Siis ei mihinkään kuumaan puumaseksiin, vaan ihan oikeaan suhteeseen.
Olen huomannut, että nettitreffeillä on kohtuullisen paljon koulutettuja 35-40 vuotiaita, lapsettomia naisia, jotka hakevat miestä laajalla ikäskaalalla, usein 30 vuotiaisiin asti ylettyen.
Jos sellaiselle vastaisi, niin perheenperustamishaaveet saisi luultavasti heittää roskakoriin. On myös hyvin epävarmaa, haluaisiko tuollainen aikuinen nainen mitään kolmekymppisen työttömän, joskin koulutetun miehen kanssa.
En minä varmaan loppuelämääni ole työttömänä, ei sillä. Ehkä vähän vanhempi nainen ymmärtäisi, että jonain päivänä voin olla vielä ihan hyvässä työtssä ja tuoda oman osuuteni rahasta. En tarkoita tällä sitä, että hakisin naista rahojen takia, vaan sitä että nuoremmat naiset eivät työtöntä miestä ota. Nuoremmat naiset haluavat elää miehen rahoilla.
Ehkä aikuisella naisella olisi muutenkin ymmärrystä elämästä ja siitä kuinka kaikki ei aina elämässä mene putkeen. Mistä näitä tietää?
Onko kellään tuohon 35-40 ikähaarukkaan kuuluvalla naisella mitään ajatuksia asiasta?
Pitäskö harkita vanhempaa naista?
6
132
Vastaukset
- riippu mitä löytää
Mä olen aikanaan joskus kolmekymppisenä vähän yrittänyt tollasen naisen kanssa olla. Eipä siitä mitään tullut, ei sytyttänyt enää sellainen nainen, eikä hän mitään lapsiakaan enää olisi halunnut vaikka ei hänellä ennestään niitä ollut, miessuhteita hänellä kylläkin oli takanaan.
- nakit ja muusi
Edellisen kerran etsin parisuhdetta muutama vuosi sitten. Treffikumppaneistani oikeastaan jokainen oli seurustellut vakavissaan itseään vanhemman naisen kanssa, joista osalla oli lapsia. Osa suhteista kaatui siihen, että mies halusi lapsia, nainen ei enää. Voisinhan sitä sinun kohdallasikin ajatella, että saisit kuitenkin parisuhteen, säännöllistä seksiä jne vaikkei se suhde olisikaan loppuiän suhde. Toisaalta on sellaisiakin 1 lapsen äitejä, jotka haluavat vielä tulla äidiksi, joten sellainen voisi olla sinullekin parempi vaihtoehto kuin lopen uupunut 4 lapsen äiti.
Usein kuitenkin on se tilanne, että koulutettu nainen ei välttämättä tarvitse miestä avo-/avioliittoon, vaan hänelle riittää pelkkä seurustelusuhde. Jos tarkoituksenasi on päästä asumaan naisen siivelle, niin se ei välttämättä onnistu. Itse en ainakaan kovin pitkään katselisi miestä, joka ei pysty maksamaan omaa osuuttaan sähköstä yms. kuluista. Yhteenmuutto kun tarkoittaa sitä, että lapsilisästä putoaa YH-lisä pois ja saa vähemmän elatusmaksua, joten kyllähän sen yhteenmuuton pitäisi olla naiselle muutakin kuin vain pelkkää seksiä. Jos ajattelee, että joutuis elättämään työttömän JA menettäisi rahaetuuksia, niin se jo tuntuu äkkiä kukkarossa.- nuorempi mies
kirjoitin kyllä "lapsettomia naisia". Olen mieluummin ilman lapsia kokonaan sitten, jos lapset eivät olisi omia.
- Kokeile ja katso
Ainahan sitä voi kokeilla ja katsoa, miten se sujuu. Tiedän pari sellaista suhdetta, joissa nainen on se vanhempi osapuoli ja ihan hyvin niillä näyttää menevän. Ja jos nainen on 35-40 v, niin saatatte hyvin ehtiä hankkia yhden lapsenkin, jos pidätte kiirettä.
- Niin ja näin
Kyllä minä aikanani oisin 10v nuoremmankin huolinut (silloin kun tahdoin kumppanin rinnalleni), jos vain kaikki ajatukset olisivat menneet yksiin. Viimeisin suhteeni oli 7v nuoremman miehen kanssa joten en poissulkisi sitä vaihtoehtoa.
Lapseton 40v olen ja niitä en myöskään tahdo, minulla ei vaan ole mikään haku päällä vaan nautin elämästä sinkkuna. Muutama vuosi sitten etsin "hampaat irvessä" vielä miestä, mutta kun mistään ei tullut mitään pysyvää eikä kemiat kohdanneet, joten yksin olen puskenut eteenpäin ja ihan tyytyväinen elämääni.
Mutta, jos sinä ajattelet "huolivasi" vanhemman naisen suhteeseen vain siksi kun nuoremmat eivät huoli niin hmm... ei hyvä... ainakaan tämän naisen kannalta, koska jos ajattelet vaihavasi tämän nuorempaan kun raha asiasi on kunnossa..... - Rakkaus ennen ikää
Olen 43v. nainen. Jokaisen omat tunteet sen ratkaisevat mikä tuntuu itselle hyvältä. Ex mieheni oli minua yli 12v. nuorempi ja meille molemmille se sopi hyvin ja oli oikea ratkaisu. Joillekin se saattaa taas olla aivan väärä ratkaisu. Sen tietää aina vasta kokeiltunaan.
Elimme mieheni kanssa yhdessä melkein 7v. kunnes mieheni sairastui vakavasti ja menehtyi pian sairastumisensa jälkeen. Päivääkään yhteistä elämäämme en kadu vaikka tietysti siihen mahtui niin myötätuulta kuin vastoinkäymisiäkin ja olen varma, että ei hänkään katunut. Rakkaus, ystävyys ja sielunkumppanuus eivät katso ikää silloin, kun kahdesta kuitenkin aikuisesta kyse.
En lähde kenellekään suosittelemaan pelkän iän perusteella kumppania mistään ikäluokasta, mutta sen sanon, että jos mahdollisuus onneen on jonkun kanssa, niin siihen on tarrattava kaksin käsin kiinni ja unohdettava turhat murheet, että mitä jos tämä ei onnistukaan tai onkohan toinen liian nuori tai vanha minulle tai mitä tututkin ajattelevat. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta vanhana katuu varmimmin niitä asioita joita ei syystä tai toisesta mahdollisuuden tullen edes kokeillut. Elämätön ja rakkaudeton elämä on pahinta. Vaikka menetinkin elämäni rakkauden liian pian, niin olen silti onnekas, sain kuitenkin elää melkein 7v. täyttä elämää. Monet eivät ole yhtä onnekkaita vaan elävät tyhjää elämää läpi elämänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529