Mies

ja nainen eri laisia

tekee mitä mieli tekee mutta nainen katuu sitä mitä jäi tekemättä. Liikaa kun mainettaan vaalii niin aikaan saa yhtään mitään.
Naista kaduttaa vain tekemättömät teot.

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen.

Tjaah.
      Ei mua ainakaan kaduta, ettei tullut nuorena ryypättyä ja harrastettua irtosuhteita. Luulempa, että jos niin olisin tehnyt, katuisin nyt niitä tehtyjä juttuja, enkä niinkään tekemättä jätettyjä.

Mitäs muuten sanot niistä eläkkeellä olevista (miespuolisista) yritysjohtajista, jotka surevat sitä etteivät aikoinaan antaneet aikaansa perheelleen ja lapsilleen?
      Nyt kun eläkeläisellä olisi aikaa, aikuiset lapset eivät ole kiinnostuneita isävanhastaan, koska tämä on jäänyt heille täysin vieraaksi ihmiseksi.

• mä..

ryyppäsin ja harrastin irtosuhteita. Ja hauskaa oli.

Mietin että mitä katuisin ja yksi juttu tuli mieleen, mutta se ei liity noihin ylläoleviin.

• hgugj
        mä.. kirjoitti:

ryyppäsin ja harrastin irtosuhteita. Ja hauskaa oli.

Mietin että mitä katuisin ja yksi juttu tuli mieleen, mutta se ei liity noihin ylläoleviin.

Sama täällä. Enkä ole katunut, ei ole syytä. Eikös normaaliin ihmisen elämään kuulu sitäpaitsi se, että ne virheiltäkin tuntuvat asiat, olivatpa mitä hyvänsä, käsitellään ja otetaan opiksi. Ei suinkaan niin että ihminen loppuelämänsä kieriskelisi hirveissä katumuksen tuskissa ja tekisi joitain loitsuja jotta tehdyn saisi jotenkin tekemättömäksi. Toki ihminen itse tuntee itsensä parhaiten joten voihan siihen olla ihan perusteetkin että LUULEE että jos olisi tehnyt jotain toisin niin katuisi. Mutta sen perusteella ei kannata LUULLA että kaikki ne, jotka todella tekivät toisin, välttämättä katuisivat.

• kananmuna

Elämä on tarpeeksi pitkä tehdäkseen asioita joita ei ole vielä tehnyt. Jos esimerkiksi on kolmekymppinen, ja miettii miksi ei tehnyt kakskymppisenä. Parempi tehdä ne vähän vanhempana, kuin nuorena, kun tullut kokemusta ja harkinnanviisautta mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe