Aina ihmetellään mikä saa naisen pysymään pettäjä miehensä kanssa.
Mies kertoo päivittäin miten paljon rakastaa.
Rakastaa lapsia ja lapsen lapsia.
Rakastelee ja kehuu vaimoa.
Välit sukuun ovat kunnossa
Hoitaa yhteistä kotia ja omaisuutta.
Tapaa toisia päiväs aikaan, ei anna oikeeta puh numeroaan vaan prepaid joka on duunissa piilossa.
Vaimo epäilee mutta ei etsi sen enempää merkkejä kun kunnon aihetta ei ole.
Nainen soittaa joka uskoo ja kertoo olevansa miehen ainoa ja oikea rakkaus. Mies kiistää, katuu, vannoo, itkee ja selittää.
Lapset, koti, perhe ja shokki. Tarvitaan aikaa antaa anteeksi, unohda ei koskaan. Jos mies uusi tekonsa rakkaudelle voi sanoa moro kotona.
Lapset kun on omillaan tämä kaunis nainen etsii Miehen. Joka ei tarvitse mitään ylimääräisiä pippelin jatkeita, mersuja tai huoria.
Siihen asti tämä leikki jatkuu mutta ei minun kustannuksellani, näitten panojen on vaan nieltävä kiukkuni ja sen seuraukset.
Aivan sama mitä mieltä ollaan syyllisistä ja syyttömistä. Minä en patoa tätä kiukkua itseeni vaan tuuletan maailmalle.
Fakta homma
7
149
Vastaukset
- Mersukans
Olipa osuvaa tekstiä. Kuin minusta suusta, paitsi ei ole lapsenlapsia.
Ei taida äijelini tietää mikä todellisuus tulee hänelle parin vuoden päästä eteen.
Näin on nyt "hyvä", kohta parempaa...minulle.
Terveisiä vain kakkosmersulle - happy end?
No näinhän se usein menee. Miehet kuitenkin lopulta menettävät sen KAIKKEIN
tärkeimmän, eli kodin, vaimon ja lapsetkin osittain ainakin, sillä usein isä-lapsisuhde kärsii paljon erosta, ellei ole erityisen ns. hyvä isä.
Ehkä, sanon ehkä, jos on normaalin omantunnon omaava mies, taitaa hän olla sitten tuolla viimeisellä portilla aikaan se, joka on kärsinyt kaikkein eniten. Mitä elämää se sellainen on, että hypitään sängystä toiseen, ei ole mitään oikeasti arvokasta elämässä, josta voisi olla ylpeä, itsestään puhumattakaan.
Aivan oikein, sinä kyllä löydät sen miehen, isolla M:llä, onnea ja jaksamista siihen asti.
terveisin saman kokenut - TosinValinnut
Meitä on moneen lähtöön.
Itse valitsin toisin. En jäänyt odottamaan katkeraan loppuun, miten monta kertaa mies ehtii minua höynäyttämään ennen kuin lapset ovat omillaan. Monet pettäjät ja kakkoset tokaisevat näissä asioissa, että kerran täällä eletään. Juurikin niin! Minulle on annettu yksi elämä enkä pilannut sitä pettävän, turhia rakkauden tunnuksia lurittelevan ukon vuoksi! En, vaikka oli yhteiset lapset, talot, mökit ja autot.
Ukon muihin naisiin en aikaani ja energiaani tuhlannut - miksi olisinkaan, asia ei siitä muuksi muuttunut. Huoriksi heitä en ajatuksissanikaan kutsunut - lähinnä säälin näitä naisia, koska tunsin miehen maneerit ja kyvyn "puhua pyörryksiin". Olihan näitä ihailijattaria, mutta parin kanssa mentiin "kunnon" salasuhteeseen saakka. Ensimmäisen kerran annoin anteeksi, toisen jälkeen näytin miehelle ovea, vaikka kovin aneli armoa ja liitolle jatkoa. Minä olin ja olen ansainnut parempaa kuin kuluttaa parhaat vuoteni odottamalla sitä, että voin erota pettäjästä.
Mies ei ollut / ole huono isä, ei lainkaan - eron jälkeen on huolehtinut velvollisuuksistaan lapsia kohtaan kiitettävästi ja tämän ennakoin eropäätöstä tehdessäni. Veikkaampa, että miehen "ulkoistaminen" aviomiehen hommasta herätti hänet huomaamaan, että jotain hän voi vielä tehdä oikeinkin - olla hyvä isä lapsilleen.
Mitään uutta miestä en ole etsinyt. No onhan minulla seuralaiseni, mutta miksi hankkia lehmää, kun maitoa saa kaupasta. Hyvin toimii näinkin, vakisuhde, mutta omat kodit. Lapset nyt jo melko isoja, mutta uusi mies ymmärtää sen, että haluan olla heidän käytettävissään niin kauan kuin äitiä tarvitsevat eikä järjestä draamoja, vaikka jotkut treffit peruuntuisivatkin. Aikuisen miehen ei tarvitse olla mustis sille, että toisella on perhe-elämää.- vahva nainen oot
TÄLLÄ NAISELLA ON CHARAKTERIA , AI ETTÄ OLET VAHVA NAINEN. AIVAN KUIN MINUN ELINIKÄINEN NAISYSTÄVÄNI JOKA TAKOI MINULLE JÄRKEÄ PÄÄHÄN JÄTTÄMÄÄN SALASUHTEILEVAN UKON, SIIS OLIN RAKASTAJA. ALKOI TUNTUA NIIN PAHALTA.KIITÄN YSTÄVÄÄNI ETTÄ ANTOI MINULLE VOIMIA ja puhui järkeä päähän.
Vaimolle kelpaa edeleen, vaikka mies jäänyt pari kertaa kiinni, muutkin panot tietää, mutta mines kelpaa, varmaan just ajattelee päinvastoin kuin sinä - voiveejaplääh
Minä tiedän olevani vahva ja rakastava nainen , pidän seksitä ja haluan sen olevan leikkisää.
Kun otin tämän läänin pässin kotiini en tiennyt että se loppuu ja minusta tulee se petettävä.
Niinkun täällä puhutaan ykkösistä ja kakkosista, uskokaa minua kakkosilla on seksin suhteen kivampaa. - ikuisesti kakkonen
voiveejaplääh kirjoitti:
Minä tiedän olevani vahva ja rakastava nainen , pidän seksitä ja haluan sen olevan leikkisää.
Kun otin tämän läänin pässin kotiini en tiennyt että se loppuu ja minusta tulee se petettävä.
Niinkun täällä puhutaan ykkösistä ja kakkosista, uskokaa minua kakkosilla on seksin suhteen kivampaa.Joo mä tiedän tuon kanssa, siks en koko miestä huolikka vain ne ihkut kuumat hetket ikävän ja kaipailun jälkeen.
Kun nainen tajuaa tämän asian eikä tarvi miestä elämäänsä kokopäiväisesti voipi niistä miehistä nauttia ilman kotileikkejä.
- MERSU1111
Elämä on muruseni mutta näin se vaan jos joku on itsessään niin rikki että voi ja tarvitsee irto suhteita ja irto seksiä, muuttuuko ?
Lytyy ihmisiä jotka uskovat tämän rakkauden ja uskon voittavan.
Ei. se on iso prosessi, onnistuuko ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784