Miesmalliksi

Samu123

Moi! Oon 15-vuotias poika, kiinnostunut miesmalliksi ryhtymisestä. Haluaisin muuttaa ulkomaille mallintöitä tekemään. Mulla on täs pari kysymystä:
1. Oon 183 cm ja painan siihe vähä pääll 55 kiloo, eli oonko sopiva malliksi?
2. Mite alottaa mallin työt?
3. Elääkö miesmallin palkalla, vai täytyykö tehä jotai muuta mallin työn lisäksi?
4. Missä maassa ois eniten kysyntää malleille? Ite oon miettiny Yhdysvaltoja?
5. Ja tarviiko olla lihaksikas vai käykö tälläne perus hoikka kroppa?
Kiitti kaikil jos vastaatte! =)

22

4674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex.teinimallityttö

      Menet mallikouluun ja saat alan koulutusta. mahdollisesta tapaat jo kurssilla muita malleja, voit heiltä kysyä minkälaista työ on.
      Tottakai tekevät muita töitä, vain huippumallit elävät pääsääntöisesti mallin palkalla.
      Muista että miesmallit paranee iänmyötä.

    • Dreanter

      1. 183 on sopiva pituus, painosta en tiedä. 55 kiloa kuulostaa vähän liian vähältä, riippuu minkälaista haetaan
      2. Aloittaa voit ihan menemällä toimistoon kysymään onko sinusta ylipäätään malliksi, omasta mielestä kyseiset koulut on turhia. Kehuvat maasta taivaaseen kunhan vaan saavat rahaa.
      3. Suomessa tuskin elät mallinpalkalla, eli tarvitset muutakin työtä
      4. Kannattaa aloittaa ihan suomesta mutta olen käsittänyt että yleensä siirrytään Milanoon -> New Yorkiin tai vastaavaan
      5. Taas riippuu toimistosta ja mitä haetaan, Huippumuoti suosii laihoja, ja ryhdikkäitä. Alusvaatekuvaukset ja muut taas lihaksikkaita

      • Dreanter

        EN TARKOITTANUT ETTEI MALLIKOULUISTA OLISI MITÄÄN HYÖTYÄ, Älkää ymmärtäkö väärin
        Sori


      • Samu123

        Kiitti vastauksist kummallekki! =)


    • ..............

      Katso ulkomaisista lehdistä (miesten) mainoksia ja muita kuvia ja päättele niistä, millaista tyyppiä haetaan. GQ, Esquire ym. tämän tyylisistä lehdistä. Niistä näet millaisia tyyppejä isojen ja kalliiden brändien mainoksissa on. Ymmärtääkseni haetuin tyyppi on hieman lihaksikas heinäseiväs.

      Mutta mallihan voi olla vaikka Halpahallin mainoksessa...

      Jos katsot, että sinulle olisi käyttöä mallina, tyrkytä itseäsi mallitoimistoille. Laila Snellmanin Paparazzi on Suomessa tunnetuin toimisto. Jätä kuitenkin turhat pilvilinnojen rakentelut tyhmemmille: mallien tarjonta maailmassa on rajatonta.

      • jukolan jussit

        Tähän sen verran, että harvoin miesmallit em. kaltaisissa kansainvälisissä mainoksissa ovat pohjoismaisia maitopartoja. Vaalea mies on mallina melko harvinainen, yleensä joissain preppy, college poju -mainoksissa heitä on.


    • asddsfd
      • Samu123

        Nojooo... Mut mul on kyl nyt tarkotus saada ainaki 5-10 kiloo lisää, ko oon sairaalloisen laiha ja ei semmonenkaa oo muotimaailmas miehelt kovi hyvännäköst =)


    • malli231

      ei riitä että oot homo ja anorektikko.

    • faiwn

      Kaikki mies mallit eivät ole homoja ja anoreetikoita! Mutta mielestä, mies mallejen ei kuulu olla laihoja, kuten nais mallejen kuuluu. Itse ainakin kun seuraan ni näyttävät lihaksikkailta ja tosiaan alusvaatemallit ovat kunnon lihaksikkaita. Nytte vaa paljo protskuu ja treenaamaan! :)

    • mikimii
    • Kokenut malli

      Parhaat mallitoimistot suomessa ovat suurimmat eli mm. Paparazzi ja Modelboom. Heille ei tarvitse maksaa malliksi tulemisesta, joten lopeta ajan tuhlailu kyseisten fashionteam, studioelite ja sun muiden "toimistojen" kanssa, jotka vain rahastavat ihmisiä "mallikansiolla" joilla et tee mitään.
      Suosittelen että menet itse käymään toimistolla paikan päällä. Näin annat hyvän vaikutuksen ja henkilöt toimistoilta kyllä sanovat että oletko malliainesta. Jos sinut otetaan listoille niin he auttavat löytämään sinulle hyvän ammattitaitoisen kuvaajan ja luultavasti halvemmalla hinnalla.
      Voin kertoa tämän omasta kokemuksesta, sillä olen itse malli ja kävin toimistolla kysäisemässä, että olenko malliainesta ja muutama viikko myöhemmin tehtiin sopimus! Plussan puolella ollaan rahallisesti, eikä muita töitä tarvitse tehdä! =)

      • Kokenut malli

        Ps. Laihoja malleja tarvitaan myös! Nykymaailmassa malleja on laidasta laitaan. Esimerkiksi Pariisin suuret markkinat voisivat olla juuri sinun, sillä siellä täytyy olla langan laiha ja pitkä pärjätäkseen! Onnea yritkseen!=)


    • mallikkks

      Miten kasvaa pituutta mallin mittoihin. Oon 15 v poika ja vasta 176 cm.

    • vontheodor

      Hei. olen 21v. mies ja olen halunnut tehdä mallin töitä jo kauan. pituutta on 183cm ja painoa 67kg. tatuointeja löytyy selästä, kyljestä ja tällä hetkellä vasen käsi on puolitiessä. Mitä luulette mihin kannattaisi mennä kyselee?

      • Katjuska270367

        Sun pitäis painaa yuohon pituuteen nähden 10 kgenemmän


    • menee näin..

      kannattaa mennä suoraan kysymään mallitoimistosta. Siellä kyllä sanotaan suoraan onko sinusta alalle. Siinä mitään mallikouluja tai kuvia tarvita.

      http://www.paparazzi.fi/become_model

    • josapappa1773

      OIS KANS UPEETA TEHDÄ MALLINTÖITÄ JA PISTÄÄ RAHAA SÄÄSTÖÖN
      JA OLLA JOPA BLONDATTUNA

    • iknow ;)

      Hhh mee dubaihin nii eläät mallirahoilla ritariks mutten usko että dubais etitään vaaleeta mallia :D mallit on normisti joku 70-80kg jos katotaan sun pituuden kannalta :) mun mies haki malliks ja se on 180 ja painaa 70 ja ei oo mitään lihaksii :) normi luikero :p

    • turhautunut1

      MÄKI VOISIN RYHTYY JOS JOKU NEUVOIS

    • ONKS TOLLASEKS HELPPO PÄÄSTÄ ITE OLEN 38 ELOKUUSSA 39 JA TOI JOSSAKIN TAPAA KIEHTOS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe