Te jotka olette käyttäneet kelo-cotea, kertokaapas kuinka pian ja miten on vaikuttanut? Millaiseen arpeen olette käyttäneet?
Itse olen käyttänyt reilun kuukauden selaiseen aika punaiseen, noin 5-10cm pitkään arpeen, mutta en juurikaan ole huomannut eroa. Joskus arpi näyttää ehkä hieman vaaleammalta, mutta joskus taas samanlaiselta punottavalta.
Kelo-cote kokemuksia!
11
12130
Vastaukset
- Ei apua
Itse yrittänyt käyttää punasiin keloidiarpiin, eikä mitään tuloksia...
- Vaalentunut arpi :)
Käytin reiluun 20cm pitkään leikkausarpeen hieman epäsäännöllisesti vuosi sitten, ja kyllä on vaalentunut arpi paljon. Käytin ensimmäisen kerran kelo-cotea n. 2kk leikkauksen jälkeen (eli viime kesänä) ja sitten pidin taukoa ja uudelleen käytin noin parin viikon ajan viime talvena. Parempi tietenkin jos käyttää säännöllisesti, itse olin aika laiska :D Mutta tulokset on silti hyvät :)
- scagel
Dermefface voide arpiin - http://tonzes.com/scarfi.htm http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTI1MzA0MiZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
- just me____________
Olen käyttänyt kelo-cotea koholla oleviin aika suuriin arpiin ja ne ovat kuukausien käytön jälkeen madaltuneet ja muuttuneet sileiksi. Kelo-cote ei poista niitä arpia kuitenkaan mitenkään. :(
- :P
Käytin yhden putkilon kasvojen kuoppa-arpiin ja kohollaoleviin arpiin. Ei mitään vaikutusta. En sitten tiedä olisiko useamman putkilon kulutuksella sitten enemmän tulosta, mutta tuotteen huikea hinta innosti kokeilemaan toista, edullisempaa valmistetta. (BM 28 gel:iä)
- hohhoijakkaa!
Kelo-cote EI auta KUOPPA-ARPIIN. Silikonivoide ei millään tavalla turvota kuoppaa "normaalin" ihon tasolle, eli näin ollen täytä kuoppa-arpea pysyvästi.
- :P
Niin minulle väitettiin apteekissa. Että auttaa KAIKKIIN arpiin.
- OsmoT
Tänään käytin ensimmäistä kertaa 2 kk vanhaan arpeen koiran pureman jäljiltä. Kutina lakkasi välittömästi. Jännä nähdä vaaleneeko arvet.
- käyttänytolenminäkin
Se vaalenee ihan ajan,ei voiteen takia.
- OsmoT
käyttänytolenminäkin kirjoitti:
Se vaalenee ihan ajan,ei voiteen takia.
Näinhän se on. Tuo voide ilmeisesti muodostaa hengittävän suojakalvon arven päälle ja paraneminen edistyy paremmin kun ilman epäpuhtaudet ei pääse arpeen.
- OsmoT
3,5 viikkoa käytetty ja ei vielä huomattavaa muutosta näkyvissä. Arven ympäryksen punoitus on kuitenkin vähentynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911836IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597986Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933173Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982268Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562229Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551113Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803