Hei! Haluaisin laittaa kevätjuhliin tuota hohdepuuteria kun kaikki ystäväni laittavat sitä myös. Haluaisin mahdollisimman halvan ja menisin ostamaan tuolta itiksestä sitä, eli toivon mahdollisimman nopeasti vastauksia. Onko h&m tai esim wet n wild sarjassa kysyeistä tuotetta. Jos ei niin sitten joku merkki, joka löytyisi Antilasta. Kiitos jo etukäteen!
Halpa hohdepuuteri
10
403
Vastaukset
- jos on samaa väriä !
lainaa niiltä kavereiltasi
- ftghyujikthfdhh
Emotionissa saattaisi olla We Care Iconin hohdepuuteri (kiinteä), mutta en ole varma.
- 39294i3095
Haluut käyttää vaan siks kun kaveritkin? LOL, noloo
Mikä vitun ITIS?
Mee ite kattoo kaupoista ja kysy myyjältä, älä ole avuton vaan TOIMI - KIITOS!- miisaturunen
TOIMI-KIITOS, lähe hanee
- miisaturunen
Heipähei!
Yleensähän ne hohdepuuterit on 10-15 euron pinteellä. Itselläni oli joskus vuonna kivi ja keppi, mutten käyttänyt sitä kuin juhlissa, joten päätin etten osta enää sitä, sillä en mie tarvinnu sitä ku 3-5 kertaa vuodessa. Tulet itsekkin pettymään jos ostat sen vaivalla ja tuskalla. Ja voithan sinä ystävältäsi laittaa hieman tai laittaa vaikka kimaltelevaa luomiväriä, aurinkopuuteria tms. hohdepuuterin tilalle. Tuota mieltä minä olen. :) - etsijä005
kiitos miisaturunen!! hyvä pointti!!
- sdfghjkiuytredfgh
Nii tosiaankin, jos itse hohdepuuteria ei tahdo löytyä, on muotilehdissäkin sanottu että vastaavan laisena tuotteena toimii esim. valkoinen tai shamppanjan värinen helmiäisluomiväri :)
- cover all-paletti
Hohdepuutereista en oo ihan varma, mutta seppälöissä myydään wet'n'wild -merkiltä semmoisia paletteja joissa peiteväriä, neutralisoijaa ja sitten on semmonen valkoinen korostusväri! Sitä otan puhtain sormin siitä vähän ja tuputan kevyesri nenänselkään, poskipäille korkeimpiin kohtiin, kulmakarvojen alle, amorinkaarelle ja ehkä leukaan ihan vähän. Siis kasvojen korkeimpiinkohtiin korostamaan. Mutta sen kanssa saa olla varovainen ettei tule liikaa! Ihan pienet sipaisut riittää. Koko paletti kustantaa sen 5 euroa ja on hyvää! :)
- 39294i3095:lle:
Itis eli itäkeskus on Suomen suurin kauppakeskus, aika noloo jos ei sitä tiedä.
- ei-pissis
Aika noloo olettaa, että kaikkia kiinnostaisi Helsingin kauppakeskukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770