Alettuani seurustella arabimiehen kanssa, en enää pidä arabeista - miehistä tai naisista. Uskoisin kyllä rakastavani avomiestäni, mutta aina en oikeastaan pidä hänestä. Olen tullut aika tympeäksi arabeja kohtaan yleensä. En ikinä menisi hänen kotimaahansa ja tuskin hän minua perheelleen edes kehtaisi/haluaisi esitellä. Minulla on tunne, että he pitävät itseään jotenkin parempina. Hänellä onkin ihan oma elämänsä arabikulttuurissa omiensa/kavereidensa parissa ja hänen facebook näyttää olevan täynnä arabikaunottaria. En tajua, miksei hän sitten valkkaa itselleen tuollaista ihanaa kaunotarta, vaan vaivautuu elämään minun kanssani (vaikka aiheutan hänellä kuulemma kärsimystä). Enkä osaa päästää hänestä irti, koska joka kerta kun oirehdin sinne suuntaan, että erotaan, niin hän taas tietää, mistä narusta vetämällä saa minut sulamaan. Se hassu juttu vielä on, että ennen en tuntenut olevani ruma. Nykyisin tunnen, enkä kadulla sen vuoksi edes oikeastaan uskalla katsoa miesten suuntaan, etteivät vaan luule, että minunkaltaiseni olisi heistä kiinnostunut. Enkä enää yritä olla erityisen naisellinen vaan pukeudun aika kovan linjan mukaan ja tuntuu, että myös sisältä olen kovettumassa. Toisaalta tämä voi olla hyvä asia, olen aiempaa itsenäisempi ja pärjäävämpi, koen että elän sekä naisen että miehen roolia, enkä näin ollen ole niin riippuvainen miehisestä avusta kuin aiemmin elämässä.
miksi näin??
9
373
Vastaukset
- Meriami
En lainkaan ihmettele, ettet pidä heistä, jos oma kumppanisikin tuntuu pitävän itseään sinua parempana ja jos hän on saanut sinulle aikaan tunteen siitä, että olet ruma. Ymmärtääkseni ne, jotka pyrkivät alistamaan puolisoaan, pääsevät tavoitteeseensa mm. sen kautta, että saavat puolison itsetunnon huonommaksi ja tämä lopulta uskoo ansaitsevansa huonon kohtelun ja alistamisen. Tietenkin toimivaa on myös se, että saa toisen uskomaan, että parempaa kumppania ei varmasti saa.
En minäkään aina pidä miehestäni, mutta sinun miehesi on selvästi saanut sinut voimaan huonosti ja näinollen suosittelisin, että yrität kuitenkin lähteä ennen kuin liikaa vahinkoa tapahtuu - varmasti maailmasta löytyy miehiä, jotka osaavat arvostaa sinua. Sellaisia luultavasti löytyisi arabeistakin, mutta miksipä ehdoin tahdoin heistä hakemaan, kun eivät kerran enää oikein miellytä. - <<<<<<0
Kaikkein kuvottavimpia ovat suomalaiset. Hyi helvetti että ovatkin inhottavia ja suurin osa päästään viallisia.
- -ap-
Turhaan yleistät. Eiköhän ole nyt kyse vain minusta. Kirjoitin vain omista tuntemuksistani, joita minulla on alkanut olla tämän seurustelusuhteen aikana ja joita minulla ei ollut aiemmin. Tuskin muut suomalaiset naiset noin yleensä jakavat näitä tuntemuksia. Mutta eipähän tuntemukseni keltään ole pois tai ketään haittaa, eihän esim mieheni sukulaisten tarvitse olla minun kanssani missään tekemisissä (eiväthän he edes tiedä, että olen olemassa ja tuskin tulevat koskaan tietämäänkään). Ei-neitsyenä olen kumminkin avioon kelpaamaton, näin mieheni on minulle todennut.
- -ap- jatkaa
-ap- kirjoitti:
Turhaan yleistät. Eiköhän ole nyt kyse vain minusta. Kirjoitin vain omista tuntemuksistani, joita minulla on alkanut olla tämän seurustelusuhteen aikana ja joita minulla ei ollut aiemmin. Tuskin muut suomalaiset naiset noin yleensä jakavat näitä tuntemuksia. Mutta eipähän tuntemukseni keltään ole pois tai ketään haittaa, eihän esim mieheni sukulaisten tarvitse olla minun kanssani missään tekemisissä (eiväthän he edes tiedä, että olen olemassa ja tuskin tulevat koskaan tietämäänkään). Ei-neitsyenä olen kumminkin avioon kelpaamaton, näin mieheni on minulle todennut.
Tämä onkin elämäni suurin suru. Haluaisin perheen ja avioliiton, mutta jatkaessani tässä suhteessa suljen sen tien itseltäni pois, koska mieheni ei koskaan tule ottamaan minua puolisokseen. Toisaalta en osaa erota, koska olen jo kiintynyt häneen. Tämä on uskonnollisen näkemykseni mukaan katastrofi, koska uskontoni ei salli avoliittoa, mutta mieheni ei välitä näistä uskonnollisista tuntemuksistani lainkaan, koska en edusta hänen uskontoaan. Lähimmäiseni sanovat, että tuhlaan elämäni, mutta en osaa enää pois tästä tilanteesta. En siis saa olla kunniallinen (= aviossa) suhteessani, vaan joudun elämään "vastentahtoisesti" kunniattomassa tilanteessa (= avoliitossa) ja samalla olen kuitenkin olen liian heikko astumaan pois tilanteesta.
- 774477
-ap- jatkaa kirjoitti:
Tämä onkin elämäni suurin suru. Haluaisin perheen ja avioliiton, mutta jatkaessani tässä suhteessa suljen sen tien itseltäni pois, koska mieheni ei koskaan tule ottamaan minua puolisokseen. Toisaalta en osaa erota, koska olen jo kiintynyt häneen. Tämä on uskonnollisen näkemykseni mukaan katastrofi, koska uskontoni ei salli avoliittoa, mutta mieheni ei välitä näistä uskonnollisista tuntemuksistani lainkaan, koska en edusta hänen uskontoaan. Lähimmäiseni sanovat, että tuhlaan elämäni, mutta en osaa enää pois tästä tilanteesta. En siis saa olla kunniallinen (= aviossa) suhteessani, vaan joudun elämään "vastentahtoisesti" kunniattomassa tilanteessa (= avoliitossa) ja samalla olen kuitenkin olen liian heikko astumaan pois tilanteesta.
"Lähimmäiseni sanovat, että tuhlaan elämäni"
He ovat oikeassa. Mieti mitä tuo lause oikeasti tarkoittaa. Mieti kuinka iso juttu on kyseessä. Ei todellakaan mikään sellainen asia, jonka kannattaa antaa mennä omalla painollaan. Sinulla kun ei ole elämiä tuhlattavaksi asti. Ero varmasti kirpaisee, mutta myöhemmin tulet olemaan niin hemmetin onnellinen siitä että lähdit. Olisi ehkä hyödyksi hakea voimaa tehdä päätöksiä ja ajatuksilleen selkeyttä vaikka ammattiauttajan kautta. - ex-lehmä
-ap- jatkaa kirjoitti:
Sun ainoa vaihtoehto on poistua maisemista koska henkinen selkärankasi on jo murtunut. joudut joka päivä syvempään suohon etkä pysty enää puolustautumaan. Ota vähintään 1 kuukauden irtiotto ja olosi on parempi. minut murrettiin 1,5 vuodessa enkä enää ollut oma itseni vuosiin.häivy nopeasti ja pelastu.se on ainoa vaihtoehto.
-ap- jatkaa kirjoitti:
Harmi että sinun tiellesi on osunut tuollainen kaksinaamainen arabi, joka tekee juuri päinvastoin kuin sanoo ihanteensa olevan. Samalla hän saa sinut toimimaan omien ihanteittesi vastaisesti.
Te kai vain ajauduitte yhteen ja sitten jatkatte siinä, kumpikin kärsien ja roikkuen toisistanne kiinni.
Nyt ihan oikeesti, ota se itsenäisyytesi ja päättäväisyytesi käyttöön ja toimi.
Tee selväksi että sinun ihanteesi on ihan muuta kuin tämä elämä. Niin ja kun hänenkin ihanteensa on ihan toisenlaiset, niin kantapäät vastakkain ja eti suuntiin mars, mars. Lakkaatte tuottamasta toisillenne kärsimystä.
Jos miehestä on ihan mahdottoman haikea luopua, niin tee selväksi että jatkat suhdetta vain ja ainoastaan avioliitossa. Ja jos häntä ei kiinosta avioliitto sinun kanssa, niin on niitä muitakin , periaatteellisempiakin miehiä jotka toimivat ihanteittensa mukaan ja haluavat perustaa ihan oikean perheen.
Jos miehesi niin sitä neitsyt-vaimoa on vailla itsensä ja suvun takia ,niin menköön viimein jo valkkaamaan sellaista. Mutta kun hän tuntuu haluavan vaan " mellastaa äpäräpellossa siihen asti kun äitimuorinsa hakee liekaan".
Älä anna itsesi tottua siihen että olet vaan käytettävissä, mutta et tarpeeksi arvokas.
- lähde ennen
Itselläni on kokemusta arabin kanssa, ja olisi pitänyt heti lähteä kun varoituskellot soivat. Jäin sillä seurauksella, että 2 viikkoa häiden jälkeen arabi meni kihloihin toisen kanssa. Erosin saman tien, mutta olisi pitänyt erota ennen häitä. Arabit osaa näytellä tosi hyvin.
- talonpoikaisjärki
Hyvät muslimit pitävät itseään ylivoimaisina kristittyihin nähden ja se selittää ylimielisyyden.
Koraanissa on synti valehdella muslimille, mutta ei kristitylle, jos se edistää islamia. Kristityille naisille saa siis valehdella. Ei ihme että tiettyihin ihmisiin ei vain voi luottaa. Minä en ainakaan luota.
Sama koskee varastamista ja raiskaamista; on synti raiskata muslimi, mutta ei uskovan raiskaaminen ei ole synti.
Islam on teokratia: elikä valtio ja uskonto on yksi ja sama asia. Niitä ei voi erottaa. Näin koko heidän kulttuurinsa on ylimielinen jos ei vahintäänkin syrjivä tai rasistinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783