PItääkö kertoa?

frost-free

Jos aiotte tehdä lapsen toisen ihmisen kanssa kerrotteko tai toivotteko hänen kertovan mahdolliset huonot geenit suvussa?

11

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ziIIi

Tärkeintä on, että tämä toinen osapuoli ei ole naiseksi naamioitunut marokkalaisapina.

• 1+15

En ole itse asiaa syvällisemmin pohtinut, mutta jos suvussa olisi jotain sellaisia tiedossa olevia geenejä jotka voisivat olennaisesti vaikuttaa jälkikasvun terveyden tilaan, niin kyllä niitä varmasti pohtisi ja pohtisi ääneen puolison kanssa. Itseasiassa en tiedä tekisinkö lapsia edes jos olisi joku ikävä ja todennäköisesti periytyvä sairaus tms. Mutta jos esimerksiksi rupeet miettimään että "niin sillä mummon siskollakin oli se mahasyöpä" nii olis ihan liikaa spekulaatiota siitä miten geenit saattaa vaikuttaa :p Noita tuskin kannattaa miettiä. Mitäköhän mahdat tarkoittaa?

• frost-free

Mitä tahansa geenien huonolaatuisuutta!

• namigeeni
        frost-free kirjoitti:

Mitä tahansa geenien huonolaatuisuutta!

Juhannuhääyönä annan frostielle emättimellisen jaloja geenejäni ja maailma pelastuu ja niitä tulee valumaan rotusäärillekin

nåm nåm

• Aivan sama.
      Kun semmonen ihminen osuu huudeille, että sen muksun kokee omaksi asiakseen sen ihmisen kanssa, niin se on aivan sama mitä genetiikkaa taustalla on toisella. Tokko noi itelläkään ihan priimaa on, joten turha alkaa tinkiä siinä kaupassa mitään...

• frost-free

mut jos tiedät jo jotain että geeneissä on jotain häröö toisen puolelta?
        Että kenties huonommat kuin sulla. Valehtelisin jos väittäisin ettei asia kiinnosta mua lainkaan pariutumismielessä eikä esimerkiksi kaverini/tuttavani puoliso vetäisi puoleensa koska tunnen hänen omaavan suhteellisen hyvät geenit....

• namigeeni
        frost-free kirjoitti:

Että kenties huonommat kuin sulla. Valehtelisin jos väittäisin ettei asia kiinnosta mua lainkaan pariutumismielessä eikä esimerkiksi kaverini/tuttavani puoliso vetäisi puoleensa koska tunnen hänen omaavan suhteellisen hyvät geenit....

frostie saa myös runsaati y-kromosoja sisältäväå genomikiisseliä nieluunsakin

nåm nåm

• frost-free
        namigeeni kirjoitti:

frostie saa myös runsaati y-kromosoja sisältäväå genomikiisseliä nieluunsakin

nåm nåm

kromosomit vaihtuivat laitoksella. (tyhmä kommentti olen juopunut)

• frost-free kirjoitti:

Kai se kiinnostais muakin, jos se asia muuten jotenkin selviäis etukäsiin. Mutta en mä tiiä ottasinko sitä kauheesti siltikään huomioon, tuskin ainakaan rupeisin selvittämällä selvittämään sitä asiaa.

Toki jos sen tietäsin, ni taatusti se mietityttäis, mutta en tiiä vaikuttaisko se sitten kovinkaan niihin päätöksiin, en tosiaan tiiä...

Kyllä lähtökohtanen ajatus on se, että kun kumppani on sopiva, nin lapsetkin voivat kuulua kuvaan, jos molemmille sopii, mistään muusta niin välittämättä.

• hääyönä
        frost-free kirjoitti:

kromosomit vaihtuivat laitoksella. (tyhmä kommentti olen juopunut)

ei saa olla juovuksissa
        tai lähtenen näät yljän nyt
        morisona hyljännyt

• hreditäärinen
        hääyönä kirjoitti:

ei saa olla juovuksissa
        tai lähtenen näät yljän nyt
        morisona hyljännyt

älykkyys ei periydy humalaisen kautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1199
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1139
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe