Tervehdys Sinkut – palstan väki

neiti ruiskukka

Tulin esittäytymään ja liittymään palstan naisvahvistukseen. Olen jo jonkin aikaa seurannut tätä palstaa ja kommentoinutkin välillä puskista, enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Ajattelin nyt sitten rekisteröityä vihdoin.. tai en varsinaisesti rekisteröityä, mutta alkaa kirjoittaa jatkossa samalla nimimerkillä. Tiedä nyt, miten järkevää se on kun tämän palstan haukkuja ym. on seurannut, mutta kai sitä alkaa itsekin olla jossain määrin immuuni kaikelle täältä löytyvälle törylle. Ja onhan täällä toki hyviäkin keskusteluja ja mukavanoloisia kirjoittajia, joiden ”ansiosta” tänne meinasi jopa välillä jäädä koukkuun tuossa kevään mittaan. Aktiivinen palsta myös näyttäisi olevan, ettei tarvi montaa päivää odotella vastauksia aloituksiin, tai saadakseen jotain keskustelua aikaiseksi.

En tiedä mitä täällä pitäisi itsestään kertoa vai kertoako mitään. No olen vähän päälle parikymppinen nainen. Se riittäköön näin alkajaisiksi :) Näin kesällä ei varmaan tule kovin aktiivisesti täällä pyörittyä, mutta yritän välillä käydä jotain kirjoittamassa, vollottamassa, ärsyttämässä, kysymässä neuvoja tai kuulumisia, valittamassa, antamassa muille neuvoja tai ihan mitä vaan.

63

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erdf345 (m)

      Tervetuloa,

      aika samat kuviot, itse en vaan vielä ole ylittänyt sitä kynnystä, että kiinnittäytyisin johonkin vakionimmariin.

      • neiti ruiskukka

        Kiitosta :) Itsekin tätä tovin mietin ennen ku sitten aattelin ihan vakionikin laittaa. Oon kertonut tänne useammilla vaihtelevilla nimimerkeillä niin paljon kaikenlaista itsestäni, että hyvinkin ois joku voinut mut täältä tunnistaa jos en ois puskista kirjoitellu.


    • ATM-kollektiivi

      Vakiokyssärit:

      -Monenko miehen käyttämä olet?
      -Oletko kaunis? (Rumalla naisella ei tee mitään.)
      -Annatko pilluu? Mä oon niin yksinäinen.

      • Tämähän on

        aivan ihanaa!


      • neiti ruiskukka

        Osasinkin odottaa tätä. Enkä vastaa näin idioottimaisiin kysymyksiin.


    • ATM-kollektiivi

      Ai niin. Ja ennen kuin kukaan muu ehtii.

      Senkin lutka!!

    • kilotaat

      Hyvä että saatiin nämä nopeasti alta pois. Nyt voit vaikka ruveta kysymään neuvoja.

    • No terve vaan.

      Älä vaan jää koukkuun tähän palstaan niin kuin mä.

      • neiti ruiskukka

        On tuo koukuttuminen ollut mullakin lähellä tuossa johonkin aikaan kevättä. Vähän syklittäistä tää on, miten kauan täällä tulee milloinkin roikuttua.


      • kilotaat

        Tapahtuu helposti. Itse tein virheen siinä, että aloin pelkän lukemisen sijasta myös kirjoittelun.


    • nöösi_poika

      Tervetuloa! Naiset ovat aina toivottua ja tervetullutta seuraa...

      • neiti ruiskukka

        nähtävästi.. näiden eri variaatioin varustettujen ATM -nikkien mielestä ainakin.


    • Viitaako tuo

      ruiskukka kokoomukseen?

      • neiti ruiskukka

        ei viittaa kokoomukseen, ihan muuhun viittaa. Tajusin vasta jälkeenpäin, että tuo ruiskukka taitaakin olla kokoomuksen logo.


      • sossupummi
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        ei viittaa kokoomukseen, ihan muuhun viittaa. Tajusin vasta jälkeenpäin, että tuo ruiskukka taitaakin olla kokoomuksen logo.

        Hyi että, vielä ehdit vaihtaa nimen. Ei mitään kokoomuslaisia tänne kaivata.


    • Free Fanny

      Tervetuloa. Mielenterveyden säilyttää ohittamalla idiotismit vastaamatta ja varmistamalla, että on riittävästi elämää palstan ulkopuolella :-) Mukava saada naiskirjoittajia, heillä on oikeasti järkevimmät kommentit (silloin kun ollaan eri mieltä jostain asiasta). On täällä ihan hyviä miehiäkin ja välillä ihmettelen kuinka he kestävät, kun joutuvat kuulemaan ainaista itkua pillunnuolemisesta (= palstan naisten miellyttämisestä).

      Mukavaa viikonloppua.

      • neiti ruiskukka

        Kiitos. Tässä tulikin samalla selviytymispaketti, jonka turvin selviän ehkä tällä palstalla.


      • yksi mieto kritisoij
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Kiitos. Tässä tulikin samalla selviytymispaketti, jonka turvin selviän ehkä tällä palstalla.

        Miksi vihaat yksinäisiä miehiä jo valmiiksi kun liityt palstalle?
        Onko sinulla väkivaltaisia ajatuksia yksinäisiä ja köyhiä miehiä kohtaan?


      • Suurin fanisi
        yksi mieto kritisoij kirjoitti:

        Miksi vihaat yksinäisiä miehiä jo valmiiksi kun liityt palstalle?
        Onko sinulla väkivaltaisia ajatuksia yksinäisiä ja köyhiä miehiä kohtaan?

        On eri asia olla yksinäinen, kuin haukkua koko ajan naisia ja olla täysi mulkku. Kenelläkään ei varmaan ole mitään yksinäisiä, mutta asiallisesti kirjoittavia vastaan?


      • yksi mieto kritisoij
        Suurin fanisi kirjoitti:

        On eri asia olla yksinäinen, kuin haukkua koko ajan naisia ja olla täysi mulkku. Kenelläkään ei varmaan ole mitään yksinäisiä, mutta asiallisesti kirjoittavia vastaan?

        En ole kertaakaan haukkunut naisia. Ne on eri tyypit, jotka haukkuvat naisia lutkiksi tai rumiksi tai läskeiksi tai jotain.


      • Milla Magia
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Kiitos. Tässä tulikin samalla selviytymispaketti, jonka turvin selviän ehkä tällä palstalla.

        Tervetuloa minunkin puolestani. Mukavaa saada naisväkeä tänne palstalle lisää. Tämä on vaikuttanut aika miesvoittoiselta.


      • ......

        Tosi seksististä hei väittää että naisilla on järkevimmät kommentit.


      • neiti ruiskukka
        Suurin fanisi kirjoitti:

        On eri asia olla yksinäinen, kuin haukkua koko ajan naisia ja olla täysi mulkku. Kenelläkään ei varmaan ole mitään yksinäisiä, mutta asiallisesti kirjoittavia vastaan?

        Näin juuri. Ei minulla ole mitään asiallisesti kirjoittavia yksinäisiä miehiä vastaan.


      • neiti ruiskukka
        Milla Magia kirjoitti:

        Tervetuloa minunkin puolestani. Mukavaa saada naisväkeä tänne palstalle lisää. Tämä on vaikuttanut aika miesvoittoiselta.

        Kiitos. Ehkä naisetkin löytää vielä tiensä tälle palstalle.


      • Painu vittuus

        "Mukava saada naiskirjoittajia, heillä on oikeasti järkevimmät kommentit "

        Omien pierujen haistelija olet.


    • sir_eino

      Hyvää päivää. Hauska tutustua.

      Sanon heti alkuun että tunnen syvää myötähäpeää palstalutkittelijoiden puolesta. He eivät edusta miesten enemmistöä. Mutta täällä on kiva käydä vollottamassa, kirjoittamassa ja avautumassa. Heh.

      • ..;;..

        vedä käteen


      • ....................

        tiedätkös sir_eino. Jos joku kaltaisesi tulee vastaan työelämässä, niin lähden suurelle missiolle. Se mies kampitetaan tai savustetaan ulos. Olet niin paljon loukannut meitä täällä, että joku saa siitä kärsiä. Valitettavaa, että todennäköisyys on hyvin pieni, että se olisit juuri sinä eikä joku muu panoeino.


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        tiedätkös sir_eino. Jos joku kaltaisesi tulee vastaan työelämässä, niin lähden suurelle missiolle. Se mies kampitetaan tai savustetaan ulos. Olet niin paljon loukannut meitä täällä, että joku saa siitä kärsiä. Valitettavaa, että todennäköisyys on hyvin pieni, että se olisit juuri sinä eikä joku muu panoeino.

        Ai ihan loukannut? En ole loukannut kun sellaisia ihmisiä jotka ovat itse olleet loukkaavia. Yleensä vähän vastavetona näiden mukahauskojen minua koskevien analyysien perään.


      • ....................
        sir_eino kirjoitti:

        Ai ihan loukannut? En ole loukannut kun sellaisia ihmisiä jotka ovat itse olleet loukkaavia. Yleensä vähän vastavetona näiden mukahauskojen minua koskevien analyysien perään.

        Jokainen teksti minkä kirjoitat, lisää vihaa jota kymmenet tekstejäsi lukevat miehet kokevat tuollaisia naistenvarastajia kohtaan.


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        Jokainen teksti minkä kirjoitat, lisää vihaa jota kymmenet tekstejäsi lukevat miehet kokevat tuollaisia naistenvarastajia kohtaan.

        Keneltä olen varastanut naisen? Olen parisuhteessa naisen kanssa joka oli sinkku kun tapasimme. Oliko se nainen korvamerkitty sulle, vai?


      • ....................
        sir_eino kirjoitti:

        Keneltä olen varastanut naisen? Olen parisuhteessa naisen kanssa joka oli sinkku kun tapasimme. Oliko se nainen korvamerkitty sulle, vai?

        Minulla ei ole mitään sanottavaa sinulle. Jos joku kaltaisesi tulee työelämässä vastaan, niin minä kostan.


      • sir_eino
        .................... kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään sanottavaa sinulle. Jos joku kaltaisesi tulee työelämässä vastaan, niin minä kostan.

        Kuulostat ihan pikkulapselta joka kostaa isosiskolle joka otti kaksi tikkaria ja jäljelle jäi vain yksi.

        Ei mun duunikaverit ainakaan tiedä mun seksielämästä mitään.


      • ,,.,,,
        sir_eino kirjoitti:

        Kuulostat ihan pikkulapselta joka kostaa isosiskolle joka otti kaksi tikkaria ja jäljelle jäi vain yksi.

        Ei mun duunikaverit ainakaan tiedä mun seksielämästä mitään.

        Sä olet tarpeeksi mulkku ilman mitään seksielämiäkin. Eipä käy kateeksi duunikavereita - hypomaaninen narsisti pilaa joka saatanan päivän ihan sillä että hengittää samaa ilmaa.


      • sir_eino
        ,,.,,, kirjoitti:

        Sä olet tarpeeksi mulkku ilman mitään seksielämiäkin. Eipä käy kateeksi duunikavereita - hypomaaninen narsisti pilaa joka saatanan päivän ihan sillä että hengittää samaa ilmaa.

        Itse asiassa työkaverini pitävät minusta. Sain nykyisen (ja kohta entisen) työni siksi että täällä töissä oleva ihminen halusi minut tänne. Ja mies, ei siis mikään vanha hoito.

        Mutta elä vaan harhoissasi rauhassa.


      • ,,..,,
        sir_eino kirjoitti:

        Itse asiassa työkaverini pitävät minusta. Sain nykyisen (ja kohta entisen) työni siksi että täällä töissä oleva ihminen halusi minut tänne. Ja mies, ei siis mikään vanha hoito.

        Mutta elä vaan harhoissasi rauhassa.

        tui tui vege homo


      • Vitun....

        ..pillunnuolija!


      • neiti ruiskukka

        Iltaa vain, ja kuin myös mukava tutustua. Tuntuvat olevan sinunkin kimpussasi täällä. Aikamoisen tappelun ovat tuosta äskeisestä viestistäsikin saaneet aikaiseksi.


      • sir_eino
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Iltaa vain, ja kuin myös mukava tutustua. Tuntuvat olevan sinunkin kimpussasi täällä. Aikamoisen tappelun ovat tuosta äskeisestä viestistäsikin saaneet aikaiseksi.

        Sen siitä saa kun palstan neitsytpojat ottaa perjantaina viinaa...


      • neiti ruiskukka
        sir_eino kirjoitti:

        Sen siitä saa kun palstan neitsytpojat ottaa perjantaina viinaa...

        Niinpä, perjantai-iltaa kohden jutut vaan tällä palstalla "paranee" :D


    • ...;;,..

      gayno yrittää taas venkulavonkuloida ja saada paskamyllyään käyntiin. Painuisit vittuun täältä, ihmisen irvikuva.

      • saastakyrvät oy

        Jokainen ketju mihin eino kirjoittaa on saastunut, kuten on jokainen nainen jota eino on nussinut.


    • anonyymi atm

      Olen niin yksinäinen, nyyh. Jutellaan.

    • M 20v

      Itsekkin jo jonkin aikaa miettiny että pitäisköhän ottaa joku vakionickki. Ollaan muutamia aloituksia tehnyt ja vastaillut kaiken maailman juttuihin täällä vaihtuvalla nickillä. Mutta juu, teretulemasta vain tänne, että aina on mukava saada lisää naismielipiteitä tänne meidän ATM surkuttelijoiden joukkoon. Toivottavasti viihdyt ja etkä menetä järkeäsi liiallisen kyynisyyden, pillun vonkaamisen ja kaiken sen sellaisen takia. :P

      • neiti ruiskukka

        Kiitos. Eiköhän täällä tule ihan hyvin viihdyttyä, ja ainahan voi pitää vähän taukoa palstailusta jos meno tuntuu menevän liian hurjaksi.


    • Vispilän kauppaaja

      Teve tuloa mukaan. psssssst, oletko seuraa vailla? ;)

      • neiti ruiskukka

        No jaa-a.. riippuu seurasta?


      • Vispilän kauppaaja
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        No jaa-a.. riippuu seurasta?

        Mies seuraa (30 ) kesäksi, vaikka ensialkuun minigollifiin, terrassille, pyörilylle, tms. Etelästä.


      • neiti ruiskukka
        Vispilän kauppaaja kirjoitti:

        Mies seuraa (30 ) kesäksi, vaikka ensialkuun minigollifiin, terrassille, pyörilylle, tms. Etelästä.

        No en nyt varsinaisesti ole täältä seuraa (siis muuta kuin virtuaalista jutteluseuraa) hakemassa. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä vaikka täällä jonkun kanssa synkkais niin hyvin että tulis livenäkin nähtyä.. Kesä tulee minulla vietettyä täällä pohjoisessa töiden merkeissä.


      • Vispilän kauppaaja
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        No en nyt varsinaisesti ole täältä seuraa (siis muuta kuin virtuaalista jutteluseuraa) hakemassa. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä vaikka täällä jonkun kanssa synkkais niin hyvin että tulis livenäkin nähtyä.. Kesä tulee minulla vietettyä täällä pohjoisessa töiden merkeissä.

        Kesätöidenkö merkeissä? Eikö sulla ole ollenkaan kesälomaa?


      • neiti ruiskukka
        Vispilän kauppaaja kirjoitti:

        Kesätöidenkö merkeissä? Eikö sulla ole ollenkaan kesälomaa?

        Jep. Nyt on ollut noin viikko kesälomaa. Maanantaina alkais työt, ja elokuussa vähän reilu viikko lomaa ennen ku koulu taas jatkuu. Että eipä juurikaan ehdi lomaileen.


      • Vispilän kauppaaja
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Jep. Nyt on ollut noin viikko kesälomaa. Maanantaina alkais työt, ja elokuussa vähän reilu viikko lomaa ennen ku koulu taas jatkuu. Että eipä juurikaan ehdi lomaileen.

        Mulla alkaa perinteinen 4 vk kesäloma heinäkuussa joten pitäis jaksaa viellä 4 viikkoa puurtaa.


      • neiti ruiskukka
        Vispilän kauppaaja kirjoitti:

        Mulla alkaa perinteinen 4 vk kesäloma heinäkuussa joten pitäis jaksaa viellä 4 viikkoa puurtaa.

        Koitahan jaksaa vielä puurtaa siellä. Heinäkuuhan on varmaan ihan mukava lomailukuukausi. On ehkä toivon mukaan jo kunnolla lämmintä ja helteistä. Itse toivoin tälle viikolle lämpimiä ilmoja kun on voinut lomailla, mutta eipä kovin hurraammista ole ollut näissä ilmoissa ainakaan täällä pohjoisemmassa.


    • Vispilän kauppaaja

      Enköhän... Eipä täällä etelässäkään mitään hurraamista ilmoissa ole tänä vuonna ollut, (liian tuulista on ollut), mutta parempaa odotelllen, ja ainahan sitä sitten voi pakata kapsäkkinsä ja suunnata lämpimämpään jos ei heinäkuuksi lämpiä. Onko sulla montakin vuotta koulua jäljellä, ennen kuin pääset nauttimaan vapaista kesälomista?

      Öitä...

      • Vispilän kauppaaja

        Väärään paikkaa meni, väsy näköjään iski :O


      • neiti ruiskukka

        Niin, ainahan sitä voi suunnata johonkin lämpimään. Pitäsköhän itekin lähteä tuossa elokuun aikana Etelään. Vuosi on enää onneksi vaan jäljellä. Vaan senkin aikana on tiedossa aikamoista hullunmyllyä, kun on lopputyön vääntämistä ja pari pitkää harjoitteluakin sinne sullottu. Mutta eihän tässä pitkään enää ole tuohon valmistumiseen.

        Minäkin taidan painella nukkumaan. Hyvää yötä!


      • lomat edessä
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Niin, ainahan sitä voi suunnata johonkin lämpimään. Pitäsköhän itekin lähteä tuossa elokuun aikana Etelään. Vuosi on enää onneksi vaan jäljellä. Vaan senkin aikana on tiedossa aikamoista hullunmyllyä, kun on lopputyön vääntämistä ja pari pitkää harjoitteluakin sinne sullottu. Mutta eihän tässä pitkään enää ole tuohon valmistumiseen.

        Minäkin taidan painella nukkumaan. Hyvää yötä!

        Viime kesänä tein viikon mittaisen ulkomaanreissun omin nokkineni. Olin paljon liikkeellä sen sijaan että olisin jäänyt vain tiettyyn kaupunkiin koko ajaksi, joten paljon tuli siten nähtyä, mutta jonkun verran rankkaakin se oli. Juuri nyt ei ole ihan sellaista fiilistä että huvittaisi ruveta lippuja varailemaan, mutta saapa nähdä. Viime kesänäkin fiilikset heräsivät, kun olin viikon totutellut lomalla olemiseen ja latautunut kunnolla. Halvemalla useimmiten kuitenkin pääsee, jos hyödyntää tarjoukset jo ajoissa.


    • jackaroo

      Hyvähän se on että tänne saadaan lisää naispuoleisia kirjoittajia, kun nykyään taitaa suurin osa palstan kirjoituksista olla noita "palsta änkyröiden" näppäimistöstä lähtöisin, eikä se oikein ole mitenkään hyödyllistä jos meinaa vielä joskus tämän oman sinkkuutensa onnistua päättämään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe