miehet moni mutkaisia??!!

öööö...

mikä teitä miehiä vaivaa!!?? olen vasta eronnut ex-miehestäni. nyt ole tapaillut muutaman kerran uutta miestä.
uusi mies on ihana, olen tapaillut häntä muutaman kerran.
viime tapaamisella kerroin elämästäni ison asian hänelle, hän meni siitä jutusta TOSI vaikeaksi, olisin halunnut suudella miestä, mutta mies kieltäytyi.. sovittu on parikertaa että nähtäisiin, mutta hänestä ei kuulu mitään heti sopimisen jälkeen..hän on jo tehnyt oharin pari kertaa! mies oli fb:ssa, lähti heti pois kun näki että minä tulin koneelle. olenko minä liian päälle käyvä kun halusin suudella häntä??!! vaivaako häntä niin paljon se asia jonka minä kerroin kun ei halua pitää yhteyttä. yhteydenoton otan aina minä!! mies ei muuten katso ikinä mua silmiin kun se juttelee mulle!! mikä siinäkin on??
nyt en halua ottaa mieheen yhteyttä, pallo on hänellä!!
mitä mä teen?? en haluis luopua hänestä!!

8

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer..

Joo ymmärrän sua. Eikö miehet sitten kestä vaikeita asioita? ei varmaan kaikki sittenkään halua tietää. Kerroin myös miehelle jotain elämästäni, siinä tilanteessa se ei tuntunut huonolta asialta, mutta myöhemmin.. Just jotain vastaavaa, toinen ei ainakaan oma-aloitteisesti kontaktoi. Mut jouduin tekemään myös sen ratkaisun, et en noin herkästi enää kerro asioistani, vaikeista erityisesti. Nyt jouduin myös miettimään sitä, miten vilpittömästi voin noin vain itse ottaa yhteyttä. Tuntuu, että ei voi vapaasti jutella silloin kun siltä tuntuisi.

• mitäpätuosta....

helpompi ehkä nyt tässä tapailuvaiheessa unohtaa hänet. ehkäpä kerroit liian henkilökohtaisia liian varhain? tai asia vaivaa häntä vain? eikö kannattaisi kysyä mikä on, tai sitten vain unohdat...

• hyhhyhy

Riippuu varmasti aika pitkälle "isosta asiastasi". Iteki lähtisin livohkaan jos mies paukauttaisi alkumetreillä potevansa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja läheisriippuvuutta ja masennusta.

• w46je5r7jrk

Jep, kyllä se siitä asiasta riippuu :D
      Ei kyllä toisaalta tule mitään asiaa mieleen joka suutelemisen estäisi.

• qwe2

Ai miehet monimutkaisia? Naisten kanssa se vasta järki lähteekin.

• Nti Kesäheinä

Miehet on monimutkaisia..... lähdin lähinnä seikkailumielellä lauantain-treffeille ja yllätyksekseni mies olikin todella miellyttävä, mukavaa seuraa ja jotain kolahti kovaa, kummallakin...... tai näin luulin.

Vietimme mukavan illan ja yön, juttelimme hyvin avoimesti kaikesta mitä mieleen tuli, hän suunnitteli kesälomamatkaamme ja sukulaisiensa luona käymistä ja vaikka mitä. Lähtiessään vielä kertoi tulevansa seuraavan kerran omalla autollaan jne. Aikataulut jäi auki.

Saattelin hänet kotimatkalle ja sen jälkeen hiljaisuus. Laitoin vuorokauden kuluttua testarin jossa kiitin mukavista treffeistä ja kerroin nauttineeni hänen seurastaan. Vastaus "Jep!".

Haloo, mitä tästä pitäisi oivaltaa? Okei, se vastasi jotain, mutta tuohan on totaalinen keskustelun kuolettaminen. Nyt olen aivan solmussa, mitä oikein tapahtui, näinkö unta, haamun kanssako keskustelin?

Miksi tämä on näin vaikeaa?

• mies tukkijätkä

kyllä se on jep jep ja moro. Se oli siinä.

• Nti Kesäheinä

Miksi sen sanominen/kirjoittaminen suoraan on sitten niin vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7522
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3481
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      352
      1520
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1347
    Aihe