Kysyn tätä täällä, koska vuorotyölle ei ole omaa osiota. Olen kesätöissä tehtaalla, jossa on 2- tai 3-vuorotyötä. Nyt minulla on joka toinen viikko aamua ja joka toinen viikko iltaa. Tekisin kuitenkin mieluusti kaikki vuorot iltaa (tai yötä). Onkohan se mahdollista, että kysyisin pomolta, voinko tulla aina iltavuoroihin? Tai siis ainahan kysyä saa, mutta mitä luulette, että hän vastaisi? Vai hankaloittaisiko se liikaa työnjohdon vuorosuunnittelua?
En muutenkaan ymmärrä tätä systeemiä, miksi pitää koko ajan olla mukauttamassa vuorokausirytmiään. Miksei ihmiset voisi jakaa luontaisen vuorokausirytminsä mukaisesti tekemään pelkästään joko aamua, iltaa tai yötä?
Voiko vuorotyössä tehdä pelkkää iltaa?
Ujo Yöperhonen
1
1559
Vastaukset
- Iltavuoro.
Itse olen entisessä työpaikassani tehnyt pelkkää iltavuoroa vaikka kyseessä oli 2-vuorotyö. Kohdallani homma meni niin, että työkaverini tykkäsi tehdä pelkkää aamua, joten hän teki minun aamuvuorot ja minä hänen iltansa. Kysyttiin vaan pomolta onko mahdollista toteuttaa näin ja olihan se. Silloin tällöin tuli yks aamuvuoro johonkii väliin, mutta niitä oli n.2 kuukaudessa.
Kantsii kysästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219