Meillä oli molempen mielestä hyvä seksielämä.Puolisollani oli kuitenkin tässä muutaman kuukauden mittainen suhde, jonka aikana meillä ei ollut mitään läheisyyttä. Lopulta sanoin hänelle tästä ja monesta muusta merkistä johtuen, että tiedän hänellä olevan jonkun toisen.
Nyt olemme päättäneet jatkaa yhdessä ja toivon todella, että tuo suhde on oikeasti ohi. En ole ehkä neljään kuukauteen harrastanut seksiä puolisoni kanssa ja nyt se tuntuu ajatuksenakin jo aika mahdottomalta.
Kohtalotovereita? Neuvoja?
Seksi pettämisen jälkeen
15
477
Vastaukset
- juokse lujaa
...etkä tule harrastamaan. Kuvittelet vaan päässäsi sitä näkyä kun miehesi toisen sisään pimppiin tai pyllyyn ulvoen tulee niin ´ja nainen kanssa ja sen jälkeen hokee "minä rakastan sinua" olet ihanin nainen mitä minulla ikinä ollut...niin lähtee viimeisetkin halut. Et todella kuvittele, että miehesi olisi salasuhteen jälkeen ollut ilman, ilman tuota toista naista..4 kuukautta? Ei varmasti. Pettäminen rikkoo valitettavasti kaiken, myös seksualisuuden. Olet antanut anteek´si ja haluat jatkaa, eli miehelle se tarkkoittaa:pyyhkii helpotuksesta otsaansa kun osasi vetää óikeasta narusta, ja nyt jatkossa on varovaisempi. Ja täällä puhuu nimimerkki:kokemusta on.
- Hetkonen??
Sanoiko muuten aloittaja olevansa nainen? Hänhän voi olla petetty mieskin.
- pylly tai p..kiitos
Niin voi olla. Yhden asian tiedän varmaksi tuosta, paistaa läpi: SINULLA OLI MIELESTÄNNE HYVÄ SEKSIELÄMÄ, Hänestä sataprosenttisesti ei koska muut pimpsat maistuu, muista se.
- be8
Olen muuten mies. Vaimoni kanssa olemme keskustelleet läpi näitä asioista ja seksielämämielipide on jaettu. Vaimonikin on sitä mieltä, että mikään siinä ei johtanut pettämiseen,
Vaimoni on siis ollut vasta muutamua viikkoja ilman seksiä - ehkä. Minä olen ollut tuon 4 kk.
Ihan asiallisia juttuja täällä kaipasin kuulevani, kokemuksia muilta petetyiksi tulleilta. - jotain puuttuu
Jotakin kuitenkin on loppunut kun ei voi sinuun koskea, ja useimmiten pettämisen jälkeen ei vaan särkyneellä sydämellä voi aloittaa uudelleen kumppanin kanssa, ei mies eikä nainen,puhun kokemuksesta.
Vaimosi kaipaa edelleen tuota toista miest. se on varmasti suurin syy. tai tuntee syyllisyyttä sinua kohtaan, ja ei tiedä mitä tekisi. MIelestäni sinun olisi hyvä tietää onko hän todella oikeista syistä valmis jatkamaan kanssasi, vai käykö hänen sinua hyvää miesät vain sääliksi. Näin se menee. Tuntee että sinussa ei oikeastaan ole mitään vikaa, mutta ei voi tunteilleen mitään. Ilmeisesti tuon toisen miehen kanssa on kokenut jotakin mikä teiltä puuttuu.
OIKEA MOTIIVI JATKAA LIITTOANNE ON AINOSTAAN TÄYSU LUOTTAMUS (JOKA KYLLÄ TEILLÄ RIKOTTU) JA JOS TODELLA---MOLEMMAT SIIS-----RAKASTATTE OIKEASTI TOISIANNE. HÄN KYLLÄ ON JO OSOITTANUT ETTÄ EI SITÄ TEE, KOSKA JOS LÄHTEE SUHTEESEEN ON SE MERKKI ETTÄ HALUAA EROTA MUTTA ETSII TÄTEN PAHINTA MAHDOLLSITA KEINOA KOSKA EI USKALLA SITÄ SUORAAN SANOA.
Sinuna minä alkaisin etsiä samaa arvoja kannattavaa naista, aika korjaa haavat. Ja olen varma, ett' hänkin, vaimosi, olisi helpottunut ratkaisusta.
Ei pettämään lähetä noin vaan. Liitossanne on ehkä seksi suhjunut, mutta siitä on puuttunut jotain muuta jota tuo vaimosi on nyt saanut ja sitä edelleen kaipaa. Älä usko kaikkea, pettävä puoliso on kaksinaamainen ja koska naisena ei ole yrittänyt nyt enää seksiä kanssasi, on tosiaan jotakin vialla. Keskustele. Ja ole varovainen että sinua ei jujuteta. - juurinäinhänseon
"Uskottomuus vaikuttaa olevan ajattelematonta ajautumista, pakenemista ongelmista, oman egon pönkittämistä, ulospääsyn etsimistä umpikujasta. Jos sekä pettäjä että petetty ymmärtävät, että sekä parisuhteen vuorovaikutus että pettäjän ongelmanratkaisumallit ja oma ajattelu kaipaavat kohennusta, voi suhteella olla tulevaisuus. "
- Hohoii
Hei "jotain puuttuu", eikö aloittaja sanonut, että HÄN ei voi ajatellakaan seksiä. Hän ei puhunut vaimonsa haluista mitään...
- halloota!!!!
Siis meinaatsä tosiaan antaa pillua jakaneelle akalle anteeksi? Ole varma tekee edelleen, tästä on kokemusta. Käyttää sun kiltteyttä hyväksi.
Älä hyvä mies jää odottelemaan, etsi uusi seksikäs samat armot omaava nainen, niitä suomenmaassa piisaa.- Mites miehen pano?
Antaahan monet akat anteeksi munaansa jakaneille miehille.
Monet akat vaan ei tiedä missä raossa se mies on munaansa rynkyttänyt kun tulevat kotiin.
Yksi pettäjän perus juttu on reissulta kotiin tullessa esittää halukasta ja kiimaista.
Lähi kaupasta ostetaan sipuli, et kyyneleet tulee ja sitten pannaan vaimoa, vaikka munassa sattuisi kuin puukolla leikattais.
Oppia ikä kaikki petturien vaimot.
Opetelkaa tuntemaan miehenne, mie tunnen ainakin yhden joka käyttää edellä mainittua temppua.
Missä muuten miehen kakkospuhelin? Miksi se ei ole päällä kun olet kotona.
Laskua ei ainakaan tule, kun hän maksaa laskunsa suoraan operaattorille netissä. - hieno kirjoitus
Mites miehen pano? kirjoitti:
Antaahan monet akat anteeksi munaansa jakaneille miehille.
Monet akat vaan ei tiedä missä raossa se mies on munaansa rynkyttänyt kun tulevat kotiin.
Yksi pettäjän perus juttu on reissulta kotiin tullessa esittää halukasta ja kiimaista.
Lähi kaupasta ostetaan sipuli, et kyyneleet tulee ja sitten pannaan vaimoa, vaikka munassa sattuisi kuin puukolla leikattais.
Oppia ikä kaikki petturien vaimot.
Opetelkaa tuntemaan miehenne, mie tunnen ainakin yhden joka käyttää edellä mainittua temppua.
Missä muuten miehen kakkospuhelin? Miksi se ei ole päällä kun olet kotona.
Laskua ei ainakaan tule, kun hän maksaa laskunsa suoraan operaattorille netissä.Mites miehen pano...
Ei mitään kamalaa tekstiä VAAN TOTISTA TOTTA. Pettävät ovat jotenkin sairaita ja osaavat kaikki keinot, hienosti ja totuudella kirjoitettu.
