supliikki raksamies voi helposti iskeä sen apteekkarin rikkaan kauniin tyttären. Onko se uutinen?

        Naisten halu kontrolloida miehiä seksillä hämmästyttää aina minua- ja ne baari iskijät ovat sen perässä.

        Kai sinä Eewuli tiedät, että nelikymppinen mies vaihtaa puolisonsa usein juuri nuorempaan ja olet kuin hopea tarjottimella siihen hommaan. Et toki antaisi mahdollisuutta palstan normaaleja määritelmiä miehenä täyttäville miehille treffata?

        Mitä sinä pelkäät että mies onkin tosissaan?

        Ottavatko naiset juuri siksi niitä baari pokaajia kun ei tarvitse sisäisesti laittaa kaikkea suhteen eteen peliin itsessään, kun se pokaaja mies tulee, menee ja lähtee-syy voi olla naisen liian tylsät pikkarit tai väärä uusi hiusten väri. Tarinoita riittää ja minä tiedän niitä.


      • Eewuli
        ...... kirjoitti:

        "Idioottimagneetti, se minä olen."

        Niin oletkin. Nuokin anonyymit jotka sun ulkonäköä kehuu ovat idiootteja. Tavis mikä tavis. Ota se raksamies joka sua kyylää. Muistathan että sisäinen kauneus on tärkeintä eikä miehen ikä.

        No empä kuule ota. En halua vistoa isäni ikäistä miestä, miksi tyytyisin vähempään? Tiedän että voin saada parempaakin niin miksi ottaisin jonkun vanhan käppänän, hyi visto. Tulee mieleen vain että isä olisi kiinnostunut tyttärestään.

        Ja jos minua kehuvat on idiootteja niin mitä sitten, kauneus on katsojan silmissä etkä sinä ole totuuden torvi miesten keskuudessa.

        Mie olen mieluummin yksin.


      • Eewuli
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Voi voi Sinua Eewuli miten siinä nyt noin kävi..... :(

        tämä yksi raksamiehestä kirjoittaja: Tylsä inssi voi saada tavis naiselta nopeat pakit, onko se Sinulle iso uutinen? Kun sen sijaan supliikki raksamies voi helposti iskeä sen apteekkarin rikkaan kauniin tyttären. Onko se uutinen?

        Naisten halu kontrolloida miehiä seksillä hämmästyttää aina minua- ja ne baari iskijät ovat sen perässä.

        Kai sinä Eewuli tiedät, että nelikymppinen mies vaihtaa puolisonsa usein juuri nuorempaan ja olet kuin hopea tarjottimella siihen hommaan. Et toki antaisi mahdollisuutta palstan normaaleja määritelmiä miehenä täyttäville miehille treffata?

        Mitä sinä pelkäät että mies onkin tosissaan?

        Ottavatko naiset juuri siksi niitä baari pokaajia kun ei tarvitse sisäisesti laittaa kaikkea suhteen eteen peliin itsessään, kun se pokaaja mies tulee, menee ja lähtee-syy voi olla naisen liian tylsät pikkarit tai väärä uusi hiusten väri. Tarinoita riittää ja minä tiedän niitä.

        En ota baarista miestä, exä oli poikkeus mitä ei tule tapahtumaan toiste.
        Ja nelikymppistä miestä en ota, olen siis varmaan loppuelämän yksin mutta mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa vanhan miehen kanssa jota ei edes rakasta.

        En kontrolloi seksillä, minua ei vaan inspaa miehet baarissa. Minkäs sille voin ettei minusta kiinnostu kunnon miehet vaikka mitä tekisin.

        Yksin olen ja tulen olemaan, olkoon niin. Mitäpä mie miehellä edes teen


      • Eewuli
        Voipi olla juu kirjoitti:

        Eikä. Juurihan sinä olit intona siitä ihastuksestasi. Kyllä sinä siis suhteen haluaisit ja se tekisi sinut onnelliseksi. Yritä nyt ihmeessä saada edes kesäromanssi.

        Huutomerkin viestissä oli kyllä totuuden sieman. Yleensä ne ovat ne rohkeimmat ja seksin perässä olevat, jotka naisia eniten iskevät. Nainen voi parantaa huomattavasti mahdollisuuksiaan menemälle itse juttelemaan kiinnostaville miehille. Valtaosa naisista ei vaan viitsi, kun miehet iskee muutenkin. Oma päätös, oma vika.

        Intoilin juu mutta ei siitä tule mitään välimatkan takia. En pidä kaukosuhteista,ne raastaa mieltä ja sydäntä :(


    • Akateeminen sinkku

      Ei yllätä. Koulutus humahtaa naisilla päähän paljon pahemmin kuin miehillä. Akateemisesti koulutetut naiset alkavat vaatimaan miehiltä hirvittävää listaa vaatimuksia, kun taas akateemisesti koulutettu mies voi hyvin ottaa esim. itseään alemmin koulutetun naisen.

      Suomalaisten korkeasti koulutettujen naisten sinkkuus on ihan itse aiheutettua. Kun laskeutuisivat sieltä norsunluutornistaan alas ja kohtelisivat kaikkia ihmisiä vertaisinaan, niin voisi se kumppanikin löytyä. Mutta ei voi, kun ollaan niin täynnä sitä omaa erinomaisuuttaan. Mielummin mukava ja elämänläheinen kaupan kassa, kuin snobbaileva ja vaikealuonteinen akateeminen.

    • Niin mikä määritellään korkeasti koulutetuksi? Riittääkö AMK? Jos se on niin silloin kuulun siihen korkeasti koulutettuihin sinkkumiehiin.

      Eikä mulla ole kovin ihmeellisiä odotuksiakaan naista kohtaan, mut ei vaan natsaa...

    • Suomessa ei myöskään tarvi naisen myydä itseään miehelle huonon sosiaaliturvan vuoksi, kuten monissa muissa maissa. Se tekee tietysti sen ettei naisen tarvi kestää mitä hyvänsä, vaan voi ajatella itseäänkin ja omaa parastaan.

      Tutkimusten mukaan naisilla on parempi elämä sinkkuna, kun taas miehet voivat paremmin liitossa. Tuota kun hieman miettii, niin ei ihmetytä yhtään miksei naisilla ole suurta hinkua suhteeseen tai ainakaan ei pitkitä sitä turhaan, jos huomaa ettei meno tee onnelliseksi.

      Koulutuskohdassa voi vaikuttaa se että yleensä tulot paranee, mitä koulutetumpi on ja siten myös aina vaan entistä vähemmän on tarvetta saada taloudellista turvaa toisesta. Näin ollen varakkaat voivat entistä enemmän toimia vain omien halujen mukaan.

    • roton

      "Se tekee tietysti sen ettei naisen tarvi kestää mitä hyvänsä, vaan voi ajatella itseäänkin ja omaa parastaan".

      Tämä ajattelu kaava sekoittaa normaali naisten moraalisen käsityksen.
      Naisten hyvinvointi perustuu hyvinpitkälti muiden kustannuksella ratsastamiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe