Älä flirttaile bussikuskin kanssa

Linjuri-gentleman

On se rasittavaa, kun monet naiset eivät anna bussikuskeille
työrauhaa, vaan yrittävät kaikenlaisilla tempuilla saada kuskeilta
huomiota. Ja sitten, jos kuski ei kaiken kiireen keskellä ehdi
juuri samalla sekunnilla huomata naisen olemassaoloa, niin sitten
nainen heittäytyy kiukkuiseksi.

Mielestäni ASIALLINEN KOHTELIAISUUS puolin ja toisin riittäisi.
Ei sen enempää.

13

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl22gr

samaa mieltä oon.yks mun kaveri se aina koittaa flirttailla ja koittaa päästä ilmaseksi bussis.ja on monta kertaa päässytkin. en tieä mikä siinä on ettei voi maksaa.vaikka onhan se aika kallista nykyään bussilla ajelu.

• Kylmät kädet

Mitä vittua tämä on? :D

• juu....

Jaha, että näin päin tällä kertaa.
      Jokunen aika sitten yksi kuski valitti, kun ei itse saanut naismatkustajilta kaipaamaansa huomiota.

• Sama se on

Asialla on aivan selvästi sama bussikuski tai kuskiksi ainakin haluava. Yrittää vaikka miten päin saada huomiota, muttei oikein ketään kiinnosta...kuten ei siellä ratin takanakaan.

• P"rkel"s
        Sama se on kirjoitti:

Asialla on aivan selvästi sama bussikuski tai kuskiksi ainakin haluava. Yrittää vaikka miten päin saada huomiota, muttei oikein ketään kiinnosta...kuten ei siellä ratin takanakaan.

Niin, näinhän se tietenkin menee. Kun nainen, kassaneiti, ravintolatyöntekijä, s-hoitaja tai missä tahansa ammatissa jossa ollaan tekemisissä ihmistenkanssa oleva valittaa, että miehet flirttailevat saa hän ymmärrystä sangen runsaasti osakseen. Mutta jos MIES valittaa samasta asiasta niin eihän se voi olla totta. Joku vaan yrittää saada huomiota osakseen. Eihän mies voi kokea ahdistavana sitä ettei saa tehdä TYÖTÄÄN rauhassa.

• Hehh
        P"rkel"s kirjoitti:

Niin, näinhän se tietenkin menee. Kun nainen, kassaneiti, ravintolatyöntekijä, s-hoitaja tai missä tahansa ammatissa jossa ollaan tekemisissä ihmistenkanssa oleva valittaa, että miehet flirttailevat saa hän ymmärrystä sangen runsaasti osakseen. Mutta jos MIES valittaa samasta asiasta niin eihän se voi olla totta. Joku vaan yrittää saada huomiota osakseen. Eihän mies voi kokea ahdistavana sitä ettei saa tehdä TYÖTÄÄN rauhassa.

Aloittaja on valittanut vaikka mistä: naiset eivät sano päivää kuskille, naiset sanovat päivää kuskille väärin, naiset sanovat kuskille päivää, naiset käyttävät väärää ovea, naiset käyttävät oikeaa ovea väärin ja naiset näyttävät väärältä, väärät naiset ajavat bussille ja vääränhajuiset naiset ovat bussissa väärässä paikassa. Huomionhakuinen ressukka se on, usko pois.

• Realistinen kuski
        Hehh kirjoitti:

Aloittaja on valittanut vaikka mistä: naiset eivät sano päivää kuskille, naiset sanovat päivää kuskille väärin, naiset sanovat kuskille päivää, naiset käyttävät väärää ovea, naiset käyttävät oikeaa ovea väärin ja naiset näyttävät väärältä, väärät naiset ajavat bussille ja vääränhajuiset naiset ovat bussissa väärässä paikassa. Huomionhakuinen ressukka se on, usko pois.

Mitä ihmeen "väärää ovea"?? En ymmärrä. Tähän mennessä
        kaikki ovat käyttäneet oikeaa ovea. Oikea ovi on ovi, joka toimii.
        Ei kukaan ole epäkuntoisesta ovesta väkisin yrittänyt mennä.

• Linjalla XX
        Realistinen kuski kirjoitti:

Mitä ihmeen "väärää ovea"?? En ymmärrä. Tähän mennessä
        kaikki ovat käyttäneet oikeaa ovea. Oikea ovi on ovi, joka toimii.
        Ei kukaan ole epäkuntoisesta ovesta väkisin yrittänyt mennä.

Tuo valitti talvella jotakin sellaista, että hän avasi takaoven lumikinoksen kohdalla ja joku nainen yritti äkäisen näköisenä poistua etuovesta, joka siis kuskin mielestä oli väärä ovi.

• asiallinen jalkamies

No mitäs kun minua on ahdistellut kaksikin bussikuskia, vaikka en edes ollut bussiasiakas.

• eräs nainen.......

En ole koskaan nähnyt kenenkään naisen flirttailevan bussikuskille. Suurin osa heistä on keski-ikäisiä setämiehiä...yleensä ihmiset haluaa vain nopeasti päästä bussiin istumaan ja kotiinsa. Taksissa olen muutaman kerran nähnyt naisasiakkaan flirttailevan taksikuskille. En tiedä sitten voiko joku tulkita naisen ystävällisen hymyn ja iloisen tervehdyksen flirttailuksi...olen nimittäin huomannut, ettei suurin osa bussikuskeista edes tervedi asiakasta vaikka tämän pitäisi tulla kuljettajalta aina ensin eikä toisinpäin.

• Sivistynyt olen

NORMAALIA KOHTELIAISUUTTA ei kukaan bussikuski tulkitse "flirttailuksi",
      sillä normaali kohteliaisuus on SIVISTYNEISYYDEN merkki - on kyseessä
      sitten bussikuski tai bussimatkustaja.

• hmmm...

Noinkohan?
        Ainakin muut miehet tulkitsevat normaalin kohteliaisuuden flirtiksi. Miten juuri bussikuskit osaisivat erottaa nuo kaksi asiaa, kun muut eivät osaa?

• niin niin niin

Ainakin 98 prosenttia miehistä tajuaa, että asiallinen normaali
      kohteliaisuus ei ole mitään flirttailua. Asiallinen ihminen osaa
      luontevasti käyttää sellaisia sanoja kuin: PÄIVÄÄ, MOI, KIITOS.

Ja bussikuskin kohteliaisuus ei tarkoita sitä, että kuski yrittäisi
      "iskeä" naismatkustajia, vaan on merkki siitä, että bussikuski
      on kasvanut sivistyneessä kodissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      270
      5357
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      66
      4644
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4325
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3754
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3750
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      35
      2971
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe