Kumpi kiinnostaa enemmän?

sykiatrii-dazzuu

Vene vai mökki.

Molemmista on riesaa: ylläpito maksaa, nykyihminen ei viihdy luonnonhelmassa, kukaan ei lähde sillä hienolla veneellä, joka kelluu laiturissa ajelemaan merelle, olkoon kuinka hieno sää tahansa.

Käykää katsomassa paikkakuntanne venesatamassa, niin näette mitä tarkoitan.

Se siitä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=009608139054.jpg

13

68

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakko sanoa että veneily, siinä on liikkumavaraa ja meri on sellainen elementti joka sopii mulle. Kun olen ollut merellä mä voin hyvin, harmi kun ei ole veneilymahdollisuuksia.
      Parhaimpia muistoja on unet koleassa ja heiluvassa hytissä.

• sykiatrii-dazzuu

Oletko unohtanut ottaa tämän päivän persepuikkolääkityksesi?

• sykiatrii-dazzuu
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

Oletko unohtanut ottaa tämän päivän persepuikkolääkityksesi?

Ihanaa...

Tiedoksesi, että psyykkeenlääkkeitä annostellaan poikkeuksetta joko pillereinä tai ruiskeella.

• Både ok. Voihan veneessäkin mökkeillä ja mökissä veneillä sopivassa laitamyötäisessä.

• Vene. Mä tykkään olla enemmän merellä kuin böndellä, mut kävin mä böndellä kyl päivällä. Huomenna sit merelle :)!

• justjuu jupppi

Siis Helsingin maalaiskunnasta Töölön lahdelle Ratikan optimisti-jollaan

• justjuu jupppi kirjoitti:

Anzzy se on Aquador.

• justjuu jupppi kirjoitti:

Ratikkakuski on saanut lisäoppia asian suhteen. Optimisti-jolla on vain lapsia varten, joten olen joutunut purjehdusharrastukseni kanssa kilpavarustelun maailmaan.

http://www.bavaria-yachtbau.com/

• toivorikas....

höynä-ämmä etsi purjehsdustaitoista miestä senssipalstalla ja kysin minkälainen vene hänellä on?
      Kertoikin etsivänsä miestä, jolla on oma vene ja samaa ikäluokkaa mieluummin.

Hän on yhden vuoden nuorempi ja työtön:)

• xbabe

anzzy, olisiko jo persepuikkolääkityksen aika?

Ei muuten mutta harhat ovat sitä luokkaa ettei muu varmaan auta :)

• Jaa-a.. tykkään kyllä kummastakin puuhasta. Otan kummatkin.. mökki järven rannalla ja vene laiturissa.

Asuntovenekin olisi kiva :)

• Veneily rajoittunutt

.

Veneily rajoittuu Suomessa hyvin lyhyelle ajalle

Mökkiä voi käyttää läpi vuoden

.

• kaupunkimatkailu

Ei kumpikaan. Ei vene, ei mökki. En saa aikaa kulumaan kummassakaan. Veneilyt olen joka kesä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4041
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3845
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3649
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      86
      3471
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3209
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2698
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2685
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2562
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2219
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2219
    Aihe