Pulma

tsirra

Miten maaseudulle pääsee kun akka vei auton ja kaljat mennessään? Eihän maaseudulla ole mitään juna-asemaa, tai liittymää, josta kurvata alas.

Missä maaseutu yleisesti ottaen edes on?

15

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirra

Röökitkin on loppu. Voi saatanan saatana.

• tsirra

Ja jos junalla menee, niin sitä on muutaman tunnin kuluttua aivan hönössä. Dösässsä mä en istu. Rastafarit notkuu niissä.

Entäs lentokone?

Vois sipasta jotain lentoemoa tai kenttävirkailijaa.

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Ja jos junalla menee, niin sitä on muutaman tunnin kuluttua aivan hönössä. Dösässsä mä en istu. Rastafarit notkuu niissä.

Entäs lentokone?

Vois sipasta jotain lentoemoa tai kenttävirkailijaa.

Ja jos vuokraa auton pitää olla selvin päin. Mä taidan mennä junalla. Junassa on aina jotain sutinaa. Eikä sillä asemallakaan ole just niin väliä.

Rooma porsaaan kotiin ajaa.

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Ja jos vuokraa auton pitää olla selvin päin. Mä taidan mennä junalla. Junassa on aina jotain sutinaa. Eikä sillä asemallakaan ole just niin väliä.

Rooma porsaaan kotiin ajaa.

Joo. Tämä on loogista ajattelua. Näin mies ajattelee. Näin mies sekä ajattelee että toimii.

Cuul

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Joo. Tämä on loogista ajattelua. Näin mies ajattelee. Näin mies sekä ajattelee että toimii.

Cuul

Eli hän ei tiedä millä hän menee, mutta pääsee silti perille johonkin ja joskus, mutta tällöin ilmestyy sinne tasan varmaan päissään.

(naurua)

• tsirra kirjoitti:

Eli hän ei tiedä millä hän menee, mutta pääsee silti perille johonkin ja joskus, mutta tällöin ilmestyy sinne tasan varmaan päissään.

(naurua)

Täydet pisteet tästä, suoraan asian ytimeen ja oli varmaan ensimmäinen oikeasti miehen logiikkaa valottava kirjoitus tällä palstalla :)

• tsirra
        Toljake kirjoitti:

Täydet pisteet tästä, suoraan asian ytimeen ja oli varmaan ensimmäinen oikeasti miehen logiikkaa valottava kirjoitus tällä palstalla :)

Joo.

Mä olen vähän katkerana katellut tätä hameväen lässytystä tällä huippusaitilla. Ei siis mitään käsitystä mielen ajattelutavasta.

Ihme hiihdäntää.

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Joo.

Mä olen vähän katkerana katellut tätä hameväen lässytystä tällä huippusaitilla. Ei siis mitään käsitystä mielen ajattelutavasta.

Ihme hiihdäntää.

Ei kun miehen. Ei mielen.... tai jotain sinne päin.

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Ei kun miehen. Ei mielen.... tai jotain sinne päin.

Jenkeissähän myi tämä uusi leffa... KAuhea darra.... tai jotain, miljoonia. Jenkit on niin seis, että heistä on jännää löytää maailmasta känninen ihminen toilailemassa ympäri maailmaa.

Vittu siis hei

• ?

Tsirra: ovatko sun nimikirjaimesi: T.H ?

• tsirra

Häh?

Kas kun T. S. Elliot

• poistumalla kaupungista?
      jos ei muuten niin liftaten,

mur?

• hitch-bitch

Ei nykyään kaupungeista pääse liftaamalla ulos. On niin monenlaista ramppia, että oikean liftauspaikan löytäminen on miltei mahdotonta. Ja jos löytääkin, niin se on motarin kiihdytyskaista, missä kukaan ei ota kyytiin. Jos jollain kepulikonstilla onnistuu pääsemään sinne maalle, niin siellä kyllä saa kyydin ja joskus jopa kahvitkin. Nimim. kokemusta on.

• no ehkä niin,
        mää en olekkaan niin isoissa kaupungeissa koskaan asunut
        et ei ole omakohtaista kokemusta
        lapsuudenkotikylältäni liftaaminen oli lähes ainoa vaihtoehto päästä kauemmas
        varsinkin iltaisin, kun junien ja linja-autojen aikataulut keskittyivät aamuun ja iltapäivään,

mur

• maalaispojubbb

älä pilaa maaseutua ! pysy kaupungissa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe