olisitko halukas keskusteluun kanssani sillä olen yksinäinen sinkku
onko sulla aikaa
22
724
Vastaukset
- josseinytniinhuomenn
niin olen minäkin. kukapa olet? mua kiinnostas kovastikin, jos löydetään jotakin yhteistä juteltavaa.
- ninamariejohanna
aina olisi kiva jonkun kaa keskustella melkein milloin vaan jos toisella vain on aikaa
- jarppa03
ninamariejohanna kirjoitti:
aina olisi kiva jonkun kaa keskustella melkein milloin vaan jos toisella vain on aikaa
Moi
Mulla olis aikaa,onko sulla ? Olen 48v romantikkomies ja sinkku. - niporvali
jarppa03 kirjoitti:
Moi
Mulla olis aikaa,onko sulla ? Olen 48v romantikkomies ja sinkku.moi jarppa03 olisi tosi mukava että sulla on aikaa olen 45 ja sinkku toivon että otat yhteyttä minuun sähkpostitse
- ninamariejohanna
niporvali kirjoitti:
moi jarppa03 olisi tosi mukava että sulla on aikaa olen 45 ja sinkku toivon että otat yhteyttä minuun sähkpostitse
moi jarppa03 kyllä tätä aikaa mulla on pistä mulle sähköpostia niin vaihdetaan mielipiteitä
- mesettämään
mä voisin mesettää sun kans
m50- ninamariejohanna
okei kyllä se käy mutta käyn ensin syömässä
- mesettämään
kipaseppa syömässä nii aletaa mesettää
oot kyllä tainnu jo syyä ku kello on jo 23.00 - V.V.V.
Tuota...
Kerrot tuossa olevasi yksinäinen sinkku, mutta toisaalla annat ymmärtää löytäneesi rakkautesi ja olevasi NYT onnellinen???
Make up your mind :-)- ninamariejohanna
ota yhteys minun sähköpostiosoiteeseen jos sua kiinnostaa niin kerron sulle lisää
- ninamariejohanna
ota yhteys minun sähköpostiosoiteeseen jos sua kiinnostaa niin kerron sulle lisää
kuten jo sanoin se oli mennyt avioliitto
- V.V.V.
Eipä satu sp-osoite silmiini.
- ninamariejohanna
sähköpostiosoite on [email protected] tässä on se missä ei ole virheitä
- ninamariejohanna
tuliko viestini perille ?????
- V.V.V.
Check your mail :-)
- ninamariejohanna
jussi ota yhteys
- ninamariejohanna
jussi ota yhteys
moi jussi ottaisitko minuun yhteyden
- J.H.S
moi jussi ottaisitko minuun yhteyden
Minäkin kyllä olen Jussi mutta otanpa yhteyttä sinuun vaikka en varmaan ole sama jota etsit
- ninamariejohanna
V.V.V.TIMO otatko minuun yhteyttä
- oikea nainen:)
Vittu mikä epätoivonen mielenvikainen horo taas liikkjeellä...Huh huh hyvää päivää ja hyvät naurut::))
- 14
No mikäs se sinä olet ketään mielenvikaiseksi haukkumaan?
- 14
Äh. Antaa olla, olen liian fiksu lähteäkseni tähän tämän enempää mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928