PETTÄJÄ PELASTUI TAAS KOSKA...

pettäjä valehtelee

...laittoi suhteensa rakastajan syyksi. Uskotteli vaimolleen, että nainen jahtasi ja jahtaa häntä, halusi itse lopettaa, mutta kakkonen vain ei antanut.
Ja tämä kaikki on niin valhetta joka taas jälleen kerran vaimoon upposi.

Minä palajstin nimittäin itse miehen puuhat vaimolle. Vaimo ei ollut moksiskaan, koska tosiaan luulee että mies ei ole sellainen. Todistin toisin, kerroin jutut,. koska tiesin että mies on yrittänyt kääntää jutun edukseen ja ei kertonut myös että hänellä on ollut minuakin ennen useita. Siellä ne kaikki napottivat miehen ystävänä vielä Facebook:issa, mutta vain murto-osa, minä myös ...sekä vaimo. Miten tällaista voi olla huomaaamatta? Miten etäinen avioliitto on, jos suo miehelle tositen panot?Onko tämä nainen kenties ylpeä kun mies kelpaa muillekkin?
Vaimo ei halua erota miehestä, joka tietenkin suuttui kun paljastin hänen valheellisen avioliiton, sen riskin otin, mutta alkoi todella ahdistaa miehen kaksoiselämä, ja en ollut enää lopussa varma pettikö jopa minuakin.
Kaiken lisäksi hän kertoi kyllä vaimolle haluavansa eroa, ja vannoi minulle rakkautta jota oli aina etsinyt. Ei mikään kriisi sisi kyseessä , kaikki nämä vuosien varrella olleet suhteet todistivat sen. Tapapettäjä.

Kysymys on, miten joku vaimo voi jatkaa tällaisen kanssa elämistä?Toki on hänen oma häpeänsä, mutta säälittää kun ei tajua ja usko.
Olen todella tullut siihen lopputulokseen, että pettävät ovat tapavalehteljoita, loukkaavat perhettään ja puolisoa, samoin rakastajaa.Hakevat helpotusta sitten syyttämällä joko puolisoa tai rakastajaa, tai säälittelät itseään niin kauan että vaimo pikku reppanalle taas anteeksi antaa ja uskoo.
Olin katkera miehelle, joka omasta halustaan alkoi eroa valmistella, vaikka en sitä kehottanut, ja että suunnitteli kanssani tulevaisuutta. Kun sitten en enää jaksanut ja luottanut täysin, tulo paskat housuun. Raha-asiat huolestuttivat tietenkin miestä sekä lapset, sen verran omatuntoa hänellä oli.
Vaimoa kohtaan huonoa omatuntoa, sen hän kertoi että ei tunne katumusta eikä huonoa omatuntoa vaikka vaimo eroaikeista kuultuaan pläräsi monta päivää pyytäen rakastamaan häntä uudelleen.
Voin vain suositella kaikille, että kun huomaatte miten mies voi omaan puolisoaan ja vielä raskaana taas olevaa pettää, että älkää antako itsenne rakastua tällaiseen, koska miehellä ei ole kaikki kunnossa. Ei myöskään rakasta,,ei edes itseään, koska avioliiton peruskäskyjä on: rakastaa puolisoa niinkuin itseään. Tätä tällainen ei tee.
Kirjoitukseeni ei tarvitse kenenkään nyt vastata, miksi roikuit tuossa miehessä, kyllä rakastin ja jollakin lailla kaipaan edelleen, tunteille ei voi mitään. Aina kun hän soittaa tuntematttomalla numerolla, edelleen(koska suhteemme olisi jaktunut salassa ellen olisi paljastanut, usein on kertonut ajattelevansa ihania hetkiämme ja seksiä), tulee itku kurkkuun, koska en rakastu herkästi ja olen valikoiva. Uskoin meihin, ja vaimokin tietää että mies tunnusti ja kirjoitti minulle tunteistaan, jolllaisia hän ei ole ikinä saanut kuulla, sen on täytynyt koskea sydämeen. Jotkut ilmeisesti voivat elää järkiliitossa jotta lapsilla ehjä (ei toisiaan rakastavat vanhemmat), mutta uskon että vaimo tulee pian tai muutaman vuoden jälkeen kun mies taas kärähtää huomaamaan, mitä kaikkea on sietänyt ja itseään alistanut pettävän, epärehellisen ihmisen kanssa.

24

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plaa plaa plaa plaa

Plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaaplaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa plaa

• plaplapla, höppänä

no sar....ole hiljaa, totuutta vaikea hyväksyä, tekeekö pahaa. Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan.

• LOPETAhyväihminen
        plaplapla, höppänä kirjoitti:

no sar....ole hiljaa, totuutta vaikea hyväksyä, tekeekö pahaa. Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan.

Joo, keskustellaan, mutta sinä oot nyt jäänyt jumittaan tohon juttuus ja emme sitä jaksa nyt 20000000000 kertaa enää lukea. Keksi nyt jumalauta pikkuhiljaa jotain aivan muuta keskustelun aihiota.

• mies on minun.
        LOPETAhyväihminen kirjoitti:

Joo, keskustellaan, mutta sinä oot nyt jäänyt jumittaan tohon juttuus ja emme sitä jaksa nyt 20000000000 kertaa enää lukea. Keksi nyt jumalauta pikkuhiljaa jotain aivan muuta keskustelun aihiota.

Ja IHAN samaa mieltä!
        Kakkoset AINA märisee näillä palstoilla, vaikka ihan hyvin sen itse tietävät, että
        itse ovat itsensä paskaan sotkeneet.
        Ei auta KAKKONEN, nyt muuta kuin itkeä kuukausitolkulla, haukkua miestä ja
        hankkia niitä ryppyjä jo valmiiksi happamaan naamaasi, meitä YKKOSIÄ valituksesi ja ääliömäisyytesi vain naurattaa!
        Olit vain surkea pano, et muuta, sorry! ;)))))
        Rakkaus... mitähän säkin siitä muka tiedät? Höh!
        Mies palasi sen oikean rakkauden luo, niin se menee..

• kakkosrakkaus
        mies on minun. kirjoitti:

Ja IHAN samaa mieltä!
        Kakkoset AINA märisee näillä palstoilla, vaikka ihan hyvin sen itse tietävät, että
        hankkia niitä ryppyjä jo valmiiksi happamaan naamaasi, meitä YKKOSIÄ valituksesi ja ääliömäisyytesi vain naurattaa!

Vaimo, mistä tiedät että kakkonen oli vain surkea pano? Ai siitä kun miehesi noin kertoi... Mitä sinä vaimo hyvä tiedät rakkaudesta? Sen että siihen kuuluu myös surkeat panot ;))) Välillä täytyy käydä näköjään väärän rakkauden luona jotta voi palata oikean rakkauden luo! Joskus pitää käydä useammankin väärän rakkauden luona...

• s...s.....s...

Ja IHAN samaa mieltä!

Se parhaiten nauraa, joka viimeksi.....palaa oikean rakkauden luo. Sinä olet lasten äiti, nothing else

• raukkkkaaaa
        kakkosrakkaus kirjoitti:

Vaimo, mistä tiedät että kakkonen oli vain surkea pano? Ai siitä kun miehesi noin kertoi... Mitä sinä vaimo hyvä tiedät rakkaudesta? Sen että siihen kuuluu myös surkeat panot ;))) Välillä täytyy käydä näköjään väärän rakkauden luona jotta voi palata oikean rakkauden luo! Joskus pitää käydä useammankin väärän rakkauden luona...

Vaimo joutui valitettavasti lukemaan juuri päinvastaista miehen kirjeistä, suhde oli mahtavin seksuallinen täyttymys, jopa miehen ystävät kertoivat hänen kertoneen sen heille, koska vaimon kanssa tässäkin ongelmia, tai vain hankaamista.
        Kun mies vuosia tekee just niinkuin vaimo sanoo, alkaa se ottaa kuule päähän, mies on herkkä ja kiltti, siks hän petti, ja tekee sitä jatkossakin. Sinä vaimo olet todella sairas, huomaahan tämän jo sun tekstesitäkin, Vaimo VOITTI, olet häviäjä, ja vielä sun pillin mukaan meno kostautuu kun mies saa taas tietyt asiat kuntoon.

• Yhden T toinen N

Ja IHAN samaa mieltä!

Onhan se nyt päivän selvää, että parisuhteessa on jokin päin vittua kun miehen täytyy vieraissa ravata.
        Turha sitä on vaimojen täällä itkeä, kysykää niiltä miehiltänne, MIKÄ?

• Oikean rakkauden?

Ja IHAN samaa mieltä!

"Mies palasi sen oikean rakkauden luo, niin se menee."

No ei se kyllä mikään oikea rakkaus tässä tapauksessa ollut.

• herre gud
        Oikean rakkauden? kirjoitti:

"Mies palasi sen oikean rakkauden luo, niin se menee."

No ei se kyllä mikään oikea rakkaus tässä tapauksessa ollut.

No ei todella oikeaa rakkautta, mutta ei edes kunnioitusta. Ovat varmaankin molemamt kauhean ylpeä toisistaan >ME---ylpeä uskollinen pari! Yeah!
        No, kuningatar Silviakin vaan odottelee että tytät pn kuningattaren pallilla ja hänelle perintö taattu ja kattokaa vaan sitten lemppaa ukon joka törkeästi noin upeaa naista pettänyt. Tuossa sentään motiivi ymmärrettävissä.

• jokainen käy tavalla

Suurin osa vaimoista noin toimii, itse lukeuduin samaan kastiin aikanaan. Ei sitä liiemmin kannata miettiä, tosiasia on ettei sitä oman puolison pettämistä ole helppo hyväksyä eikä myöntää sen olevan jatkuvaa, odottaan toisen olevan jotain muuta mitä hän ei ole valitettavasti. Aikaa sen totuuden myöntäminen itselläni vei muutaman vuoden kuitenkin, kaikki pitää läpi käydä ja jokainen tavallaan.

• halukas mies 35

Joka liitossa tulee ne tylsät jaksonsa, jonka aikana voi tuollaisiin jakorasioihin haksahtaa, mutta huoria on ollut aina maailman sivu ja se on tosiasia, että
        miehet nyt on varustettu kikkelillä, jolla pitää saada leikkiä usein ja jos kotona
        on hiljaisempi kausi menossa, jotkut vain sortuu vieraaseen pilluun välillä.
        Tuo on kummallista, että noi akat sekoittaa niihin juttuihin rakkauden, niinkuin AP.kin? Mitä tekemistä panemisella on rakkauden kanssa?
        Meinaatko, että baarituttavuudetkin yön kestettyään jotenkin liittyy tunteisiin?
        Seksi on seksiä ja rakkaus on jotain aivan muuta.
        Tuollaiset perään huutelijat, niinkuin AP on niitä ikäviä panoja, jotka ei ymmärrä
        pelin henkeä.
        Älä sekaannu varattuun äijään, jos olet noin lapsellinen luonteeltasi.
        On niitä vapaitakin pilvin pimein....

• Tenkka Poo

Mikähän akkoja vaivaa, kun ne kuvittelee olevansa aina jotenkin parempia seksissä, kuin sisarensa?
      Samanlainen reikä jokaisella haarojen välissä ja hajukin sama, jos ei kovin epäsiisti naisihminen ole kyseessä.

Se on tieten extraa, jos osuu kohdalle oikein hyvä mulkun imijä ja joka tekee sen vaikka mies istuisi sohvalla ja joisi kaljaa illat pitkät. ;D
      Itsellä ollut naisia 14v lähtien ja joka pillu on ollut naimisen arvoinen.
      Tämä ei ole mitenkään naisen halventamista, päin vastoin!
      Ilman naisia elämä olisi tosi tylsää runkaten.

Samaa mieltä tuon ed. kanssa, kuka käski sekaantua ukkomieheen, on meitä vapaitakin, mutta mitään läpätystä rakkauksista en ala minäkään
      joka muijalle höpöttään, seksiä saan ilmankin.
      Ja miehet tarttee seksiä, että terveys säilyy.

• Sivustaseurailija

Katkera vaimo taas pistänyt kaksi viimeistä viestiä :D Varmasti satuttaa kuulla että mies rakastaa toista ja on velvollisuudesta vain vaimon kanssa. Mutta mikä ihme saa vaimon jatkamaan rakkaudettomassa liitossa?

• OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Mikä helvetti sut saa hakkaamaan päätäs seinään viikosta toiseen. Oon aivan samaa mieltä siitä, että sä et oo nähtävästi YMMÄRTÄNYT pelin henkeä. Oot typerä ja vaarallinen roikkuja ämmä ja toivon etten KOSKAAN haksahda sunlaisees panoon.

• Näpit irti vaimostan

JÄTÄ NYT SAAKELI SE VAIMO RAUHAAN! Sinun e i tarvitse ymmärtää yhtään mitään; ketä edes sinun ajatuksesi kiinnostavat.

• polkekaa paikoillann

Ei kiinnostaminua ykköset, kakkoset tai pettäjätkään taaksejäänyttä on se elämän vaihe. Mukava lukea kuinka moni onkaan vielä polkemassa paikoillaan jonkun pettäjän takia.

• Raili2011

Avioliitto saa uutta piristystä, kun ukko palaa kotiin häntä koipien välissä, maailömalla on käyty, mutta koti paremmaksi havaittu. Seksi uudistuu, kun on uusia juttuja siitä, mitä on tehty - näillä emnnään taas muutama vuosi!

• mee hoitoon

Olipa paha, petti jopa sinuakin. Ukkomies petti huoraa? Lopeta tuo jankkaaminen tällä palstalla ja usko että olet mennyt kaluttu luu, perhe jatkaa.

• asiaa123

Olen kanssa kyllästynyt tuohon jankkaajatyyppiin ja rivoon kirjoitustapaan. Olisi kiva jos voisi näistäkin asioista kirjoitella asiallisesti.

• love is on the air
        asiaa123 kirjoitti:

Olen kanssa kyllästynyt tuohon jankkaajatyyppiin ja rivoon kirjoitustapaan. Olisi kiva jos voisi näistäkin asioista kirjoitella asiallisesti.

TAAS tuli katkeran vaimon pari omaa viestiä peräkkäin. Mistä sinä tästä jutusta mitään tiedät, ellei sitten osunut omaan nilkkaan? No, kerro jo.

• asiaa123
        love is on the air kirjoitti:

TAAS tuli katkeran vaimon pari omaa viestiä peräkkäin. Mistä sinä tästä jutusta mitään tiedät, ellei sitten osunut omaan nilkkaan? No, kerro jo.

Me ihan kaikki tällä palstalla taidetaan tietää kaikki ihan limaisemmatkin yksityiskohdat tästä lässytystarinasta, kun joka ketju on sabotoitu tuolla höpötyksellä. Boring!

PS. En ole vaimo, vaan entinen kakkonen.

• Vaimo en minäkään

Hullu...........sitä sä oot. Etkö millään pysty lopettamaan tota ruikutusta????????

• sääliäsääliä

Ei toi vaimo, petetty, uskalla kertoo omaa tarinaansa, ta sitten tosiaan tunnistaa itsensä. No, varmasti on saanut tarpeeksi säälittäviä katseita naapureilta, miehen ystäviltä, sukulaisilta, kun akkaparka ei uskalla ukkoa pihalle laittaa vaan antaa miehen pettää...ja miten kauniiseen ja hienoon naiseen rakastui.

Myönnän, tekisi minullekkin pahaa kun ukon suhderakkaus ei olekkaan mikään tyhmä läksi lyllerö, vaan miehen traumfrau. Kyllä teksi pahaa kun tiedän että mies on joka sormenvinkkauksella menossa tuon naisen perään jos vain nainen niin haluaa ja sallii.
        Ole huoleta, en huoli takaisin vasta kun vapaana miehenä. Ja ole jo hiljaa ja tyydy sukanpesijärooliisi, rakkuden mies hakee toisaalta, heh,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe