Kuka haluaisi mennä lääkärille

boxilääkäri

jonka rintalapussa lukee boxi? En minä ainakaan sillä jos lääkärikisi itsensä esittelevä ei pysty jostain syystä nimeänsä mainitsemaan niin en pidä häntä lääkärinä.

14

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boxi kuriin

en minä ainakaan ja jos tällä palstalla on joku poksi lääkärin niin paperit esille että on lääkäri. On vastuuttomutta että jakaa neuvoja terveyspastalla ja esiinytyy lääkärinä ja ei ole.

• Heh !

No, eipä hän tälla palstalla reseptejä tai muuta vain lääkärin velvollisuuksiin kuuluvaa tee. Hän ei siis toimi lääkärinä tällä palstalla.

>

Se tuskin ketään liikuttaa, ketä Sinä pidät lääkärinä ja ketä et (miksi ihmeessä avasit siitä keskustelun ?). Jos Sinulla on jotain lääketieteellistä tietoa, joka ei pidä paikkaansa, mitä boxi kertoo, niin sano ihmeessä. Muussa tapauksessa ei taida olla kovasti syytä epäillä hänen lääketieteellistä tietämystään.

Hän ei tosiaan toimi palstalla lääkärinä, joten kaikki hänen tänne kirjoittamat ohjeet ovat jokaisen omalla vastuulla. Minäkin, jos minulla on terveydellisiä ongelmia joskus, menen lääkäriin enkä kysy lääkärinlausuntoa keskustelupalstalta.

Mikä tässä on niin kovin kummallista, että jonkun tarvitsee inistä jonkun toisen ihmisen ammatista ? Mieti nyt itseäsi.

• ixoB

heh onkin boxi? hehehhehheehhh

• Heh !

>

Mistä vitusta noita idiootteja oikein sikiää.

• Wgmamtan

Oli lääkäri tai ei, niin ainakin kirjoittaa fiksusti ja asiallisesti. Ethän sinäkään aloittaja kirjoita omalla nimelläsi, miksi boxin pitäisi?

• Juuri näin !

>

Niinpä. Hän näyttää tuntevan oikein hyvin lääketiedettä. Ainakaan minun tietotaitoni ei riitä löytämään hänen teksteistään yhtään lääketieteeseen kuuluvaa asiavirhettä (eikä tällaista ole kukaan muukaan pystynyt esittämään), joten on aivan sama, onko hän ammatiltaan lääkäri vai ei: hänen kirjoittamansa lääketieteelliset asiat pitävät oikein hyvin kutinsa. Ei täällä netissä kuitenkaan titteleillä kirjoitella vaan asioiden pitää olla kohdillaan.

Toki tuo hänen kokoaikainen lääkäriytensä esiintuominen tuntuu jotenkin lapselliselta (täällä kun ei tosiaan sillä mitään tee) - mutta olen huomannut monissa lääkäreissä tuollaista itsensä pönkittämisen tarvetta, joten ei hän joukosta eroa tässäkään suhteessa.

• Juuri näin ! kirjoitti:

>

Niinpä. Hän näyttää tuntevan oikein hyvin lääketiedettä. Ainakaan minun tietotaitoni ei riitä löytämään hänen teksteistään yhtään lääketieteeseen kuuluvaa asiavirhettä (eikä tällaista ole kukaan muukaan pystynyt esittämään), joten on aivan sama, onko hän ammatiltaan lääkäri vai ei: hänen kirjoittamansa lääketieteelliset asiat pitävät oikein hyvin kutinsa. Ei täällä netissä kuitenkaan titteleillä kirjoitella vaan asioiden pitää olla kohdillaan.

Toki tuo hänen kokoaikainen lääkäriytensä esiintuominen tuntuu jotenkin lapselliselta (täällä kun ei tosiaan sillä mitään tee) - mutta olen huomannut monissa lääkäreissä tuollaista itsensä pönkittämisen tarvetta, joten ei hän joukosta eroa tässäkään suhteessa.

Juuri näin puhuu täyttä asiaa!
        1) Kerron nimenomaan lääketieteestä täällä ja silloin kerron ammattini. Koskaan koskaan koskaan muuten en. Matkoilla saa muuten kuunnella kaikkien vaivat, hoitaa ripulit, krapulat, lääkärikaunat yms. Koettu on, kun kerran charterlennolla jouduin koneessa auttamaan ja koko rentta näki ammattini. Se loma etelässä oli sitten siinä!
        2) Olen sinänsä erittäin koppava ammatistani ja erikoistumisalastani. Se eteen on tehty kirosanasti töitä. ERITTÄIN koppava. Mikäli mahdollista vielä koppavampi. Siis se työmäärä!!!! Ammattilaisena tajuaa myös, miten luonto/ Luoja on se, joka lopulta koko homman tekee.
        3) Pönkittää ei enää tarvitse, olen tönkkösuolattu ollut luonnostani sen jälkeen kun päivystin Meilahden sisätauteja. Pönköt sai heittää sen jälkeen pois. Nousi päähän ja suolasi koko selkärangan.
        4) Miten sen nyt sanoisi: Suomi24-palsta ei ihan ole se pätemisen tarvettani muutenkaan tyydyttävä paikka enää ... Kyllä se jostain elävästä elämästä täytyy raapia. Tämä on vain kivaa joskus.
        5) Ihanaa Mattila is back! Ihan selvä Mattilan aloitus. Ei rassaa enää yhtään. Jatka vaan maailman tappiin.
        Käppäilen tönkkösuolattuna keittiöön kahville.
        Kesää kaikille. Teen jumppahousuja saumurilla, olen menossa matkoille.

• boxi kirjoitti:

Juuri näin puhuu täyttä asiaa!
        1) Kerron nimenomaan lääketieteestä täällä ja silloin kerron ammattini. Koskaan koskaan koskaan muuten en. Matkoilla saa muuten kuunnella kaikkien vaivat, hoitaa ripulit, krapulat, lääkärikaunat yms. Koettu on, kun kerran charterlennolla jouduin koneessa auttamaan ja koko rentta näki ammattini. Se loma etelässä oli sitten siinä!
        2) Olen sinänsä erittäin koppava ammatistani ja erikoistumisalastani. Se eteen on tehty kirosanasti töitä. ERITTÄIN koppava. Mikäli mahdollista vielä koppavampi. Siis se työmäärä!!!! Ammattilaisena tajuaa myös, miten luonto/ Luoja on se, joka lopulta koko homman tekee.
        3) Pönkittää ei enää tarvitse, olen tönkkösuolattu ollut luonnostani sen jälkeen kun päivystin Meilahden sisätauteja. Pönköt sai heittää sen jälkeen pois. Nousi päähän ja suolasi koko selkärangan.
        4) Miten sen nyt sanoisi: Suomi24-palsta ei ihan ole se pätemisen tarvettani muutenkaan tyydyttävä paikka enää ... Kyllä se jostain elävästä elämästä täytyy raapia. Tämä on vain kivaa joskus.
        5) Ihanaa Mattila is back! Ihan selvä Mattilan aloitus. Ei rassaa enää yhtään. Jatka vaan maailman tappiin.
        Käppäilen tönkkösuolattuna keittiöön kahville.
        Kesää kaikille. Teen jumppahousuja saumurilla, olen menossa matkoille.

Ja tähän loppuun laitan salaisuuden: ainakin sisätaudit ovat todella vaikeita. Pahimmillaan parikymmentä lääkäriä pohtii jossain meetingissä asiaa, ja vaikeaksi jää. Amatöörit yleensä kokevat, että lääketiede on helppoa. Ei ole, vaikeaa on. Siksi minusta ei kannata esim. tehdä uutta diabetesliittoa noin heppoisesti.
        Ja kahville. *tarjoaa muillekin*

• -poksi-
        boxi kirjoitti:

Ja tähän loppuun laitan salaisuuden: ainakin sisätaudit ovat todella vaikeita. Pahimmillaan parikymmentä lääkäriä pohtii jossain meetingissä asiaa, ja vaikeaksi jää. Amatöörit yleensä kokevat, että lääketiede on helppoa. Ei ole, vaikeaa on. Siksi minusta ei kannata esim. tehdä uutta diabetesliittoa noin heppoisesti.
        Ja kahville. *tarjoaa muillekin*

Lupaathanlopettaakirjoittelusitällepalstallepliis,pyydännätistitälleen.

• -poksi- kirjoitti:

Lupaathanlopettaakirjoittelusitällepalstallepliis,pyydännätistitälleen.

No en todellakaan lupaa!
        Olen niin monta kertaa jo luvannut, ja aina lupaukseni kaksoiskierteellä rikkonut niin, että Veijo jää mahtavaksi lupauksenrikkojakakkoseksi! *Lisää kahvia vaan!*
        Pyydä niin nätisti kuin haluat: meikä tekee mitä haluaa! Yleisön pyynnöstä huolimatta.

• ei mitään boxeja
        Juuri näin ! kirjoitti:

>

Onhan se lapsellista aikuiselta ihmiseltä leikkiä lääkäriä ja vastustaa palstan aihetta käyttäen lääkärin titteliä ja arvovaltaa.

Kukahan sitä pystyisi arvioimaan puoluettomasti kirjoittaako hän fiksusti ja asiallisesti. Aika pitkään ne kiinni jääneet valelääkäritkin saivat olla "virassa" ja heistä jopa pidettiin lääkäreinä.

• ei mitään boxeja kirjoitti:

Onhan se lapsellista aikuiselta ihmiseltä leikkiä lääkäriä ja vastustaa palstan aihetta käyttäen lääkärin titteliä ja arvovaltaa.

Kukahan sitä pystyisi arvioimaan puoluettomasti kirjoittaako hän fiksusti ja asiallisesti. Aika pitkään ne kiinni jääneet valelääkäritkin saivat olla "virassa" ja heistä jopa pidettiin lääkäreinä.

Ihanaa Mattila: samat argumentit hyvin tallessa!
        Tarkoitatko nyt ihan tosissasi, että kukaan palstalla ei tiedä mitään ja heitä sitten voi vetää kuin pässiä narussa ja teeskennellä tässä kolmatta vuotta? Sen kun olet sitä mieltä. Olet siis sitä mieltä, että kukaan VHH:lainen ei pysty arvioimaan mitään, vaan täydestä menee mikä tahansa kuin väärä raha.

"Kukahan sitä pystyisi arvioimaan puoluettomasti kirjoittaako hän fiksusti ja asiallisesti."

"Onhan se lapsellista aikuiselta ihmiseltä leikkiä lääkäriä ja vastustaa palstan aihetta käyttäen lääkärin titteliä ja arvovaltaa"
        Väärin. Se ei ole lapsellista, vaan se on väärin. Se on minusta täysin väärin, vaikka olisi mikä palsta. Sen vuoksi käräytänkin ilolla joka valelääkärin, joita tällekin palstalle on pukannut ainakin kolme. Kehnoja yrityksiä.
        Kuka vastustaa ja mitä?

• yks toinen kp
        ei mitään boxeja kirjoitti:

tarkoitatko nyt

valelääkärilinjana

linjaa heikkilä, mattila ja veijo nehän ovat virkaa tekeviä lääkäreitä palstalla , tai no ainakin omien puheiden perusteella. Niin ja ainakin antavat toisilleen luvan esiintyä tai niin jos eivät itse niin omat lakeijat.

• p<ulus-+-

Jos, siis jos boksi on ihan oikea lääkäri, niin siinä tuli sitten taas oikein perusteellinen syy pysytellä terveenä ja kaukana lääkäreistä. Näköjään taso laskee joka saralla, kunnon ammattilaisia saa hakemalla hakea... maallikoissa ja eri alojen saloihin perehtyneissä lienee vielä luottamuksen arvoisia henkilöitä, ei siis opetetuissa putkinäköisissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe