Haluaisin löytää mahdollisimman ruman ja yksinäisen naisen. Omituinenkin saa olla. Olen taviksennäköinen yksinäinen mies, omituisuuttakin löytyy. Lisäksi olen köyhä ja elämäntilanne on väliinputoaja.
En vain löydä mistään tarpeeksi rumaa ja yksinäistä naista. Pitäisi olla riittävän paljon noita, koska olen ymmärtänyt tasoni. Olen ymmärtänyt, että tavallinen nainen ei minua tarvitse. Ja kun tavallinen nainen ei minua mihinkään tarvitse, niin vaivalla pitkän aikaa etsimäni suhde päättyy aina muutamassa kuukaudessa. Minun täytyy löytää nainen, jolla on niin vähän ihailijoita, että minä olisin hänelle jotain spesiaalia.
Minä kaipaan suhteeseen, kaipaan naisen seuraa. Naiset eivät ilmeisesti kaipaa miehen seuraa muuta kuin siinä tapauksessa, että mies on jotain spesiaalia. Jotain, mitä nainen ei saa joka päivä eikä viikko.
En löydä tarpeeksi rumaa naista
33
285
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Minulla olisi tiedossa sinulle ihan täydellinen nainen. Hän on todella isokokoinen kuulantyöntäjän näköinen, lisäksi hän on yh, omaa vittumaisen luonteen ja on mt-ongelmainen ja ollut pakkohoidossakin. Miehenkipeäkin hän on.
- huono mies
Muuten kelpaisi mutta en halua toisen miehen lapsia.
- hyvä nainen
huono mies kirjoitti:
Muuten kelpaisi mutta en halua toisen miehen lapsia.
Oma vikasi kun olet yksin. Ei pidä olla noin kranttu.
Siksi toiseksi, ei sulle varmastikaan "anneta" toisen miehen lapsia. Saat olla rauhassa haluamatta niitä.
- Reipas Poikamies
Uniikki strategia tällä aloittajalla, ellen sanoisi, sillä on silkka fakta että itse kukin mies löytää paikkansa parisuhdemarkkinoilla ennemmin tai myöhemmin-tämä etsikko aika voi toisilla vaan kestää koko iän.
Aloittaja kyllä hienosti jäsentelee tätä dilemmaa mitä normaalien, kivojen naisten kanssa tulee tavismiehellä eteen. Miten olla "se Joku" kun naista piirittää useita parempiakin miehiä? Juuri niitä jotka puhuvat paremmin ja hallitsevat sosiaaliset tilanteet sujuvammin? Jokainen hetki on se aika että on loistettava, itsestä otettava se teho irti.
Luonne. Siis kun on vähät eväät omassa pussissa niin pitää niillä tsempata ihan täysillä eikä ujostella. Naisen kanssa varsinkaan. En puhu feikkaamisesta vaan siitä että on jotain muuta treffeillä kuin se arki möllykkä fiilis päällä.
Vaatii kyllä selkärankaa tunnustaa oma vaillinaisuutensa kuin tämä ap tekee-eikä yrittää parannella puutteittaan. - sellaista se on
No ei pitäisi olla vaikea löytää kyllin rumaa naista tästä maasta.
Tosin tuo kylläkin on aivan totta että jos nainen on vaan edes vähänkin siedettävän näköinen, niin kyllä varmasti hänen ympärillään parveilee isot laumat äijiä jotka haluavat päästä häntä nussimaan. Toisaalta myös niillä jo tosirumiksi lässähtäneillä tapaa aina niitä lapsia kuitenkin olemaan, ja jos ei ole varoja tai haluja ruveta tällaisia hyysäämään niin vähisssä ne naiset sitten on jotka voisivat kysymykseen tulla.
Näissä jossain jo mummoikäisissä naisissa joilla jo aikuiset lapset tällaisia naisia tietenkin olisi, mutta varsinkin jos mies on kovin nuori niin ei sitä tietenkään tällaistenkaan naisten kanssa niin vaan sovi olemaan. - Pillumangusti
Nelikymppiset nyt ei vielä mummoikäisiä ole vaikka heiltä monelta jo aikuiset lapset löytyy ja teorissa siis mummoja voisi olla. Ovat monet vielä ihan vetävän näköisiäkin. Mutta kyllä sekin jo liian iäkäs sitten jos mies on vasta parikymppinen.
- blääh blööh
tulihan se tuossa. Ei olla kranttuja, mutta kun tosi paikka tulee, niin naisen pitäisi kuitenkin olla luonteeltaan miellyttävä, ei saa olla liian lihava tai tarkemmin mietittynä ei saisi olla kuin se max 10 kg ylipainoa, eikä oikein viitsisi mitään työtöntäkään katsella. Ai niin eikä sillä naisella saa olla aiempia lapsia. Niin ja meinas unohtua, ettei sillä naisella myöskään saa olla aiempia seksikumppaneita kuin 1-2 kpl. Mutta siis muuten en ole nirso ollenkaan.
Miehet saa naista, jos laskevat vaatimustasoaan.
Esim. AP:n tapauksessa on paljon kivojakin naisia, joiden ainoa vika on yksinhuoltajuus. Usein tällaiset naiset ovat kantapään kautta oppineet hyväksi äidiksi ja kodinhoitajaksi. Moni YH osaa tehdä hyvää ruokaa, pitää kodin siistinä, osaavat huomioida lasta jne eli YH on paljon kypsempi ja huomioonottavampi kuin vastaava lapseton. Jos vielä tämä nainen jakaa lapsen huoltajuuden exänsä kanssa, niin onko se kauheaa, jos lapsi olisi kuvioissa joka toinen viikko? Kun siitä vielä vähentää sen, että lapsi on päivähoidossa päivät, niin se lapsi on arkisin vain muutaman tunnin illassa läsnä ennen kuin menee nukkumaan ja tietysti sitten joka toisen viikonlopun. Minusta moni ei edes tajua, kuinka vähän sitä lasta loppujen lopuksi näkeekään, mikä minusta äitinä on surullistakin, kun itse haluaisi nähdä lastaan enemmänkin.- huono mies
Millä ihmeellä saat minusta krantun? Se että en halua yh:ta ei tee minusta kranttua. Se on suunnilleen ainoa vaatimus mitä minulla on.
- Hohohoohoh
Sori mutta äpärä-päpärät ei kelpaa.
"AP:n tapauksessa on paljon kivojakin naisia, joiden ainoa vika on yksinhuoltajuus. Usein tällaiset naiset ovat kantapään kautta oppineet hyväksi äidiksi ja kodinhoitajaksi. Moni YH osaa tehdä hyvää ruokaa, pitää kodin siistinä, osaavat huomioida lasta jne eli YH on paljon kypsempi ja huomioonottavampi kuin vastaava lapseton. "
Paskan marjat.
Entäs se seksipuoli?
Raskauskiloja ja arpia, läskiä ja muutenkin kotoisa mammeliini?
Kipinä puuttuu, sori vain.
- ruma nainen
mie oon ruma ja yksinäinen...mutta enkai sit tavallinen..koska meitä rumia on nii
harvassa. Miehet lähtöö karkuun kun näkee mut. Mutta oon tottunu siihenkii.
Lapsii on , mutt eivät asu enää kotona , kun läksivät karkuun nekii ku tajusivat
kuink ruma äitee niil on. Tosin en mie ois sinulle niit muutenkaa antannu.
Ne on minu ja exän.
Joten jos kiinnostaa pistä mailiosottees..nii kirjotellaa =)- huono mies
Taidat olla sen verran minua vanhempi, että suhde olisi vähintäänkin omituinen. Päätellen siitä, että lapsesi ovat muuttaneet jo pois kotoa.
- hdkdkdkkdldldl
huono mies kirjoitti:
Taidat olla sen verran minua vanhempi, että suhde olisi vähintäänkin omituinen. Päätellen siitä, että lapsesi ovat muuttaneet jo pois kotoa.
yh ei käy, vanha ei käy... lisää kriteereitä?
- huono mies
hdkdkdkkdldldl kirjoitti:
yh ei käy, vanha ei käy... lisää kriteereitä?
Yläpuolella nimimerkillä "ruma nainen" on varmasti vähintäänkin nelivitonen nainen. Onko sinusta normaalia jos parisuhteessa on viidentoista vuoden ikäero? Eihän siitä mitään tule.
En pidä itseäni kranttuna siksi, että jätän suuren ikäeron väliin ja samoin toisten lapset väliin. Todella typerää väittää että olisin kranttu tällaisten asioiden takia. - Nainen 39v
huono mies kirjoitti:
Yläpuolella nimimerkillä "ruma nainen" on varmasti vähintäänkin nelivitonen nainen. Onko sinusta normaalia jos parisuhteessa on viidentoista vuoden ikäero? Eihän siitä mitään tule.
En pidä itseäni kranttuna siksi, että jätän suuren ikäeron väliin ja samoin toisten lapset väliin. Todella typerää väittää että olisin kranttu tällaisten asioiden takia.Mulla oli loistava seksisuhde hyväkroppaiseen 25-v mieheen. Itsekään en ole hullumman näköinen, ja kroppakin kunnossa. Niin, ja suhde kesti 3 vuotta kunnes mies löysi tyttöystävän.
- huono mies
Nainen 39v kirjoitti:
Mulla oli loistava seksisuhde hyväkroppaiseen 25-v mieheen. Itsekään en ole hullumman näköinen, ja kroppakin kunnossa. Niin, ja suhde kesti 3 vuotta kunnes mies löysi tyttöystävän.
En hae seksisuhdetta vaan parisuhdetta.
- Nainen 39v
huono mies kirjoitti:
En hae seksisuhdetta vaan parisuhdetta.
Kuules surkimus, ei niillä ole muuta eroa kuin se, että seksisuhteessa saa myös seksiä. Jopa vielä 3 vuoden päästä ;)
- huono mies
Nainen 39v kirjoitti:
Kuules surkimus, ei niillä ole muuta eroa kuin se, että seksisuhteessa saa myös seksiä. Jopa vielä 3 vuoden päästä ;)
Mutta kun minä en harrasta mitään suhteita, joissa vaan pannaan ja ollaan lähtövalmiina koko ajan. Älkääkä vaan tulko selittämään mitään kranttuudesta tähänkin!
- finskin meno-paluu
Miksi joku mies tyytyisi rumaan ja vanhaan naiseen kun aasiasta saa lentolipun hinnalla kauniin 20 vuotiaan? Eikä ole varmasti huorannut yhtä paljon kun juopot suomihuorat jos ei ensimmäistä maksullista ota.
- tehomies
Aasialaisnainen ( ellei prostituoitu) ei varmaan ole huorannut kuten juopotteleva Suomi-neito on tehnyt.
Itselläni ei ole ulkonäkövaatimuksia, eikä työ tai koulutusvaatimuksia naisen suhteen, mutta raittius ja kunniakkuus vaatimus on!
Irtosuhteiden harrastajat joita horoiksi kutsun eivät kelpaa, myöskään yksinhuoltjia en kelpuuta, enkä juopottelijoita.
Itse olen täysraitis, mutta naiselleni soisin esim. sauna oluen tai lasillisen viiniä ruokajuomana - mutta humalahakuista juomista en hyväksy.
- Reipas Poikamies
"Moni sinkkunainen on ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa, vaikka olisivat kuinka rumia tahansa."
Tarkoitatko että mies ei ole ihanteittesi mukainen sittenkään vai sitä että mies ei tuo suhteeseen sitä rakkautta mitä itse haluaisit suhteessa olevan? - -----
Huono mies on liian ronkeli. Tai liian ruma naisten mieleen.
- kaikki valmiina
Työpaikallani on nainen, jota kaipaat! Hän on ruma ja ylipainoinen. Nainen on luonteeltaa hyvin pirullinen ja itsekäs, omaa kaikki narsistisen luonnehäiriön piirteet. Tällä hetkellä hän on vielä varattu, mutta se ongelma on hoitumassa pois. Kun nykyinen mies poistuu kuvioista, alkaa kyseinen emäntä etsiä itselleen uutta koulitttavaa. Siinä oiva tilaisuus yksinäisille ja elämäänsä kyllästyneille miehille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725