Niin se aiheuttaa tiettyä katkeruutta naisessa miehiä kohtaan vaikka jutussa on kolme osapuolta.
Millaiselta naiselta viedään mies ja millainen on viejätär?
Kun naiselta viedään mies
45
1337
Vastaukset
- vietymies
Oikuttelevalta kitisijältä viedään mies tai oikeastaan mies lähtee itse,
Viejä voi olla kuka tahansa nainen.- Kukkelikuukki
Noin puhuu narsistimies;)
- merkonoomimersu
Voi se mies itsekin tehdä valinnan kierrätyskeskuksessa tai autokaupassakin
vaihtaa ruostuneen bemarisa pois ajoissa, jota ei kannata enää katsastaa ja tarvitseekin perheautoksi sopivamma tilavamman farmarin ja katolle suksikotelon eli anoppilaatikon.
http://www.youtube.com/watch?v=lSadcuwiPbU - rose18
viejä on pettäjä kuin mieskin.
ihmisten pitäisi osata pitää näpit irti.. jokaisessa suhteessa on alamäki ja silloin voi tuntua, että vihreempää on aidan toisella puolella, mutta ei se aina niin ole. ongelmat seuraa perässä.
ja ratkasu ei ole hakea lohtua vieraan sylistä. No vaikka sellaiselta kuin minä.
Nyt olemme tämän "viejettären" kanssa hyviä ystäviä, ja isättömät lapsemme (asma isä)saavat vertaistukeakin toisiltaan.
Kannattaa joskus miehen muistaa kun lähtee kosioretkille, että aina ei käy kuten mies luulee.Ton mä oon kuullu joskus ennenkin 20v sitten, jos ollaan tarkkoja... eräs entinen duunikaveri kerto, että sillä oli kaksi misua samaan aikaan kierroksessa ja sitten eräänä päivänä kävi niin, että sillä oli kotona se toinen ... tietenkin ... ja sitten samaan aikaan tuli toinen rimputteleen ovikelloo ... hetken hämmennyksen jälkeen kamu otti sitten vastaan naisten yhdistetyn raivon ;) Sano vaan, että ne mimmit tuli lopulta toimeen keskenään ihan loistavasti, olihan ne valinneet saman miehen.
Hähä! :D- frost-free
Joo tän mäkin olen sivusta seurannut. Luonnehäiriöisen miehen törttöilyt saa naistenkin vitutuskäyrän nousemaan ja jossain vaiheessa langat kuumina.
Onhan se mukava vertailla kokemuksiaan ko. miehestä: "Saiko sulla olla ketään kavereita kun olitte yhdessä?". "Ei.". "Joo ei mullakaan."...jne.
- iuhjk
Luntulta joka istuu huomiota hakien jokaisen miehen sylissä, tarvitsee jatkuvaa attentionia muilta miehiltä myös miehen kavereilta.Manipulaattorilta
- ...
Vaan jos tämä "viejätär" haekaan huomiota "jokaisen miehen sylissä" vaan tämän tietyn koska on rakastunut tähän. Aika yksioikoinen vastaus sulla.
- eiku,
... kirjoitti:
Vaan jos tämä "viejätär" haekaan huomiota "jokaisen miehen sylissä" vaan tämän tietyn koska on rakastunut tähän. Aika yksioikoinen vastaus sulla.
sehän vaan kuvasi sitä, jolta mies viedään!
- "viejätär"
... kirjoitti:
En jaksa uskoa, että kukaan fiksu nainen edes havittelee ukkomiehiä itselleen. Itse olin sinkku nainen pitkään, mutta en todellakaan koskaan havitellut ukkomiehiä. Olen aina kunnioittanut avioliittoja ettei olisi tullut mieleenkään mennä avioparien väliin jo lastenkin takia. Kyllä se vaan on niin, että heikot ja vastuuttomat ihmiset sortuu eniten toisten elämän särkemiseen, mutta kaiken löytää edestään kun vain odottaa.
- dfgdfgdfgdg
"viejätär" kirjoitti:
En jaksa uskoa, että kukaan fiksu nainen edes havittelee ukkomiehiä itselleen. Itse olin sinkku nainen pitkään, mutta en todellakaan koskaan havitellut ukkomiehiä. Olen aina kunnioittanut avioliittoja ettei olisi tullut mieleenkään mennä avioparien väliin jo lastenkin takia. Kyllä se vaan on niin, että heikot ja vastuuttomat ihmiset sortuu eniten toisten elämän särkemiseen, mutta kaiken löytää edestään kun vain odottaa.
Voi kuule kyllä voi havitella. Muuankin hempukka vuodatti mulle kuinka se havittelee jotain perheellistä ukkomiestä. Helvetin etovaa. Sinkkumies olisi ollut tarjolla mutta ei hempukalle kelvannut. Olkoon yksinään sitten ja juonitelkoon sen ukkonsa perään vaikka lopun ikänsä.
- Tässä vastaus
Ei keltään naiselta voi "viedä" miestä. Kyllä se mies lähtee ihan omasta tahdostaan, jos on lähteäkseen. Miksi naiset syyttelevät jotain toista naista jos miehensä lähti. Turha hakea syypäätä muualta kuin siitä pettäjästä itsestään, hän tekee ratkaisunsa.
Kestäkää naiset se tosiseikka että olette vain rakastuneet petturimieheen. Kun pääsette siitä yli, niin ottakaa opiksi ja löytäkää parempi. Olkaa seuraavalla kerralla tarkempia, älkää sinisilmäisiä tai naiiveja.- Vapaa muttei vanki
Juu,lopettekaa toi hölmö yleistäminen,että joku viiään joltain toiselta ja katsokaa totuutta silmiin.Kumppani on kertakaikkisesti halunnut/päättänyt olla jonkun toisen kanssa suhteessa,lyhyessä tai pitkässä.Tehnyt tietoisen valinnan,omilla aivoillaan.ON SITTEN MIES TAI NAINEN.Vastuu teoista ja valinnoista on vain ja ainoastaan ihmisellä itsellään,ei sillä kolmannella pyörällä.Aivot on annettu ihan jokaiselle meistä,sukupuoleen katsomatta.Ja kyllä mieskin osaa vietellä ja olla sinnikäs,ihan samaan tapaan kuin nainenkin ja vieläpä salata olevansa edes suhteessa kehenkään,saati sitten naimisissa.Siitä olen täysin samaa mieltä,että muiden liittoja tulisi kunnioittaa ja pysyä vakisuhteessa olevista erossa.Ja JOS toista vietellään muualle,tämän tulisi kyetä selvin sanoin ilmaisemaan,että kumppani on jo olemassa,eikä kaipaa muita.
Vapaa muttei vanki kirjoitti:
Juu,lopettekaa toi hölmö yleistäminen,että joku viiään joltain toiselta ja katsokaa totuutta silmiin.Kumppani on kertakaikkisesti halunnut/päättänyt olla jonkun toisen kanssa suhteessa,lyhyessä tai pitkässä.Tehnyt tietoisen valinnan,omilla aivoillaan.ON SITTEN MIES TAI NAINEN.Vastuu teoista ja valinnoista on vain ja ainoastaan ihmisellä itsellään,ei sillä kolmannella pyörällä.Aivot on annettu ihan jokaiselle meistä,sukupuoleen katsomatta.Ja kyllä mieskin osaa vietellä ja olla sinnikäs,ihan samaan tapaan kuin nainenkin ja vieläpä salata olevansa edes suhteessa kehenkään,saati sitten naimisissa.Siitä olen täysin samaa mieltä,että muiden liittoja tulisi kunnioittaa ja pysyä vakisuhteessa olevista erossa.Ja JOS toista vietellään muualle,tämän tulisi kyetä selvin sanoin ilmaisemaan,että kumppani on jo olemassa,eikä kaipaa muita.
"Ja JOS toista vietellään muualle,tämän tulisi kyetä selvin sanoin ilmaisemaan,että kumppani on jo olemassa,eikä kaipaa muita. "
- Jos ei todella kaipaa muita. Jos kaipaa, niin lopettaa olemassa oleva suhde ennen uuteen menemistä. Läheskään kaikki vakisuhteet eivät ole niin onnellisia, miltä ulospäin näyttää. Siinä saumaa kolmannelle.
- frost-free
Sellaiselta joka käyttää miestä omaa markkina-arvoaan pönkittääkseen ja/tai
TUHKEHDUTTAA miestä, mieshän varsin hyvin tietää ettei se ole rakkautta vaan riippuvuutta. - _M-C_
Sellaiselta naiselta, jonka mies ei rakasta naistaan ja viejätär voi olla ihan mitä vain.
Edelleen ihmettelen miten joku viedään joltain, ellei se ole kidnappaus? Jos tyyppi omasta halustaan on vietävissä, niin eikö se tee silloin palveluksen sille jonka luota lähtee pois? Vai haluaako joku sellaisen kumppanin joka tulee ja menee, eikä koskaan tiedä kenen se kulloinkin haluaa olla?
Taas voidaan laskea polyamoristit veks tästä ja muut samanlaiset vapaamielisemmät suharit. Yhtään heitä tuomitsematta.- amore_mia
Mies ei ole esine, jota voi viedä minne tahtoo ja kuka tahtoo. Miehilläkin on omat aivot, joilla he voivat ajatella ja tehdä itsenäisiä päätöksiä, mennä tai jättää menemättä tietyn naisen luo. Jokainen mies on ihan vapaaehtoisesti naisensa vaihtanut.
Viejässä pitää olla sellaista, mikä varsinaiseltä kumppanilta puuttuu; ulkonäkö, luonne, ihan mikä vaan. Jotkut miehet jättävät rumia ja nalkuttavia akkoja nuorien ja kauniiden tyttöjen tähden. Toiset miehet ovat niin täynnä kaunista ja täydellistä vaimoaan, että vaihtavat hänet tuikin tavalliseen naiseen, joka ei ole jatkuvasti peiliin katsomassa.Eiköhän se syy ole juuri niin yksinkertainen, ettei kunnioitusta enää ole. Jos on koskaan ollutkaan. Olipa sen kunnioituksen puuttumisen syy missä hyvänsä. Jos ei ole kunnioitusta, niin onko mitään suhdettakaan? Ei mun mielestä.
- frost-free
tinka_tiger kirjoitti:
Eiköhän se syy ole juuri niin yksinkertainen, ettei kunnioitusta enää ole. Jos on koskaan ollutkaan. Olipa sen kunnioituksen puuttumisen syy missä hyvänsä. Jos ei ole kunnioitusta, niin onko mitään suhdettakaan? Ei mun mielestä.
Suhde on sopimus. avioliitto ainakin. Olet melko naiivi ellet sitä ymmärrä.Sinun kaltaistesi ei kannata edes mennä muutenkuin maistraatissa vihille jos naimisiin ollenkaan. Suhde on sopimus ja toinen nainen sen kestäköön, kaiken kuran mitä sieltä tulee. Huoraliitossa elävät runkkuiivarit asia erikseen!
frost-free kirjoitti:
Suhde on sopimus. avioliitto ainakin. Olet melko naiivi ellet sitä ymmärrä.Sinun kaltaistesi ei kannata edes mennä muutenkuin maistraatissa vihille jos naimisiin ollenkaan. Suhde on sopimus ja toinen nainen sen kestäköön, kaiken kuran mitä sieltä tulee. Huoraliitossa elävät runkkuiivarit asia erikseen!
Heh..opetat naimisissa olleelle mitä avioliitto on? Sopimus se on ennen kaikkea paperilla, sopimukset voi aina purkaa. Hyvä olis jos se merkitsisi muutakin näille avioliitossa oleville, kuin vain sopimusta. Ole huoleti, mä en ole menossa naimisiin. En edes maistraatissa.
Yksi kerta elämässä riittää. Elämänsä voi jakaa kaikkineen, ilman ikivanhaa byrokraattista sopimustakin. Ilman että joku laki valvoo pariskunnan velvollisuuksia ja oikeuksia.
Suhteet on kahen kauppaa, ei siihin tarvita mitään papereita velvoittamaan. Ne velvollisuudentunnot ja vastuut pitää syntyä itsestä. Halu kantaa vastuu ja huolehtia suhteestaan ilman byrokraatteja.
Näin mä ajattelin jo ennen avioliittoa, mutta jossain kohdassa järki sumeni.
- petetty =0000000000
Miehet lähtee ihan itsestään .Me n aiset on niin kateita toisistaan että ne syö vaikka saman ukon.Sellaisen virheen olen tehnyt minä ja moni muukin ,että lyö ukolta luukun kiinni.se ukko ruinaa ja kärsii aikansa ja lähtee etsimään vierasta Kuka sitten on syyllinen.?Helvetti on valmis !
- totuus tässä
mies lähtee vieraisiin ja jopa valehtelee nimensä toiselle naiselle, kun kaikki paljastuu, vaimo hakee eroa ja mies parkuu, ettei rakasta toista naista, älä vaimo jätä minua.
Vaimo lopulta päättää, miten käy, ei petturi mies.Lopulta mies jää yksin ja jatkaa sen toisen naisensa kanssa, mutta onko onnellinen?- totuus tässä2
Tämän kaltaisia tarinoita olen kuullut paljon. Niin ettei mies tositilaanteessa jättäisikkään vaimoaan, mutta kun vaimo on saanut selville miehen puuhailut tai jopa viettelijätär itse tuo asian julki niin vaimo päättääkin lopettaa miehen palvelemisen ja ottaa avioeron. Mies siinä ruikuttaa ettei rakasta tuota toista naista, että jatketaan samalla tapaa kuin ennenkin. Sanooko se mies sen viettelijättärelle on sitten jo eri asia. Tuntuu, että nämä viettelijättäretkin täällä puolustavat omantunnon kolkutellessa.
Tuosta on kirjoitettu kirjojakin ... taustalla on depressiivinen ylikuormitustila, mikä juontaa juurensa parin valtakuvioon, missä ämmä ei ole ymmärtänyt tosiasiaa, että äijä ei ole ämmän palvelija muuten kuin omasta vapaasta tahdostaan. Jos ämmä ei ota aijän tarpeita huomioon tai vaatii äijältä suhteessa äijän kykyihin liikaa, ie duunarilta dippainssin palkkatasoa, jolloin duunari joutuu tekeen kahta työtä. Saavutettuaan ämmän vaatiman taloudellisen tason, ämmä valittaa, että häntä 'laiminlyödään' ... sellainen tilanne, jossa äijä ymmärtää, ettei koskaan voi täyttää seireeninsä toiveita, vaikka se on kaunis kuin kukkanen, on depressivisen ylikuormitustilan tiedostaminen .... kirjojen lisäksi siitä on tehty myös musavideoita .. kuten esim.
David Guetta - Delirious - Music Video- omankokemuksenääni
Nainen, jolta viedään mies, voi olla millainen tahansa. Myös viejätär voi olla millainen tahansa.
Oma kokemukseni: Suhteeni oli jo melko finaalissa, kun "viejätär" tuli ja "vei" mieheni, ts. menivät sänkyyn mieheni ja minun yhteisessä sängyssä (- ja varmaan lakanoissakin...), kun olin työmatkalla.
Tätä salailua kesti n. puoli vuotta. Eli mies eli kaksoiselämää. Hän valehteli koko ajan tälle naiselle, ja minulle. Tajusin koko ajan, että jotain on vialla. En tässä vaiheessa luottanut mieheeni enää, mutta ei se lievennä asiaa. Mies oli petollinen.
No, kun tämä nainen sitten "sai" mieheni, niin ei mennyt kauaakaan, kun hän lähti toisen miehen matkaan. Silloin tämä ex-mieheni soitteli itkien perääni ja halusi takaisin. No, "viejätär" palasi aikanaan riiuureissultaan ex-mieheni luokse...
Miten tarina jatkui (- päättyi?), sitä en tiedä, enkä haluakaan tietää. Mutta yksi asia on varma: Kaksi pettäjää löytää aina ennen pitkää toisensa. - emgpmpwmpgmp
Entinen kaverini oli viejätär, kertoi pettäneensä uuden asuntonsa välittäjän kanssa tämän vaimoa. Entinen kaverini oli luonteeltaan aika lapsellinen ja huomioinkipeä tapaus. Tyrkytti itseään baareissa aina lähes jokaiselle itseään yrittäneelle miehelle. Mielestäni odottaa naiselta erittäin typerää luonnetta, että lähtee pilaamaan kenenkään avio-onnea vain muutaman panon vuoksi.
- Ämmänkutale
oonko mä jotenkin tippunut tän nykyajan kärryiltä, kun mun mielestäni näitä panon vuoksi erivapauksia ottavia ei missään olosuhteissa tulisi sietää.
suhde on kahden kauppa, ja kun siihen liittyy lapsia ja sukulaisia niin kyllä aiheuttaa suunnattomasti pahaa osapuolten uskottomuus, ja aivan sívullisille.
On ihmisiä, jotka eivät ole tarkoitettu toisilleen, vaikka tajuavat sen vasta takakäteen.
Sellaistakin aviota voi oppia kestämään, toista kunnioittamaan.
Pitääkö kaikessa ottaa mallia ameriikasta, että pano kuin pano, kyllä himo on aina paras vaihtoehto arjen harmauteen.
Voihan sille olemassa olevalle sanoa päin näköä, että sun naamas ei mua huvita, ja että haluan olla yksin.
Laittaa vasta sen jälkeen halkonsa sellaiseen uuniin kuin lystää.K
Kun on suhteessa, niin kotipesää ei saa sotkea.
Vai olenko ainoa uskollinen tässä maassa ?
- hjklölkjhgfdsa
Ei ketään viedä, ellei ole vietävissä, ja silloin suhde ei ole kunnossa.
- kerran omaan
mieheensä katkeroituneet akat kostaa "ystävilleen" ja joskus jopa omille siskoilleen vikittelemällä muiden miehiä. Tiedän monta tapausta. Aivoton ja tyhmä mies lähtee "leikkiin" mukaan. Mielestäni paras juttu on laittaa välit poikki kaikkiin kusipäihin, jotka luottamuksen pettää. Pettäjät kyllä ansaitsee toisensa, että siinä mielessä karman laki toteutuu.
- frost-free
Usein kyse on flirttailusta, ei todellisesti iskemisestä. Hölmö petturi lähtee leikkiin mukaan tosissaan ainakaan.On luonnollista että nainen hakee huomiota sitä enemmän muualta mitä enemmän hän jää sitä parisuhteessa kaipaamaan.Näin itsekin toimin nuorempana, nyt en osaa sanoa kun en ole seurustellut pitkään aikaan. :D
- voihyvä päivä
Mistä me naiset tiedetään mitä se mies sille "viejättärelle" sepustaa??! tiedä vaikka kertoo, että suhde entiseen on lopussa (ero vireillä tms.).. vaikka totuus olisi ihan toinen.
Paha siinä on sen "viejättärenkään" totuutta tietää.. tottakai hän rakastuneena olettaa että mies puhuu totta.
Tuo kysymys on aika järjetön..kuten yleensä täällä suomi24 palstoilla.. Koska tuohonkin kysymykseen on yhtä monta vastausta, kun on tapausta.
Ei mitenkään voi vastata yksiselitteisesti että minkälaiselta naiselta viedään mies.
juu ei muuta.
terv. nainen jolta on "viety" mies - kellotaulu
Jos suhteessa on kaikki hyvin niin siihen ei kolmas osapuoli
väliin pääse , eli suhteessa on jotain vialla jos jompi kumpi
vieraisiin menee. - Itsetunnollinen
Yksi tapa on katsoa peiliin ja miettiä sitten onko kaikki ollut kunnossa. Kun asiat ovat kohdillaan, ei siihen kolmatta pyörää tule. Eli varsin turhaa syyttää ketään muuta. Ei ketään "viedä". Naurettava ajatuskin, mutta ymmärrän toki tuon ajatuksen omaavia. Laittakaapas oma maailma kuntoon, niin ei tarvitse moisia asioita edes miettiä.
Ai niin. Ja narsisti- kortti on esitetty! Sehän ratkaisee kaiken syyllistämisen ja poistaa turhan itsekriittisen ajattelun. Hyvä! - Mitä.
Se haittaa,jos puoliso käy vieraissa? Aikuiset ihmiset päättävät ihan itse,kenenkä kanssa haluavat harrastaa seksiä. Nykyään on trendikästä parinvaihto.
- Nettimette
Että mitäkö haittaa? Sellaisen takia kuule tehdään tappoja joissakin maissa.
Ei auta selittelyt, kyllä se on aina puolisolta pois silloin kun luottamus menee.
- 26 v. aviota
noo, tuota, hömelönä ihmettelen, hyvät naiset, että omistatteko te ollenkaan itsetuntoa ?
jos mies on löysä housuistaan siinä määrin, ettei ne pysy toisen pitämättä jalassa, niin se on miehen oma asia.
Kumpikin tulee parisuhteeseen itsenään, taustallaan aiemmat kokemukset.
Kun Suomi on luvattu avioerojen maa, ja joka toinen kolmatta kertaa naimisissa, niin tää elämä on mennyt enempikin saalistukseksi kuin suhteen säilyttämiseksi.
Kukin hoitakoon parisuhdettaan siten, että toinen tuntee olonsa huomioiduksi, myös silloin kun se alamäki kestää useita vuosia.
Silloin kun täytyy hampaat irvessä toista silittää , silloin rakkaus on vaativinta, mutta myös todellisinta. Tosirakkauden tunnistaa siitä, että se kestää.
Ulvovaa, takaisin ruinaavaa miestä ei pidä ottaa takaisin. Ulvokoon tai etsiytyköön samaan laumaan muitten yksinäisten susien pariin.
Katsokaa peiliin isännät ja emännät, syyllinen näihin suruihin on siinä edessänne: oletteko hoitaneet tonttinne, vai onko päässyt siinä määrin hoitamattomana rikkaruohot rehottamaan, että sinne joukkoon pääsee piiloutumaan naarastiikeri tai urosleijona - huomaamattanne ?- frost-free
Kyllä se on niinkin että jos se ovi on raollaan niin kyllä siitä ennen pitkää joku sisään tulee oli kuinka hyvä ruohonleikkuri toisella tahansa.
Huomattavasti kevyempää on vetää kivirekeä kaksistaan, kun että toinen vetää ja toinen istuu vielä taakkana kyydissä. Yhdessä yrittämistä ja molemminpuolista sen olla pitäs. Ei se paljon auta, jos yksinään rimpuilee ja koittaa pitää suhdetta kasassa.
Tätä mä olen usein miettinyt, kun sanotaan että tosirakkaus kestää. Mutta tuleeko siihen rakkauteen katkoksia, jotka paikataan jollain sinnikkyydellä ja päättämällä olla yhdessä senkin ajan yli, kun rakkaus on loppu? Ja kiertokanget poikki.
Mä olen itsekseni ja nyt ääneenkin tuota ajatellut, että eihän kait rakkauden työltä pitäis tuntua. Pikemminkin se voi vaatia, mutta sen kaiken tekee itseään säälimättä ja rakkaudesta. Itsesäälissä parkuen ja pakottautuen tekemään jotain toisen puolesta taas ei mun mielestä ole edes rakkautta. Se on sitä että pakolla mennään eteenpäin.
Pidetään kasassa jotain väkisin.
Mutta ihan hyviä ajatuksia ja hienon pitkä liitto. Onnea myös tuleviin vuosiinne. :-)- vili.
tinka_tiger kirjoitti:
Huomattavasti kevyempää on vetää kivirekeä kaksistaan, kun että toinen vetää ja toinen istuu vielä taakkana kyydissä. Yhdessä yrittämistä ja molemminpuolista sen olla pitäs. Ei se paljon auta, jos yksinään rimpuilee ja koittaa pitää suhdetta kasassa.
Tätä mä olen usein miettinyt, kun sanotaan että tosirakkaus kestää. Mutta tuleeko siihen rakkauteen katkoksia, jotka paikataan jollain sinnikkyydellä ja päättämällä olla yhdessä senkin ajan yli, kun rakkaus on loppu? Ja kiertokanget poikki.
Mä olen itsekseni ja nyt ääneenkin tuota ajatellut, että eihän kait rakkauden työltä pitäis tuntua. Pikemminkin se voi vaatia, mutta sen kaiken tekee itseään säälimättä ja rakkaudesta. Itsesäälissä parkuen ja pakottautuen tekemään jotain toisen puolesta taas ei mun mielestä ole edes rakkautta. Se on sitä että pakolla mennään eteenpäin.
Pidetään kasassa jotain väkisin.
Mutta ihan hyviä ajatuksia ja hienon pitkä liitto. Onnea myös tuleviin vuosiinne. :-)http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk&feature=fvwrel
HÄHÄ1D
- ämpärissä kasvanut M
Olen miettinyt ihan samaa, mutta määkään en tiiä.
- prkrl
Kyll on moni varmasti vaan paremman puuteessa.. et on vaan joku siinä vieressä .. et lähtee jos parempi löytyy , tietty kasti koskee molempia ,, pilluja ja kyrpiä
En osaa ajatella, että joltain voitaisiin viedä nainen tai mies. Hämärä ajatus. Vielä oudompi ajatus, että jos joltain voitaisi viedä, niin se keneltä vietäis olisi jotain tiettyä tyyppiä, jolta aina "viedään". Ihmiset voi lopettaa suhteen, jos ei enää halua elää toisen kanssa ja ryhtyä uuteen suhteeseen. Mutta ei kukaan aikuinen ole tahdoton nukke, joka "viedään". Lapsi voidaan viedä, esim. erossa koska lapsi on vielä vietävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083351Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871149- 89903
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.110851- 49851
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23784