Juuri äsken juttelimme jaliskentän laidalla mitä tehtäis jos oma puoliso jäisi kiinni pettämisestä, tai jos olisi suhteillut.
Kaikki olimme samaan mieltä ja olemme varmasti kaikki fiksuja koulutettuja oman arvomme tuntevia naisia, että AIVAN VARMASTI on mies syyllinen kun antaa joko vietellä itsensä tai itse aloittaa vongata. Siksi olemme kaikki valinneet puolisoksemme miehen jonka kanssa säännöt ovat selvät, yksi kerta ja se on loppu. Ja tämä on totta, On ollut paineita ja kriisejä, mutta niistä on selvitty ilman pettämistä, KAIKKI tuollaiset selitykset, varsinkin jos on suhteessa, ovat vain tekosyitä saada armoa. Myöntäkää se itsellenne, niin teitä ei petetä....paitsi jos hyväksytte ja liitossanne ei oikeesti rakasteta ja voitte muka siten elää. - hiöhiuhiu
hieno kirjoitus kirjoitti:
Mites miehen pano...
Ei mitään kamalaa tekstiä VAAN TOTISTA TOTTA. Pettävät ovat jotenkin sairaita ja osaavat kaikki keinot, hienosti ja totuudella kirjoitettu.
Juuri äsken juttelimme jaliskentän laidalla mitä tehtäis jos oma puoliso jäisi kiinni pettämisestä, tai jos olisi suhteillut.
Kaikki olimme samaan mieltä ja olemme varmasti kaikki fiksuja koulutettuja oman arvomme tuntevia naisia, että AIVAN VARMASTI on mies syyllinen kun antaa joko vietellä itsensä tai itse aloittaa vongata. Siksi olemme kaikki valinneet puolisoksemme miehen jonka kanssa säännöt ovat selvät, yksi kerta ja se on loppu. Ja tämä on totta, On ollut paineita ja kriisejä, mutta niistä on selvitty ilman pettämistä, KAIKKI tuollaiset selitykset, varsinkin jos on suhteessa, ovat vain tekosyitä saada armoa. Myöntäkää se itsellenne, niin teitä ei petetä....paitsi jos hyväksytte ja liitossanne ei oikeesti rakasteta ja voitte muka siten elää.No miks ees juttelitte, kun kerran teillä on asiat niin hyvin..?
Vai itääkö kuitenkin epäillys siitä, että onko Täydellistä Elämää olemassakaan..?
Musta on tullut ihan hiton skeptinen ympäristöä seuratessa. Oon itse päätynyt elelemään yh:na, ilman miestä eron jälkeen - ei mies, ei murheita. Ero tuli muusta kuin uskottomuudesta johtuen lopulta. Tuttavapiirissä näitä ehdottomia ja itsevarmoja naisia ja miehiä piisaa, ja samalla tavoin illanistujaisissa ym turinatuokioissa vannotaan, että se on kerrasta poikki! Ja kuitenkin... Oon jäänyt ihmettelemään, että eikö immeiset oikeesti huomaa, mitä kumppanit touhuavat? Eräskin päälle päin unelmaelämää elävä pari suitsuttaa suhteensa ja toistensa täydellisyyttä, silti on julkinen salaisuus miehen salarakas. Mites sitä sanotaankaan... "Ylpeys käy lankeamuksen edellä"..? - arvot kohdallaan
hiöhiuhiu kirjoitti:
No miks ees juttelitte, kun kerran teillä on asiat niin hyvin..?
Vai itääkö kuitenkin epäillys siitä, että onko Täydellistä Elämää olemassakaan..?
Musta on tullut ihan hiton skeptinen ympäristöä seuratessa. Oon itse päätynyt elelemään yh:na, ilman miestä eron jälkeen - ei mies, ei murheita. Ero tuli muusta kuin uskottomuudesta johtuen lopulta. Tuttavapiirissä näitä ehdottomia ja itsevarmoja naisia ja miehiä piisaa, ja samalla tavoin illanistujaisissa ym turinatuokioissa vannotaan, että se on kerrasta poikki! Ja kuitenkin... Oon jäänyt ihmettelemään, että eikö immeiset oikeesti huomaa, mitä kumppanit touhuavat? Eräskin päälle päin unelmaelämää elävä pari suitsuttaa suhteensa ja toistensa täydellisyyttä, silti on julkinen salaisuus miehen salarakas. Mites sitä sanotaankaan... "Ylpeys käy lankeamuksen edellä"..?Tällaiseen kohteluun ovat naiset itse syypää että antavat miehen pitää toista. Naisella joilla omatunto kohdallaan on silti suurin osa , ja uskaltavat mokoman luuskan jätää, vaikka julkkisesimerkkejä: Maria Arinin vaimo, Ranskan pressan vaimo, Halle Berry, Eva Lollogrii,,,Ewa Wahlströn suiom. nyrkkeiljä tai Masa Vanhasen aviovaimo. JA HUOAMSITTEKO MITÄ NÄILLE KAIKILLE NAISILLE YHTEISTÄ: HE OVAT VOIMAKKAITA URANAISIA JOTKA EIVÄT MOKOMAA MUNANJAKAJAA OMAKSI EGOKSI TARVITSE.
Kyllä nämä anteeksiantavat vaimot ovat useimmiten ei omillaan toimeen tulevia,laiskoja, huonotuloisia, rumia, tai lapsena kovia kokeneita. Normaali nainen jolla kaikki kunnossa ei todella anna itseään loukata...eikä mies. - hiöhiuhiu
arvot kohdallaan kirjoitti:
Tällaiseen kohteluun ovat naiset itse syypää että antavat miehen pitää toista. Naisella joilla omatunto kohdallaan on silti suurin osa , ja uskaltavat mokoman luuskan jätää, vaikka julkkisesimerkkejä: Maria Arinin vaimo, Ranskan pressan vaimo, Halle Berry, Eva Lollogrii,,,Ewa Wahlströn suiom. nyrkkeiljä tai Masa Vanhasen aviovaimo. JA HUOAMSITTEKO MITÄ NÄILLE KAIKILLE NAISILLE YHTEISTÄ: HE OVAT VOIMAKKAITA URANAISIA JOTKA EIVÄT MOKOMAA MUNANJAKAJAA OMAKSI EGOKSI TARVITSE.
Kyllä nämä anteeksiantavat vaimot ovat useimmiten ei omillaan toimeen tulevia,laiskoja, huonotuloisia, rumia, tai lapsena kovia kokeneita. Normaali nainen jolla kaikki kunnossa ei todella anna itseään loukata...eikä mies.Et tainnut ihan hokata mun pointtia..? Ei kyse ole siitä, että "annetaan" pitää toista, vaan että puoliso onnistuu kusettamaan toista totaalisesti! Näytetään edessäpäin onnellista naamaa ja kun toisen silmä välttää, vällyt heiluvat.
Kirjoita vaan listaa rauhassa - mutta ainakin yhtä paljon on näitä kusetettuja, jotka kuvittelevat oikeasti kaiken olevan hyvin, kun kumppanit niin antavat uskoa rehellisyyteen ja yhteisiin sopimuksiin vedoten.
- Aikuinen ihminen
Kyllä on kakaramaista tekstiä eräiltä. Huh huh.
- toiset pystyy toiset
Minun puoleltani en pystynyt seksiin, kun tulin petetyksi. Mieheni olisi tietenkin pystynyt, siinä onkin ero toiset pystyvät siihen ilman tunteita. Toiset niinkuin minä eivät voi unohtaa toisen pystyneen siihen muidenkin kanssa. Ero tuli ja parempi niin, minä pystyin siihen taas, mieheni ei niinkään. Jännä huomata mihin pettäjä pystyy ja mihin sit taas ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882