Miten maaseudulle pääsee kun akka vei auton ja kaljat mennessään? Eihän maaseudulla ole mitään juna-asemaa, tai liittymää, josta kurvata alas.
Missä maaseutu yleisesti ottaen edes on?
Pulma
15
54
Vastaukset
- tsirra
Röökitkin on loppu. Voi saatanan saatana.
- tsirra
Ja jos junalla menee, niin sitä on muutaman tunnin kuluttua aivan hönössä. Dösässsä mä en istu. Rastafarit notkuu niissä.
Entäs lentokone?
Vois sipasta jotain lentoemoa tai kenttävirkailijaa. - tsirra
tsirra kirjoitti:
Ja jos junalla menee, niin sitä on muutaman tunnin kuluttua aivan hönössä. Dösässsä mä en istu. Rastafarit notkuu niissä.
Entäs lentokone?
Vois sipasta jotain lentoemoa tai kenttävirkailijaa.Ja jos vuokraa auton pitää olla selvin päin. Mä taidan mennä junalla. Junassa on aina jotain sutinaa. Eikä sillä asemallakaan ole just niin väliä.
Rooma porsaaan kotiin ajaa. - tsirra
tsirra kirjoitti:
Ja jos vuokraa auton pitää olla selvin päin. Mä taidan mennä junalla. Junassa on aina jotain sutinaa. Eikä sillä asemallakaan ole just niin väliä.
Rooma porsaaan kotiin ajaa.Joo. Tämä on loogista ajattelua. Näin mies ajattelee. Näin mies sekä ajattelee että toimii.
Cuul - tsirra
tsirra kirjoitti:
Joo. Tämä on loogista ajattelua. Näin mies ajattelee. Näin mies sekä ajattelee että toimii.
CuulEli hän ei tiedä millä hän menee, mutta pääsee silti perille johonkin ja joskus, mutta tällöin ilmestyy sinne tasan varmaan päissään.
(naurua) tsirra kirjoitti:
Eli hän ei tiedä millä hän menee, mutta pääsee silti perille johonkin ja joskus, mutta tällöin ilmestyy sinne tasan varmaan päissään.
(naurua)Täydet pisteet tästä, suoraan asian ytimeen ja oli varmaan ensimmäinen oikeasti miehen logiikkaa valottava kirjoitus tällä palstalla :)
- tsirra
Toljake kirjoitti:
Täydet pisteet tästä, suoraan asian ytimeen ja oli varmaan ensimmäinen oikeasti miehen logiikkaa valottava kirjoitus tällä palstalla :)
Joo.
Mä olen vähän katkerana katellut tätä hameväen lässytystä tällä huippusaitilla. Ei siis mitään käsitystä mielen ajattelutavasta.
Ihme hiihdäntää. - tsirra
tsirra kirjoitti:
Joo.
Mä olen vähän katkerana katellut tätä hameväen lässytystä tällä huippusaitilla. Ei siis mitään käsitystä mielen ajattelutavasta.
Ihme hiihdäntää.Ei kun miehen. Ei mielen.... tai jotain sinne päin.
- tsirra
tsirra kirjoitti:
Ei kun miehen. Ei mielen.... tai jotain sinne päin.
Jenkeissähän myi tämä uusi leffa... KAuhea darra.... tai jotain, miljoonia. Jenkit on niin seis, että heistä on jännää löytää maailmasta känninen ihminen toilailemassa ympäri maailmaa.
Vittu siis hei
- ?
Tsirra: ovatko sun nimikirjaimesi: T.H ?
- tsirra
Häh?
Kas kun T. S. Elliot
poistumalla kaupungista?
jos ei muuten niin liftaten,
mur?- hitch-bitch
Ei nykyään kaupungeista pääse liftaamalla ulos. On niin monenlaista ramppia, että oikean liftauspaikan löytäminen on miltei mahdotonta. Ja jos löytääkin, niin se on motarin kiihdytyskaista, missä kukaan ei ota kyytiin. Jos jollain kepulikonstilla onnistuu pääsemään sinne maalle, niin siellä kyllä saa kyydin ja joskus jopa kahvitkin. Nimim. kokemusta on.
no ehkä niin,
mää en olekkaan niin isoissa kaupungeissa koskaan asunut
et ei ole omakohtaista kokemusta
lapsuudenkotikylältäni liftaaminen oli lähes ainoa vaihtoehto päästä kauemmas
varsinkin iltaisin, kun junien ja linja-autojen aikataulut keskittyivät aamuun ja iltapäivään,
mur
- maalaispojubbb
älä pilaa maaseutua ! pysy kaupungissa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938