Vuosi asuttu nyt yhdessä. En muista tästä vuodesta yhtään kertaa ettei olisi riidelty vähintään kolmen viikon välein.
Luovuin ensin tanssista, sitten naurusta, sitten lopetin laulamisenkin..sen jälkeen en enää pukeutunut kauniisiin vaatteisiin ulos, koska näytän halvalta mielestäsi niissä..likaiset farkut yökerhoon lomamatkalla.....tämä kaikki siksi, että sait kertoa silti minulle, mitä vikaa minussa on, kerroit muille naisille läsnäollessani miten et ole kauniimpaa nähnyt...unohdit kertoa että seurassasi istuva hiljainen nainen..on avovaimosi.
Olen menettänyt hermoni..huudan sinulle, itken...et silti suostu lähtemään pois luotani vaan nyt tapat minua hiljaa kylmyydellä...vaadit palvelua, ruokaa, kodin kauniiksi...et halua koskea minuun, katsot minua kuin arvotonta roskaa..
Nyt minä lähden. Tänään. Alan elämän ilman sinua...olisin rakastanut sinua. Mutta en rakasta enää itseäni...olen sinun luomus...tyhjä kuori. Hyvästi rakas
Lähden tänään rakkaani
6
320
Vastaukset
- koettu on
Hyvä päätös, olet itsellesi kaikkein tärkein ihminen. Vaikuttaisi siltä, että olet ollut suhteessa narsistin kanssa......valitettavasti. Toivottavasti pysty päätöksessäsi, koska toista et voi muuttaa.
- luomuksesi
Kiitos - tiukkaa tekee mutta pakko tehdä näin. Aion pysyä päätöksessäni vaikka sattuu...hän ei luultavasti lähtisi ollenkaan vaan pahentaisi vaan..kuten tähänkin asti. Luvannut sadat parempaa ja pyydellyt "anteeksi mitä nyt ikinä onkaan tehnyt"...ei väkivaltaa fyysistä mutta alistaminen "kunnon"naiseksi on ollut julmaa ja olen jo melkein unohtanut omat haaveet ja tapani kokonaan (olen melkein 40 v)..
Lähden omasta kodista tänään ja ilmoitan että en palaa sinne ennenkuin hän on lähtenyt...luoja että sattuu.
Pysyn päätöksessäni koska muuten kohta en enää pysty kontroloimaan itseäni..pelkään että vielä teen itselleni tai hänelle jotain kun sanat ei riitä enkä pärjää hänen sanoilleen...en muista koska olisin hymyillyt viimeksi. Hymyilin aiemmin kuulemma liikaa...ja olin kuulemma helpon oloinen..olin viihdealalla ja esiinnyin..kaiken lopetin tämän vuoden aikana.Hänen aiemmat naiset ovat seonneet tavalla tai toisella..joutuneet masennuslomalle, mielialalääkkeille...ja hänellehän on vain sattunut hulluja naisia. En uskonut puheita...luulin olevani kai erityisen vahva ja vaikka mitä..pelottaa tuleva nyt...tulevat loukkaukset..varmaan yrittää maata kaikki lähipiirini naiset ja loukata lisää...mutta ei auta. Elämä jatkuu varmasti. Uskon että kaikki hyvin kunhan pääsen irti hänestä.
- koettu on
Selviät varmasti, tie voi olla pitkä, mutta selviät. Eteen tulee vielä varmasti mies, joka arvostaa sinua ja sinun lahjakkuuksia, eikä kadehdi sinun saavutuksiasi niinkuin narsisti tekee. Älä luovu haaveistasi, olet tunteva, älykäs ja lahjakas ihminen, älä anna yhden narsistipaskan tappaa luovuuttasi ja elämääsi. Maailma on Sinulle avoinna. Narisisti haluaa juuri alistaa, mitätöidä ja halveksia toisessa sitä, mitä itsestä puuttuu. Häntä ei voi muuttaa, hän elää omaa totuuttaan, joka on hänen harhansa. Pysy vahvana ja lähde vielä kun siihen kykenet.
Voimia Sinulle! - tuntematon15
voimia - toivottavasti saat tukea ystävlitäsi ja pysyt päätöksessä
- samaa..
Olen yhdessä suhteessani kokenut! Mikään ei kelvannut vaikka kuinka tein.. minussa vain oli koko ajan vikaa vaikka kuinka paljon.. mitään arvostusta tai kiitosta en koskaan saanut. Käski aina katsoa peiliin.. teki itse mitä huvitti ajattelematta miltä minusta tuntui. mutta annoin kyllä takaisin, ja sekös kiukutti. Olin päättänyt että mua ei lahjaksi haukuta koko aikaa. aluksi eron jälkeen oli vaikeaa mutta helpottunut olin kun pääsin narsistisesta miehestä eroon. elämä jatkuu ja ansaitset paljon parempaa :)
- Camel boots
Jep, muuten ihan hyvä, mutta tuota "rakkaani" sanaa en ymmärrä. Miten tuollainen ihminen voi olla 'rakas', joka ei osaa 'rakastaa' kuin itseään ?
Tämä pysäytti ehkä siksi, että itsekin lopetin kaikki samat asiat, vähän vain toisessa järjestyksessä. Enkä ole lähtenyt liitosta mihinkään, vaikka muuten lennänkin aika lujaa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229