ei haluttas kaupunkiinkaan jäädä..
mihin sitä vois lähteä? onko teillä mitään ideoita?
meitä ois kolme naista iältään 37 --->
Kalajoella on vaan penskoja...kiva ois semmonen paikka missä ihmisiä..
Minkälaiset suunnitelmat teilä on jussina?
Mitä vois tehä jussina?
8
543
Vastaukset
- nii on
Kaupunki vois järjestää tuohon kaupunginlahden rannalle maailman suurimman juhannuskokon, tanssilavan ja jonkinlaiset festivaalit ehkäisemään ihmisten tylsyyteen kuolemista...
- Terve itseKirtiikki
Menkää Juhannuksena itseenne ja suorittakaa pienimuotoinen tutkimusmatka.
Se tekee todella hyvää jokaiselle itsepäiselle stressi ihmiselle nykyään, joita on jo liiaksi asti- P-72
Siihen tarkoitukseen sopii paremmin Joulu. Juhannus on perinteisesti ollu hauskanpidon juhla. Eikä Juhannus kestä kuin kolme päivää. Siinä ajassa ei kovin pitkää tutkimusmatkaa tehdä. Sen sijaan Joulu sopii paremmin. Jos hyvin sattuu, niin Jouluna on 5 päivää vapaata. Ja Joulu on muutenkin rauhoittumisen aikaa, joten se sopii todella hyvin myös tähän tarkoitukseen. Mutta ajatuksena tuo tutkimusmatka itseensä on hyvä. Voin suositella. Itse tein sen viime Jouluna.
- camping rules
Seskaröön vaan telttailemaan
- Esko-lainen
Luontoon vaan, muutama pullo viinaa mukaan, niin ei tarvi telttaa eikä sääsketkään kiusaa
- Tällä mennään
Aavasaksa!!!!!!
Tässäpä kaupunkilaisnaisille ihan erikoinen tapahtuma, eikä niin kaukanakaan. http://www.kuohu.fi/tanssit.shtml
Itse en tanssia harrasta, mutta tunnelma on näissä aivan mainio. Tuolla en ole koskaan käynyt, mutta ajatus maalaisromantiikasta ja pienestä tapahtumasta houkuttaa..- uigf
Aavasaksalla voi syöttää itsensä hyttysillä oikein kunnolla.
Onpa sekin tullut koettua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453