Miten saa isohkon pepun pienemmäksi suhteellisen helposti?
Persejumppa
17
158
Vastaukset
- alligaattorilla
nopeasti
- sykiatrii-dazzuu
Syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän.
Ei ole mitään ihmekonsteja olemassa. Ei mitenkään, jos on isot luut, kuten mulla. Tosi laihana 18v. kin kun painoin 50kg, oli silti leveä lantio.
Joten unohda :) Onneks sitä takapuolta ei itse näe (kannattaa välttää katsomasta videoita itsestä takaa päin ja kääntää kameralle aina se paras puoli)
Sillä siitä pääsee :)Lantio on eri asia kuin takapuoli. Sitä paitsi iso takapuolikin on seksikäs, kunhan on kapea vyötärö.
monte24 kirjoitti:
levee lantiohan on naisellinen
joo vielä ku löytäis sille sopivia housuja niin tuntiski naiselliseksi :/
LaRito kirjoitti:
joo vielä ku löytäis sille sopivia housuja niin tuntiski naiselliseksi :/
no enpä ole ennen kuullut tuollaisesta ongelmasta, pitäis alkaa vissiin käymään naisten kanssa vaateostoksilla :)
monte24 kirjoitti:
no enpä ole ennen kuullut tuollaisesta ongelmasta, pitäis alkaa vissiin käymään naisten kanssa vaateostoksilla :)
no makutuomari ois aina paikallaan jos ei muuta mut tuntuu et miehetki aina vaan myötäilee joka ei auta kyllä sitte tippaakaan. ja ongelma on juuri se että aina jos löytää jostain maailman ihanimmat farkut tai muuten vaan housut niin eiköhän ne oo just siitä lantiosta tyyliin pikkupojan. tai sit vastaavasti jos löytää sopivat niin perseen pitäis olla niinku valaalla. tai sit pituutta joku 150.
huoh. jättäny farkkujen oston jo aikoja sitte, menettää vaan hermonsa. miehillä kyllä niin helppoa ku kaikilla näkee niin kaposia lantioita nyyh.LaRito kirjoitti:
no makutuomari ois aina paikallaan jos ei muuta mut tuntuu et miehetki aina vaan myötäilee joka ei auta kyllä sitte tippaakaan. ja ongelma on juuri se että aina jos löytää jostain maailman ihanimmat farkut tai muuten vaan housut niin eiköhän ne oo just siitä lantiosta tyyliin pikkupojan. tai sit vastaavasti jos löytää sopivat niin perseen pitäis olla niinku valaalla. tai sit pituutta joku 150.
huoh. jättäny farkkujen oston jo aikoja sitte, menettää vaan hermonsa. miehillä kyllä niin helppoa ku kaikilla näkee niin kaposia lantioita nyyh.mie en myötäile.
monesti saanut olla kaverini naisystävälle makutuomarina ku ollaan valmistautumassa ravintola kierrokselle, miesystävä ja muut miespuoliset ei kuulemma yleensä sano juuta eikä jaata.
oon itte nuorempana usein käynyt vaateostoksilla siten et joko naisystävä tai naispuolinen kaveri on makutuomarina.
esim naisen kanssa saa ostettua sellaiset farkut paremmin mitkä korostaa kankkujani oikein
- xbabe
No minulla on sopusuhtainen vartalo ja jos 2,5cm alaosaan tulee lisää niin ei haitanne mitään :)
Voisit kokeilla aamutv:n Olga ja Helga jumppaa joita katsellessakin tulee jo hiki. Jos niissä ei riitä haastetta niin sitten kokeilet seuraavaa:
http://www.youtube.com/watch?v=bxVTP85zbe8 Muuttamalla vertailupistettä.
Mikä on iso omissa silmissä, voi olla toisen silmin normaali.
Ei pyöreässä pepussa ole mitään huonoa minun mielestäni, itse en pidä tällä hetkellä omista mitoistani. 6 päivän sairastelu jätti jäljet ja 3 kiloa katosi, aamulla painoin 50 kiloa, yritän ponnistaa kovasti että saan takas ne 2-3 kiloa.
Housuihin piti laittaa vyö aamulla.Helpoiten se käy sillain, että tarkkaile syömisiäsi ja liiku enemmän eli laihdutusta ja kiinteytystä.
- Villarilla
Pyäräile. Ei tuu perse ehkä piänemmäks, mutta lihaksikkaammaks
Kokeile petankkia...
- sininen_sitruuna
Kokeilet elää mun elämää vuoden verran, ni takuulla lähtee.. ;)
Lähtee kyllä sit kaikki muukin ylimääränen..
Ei vaan.. En pysty sanomaan, multa vaan katos :) - frost-free
Ihan vain piiskaamalla sitä tarpeeksi kauan että oppii pois mussuttamisesta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948