Olin toinen nainen - kaduttaa, hävettää...

-theotherwoman

Kyseessä oli ensimmäinen suhteeni miehen kanssa ikinä, menetin neitsyytenikin tälle miehelle. Olin vasta 18-vuotias. Tapailimme muutaman kuukauden, mutta se juttu vain loppui ja hiipui kasaan. Mies oli itse tuolloin 30-vuotias. Olin typerä ja sinisilmäinen kun kuvittelin vaikka mitä suhteestamme, vaikka se oli pelkkää seksiä näin jälkikäteen ajateltuna.

KUUKAUSIA myöhemmin tapasin uudelleen tämän saman miehen ja päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Nyt sainkin kuulla, että hän on tällä kertaa varattu, mutta tahtoo silti olla kanssani. Mä olin edelleen rakastunut tähän mieheen ja halusin uskoa kaikkeen kuinka hän jättää naisensa ja on kanssani. Tätä jatkui vuoden verran. Olin niin typerä, kuvittelin, että mies todella tahtoo olla kanssani ja jossain välissä jättää naisystävänsä, jonka kanssa asuu yhdessä.
Sitä päivää ei koskaan tullut. Lopetin suhteen noin vuosi sitten. Tämän miehen nainen sai tietää minusta ja tietää kuka olen.

Nyt olen 21-vuotias ja minua hävettää ja kaduttaa tuo koko juttu. En ymmärrä miksi olin niin epätoivoinen, että olin varatun miehen kanssa. Minua ei haittaa jos nään tätä miestä kadulla, se on ok, mutta jos näen tämän naisen kadulla, niin koen syvää inhoa itseäni kohtaan ja tekojani. Se nainen ei koskaan anna minulle anteeksi ja enkä sitä oleta, mutta miten tällaisen asian kanssa oppii elämään? Välillä on päiviä jolloin en mieti muuta kuin tekoani ja sitä, että olen sekaantunut varattuun. Ja tuon naisen ystävät tietävät minusta, joten monesti kaduilla kävellessäni en tiedä kuka katsoo minua sillä silmällä, että tietää koko asiasta.Minä vehtasin varatun miehen kanssa!

Olen jopa harkinnut terapiaa asian vuoksi, mutta en uskaltaisi paljastaa terapeutillekaan, että olin varatun miehen kanssa ja vieläpä rakastunut tähän. Kyseessä siis ensimmäinen ihmmissuhteeni mieheen. Kuinka opettelen antamaan itselleni anteeksi, sillä tekojani en saa muutettua? En voi muuttaa toiselle paikkakunnalle vielä kuukausiin, mutta ei sekään auttaisi, sillä asiat ovat mielessäni jatkuvasti. En uskalla tapailla muita miehiä, sillä koen itseni niin halvaksi tekojeni tähden.

En vain tiedä mitä tehdä. Näin tuon naisen eilen kaupungilla(ihan yksin) ja mieleni teki siinä vaiheessa vain tappa itseni siihen paikkaan, hävetti niin paljon.

En tiedä miten jatkaa?

2

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämää se vain on

No enemmän tuota naista varmaan hävettää kun on oma ukko joka ei ole pelkästään petollinen hänelle, vaan kulkee pitkin kaupunkia huijaamassa nuoria tyttöjä. JOKAINEN tekee virheitä ja kaikesta oppii, ota tuo oppimiskokemuksena: itse joskus tulevaisuudessa ollessasi suhteessa pystyt paremmin tunnistamaan petturin merkit, etkä sorru sellaisiin miehiin.

Jotkut aikuisetkin naiset jatkavat rinnakkaissuhteissa vuosikaudet pystymättä päästämään irti. Itse olet jo siirtynyt eteenpäin elämässäsi. Uutta matoa koukkuun ja unohdat koko asian. Muista että mies on ollut se joka on tehnyt lupauksen olla uskollinen ja on pettänyt. Et sinä. On varmasti tälle naiselle luontaista olla vihainen sulle, mutta oikea syyllinen on hänen miehensä, et sinä. Hyvää kesää! :)

• köllips

Lohdutuksena voin kertoa, että et ole ensimmäinen tai viimeinenkään nainen joka rakastuu varattuun mieheen. Ikinä ei pidä myöskään myöntää olleensa tietoinen tästä miehen naisystävästä. Siten olisit rasvannut itsesi ulos pelistä ja mies olisi saanut kaikki syyt niskoilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe