Kataista yhtä väsyneenä! Poissa on poikamainen virnuilu.
Koskaan en ole nähnyt
11
52
Vastaukset
- rose18
en kuitenkaan sääli sitä. pois vaan hallituksesta.
väärän teon teki kieroilulla.
portukali paketti väkisin läpi.- monte.
Mitä pahaa on Horttokaalossa? :(
- rose18
monte. kirjoitti:
Mitä pahaa on Horttokaalossa? :(
mitäköhän tarkoitat horttokalolla?
rose18 kirjoitti:
mitäköhän tarkoitat horttokalolla?
se tarkoittaa mustalaisbändiä, mut toi monte en sit ollut minä.
- rose18
monte24 kirjoitti:
se tarkoittaa mustalaisbändiä, mut toi monte en sit ollut minä.
tiedän 8D
Mun mielestä Soini näyttää lihoneelta Kataiselta.
- hu hu
Missä sinä olet Soinia vaklannut?
hu hu kirjoitti:
Missä sinä olet Soinia vaklannut?
No jotain kuvaa kattelin jossain linkityksestä Soinista ja siinä se oli ihan kuin Katainen 15 vuotta 60 kiloa.
Kenties Kokoomuksella on aikakone ja Katainen edustaa kahteen kertaan. Saatana, se on XIITTAAMISTA.
harvoinpa se itteä naurattaa ku tajuaa paskoneensa housuihinsa.
Kataisen pitäisi luovuttaa ja antaa ne neuvottelut aikuiselle miehelle.
Tämähän on jo suomelle suuri häpeä, kun ei ole hallitusta.ei kai sitä nyt piru vie aina voi eikä jaksa näyttää iloista naamaa eikä tarvikkaan... eikä se miltä näyttää vaan se jaksaako pusertaa loppuun asti. no kataiselta sitä tuskin ees halutaan tai kaivataan mutta noin niinku yleensä ottaen tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770