Lapsi-Gallup

...

a)Minulla on jo lapsia, haluan lisää lapsia

b)Ei vielä ole lapsia, mutta haluan lapsia

c)On lapsia, ja eeehkä voisin harkita yhtä lisää jos löydän kumppanin joka haluaa lapsia

d)On lapsia... Tarpeeksi

e)Ei ole lapsia, enkä oikeastaan halua. Vaan en mene vannomaan.

f) Ei ole eikä tule

g)On ympäristörikos/väärin hankkia lapsia ja vaikka minulla olisikin itselläni lapsia, niin se ei tarkoita, että olisin täynnä paskaa tämän mielipiteeni kanssa.

h) Ihmislajin nykyisetkin jäsenet pitäisi hävittää, jos ihmettelette miksi en ole hävittänyt itseäni, niin se johtuu siitä että olen vellihousu.

i) Jotain muuta

60

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e

      e

      • ...

        Well stay on that pill.


    • Eewuli

      f) ei ole eikä tule.

      • 17+3

        Sie oot vielä niin nuori, että älä vielä sano että et koskaan halua lasta.
        Kyllä se biologinen kello alkaa sinullakin tikittämään. :)


      • ...
        17+3 kirjoitti:

        Sie oot vielä niin nuori, että älä vielä sano että et koskaan halua lasta.
        Kyllä se biologinen kello alkaa sinullakin tikittämään. :)

        Tuo vastaus varmaan tulee jokaiselle nuorelle, joka ilmoittaa että ei ikinä. Vaan on siinä vinha perä, että sitten 35v jälkeen asia alkaakin mietityttämään ja vaivaamaan monia.


      • Eewulin haamu
        17+3 kirjoitti:

        Sie oot vielä niin nuori, että älä vielä sano että et koskaan halua lasta.
        Kyllä se biologinen kello alkaa sinullakin tikittämään. :)

        Tikittää jos tikittää. Ärsyttää ihmiset, jotka sanoo juuri noin "kyllä sulla mieli muuttuu" ettekö voi hyväksyä sitä ettei kaikki naiset halua lapsia, en ole äiti-ihminen enkä omia kersoja halua jalkoihin pyörimään.

        Ne on kalliita, ne huutaa,itkee ja vinkuu. Aina ne on jotain vailla.
        Kyllä olen siinä mielessä itsekäs kun noin sanon mutta se ei haittaa.


      • :)
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Tikittää jos tikittää. Ärsyttää ihmiset, jotka sanoo juuri noin "kyllä sulla mieli muuttuu" ettekö voi hyväksyä sitä ettei kaikki naiset halua lapsia, en ole äiti-ihminen enkä omia kersoja halua jalkoihin pyörimään.

        Ne on kalliita, ne huutaa,itkee ja vinkuu. Aina ne on jotain vailla.
        Kyllä olen siinä mielessä itsekäs kun noin sanon mutta se ei haittaa.

        Kyllä sun mieli vielä muuttuu. :)


      • Eewuli
        :) kirjoitti:

        Kyllä sun mieli vielä muuttuu. :)

        Ei muutu. Et tunne minua etkä ajatuksiani, et voi tietää. En halua lapsia, piste.
        Minun kello tikittää vain koirille ja kissoille mutta ei kuolaaville kakkakoneille.
        Harrastanki niin paljon etten todellakaan halua kersoja viemään aikaani pois harrastuksistani.
        Kyllä viiden lapsen perheessä on saanut ihan nokko hoitaa lapsia pikkusisarusten ollessa pieniä. Päätinki että ei ikinä enää.


      • mie.
        Eewuli kirjoitti:

        Ei muutu. Et tunne minua etkä ajatuksiani, et voi tietää. En halua lapsia, piste.
        Minun kello tikittää vain koirille ja kissoille mutta ei kuolaaville kakkakoneille.
        Harrastanki niin paljon etten todellakaan halua kersoja viemään aikaani pois harrastuksistani.
        Kyllä viiden lapsen perheessä on saanut ihan nokko hoitaa lapsia pikkusisarusten ollessa pieniä. Päätinki että ei ikinä enää.

        Sie oot vielä nii nuori et kyl se mieli ehtii muuttua. :)


      • -n89-
        mie. kirjoitti:

        Sie oot vielä nii nuori et kyl se mieli ehtii muuttua. :)

        Se on kummallista että jos esim. 16-vuotias tyttö sanoo tietävänsä, että haluaa tulevaisuudessa lapsia niin kaikki vain myhäilevät tyytyväisenä ja asia jää siihen. Mutta jos täysi-ikäinen nainen sanoo, ettei halua koskaan lapsia niin heti alkaa tenttaus "Mikset?" tai sitten tuollainen alentava "sä oot niin nuori, sun mieles muuttuu"-länkytys.

        Itse olen 22-vuotias nainen enkä halua lapsia ja tiedän etten niitä halua tulevaisuudessakaan, minä vain olen sellainen. Ihmetyttää, ettei tuo lapsista vänkääminen mene ikinä niin päin, että jos nuori nainen sanoo haluavansa lapsia joskus, niin muut alkavat inttää "sä oot niin nuori vielä, mieli voi muuttua!". On todella alentavaa ja typerää alkaa tuntemattoman ihmisen kanssa vänkäämään siitä, mitä hän haluaa tulevaisuudeltaan.

        Hyväksykää siis se, että kaikki naiset eivät vain halua lapsia. Ei tälläistä henkilöä silti tarvitse ruveta tenttamaan tai asettamaan huonoon valoon, kaikki eivät vain voi olla samanlaisia.


      • :)
        -n89- kirjoitti:

        Se on kummallista että jos esim. 16-vuotias tyttö sanoo tietävänsä, että haluaa tulevaisuudessa lapsia niin kaikki vain myhäilevät tyytyväisenä ja asia jää siihen. Mutta jos täysi-ikäinen nainen sanoo, ettei halua koskaan lapsia niin heti alkaa tenttaus "Mikset?" tai sitten tuollainen alentava "sä oot niin nuori, sun mieles muuttuu"-länkytys.

        Itse olen 22-vuotias nainen enkä halua lapsia ja tiedän etten niitä halua tulevaisuudessakaan, minä vain olen sellainen. Ihmetyttää, ettei tuo lapsista vänkääminen mene ikinä niin päin, että jos nuori nainen sanoo haluavansa lapsia joskus, niin muut alkavat inttää "sä oot niin nuori vielä, mieli voi muuttua!". On todella alentavaa ja typerää alkaa tuntemattoman ihmisen kanssa vänkäämään siitä, mitä hän haluaa tulevaisuudeltaan.

        Hyväksykää siis se, että kaikki naiset eivät vain halua lapsia. Ei tälläistä henkilöä silti tarvitse ruveta tenttamaan tai asettamaan huonoon valoon, kaikki eivät vain voi olla samanlaisia.

        Kyllä se biologinen kello alkaa sinullakin tikittämään. :)


      • -n89-
        :) kirjoitti:

        Kyllä se biologinen kello alkaa sinullakin tikittämään. :)

        Minun ja sinun ero on siinä, etten minä välitä mistään tikittelyistä :)


      • Eewulin haamu
        mie. kirjoitti:

        Sie oot vielä nii nuori et kyl se mieli ehtii muuttua. :)

        Voi jumalauta!

        En helvetti halua kersaa jalkoihini pyörimään. Jos tulisin vahingossaki raskaaksi niin abortin hankkisin heti. Joo olen kylmä ihminen mutta en halua mitään kasvamaan sisälleni. En nyt, enkä tulevaisuudessa. Mieluummin vaikka adoptoin jos lapsia alan haluta tai sitte otan sijoituslapsen mutta en omaa halua, en ikinä.


      • tik tak
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Voi jumalauta!

        En helvetti halua kersaa jalkoihini pyörimään. Jos tulisin vahingossaki raskaaksi niin abortin hankkisin heti. Joo olen kylmä ihminen mutta en halua mitään kasvamaan sisälleni. En nyt, enkä tulevaisuudessa. Mieluummin vaikka adoptoin jos lapsia alan haluta tai sitte otan sijoituslapsen mutta en omaa halua, en ikinä.

        Katsotaan sitten muutaman vuoden päästä uudelleen, että haluatko vai etkö halua. :)


    • f) ja tietyssä mielentilassa h).

      • ...

        Toivon sinun joskus näissä mielentiloissasi kykynevän aloittamaan hävittämis projektin itsestäsi.


      • Onneksi on Essure

        Komppaan tätä ( f) sekä h) ), paitsi että en ole koskaan halunnut "hävittää" itseäni. Sitä vastoin välillä tuntuu siltä, että noin 98% ympäristön ihmisistä pitäisi vispata spermaksi ja nu**ia uudestaan... (Tai ehkä olis parempi vain kaataa se spermakuppi lähiojaan... XD )

        No, itsellä pitää onneksi aikoja sitten hoidettu steri huolta siitä, että ainakaan mun kauttani ei yhtä ainoata potentiaalista nuorisorikollista tai muuta idioottia synny tälle planeetalle. :D (Ei, ei ole purettavaa mallia. Ja ikääkin alkaa olla pian neljäkymmentä, että eiköhän hedelmällisyyskin ole alkanut luojan kiitos kadota.)


    • n83-

      f)

    • - 0 -

      iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • ..;...;..

      h - ehdottomasti!

      • mölö molo

        Mikset käytä sitä rekattua nimimimerkkiäsi senkin pölö?!??


    • c. Mutta todellakin kumppanin on oltava myös sellanen, jonka kanssa haluan mennä ja menen naimisiin...
      eli siis toisinsanoen luultavastikin kuitenkii tuo vaihtoehto d, koska uskoisin ettei sellasta miestä tule kuunaan vastaan, jonka kanssa naimisiin haluaisin.
      yksi oli ja sekin jo menil.

    • Darth

      Tämä on hankala.

      Ei ole lapsia, enkä tiedä kannattaako kaltaiseni miehen edes sellaisia siittää, vaikka kumppani ja perhe olisi ihan kiva. Todennäköisesti jään kuitenkin yksin ja ongelma ratkeaa puolestani itsestään ihan ilman yrittämistä. Toisinaan tuntuu, että ihmislajin nykyisetkin jäsenet pitäisi hävittää. Jos ihmettelette miksi en ole hävittänyt itseäni, niin se johtuu siitä että olen vellihousu. Jotenkin näin se taitaa mennä.

    • P. Uskanen

      B

    • dsdgsdg45

      f), g) ja h) yhdistelmä

      m 22v

    • sdfgsdhsf

      Nihilismi on vastenmielistä

    • 41v.

      f) Ei ole eikä tule

      ... enkä ole koskaan halunnut, eikä mieleni tule muuttumaan. Olen ollut vela niin kauan kuin muistan.

    • ...

      Voisitteko muuten ikinä lyöttäytyä yhteen ihmisen kanssa, joka pitää sinusta enemmän kuolleena? Sinusta ja pikku veljestäsi. Sinusta ja lapsestasi. Sinusta ja kaikista muista.

      • Välkky...

        No en tietenkään.
        Ai joo oma vastaukseni on H.


    • Kyllä se on B, mutta eri asia miten löytää kumppani niin se onkin jo toinen juttu. Vaikka no joo voi tässä tapahtua mitä vaan :) riippuu miten asiat etenee.

    • ...

      Voi... pas...

      Anteeksi, minun olisi pitänyt huomata laittaa vaihtoehdoksi myös "En voi saada lapsia". Eikä ympätä sitä tuohon jotain muuta kategoriaan.

    • jfxdf34+12

      E

    • Ylikansoitettu pallo

      Ehdottomasti F)

      En yksinkertaisesti pidä nykyajan lapsista (ovat kamalia, kurittomia, eivät kunnioita lainkaan vanhempia. Isät & äidit syyllisiä tähän lasten järkkyttävään käyttäytymiseen -> eivät osaa kasvattaa lapsia ja tehtailevat niitä aivan liikaa) ja tätä asiaa on monen vaikea ymmärtää, tuomitsevat minut kun en tahdo lapsia.

      Miksi kantaisin oman korteni kekoon sen vuoksi, että maalapllo ylikuomittuu ihmisistä sekä meidän tekemistä tuhoista. Lapsia tekevät ovat itsekkäitä, nykyajan vanhemmat eivät osaa kasvattaa lapsiaan, vaan "kullanmurut" saavat tehdä mitä lystää.

    • violet.

      B tai E

      Haluaisin ehkä yhden tai kaksi lasta.

    • että näinnnn

      No minusta kiinalainen yhden lapsen politiikka on hieno juttu. Jos kahdelle ihmiselle syntyy vain yksi lapsi niin he ovat silloinkin väistymään päin, mutta kuitenkin jälkeläinenkin on.
      Kyllä se yksi lapsi pitäisi saada hankittua jos ei mitään erityisiä vikoja tai vaikka vain pahaa rumuuttakin aiheuttavia mahdollisesti periytyviä juttuja itsessä ole.
      juuri lapsettomuus voi koitua vielä vanhemmalla iälläkin painostavaksi ja ongelmalliseksi esim. perillisen puuttumisen vuoksi.

    • sp

      g) ympäristörikos/vääryys, mutta jokaisella on oikeus omaan valintaansa.

    • D)

      En mitenkään innokkaasti halua lisää lapsia. On se mahdollista, mutten halua. Saa aika ihmeellinen olla mies jotta edes harkitsisisn sen rumban aloittamista alusta ja elämäni lopullista "pilaamista".

    • d) ja i)

    • sir_eino

      i)

    • yksin lasten kanssa

      D) On lapsia juuri se määrä, mitä olen halunnutkin. Sikäli ihana tilanne, kun vuosi vuodelta helpottaa ja nuoret muuttuvat itsenäisemmiksi.

      Vauvan tai kaksi pystyisin ehkä biologisessa mielessä vielä äkkiä tekemään, mutta mikään maailman mahti ei minua saa siihen enää ryhtymään. Hoidan kummilapsia tai jatkossa omia lapsenlapsia, mutta ei enää mulle omia vauvoja mistään hinnasta.

    • Nainen 2xpientä

      C toimivalla ja turvallisella rakkauteen perustuvalla parisuhteella. Tosin, jos on C, niin sitten A tulee helposti kaupan päällisiksi ;-)

    • herveleeker

      h, paitsi että olen kyllä yrittänyt hävittää...

    • jackaroo

      Oma vastaus on varmaan näiden neljän muodostama sekasikiö:

      b)Ei vielä ole lapsia, mutta haluan lapsia

      g)On ympäristörikos/väärin hankkia lapsia ja vaikka minulla olisikin itselläni lapsia, niin se ei tarkoita, että olisin täynnä paskaa tämän mielipiteeni kanssa.

      h) Ihmislajin nykyisetkin jäsenet pitäisi hävittää, jos ihmettelette miksi en ole hävittänyt itseäni, niin se johtuu siitä että olen vellihousu.

      i) Jotain muuta

    • wagon

      M30,ei vielä lapsia,ja haluaisin sellaisen kumppanin joka haluaa lapsia jos sellaisia on tullakseen.

    • E. Mitä enemmän mulle tulee ikää, sitä vähemmän mä kaipaan omia jälkeläisiä. Mutta jos niitä tuliskin saatua, niin en minä pahoillanikaan olisi. Tähänki lapsettomuuteen ja sen helppouteen tottuu ja siitä osaa nauttia. Joten ei sureta vaikka lapsia ei tulis.

      Eikä mua nyt kauheesti hotsita tähän maailmaan lapsiakaan värkkäillä. Et on siinä sekin tavallaan onni onnettomuudessa. Miksikä tää maailma tässä 20 vuoden aikana viel muuttuu. Ehkä parempi, kun ei ole lapsia näkemässä ainakaan kaikkea maallista hulluutta.

    • SagiaC

      Omia ei ole eikä tule. Mutten silti näe mitään syytä antaa pakkeja sellaiselle miehelle, jolla on jo ennestään lapsi tai kaksi, jos kaikki muu on kohdillaan.

    • e

      Ihana kun on kaikki jo tehty ja yksi vahinkoiltatähtikin tuossa :))

    • Zextta

      f) : En diggaa pennuista; äänekkäitä, sottasia ja vievät liikaa aikaa, energiaa ja rahaa. Niin, ja vaativat liikaa kärsivällisyyttä.

    • hnjknjk

      i) Ei ole lapsia, mutta kyllä joskus haluan. Lapsen/lapsien hankintaan minulla on kuitenkin yksi ehto. Miehen ja minun suhde tulee olla niin vakaalla pohjalla ja seurusteluvuosiakin monta monta vuotta, jotta voin edes kuvitella hankkivani lapsen. En halua, että lapsi tulee perheeseen, jossa vanhemmat eroavat heti lapsen ensimmäisten elinvuosien aikana. Ei varmasti kukaan halua, että lapsi joutuu näkemään vanhempien eron eikä sitä tietenkään voi ennustaa, mutta mulle ei todellakaan riitä, että hankin miehen kanssa lapsen parin seurusteluvuoden jälkeen.

    • nonnu90

      a) Minulla on jo lapsia, haluan lisää lapsia

    • b:n ja e:n sekoitus ja siihen ku vielä lisää h:n niin varsinainen ristiriitaisuus.

    • b) Ei vielä ole lapsia, mutta haluan lapsia

      Siis sikäli, että löytyy parisuhde, jossa moinen mahdollista.

    • Sir Von Baughen

      lyhyesti virsi kaunis; b

    • 7+6=13

      e.

    • mies42

      f)

    • nir-

      Ehdoton d.

    • Miss Fury

      Lastenhankinta on täysin kestämätön idea ja siksi en tule hankkimaan lapsia.

    • 40 pillun mies

      Jos en löydä käyttämätöntä naista perheen perustamiseen niin nussin varmaan jonkun käytetyn huoran paksuksi ja jätän sitten yh:ksi. Sitä saa mitä tilaa.

    • Emomuori

      E.

      Jos oikein mukava ukko vierelle löytyisi, punainen tupa ja perunamaa, niin miksei muksu jos toinenkin sinne mahtuisi.

    • Nainen 31....

      E

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe