Miesten alusvaatteet ja helle

Rickhard Keskari-Suo

Täällä Keski-Suomessa on ollut jo helteitä. Kuumaa on ja hiostavaa liikkua, pyörällä, kävellen, miten vain.

Millaiset alusvaatteet helteellä? Olen jonkin verran käyttänyt stringejä ja tangoja, koska ovat mielestäni parhaimmat ja talvella en niitä käytä ollenkaan. Mut en aina kesälläkään, koska en kehtaa, vaikka kukaan ei näe niin helposti, toisaalta voivat nähdä. Mutta käytän valkoisia housuja, jotka ovat jokseenkin läpikuultavat, kuten valkoiset usein on. Suurin osa kesähousuistani on valkoisia, mikä on yleisin kesähousujen väri. :/

Jotenkin jännittää, miten nimenomaan naiset suhtautuu, jos näkevät, että miehellä on jalassa sellaiset stringit tai tangat tai jo ajautksena mietityttää, mitä ne ajattelisivat miehestä... Olen kyllä treenattu vajaa kolmikymppinen mies ja keskimääräistä miehekkäämpi, en kuitenkaan macho. Mitä naiset ovat mieltä tällaisesta?

48

4460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräskin nainen

      Miksi pitää olla stringit tai tangat. Eikö kesäisenä alushousuna olisi parempi vaihtoehto ohuempi materiaali kuin se perinteinen miesten paksu puuvillakalsarimateriaali. Jos miesten osastolta ei löydy tarpeeksi ohutta materiaalia, voi ostaa naisten maxi- tai midimalliset alushousut joissa ei ole mitään pitsejä tai muita koristeita. Kun materiaaliksi valitsee joustavan, ne venyy sopivasti antaen tilaa "miehisille ulokkeille". Eikä tarvitse kertoa mistä ne on ostettu. Kyllähän viime aikoina on miestenkin alushousuja alettu tehdä ohuemmasta materiaalista, mutta edelleenkin ne ovat paksumpia kuin naisten.

      Mielestäni tangat voivat vielä mennä miehellä jos on hoikka ja treenattu, mutta stringeistä en pidä miehellä, itsekin käytän niitä hyvin harvoin.

      • xy

        Juuri näin. Jos miesten osastolta ei läydy ohuita ja joustavia alushousuja (olipa yllättävää) niin naisten osastolta kyllä löytyy. Ei ne kaikki ole mitään pitsihörhelöitä. Kyllä mieskin voi stringejä voi käyttää, mutta omasta mielestäni ne ovat kamalimmat alushousut mitä löytyy.


      • xy kirjoitti:

        Juuri näin. Jos miesten osastolta ei läydy ohuita ja joustavia alushousuja (olipa yllättävää) niin naisten osastolta kyllä löytyy. Ei ne kaikki ole mitään pitsihörhelöitä. Kyllä mieskin voi stringejä voi käyttää, mutta omasta mielestäni ne ovat kamalimmat alushousut mitä löytyy.

        Meiltä löytyy ohuesta materiaalista valmistettuja miesten alusvaatteita.

        http://www.rummeshop.com/catalog/index.php/alusvaatteet.html?limit=all


      • housuton edelleen

      • mallinnus
        housuton edelleen kirjoitti:

        minipant alushousut olisivat varmasti ihan ok. mutta hinta kovin kova. varsinkin jos useammat tilaisi kerralla.

        parhaat mallit löydät pyllykirjasta http://www.pyllykirja.fi


    • kesä 11

      Varmaan naisilla on mielipiteitä tässä asiassa molempiin suuntiin. Olen kans kolmikymppinen mies ja kesäisin tangat tai lahkeettomat alushousut ovat ainoo vaihtoehto. Paksuja boxsereita ei tulis mieleenkään laittaa. En kyllä pidä niitä juuri talvellakaan. Stringit mulla käytössä joskus. Mulla on se hyvä puoli, että oma naiseni suhtautuu positiivisesti tangojen ja stringien käyttööni. Joten en kauheesti välitä mitä muut naiset ovat mieltä ja voin stringitkin joskus laittaa vaikka tangat kyllä mielestäni huomattavasti mukavammat. Ne on parhaat miesten alushousuista, vaikka monet pitävät niitä hassun näköisinä. Itse en ole sitä mieltä. Riippuu tietysti vähän kropasta. On harmi,että miesten stringeillä on se tietty maine eikä niitä oikein kehtaa käyttää muuta kuin tarpeeksi korkeavyötäröisten suorien housujen kanssa, jotta ei vilahda. Tangojen käyttämisessä ei onneksi ole tätä ongelmaa.
      Mullakin on muutamat valkoiset kesähousut ja on hassua, että ainoat kaupoista tällä hetkellä saatavat miesten tangat ja stringit ovat mustia. Onko sullakin käytössä nämä sloggin ja black horsen mallit?

    • ....................

      Hommaa hengittävää mikrokuitua olevat hipsterit (lyhyet bokserit). Mukavempaa kangasta saa hakea. Samaa käytetään urheilualkkareissakin.

    • kummallista sakkii

      no hitto mitkä ennen oli. homnomiehet kiinnitää liikaa huomiota tollaisiin. pysy miehenä ja anna naisten pohtii tälläisiä. vedätkö karvasikin pois kaikkialta`?

      • Tulihan se

        Aika monta järkevää kommenttia ehti tulla ennen kuin vedettiin homokortti esiin. Kirjoittajakin taitaa olla alaikäinen kun ei osaa käyttää isoja kirjaimia virkkeen alussa ja tekee kirjoitusvirheitä.


      • xy
        Tulihan se kirjoitti:

        Aika monta järkevää kommenttia ehti tulla ennen kuin vedettiin homokortti esiin. Kirjoittajakin taitaa olla alaikäinen kun ei osaa käyttää isoja kirjaimia virkkeen alussa ja tekee kirjoitusvirheitä.

        Aina se tulee (siis homokortti), vaan ei enää toimi. (hähääääää) Jotkut on vaan niin epävarmoja miehuudestaan. Tosiasia on vaan että jo näiden asioiden miettiminen tarkoittaa muutosta miesten tapaan pukeutua, sillä aina on joku joka oikeasti uskaltaa viedä asiat käytäntöön. Ei se miehisyys ole vaatteista kiinni vaikka kohta 200 peeloa väittääkin toisin.


    • aloittajaaaa

      Slogin tangat ja blackin stringit.

    • Yualle

      "Täällä Keski-Suomessa on ollut jo helteitä."

      Eli siis olet JKL:stä =) Muualla nimittäin tangamiestä katsottaisiin ns. kieroon, naistenkin taholta.

      Mikset käytä bambuhousuja. Mulle emäntä osti semmoset. Ovat oikein tyköistuvat ja miellyttävän tuntuiset jalassa. Ja kai niitä saa valkoisinakin =)

      • Pujoliivimies

        Kas kun et ehdota vanhoja vihtahousuja.


    • HooMo Ilanen

      Tuu rohkeest ulos kaapista...

    • LadyLain

      Kyllä mieskin voi stringejä käyttää,käytän niitä iteskin. Tietysti kroppa pitää olla kunnossa strigejä käyttävällä. Ikävää, että on keskustelu mikä hyvänsä niin vedetään "homous "siihen myös. Käytä stingejä jos pidät niistä, ovat mukavat kesäpöksyt

      • No joo, ehkäpä stringit on noin keskimäärin (=aina) kivemman näköiset naisen päällä kuin miehen.

        En ole vielä kuullut naisen kehuvan miesten stringejä, päinvastoin.

        Tulee aina mieleen aikoinaan etelässä rannalla nähty miekkonen, joka oli omasta mielestään varmasti vieläkin kolmekymppinen ja treenattu. Huh huh.

        Hupaisaa. No mut käytä ap. mitä haluat, vaikka sitten naisten pikkareita, heh.


    • koko L

      Yleensäkin miesten laadukkaiden alusasujen saatavuus melko heikko, ja sattumanvaraista, siis mikäli kaipaat laatua, istuvuutta, hyvää näköä. Itse löytänyt parhaimmat suuremmista Sokoksista, esim Lahden myymälästä miesten asuste osastolta.

    • Ihan boxerit menee ja tietysti ohuesta materiaalista ja speedot uimahallilla.
      Olen saanut kyllä exältä lahjaksi stringejä ja tangoja ja pitänytkin niitä mutten en tykkää kun ne puristaa mutta toisaalta on kiva kuulla joskus biitsillä naisten vislauksia ja valitettavasti myös miesten. :)

      Minusta hygienia on pääasia oli ne alushousut minkälaisia tahansa.

    • älyäläjätä

      Heh, tuli mieleen yksi sakemanni uima-altaalla Espanjassa muutama vuosi sitten, joku vähän päälle kolmen kympin. Makasi aurinkotuolilla mahallaan Harry Potteria lukien. Pari turistinaista kulki siitä ohi, ja enpä ole nähnyt ja kuullut ikinä niin äkkinäistä ja spontaani nauruun purskahtamista, kuin noiden naisten, stringejä vilkaistuaan. Naurukohtaus oli ihan mieletön.

      No, asiasta: ihan hyvää tekee pitää väljiä alusvaatteita noin yleisesti. Tiukaty voivat aiheuttaa jopa lapsettomuutta (kivesten lämpötila liian korkea). Erikseen sitten "näyttelykalsarit" pimuja varten, jos se ego sitä vaatii ;-)

      • Voin kuvitella tilanteen, tai en oikeastaan mutta se sakemanni taisi mennä vaihtamaan kalsarit.
        Kuitenkin tuo Harry Potter alkoi naurattamaan. :D


    • -A-

      Mikrokuituiset bokserit. Ei hiosta ja hengittää todella hyvin. Suurimmanosan aikaa on sellainen olo niinkuin ei olisi alkkareita ollenkaan. Ei ole tullut puuvillaa ikävä :-)

      • Vain paras kelpaa

        Äkkiä tulisi kyllä puuvillaisia Sloggeja ikävä, kun ne ovat parhaat. Puuvilloissakin on eroja. Boxerit hankaavat ikävästi huosujen sisällä kiertyessään.


    • Näin on!
      Mikrokuitu boxerit täälläkin.. ja parhaat ovat!
      kaikkia kokeilleena näihin päädyin.. Ei krinnaa eikä krannaa.. =)

    • HERRAKIVESTIETÄJÄ

      LAITTAKAA VÄLJÄT JA OHUET ALUSHOUSUT (ELI EI MITKÄÄ BOXERIT) NIIN PYSYY KIVEKSET OIKEEN LÄMPÖSINÄ JA SITEN NE EI MÄTÄNE. REIKÄ HAAROJEN VÄLISSÄ ON IN.

      • Von Konow

        Eiköhän siinä käy lähes mitkä tahansa kalsarit kunhan katsoo että keltainen
        läikkä tulee etupuolelle ja ruskea taakse, eikä päinvastoin.


    • Gulukulu

      Tuolta korkealaatuisia miesten alushousuja ja muita vaatteita. Kaupanteko on toiminut erittäin hyvin,kyseessä on nimekäs englantilainen yhtiö. Olen itse tilannut useita boksereita ja poolopaitoja sekä T- paitoja. Todella laatu tuotteita. Ei hiosta alushousut. (http://www.sunspel.com/)

    • Sepalus-Sepe

      Von Konow puhuu asiaa, tuo asia on tärkeä etenkin jos on ostanut Ruotsin armeijan ylijäämävarastosta valkeita pitkiä kalsareita.
      Ne ovat mielestäni ajattoman tyylikkäät säällä kuin säällä.
      Itse käytän niitä kesät talvet.

    • 27

      homot ne munia tällää stringeihin

    • lennokas meininki

      En käytä kalsareita lainkaan. Väljissä kesähousuissa munia ei ahdista. Tietty housut pitää pestä useammin kuin muuten.

    • äitykkä...

      kyllä on ihmisillä ongelmat...

    • eghdhfbfnteyn

      Ehdotan ettet käytä ollenkaan. Itse jos nään miehen käyttävän stringejä/tankoja niin totta kai tulee homoajatukset mieleen.

    • dildo perseeseesi

      hyi vittu,limanen hinaaja,tunge nyt vielä sinne dildo mukaan! olen miehinen mies,vittu mitä paskaa!!!!

    • skeptikko8

      Tyypillinen kysymys keskimääräistä miehekkäämmälle miehelle.

    • Mietin vaan

      Alushousujen käyttöopaskirjalle olisi näköjään käyttöä, kukahan sellaisen kirjoittaisi...

      • Mistä tietää

        Miten joku voi tietää millaisia alushousuja homot käyttävät? Silloinhan "tietäjän" täytyy itse olla homo, tai ainakin olla kiinnostunut asiasta.


    • .....

      Miksi miesten pitäisi verhoutua johonkin boksereihin, sama kuin käyttäisi burkhaa.

      Kyllä miehetkin voivat stringejä ihan hyvin käyttää eikä vain naiset.

    • Makkeman HKI

      Eipä muiden tarvitse nähdä niitä joten käyttäjä pitää niitä käyttäjää varten. Toisin sanoen itseään varten.

      Niiden julkiesittelijät ovatkin sairaita.

      • kalsongit näkyvillä

        "Eipä muiden tarvitse nähdä niitä"

        Naisetkin käyttävät nykyään pelkkiä aluskalsareita jotka ovat tarkoituksella selvästi näkyvillä, se on vieläpä high fashionia tänä päivänä. Joten kyllä miehetkin voivat ihan hyvin jättää ne päällyshousut pois kaupungille lähtiessään.


    • Hamonen!

      Hame riittää, tuulettuu kivasti

    • 23 Addd

      Ei sovi miehelle. Mielummin stringit kuten chippendaleilla jos vartalo sen sallii. Tangat muistuttavakin tavallisia kalsareita paljon. Niissä ei ihmettelemistä.

    • heki hki

      löytyyks noita stringejä tai tangoja, muitaki kun slogin tangat ja bk:n stringit noista isommista kaupoista tai ketjuista?

      • Ennen oli

        Eipä oo tää on katos suomi. Toista oli ennen. Silloin ostin stokkalta valkoiset ohuet Calvin Kleinin stringit. Ja aika paljon on ollut viime päivinä käytössä. Ne on juuri sopivat näille keleille. On muuten aika paljon paremmat kuin nuo bk:t


      • ennen oli
        Ennen oli kirjoitti:

        Eipä oo tää on katos suomi. Toista oli ennen. Silloin ostin stokkalta valkoiset ohuet Calvin Kleinin stringit. Ja aika paljon on ollut viime päivinä käytössä. Ne on juuri sopivat näille keleille. On muuten aika paljon paremmat kuin nuo bk:t

        Ja vaimokin tykkää!


    • palautetta kauppoihi

      ootteko laittanu palautetta?

    • Stringi fani

      Olen hetero mies ,stringejä olen käytänyt ainoina alkkareina yli 20 vuotta, myös uimahallissa ,hyvä valikoima löytyy Jyväskylän Antishopista

    • ?

      Kyllä miehilläkin pitäis olla samaa materiaalia alushousut kuin naisilla olis paljon miellyttävämmät päällä ja nyt kun en ole löytänyt muita sopivia kuin naisten olen ostanut niitä.

    • joonasdd

      Kesäl on ainki hyvä käyttää punttihousui .nimittäin lainasin äidiltä alkkareita ja oli tosi hyvät .Ei ollu yhtään kuumat eika hankanu .kun oli pitkät lahkeet .kannattaa käydä äidin kaapil ,varsinkin kesä kuumalla.

      • ------

        Sitä taidetaan olla jo itsekin eläkeiässä jos äidiltä löytyy puntillisia alushousuja. Hyvää jatkoa vanhalleherralle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4383
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3171
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2257
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2040
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2005
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe