yhdes ollaan oltu 10-vuotta ja miehet on kyl ihmeellisii.kolme viikkoo vierähtänyt,eipä oo pedissä ollut vilkasta.mies tuli kotiin,ei hirveesti oltu nähtykään,hänen töiden takii,ni rupes vaan ensimmäisenä vetään kaljaa päähänsä.kolme viikonloppuu taas mennyt,että se haisee kaljalle,enkä voi mennä sen viereen.aina sama nauha.äsken riideltiin ja kas kummaa,väänti mun syyksi että ei oo ollut tarjolla.itehän se on juonut.eli kaikki vääntää minun syyksi. olen vittuuntunut,nukun eri huoneessa.mun pitäisi aina levittää jalat kun ukko on tarpeeks kauan ollut ilman,ajatelkaa.millainen ihminen sellainen oikein on.tätä on jatkunut jo liian kauan.sano vaan että se juominen on kuulemma minun ongelma,ei hänen.oisi kivaa kuulla mielipiteitänne.hyvää kesää
riitaa"siitä"
2
319
Vastaukset
- :DD
Kyllä on ihana mies. Oikee unelma. Vaihdetaanko? Opetan sen tavoille. Mies on jääny vaille kunnon kotikuria liian pitkäksi aikaa. Terveisiä.
- Pitääkö päteä?
Sulla on ristiriita ! Sanot että pedissä ei ole ollut vilkasta ja perään kuitenkin että itse pihistät ja yrität kiristää vitullas juomattomuuteen, ei siis mitään järkeä.
Kundi kaljoittelee kun ei ole muutakaan tekemistä, ei jaksa enää kinuta pilluakaan .... saahan sitä muualta mielin määrin. Ongelma on todella sinulla, ei muutama kalja ole "juomista", parissa kaljassakin voi nussia. Mitä sinä loppujen lopuksi inhoat? Itseäsikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746