Minulla oli ennen tosi nätit C-cupin rinnat. Ison elämänmuutoksen myötä lihosin puolessa vuodessa 10 kiloa, ja rinnat kasvoi ainaki yhdellä kupilla. Nyt olen onnistunut laihduttamaan noin 7 kiloa, mutta rinnat roikkuu ja on täynnä kasvuarpia. Miten saisin rintani taas ryhrikkäimmiksi, vai onko se ylipäätään mahdollista? Olen kuitenkin vasta 18-vuotias, niin onko mahdollista, että iho vähän palautuisi, kun saan laihduttettua enemmän pois? Vai auttaisiko lihaskuntotreeni paremmin? Onkohan olemassa mitään rinnoille tarkoitettuja kiinteyttäviä voiteita, jotka auttaisi.
Olen vähän epätoivonen, kun tässä iässä jo rinnat roikkuu. Mitäköhän sitten nelikymppisenä...
Miten rinnat kiinteämmiksi?
2
224
Vastaukset
- kyllätoimii
Hyvät liivit tai implantit.
- muutoksia tapahtuu
Raskausarville ei voi mitään. Niin kun näet, siitä kohtaa iho on venynyt niin ettei se enää korjaannu.
Ihon kiinteys palautuu hiukan ajan myötä noin nuorella. Kaikilla suuririntaisilla roikkuu rinnat ennemmin tai myöhemmin, joten siitä ei tarvitse huolehtia että olisit jotenkin poikkeava.
Käytä hyviä liivejä, ne ehkäisevät omalta osaltaan kudosten venymistä.
Huolehdi jatkossa että painosi pysyy normaalina. Lihominen ja jojottelu löystyttävät ihoa.
Leikkauksilla saadaan kyllä ryhdikkyyttä, mutta ei sekään poista raskausarpia kuin siltä osin mitä ihoa poistetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770