loki ei valehtele

pattitilanteessa

Tuossa aiemmin kirjoitin, että epäilen miehellä olevan Badoossa profiilin. Sitten keksin katsoa tietokoneen lokin, joka tulee ylläpitäjälle toisten käyttäjien sivuilta (olen koneen omistaja ja ylläpitäjä). Siellä oli käyty usean naisen sivuilla ja lähetelty viestejä. Kysyin mieheltä. Hän sanoi, että ei ole mitään vakavaa että korkeintaan etsii harraste- ja ajanvieteseuraa, kun minä olen kiinni lapsissa. Tuli riita mutta hän sitten käyttäytyi supermukavasti ja laannutti riidan. Mutta luottamukseni on mennyt. Löysin hänen facebook-sivunkin. Ystävinä lähestulkoon pelkkiä naisia, useita kymmeniä. Useimmat ilmeisesti hänen kansalaisuuttaan. Lokin mukaan niitä naisia on ongittu jostain like -ohjelmasta tai jotain sinnepäin.
Nyt olen pattitilanteessa. Mies haluaa jatkaa. Sanoo, ettei enää koskaan mene Badooseen (eikä menekään ainakaan minun koneelta, koska laitoin lapsisuodatuksen päälle hänen sivustolleen, koska hankkikoon oman koneen ja maksakoon omat nettilaskut jos haluaa naisten kanssa hyysätä). Hän on taas ollut minua kohtaan kiltti. Laittoi ruokaakin. Mutta luottamukseni on mennyt. En enää usko häntä. En tiedä mitä hän haluaa ja mitä hän suunnittelee. Olenko hänelle pelkkä väliaikainen viihdyke ja ilmainen asunto, kunnes löytää noista deittisaiteista mieluisamman. Uskoisin, että hakee lapsetonta. Kunpa olisi selvännäkijä :(.
Tässä samaan suuntaan siis painaa toinenkin asia, hän ei halua kanssani naimisiin eikä jakaa asumisen kuluja. Sekin voisi viitata siihen, että etsii sitä "parempaa". Minulta kyllä meni into auttaa häntä työelämässä (tähän saakka minä olen tehnyt työhakemukset jne).

6

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaha mitä seuraavaks

Katotaan miten juttusi puree yleisöön tällä kertaa, on sinussa kuitenkin hieman jutunsepittäjän ja pokkarikirjailijan vikaa, harvinaisen ahkera kirjoittaja olet nuoreksi pojaksi.

• der55

Kuinka voit höynäyttää itseäsi tuolla tavoin? Tottak aki luottamus menee ja jos ei mene, niin sinulta puuttuisi terveen ihmisen normaali itsensä suojelun vietti. Laita heti poikki. Tähäm ei muuta ole sanomista. Kerjää verta nenästäsi, jos haluat ja usko miehen kieroilua. Osasi pelata selkäsi takana ja ajattelee, että näin tuota hölmlöä höynäytän.

Jos mies haluaa olla sinin kanssasi, niin tuota ei olisi tapahtunut. Myöhäistä korjata mitään, toistuu koko ajan. Apua sun hölmöyttäsi!

• tyhmää!!

olet hölmö

• hanna.noble

Voi hyvä ihme! Ei kai tossa nyt enää selvännäkijää tarvita. Ottaluullahan tuon nyt näkee. Parempi sulla on ilman tollasta elättiä, laita se menemään ja teettämään hakemuksiaan uusilla elättäjillä.

• eräs deittailija

Yllättävän harva vaatii suhteessa itseltään samaa kuin toiselta. Ja ellei kumppani vaadi sitä ei ole mitään syytä toimiakaan kuten itse toivoisi kumppaninsa toimivan.

Ihastuneena on vaikea erota mutta ellei hän ole valmis tyytymään sinuun niin voit olla pian siinä tilanteessa että olet hommannut hänelle työpaikan, maksanut katon pään päälle ja hän vaihtaa lennossa toiseen naiseen. Ehkä sinänsä olisi helpompaa tehdä päätös suhteelle itse. On olemassa vielä toivoa siinä vaiheessa että ymmärtäisi että käytös pitää muuttua jotta voisi kanssasi jatkaa ja ehkä jopa voisi muuttaa käytöstään. Varmaa on ettei muutu ellei ole pakko, koska ei näytä sitä itse tajuavan. Omaa kumppaniaan ei ikinä haluaisi nähdä hyväksikäyttäjänä mutta niitäkin valitettavasti on.

• kokemuksen iäni

Sitä saa mitä tilaa. Olet kytännyt varmaan jo kauan ja sen takia puolisosi varmaan ajattelee että sama jos alkaakin katselemaan enemmän ympärilleen. Muista tutkia sähköpostikin ja kännykkä. Niin teki nykyinen exäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6349
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4879
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      103
      3144
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2972
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2195
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1576
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      93
      1149
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1145
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1066
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      844
    Aihe