Pyörätuoli ja nainen

kunnian ja omantu...

Voisitko seurustella pyörätuolia käyttävän kanssa? ( naiset voi myös vastata)

65

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

Voisin vaan en todennäköisesti haluaisi - varmaksi sen tietäisin vasta jos/kun olisin ihastunut ihmiseen joka olisi pyörätuolissa.

Todennäköisyys sellaiseen ihastumiseen on kuitenkin aika pieni, koska viihdyn parhaiten seurassa, jossa ihmisillä on samat intressit ja harrastukset kuin minulla. Pidän matkustamisesta, lähden ensi viikolla Keski-Eurooppaan ja kohde on valittu ihan sen takia että siellä on loistavat vaellusmahdollisuudet... En toki väitä etteikö jonkun kanssa voisi muuten olla sellaista kipinää että siitä voisi syntyä seurustelusuhdetta, mutta yksi tärkeä elämänalue siinä jäisi kuitenkin jakamatta.

• Rolexander diggaaa

Kokoomuksen kettutyttö pelastaa luontoa lentämällä lentokoneella 10 kertaa vuodessa.

• FF
        Rolexander diggaaa kirjoitti:

Kokoomuksen kettutyttö pelastaa luontoa lentämällä lentokoneella 10 kertaa vuodessa.

Suomesta ei valitettavasti pääse Keski-Eurooppaan muulla tavalla kohtuullisessa ajassa. Olen kyllä hyvin tietoinen tästä ongelmasta mutta en ole löytänyt siihen ratkaisua.

• 98+09

FF onkin itsekäs inhotus joka haluaa asiakaspalvelijan eikä ihmistä.

• ...
        FF kirjoitti:

Suomesta ei valitettavasti pääse Keski-Eurooppaan muulla tavalla kohtuullisessa ajassa. Olen kyllä hyvin tietoinen tästä ongelmasta mutta en ole löytänyt siihen ratkaisua.

Älä mene sinne? Muuta sinne?

• Rolexander diggaaa
        FF kirjoitti:

Suomesta pääsee vaikka mihin muutenkin kuin lentämällä, se vain vaatii ettei ole tuollainen trendipelle toimistotäti, jolla on kalenteri täynnä bailaamista Rolexanderin ja Benin kanssa.

• 345t
        FF kirjoitti:

Suomesta menee säännöllistä laivaliikennettä suoraan Keski-Eurooppaan. Puolaan vajaassa vuorokaudessa ja Saksaan runsaassa vrk:ssa.

• FF
        345t kirjoitti:

Suomesta menee säännöllistä laivaliikennettä suoraan Keski-Eurooppaan. Puolaan vajaassa vuorokaudessa ja Saksaan runsaassa vrk:ssa.

Niih. Ja kun lomaa on kaksi arkipäivää viikonloppu = 4 päivää niin siinä ehtiikin tosi paljon...

Heinäkuussa pidän varsinaisen lomani, sitten ehtii enemmän.

• Rolexander diggaaa
        FF kirjoitti:

Niih. Ja kun lomaa on kaksi arkipäivää viikonloppu = 4 päivää niin siinä ehtiikin tosi paljon...

Aiotko bailaa enemmän Benin vai Rolexanderin kanssa lomalla? Käteinen taitaa olla vähän kuivempi jätkä bailauspuolella vai?

• luonnon ystävä
        FF kirjoitti:

Ratkaisu: Suomi on täynnä luonnopuistoja, joissa voi vaeltaa ihan vapaasti.

• äöälöp,nmk

Aiotko bailaa enemmän Benin vai Rolexanderin kanssa lomalla? Käteinen taitaa olla vähän kuivempi jätkä bailauspuolella vai?

Näin kerran Käteisen lentokentällä. Sellainen pieni lyhyt tumppi, jota naiset haukkuisivat lyhyeksi jollei sillä olisi statusta.

• ....................
        FF kirjoitti:

Ketä v?ttua kiinnostaa milloin on FF:n loma?

Kokoomuksn sijasta Free Fannyn kannattaisi liittyä kehitysvammaliittoon.

• tyurrrrrrrlll
        FF kirjoitti:

Sinun kaltaisesi naiset pitäisi heti irtisanoa loisimasta hyvillä palkoilla suojatyöpaikoissaan. Teidät pitisi pistää oikeisiin naisten töihin niinkuin mitä muuallakin maailmassa sivistysmaissa naiset tekevät. Tiedätkö edes mitä nämä varsinaiset naisten työt ovat ?

• Älyn haamu

En.

• Voisin ihastua pyörätuolissa olevaan mieheen. Tosin entisen työn puolesta on noita liikuntarajoitteisia tavannut niin paljon, ettei pahemmin ole ennakkoluuloja. Niissä on ihan yhtä mukavia ja ihan yhtä ärsyttäviä tyyppejä kuin jalallisissakin. ;)

• mies kysyy

Oletko ollut henkilökohtaisena avustajana? Ex-tyttöystäväni oli sellaisena.

• mies kysyy
        mies kysyy kirjoitti:

Oletko ollut henkilökohtaisena avustajana? Ex-tyttöystäväni oli sellaisena.

Jäi loppu pois. Eli ex kertoi, että joskus niillä pyörätuolipotilailla on kovastikin seksuaalisia kiinnostuksia hoitajiinsa. Onko sulle käynyt ikinä niin, missä sitten oletkaan ollut duunissa? Miten suhtauduit?

• mies kysyy kirjoitti:

Jäi loppu pois. Eli ex kertoi, että joskus niillä pyörätuolipotilailla on kovastikin seksuaalisia kiinnostuksia hoitajiinsa. Onko sulle käynyt ikinä niin, missä sitten oletkaan ollut duunissa? Miten suhtauduit?

Avustajakin olen ollut ja sattuuhan sitä, mutta omalle kohdalle ei onneksi. Kehitysvammapuolella se seksuaalisuus on sitten tullut vastaan, mutta toistaiseksi pärjätty. Huumorillahan niistä parhaiten selviää ja työyhteisö on ollu onneksi niin hyvä niin saanut tukea. Ei ne nyt mitään ihan suosikkitilanteita töissä olleet, mutta se seksuaalisuuskin on osa myös vammaisten elämää.

• Mies kysyy
        mablab kirjoitti:

Avustajakin olen ollut ja sattuuhan sitä, mutta omalle kohdalle ei onneksi. Kehitysvammapuolella se seksuaalisuus on sitten tullut vastaan, mutta toistaiseksi pärjätty. Huumorillahan niistä parhaiten selviää ja työyhteisö on ollu onneksi niin hyvä niin saanut tukea. Ei ne nyt mitään ihan suosikkitilanteita töissä olleet, mutta se seksuaalisuuskin on osa myös vammaisten elämää.

Niin totta kai seksuaalisuus on osa myös vammaisten elämää. Mitä mieltä olet, pitäisikö vammaisille kustantaa prostituoituja? Hollannissa tai Saksassa tai jossain ne muistaakseni kustantavat.

• Mies kysyy kirjoitti:

Niin totta kai seksuaalisuus on osa myös vammaisten elämää. Mitä mieltä olet, pitäisikö vammaisille kustantaa prostituoituja? Hollannissa tai Saksassa tai jossain ne muistaakseni kustantavat.

Niin, onko seksuaalisuus sellainen perusoikeus, johon kehitysvammaisella on oikeus niin että sen toteuttamiseen kannattaa käyttää verorahoja. Meillä on muitakin ihmisryhmiä, joiden ei ole mahdollisuutta toteuttaa seksuaalisuuttaan, kuten monet vanhukset ja mielenterveyspotilaat.

Mä en itse näe seksuaalisuuden toteuttamista perusoikeutena siinä määrin, että lähtisin sellaiseen. Kyse ei ole niinkään sen kieltämisestä, etteivätkö kyseiset ihmiset ansaitsisi toteuttaa myös sitä puolta itsessään, mutta onko se sittenkään yhteiskunnan rooli tarjota se? Yhteiskunnan tehtävä on ehkä kuitenkin tarjota enemmän perushoivaa ja -huolenpitoa.

• Mies kysyy
        mablab kirjoitti:

Niin, onko seksuaalisuus sellainen perusoikeus, johon kehitysvammaisella on oikeus niin että sen toteuttamiseen kannattaa käyttää verorahoja. Meillä on muitakin ihmisryhmiä, joiden ei ole mahdollisuutta toteuttaa seksuaalisuuttaan, kuten monet vanhukset ja mielenterveyspotilaat.

Mä en itse näe seksuaalisuuden toteuttamista perusoikeutena siinä määrin, että lähtisin sellaiseen. Kyse ei ole niinkään sen kieltämisestä, etteivätkö kyseiset ihmiset ansaitsisi toteuttaa myös sitä puolta itsessään, mutta onko se sittenkään yhteiskunnan rooli tarjota se? Yhteiskunnan tehtävä on ehkä kuitenkin tarjota enemmän perushoivaa ja -huolenpitoa.

Olisitko itse valmis vetämään käteen joltain hoidettavalta? :D

• Mies kysyy kirjoitti:

Olisitko itse valmis vetämään käteen joltain hoidettavalta? :D

No en todella.

• Mies kysyy
        mablab kirjoitti:

No en todella.

Olisihan se tietenkin normaalin työtehtävän ulkopuolella... Mutta eikö siinä kuitenkin normaalisti kylvetetä niitä potilaita ja sitten ne on muna pystyssä siellä?

• Mies kysyy kirjoitti:

Olisihan se tietenkin normaalin työtehtävän ulkopuolella... Mutta eikö siinä kuitenkin normaalisti kylvetetä niitä potilaita ja sitten ne on muna pystyssä siellä?

Tämä saattaa yllättää jotkut miehistä, mutta erektiossa olevan peniksen näkeminen ei laukaise naisessa äkillistä vastustamatonta tai peräti pakonomaista halua alkaa vetää sitä käteen. Olen kovin pahoillani romuttaessasi tämän luulon sinussa.

Ja ei, en ole käytettävissä tai olemassa pelkästään jonkun tarpeen tyydytystä varten.

• r34r
        mablab kirjoitti:

Tämä saattaa yllättää jotkut miehistä, mutta erektiossa olevan peniksen näkeminen ei laukaise naisessa äkillistä vastustamatonta tai peräti pakonomaista halua alkaa vetää sitä käteen. Olen kovin pahoillani romuttaessasi tämän luulon sinussa.

Ja ei, en ole käytettävissä tai olemassa pelkästään jonkun tarpeen tyydytystä varten.

Ei kai kyse ollut siitä, että hoitajan tarvitsisi olla kiihottunut, vaan potilaan päästäminen kiusallisesta tilastaan. Vähän kuin että vaihtaisi kakitut vaipat uusiin.

• Mies kysyy
        mablab kirjoitti:

Ei ei, ymmärsit väärin. Minusta se on hienoa, ettet suhtaudu asiaan kevytmielisesti. Halusin vain tiedustella, miten koet asian.

Etkö muuten koe vastustamatonta halua vetää käteen, vaikka näkisit jonkun sellaisen miehen erektiossa olevan peniksen, josta pidät?

• r34r kirjoitti:

Ei kai kyse ollut siitä, että hoitajan tarvitsisi olla kiihottunut, vaan potilaan päästäminen kiusallisesta tilastaan. Vähän kuin että vaihtaisi kakitut vaipat uusiin.

Aivan totta, kyse ei ollut siitä tarvitseeko hoitajan olla kiihottunut vaan siitä, että hoitaja ei tahdo suorittaa kyseistä tekoa ollenkaan, ikinä, koskaan, milloinkaan, missään tilanteessa, lainkaan potilaalleen.

• Mies kysyy
        mablab kirjoitti:

Aivan totta, kyse ei ollut siitä tarvitseeko hoitajan olla kiihottunut vaan siitä, että hoitaja ei tahdo suorittaa kyseistä tekoa ollenkaan, ikinä, koskaan, milloinkaan, missään tilanteessa, lainkaan potilaalleen.

Jos olisin pyörätuolipotilaana, niin luulen, että haluaisin suorittaa erektion.

• Mies kysyy kirjoitti:

Ei ei, ymmärsit väärin. Minusta se on hienoa, ettet suhtaudu asiaan kevytmielisesti. Halusin vain tiedustella, miten koet asian.

Etkö muuten koe vastustamatonta halua vetää käteen, vaikka näkisit jonkun sellaisen miehen erektiossa olevan peniksen, josta pidät?

Hhhmmmmm... lisää vastauksessani olevien sanojen mutta ja erektiossa väliin sana pelkästään. Eiköhän se riittäne vastaukseksi.

• Mies kysyy kirjoitti:

Jos olisin pyörätuolipotilaana, niin luulen, että haluaisin suorittaa erektion.

Jahas, tässä on kaksi sanoilla pelleilijää liikkeellä... toinen olen minä. Suorittaminen viittaa termiin "päästää kiusallisesta tilasta".

• 23+7
        mablab kirjoitti:

Se on jännä juttu miten ihmisen penis on ammattimaisille ihmisten hoitajillekin niin tabu, mutta toisaalta eläinten hoitajat (keinosiementäjät) voivat käsitellä eläimen erektoitunutta penistä ilman että siinä on mitään kummallista.

• Mies kysyy
        mablab kirjoitti:

Jahas, tässä on kaksi sanoilla pelleilijää liikkeellä... toinen olen minä. Suorittaminen viittaa termiin "päästää kiusallisesta tilasta".

Epäiletkö että pyörätuolissa erektio heikkenee jotenkin vai? En taida sitten uskaltaakaan.

• Mies kysyy
        mablab kirjoitti:

Hhhmmmmm... lisää vastauksessani olevien sanojen mutta ja erektiossa väliin sana pelkästään. Eiköhän se riittäne vastaukseksi.

Eli pitää olla jotain muutakin erektiossa kuin penis? Mä en sitten taitaisi kiihottaa sua, mun nännit ei jöpötä kauhean terhaakkaasti :(

• Mies kysyy kirjoitti:

Epäiletkö että pyörätuolissa erektio heikkenee jotenkin vai? En taida sitten uskaltaakaan.

Mutta muuten kyllä...
        Siinäpä taas pohdittavaa, tosin ehkä enemmän sulle kuin mulle. Word-tiedosto esiin... krröhöm... lista otsikolla "Asioiden tärkeysjärjestys minulle".

• Mies kysyy
        mablab kirjoitti:

Mutta muuten kyllä...
        Siinäpä taas pohdittavaa, tosin ehkä enemmän sulle kuin mulle. Word-tiedosto esiin... krröhöm... lista otsikolla "Asioiden tärkeysjärjestys minulle".

Aiot kirjoittaa listan siitä missä erektio on parhaimmillaan peniksen mielestä ja toisaalta missä sinun mielestäsi? No hyvää yötä sitten ja kirjoittelua :)

• Mies kysyy kirjoitti:

Eli pitää olla jotain muutakin erektiossa kuin penis? Mä en sitten taitaisi kiihottaa sua, mun nännit ei jöpötä kauhean terhaakkaasti :(

Juu, kyllä siinä täytyy monenlaisten viisareiden värähdellä, tosin nänneistä en osaa sanoa.

• Mies kysyy kirjoitti:

Aiot kirjoittaa listan siitä missä erektio on parhaimmillaan peniksen mielestä ja toisaalta missä sinun mielestäsi? No hyvää yötä sitten ja kirjoittelua :)

Hhahahhahhhahaa... Voitit. Perhana. :D

• ...............
        23+7 kirjoitti:

Se on jännä juttu miten ihmisen penis on ammattimaisille ihmisten hoitajillekin niin tabu, mutta toisaalta eläinten hoitajat (keinosiementäjät) voivat käsitellä eläimen erektoitunutta penistä ilman että siinä on mitään kummallista.

Idiootti. Ihmiseen liittyy seksuaalinen ulottuvuus. Normaaleilla ihmisillä seksuaalisuus ei liity eläimiin.

• 8+7
        ............... kirjoitti:

Idiootti. Ihmiseen liittyy seksuaalinen ulottuvuus. Normaaleilla ihmisillä seksuaalisuus ei liity eläimiin.

Eli gynekologilla käyntiin ja siellä tehtäviin tutkimuksiin liittyy mielestäsi seksuaalinen ulottuvuus. Hmm...

• m 34356

Tuskin ainakaan jättäisin naista, jos nainen joutuisi yllättäen pyörätuoliin. Alusta alkaen tuolissa olevan kanssa aloittaminen voisi rehellisesti sanottuna olla vähemmän todennäköistä... mutta ei voi sanoa, ettei missään nimessä kävisi, joskus jos törmäisi todelliseen sielunkumppaniin, niin siinä voisi moni käytännön hankaluus menettää merkityksensä.

• Mikäpäettei

Kyllä

• JussiPussiMussi

En vitussa voisi, mieluummin seurustelisin vaikka käteni kanssa, sekin osaa kävellä sentään ja se kulkee aina mukana.

• vaatimaton atm

Pyörätuolinainen voisi olla omaa tasoani varsinkin jos olisi ruma.

• tehomies

Voisinko seurustella pyörätuolia käyttävän kanssa?

Itselleni liikunta on tärkeä osa elämää, käyn muutaman kerran viikossa
      juoksemassa noin 10 km:n lenkin ja lisäksi pyöräilen ja rullaluistelen sekä
      kävelen metsissä ja haaveenani on vielä joskus vaeltaa rinkka selässä
      Lapissa.

Kyllä voisin seurustella pyörätuolia käyttävän naisen kanssa.

• En mä näe mitään estettä sille ettenkö voisi.

• M 20v

Kyllä luultavasti voisin, että en sinäänsä näe mitään estettäkään sille, paitsi ehkä se on este että tälläinen mahdollisuus olisi vielä pienempi kuin että löytäisin jonkun naisen ilman sitä pyörätuolia, joka sekin on suunnilleen tähtitieteellinen mahdottomuus...

• Tietämätön...

Miten usein pyörätuoli-ihmisillä sukuelimet toimivat samoin kuin tuolittomilla?

• nainen pyörätuolissa

Eiköhän se sukuelinten toimintakin riipu ihan siitä, minkä vuoksi pyörätuolissa on. Muistakaa että ei kaikki pyörätuolia käyttävät ole esim halvaantuneita.

Itse käytän pyörätuolia ulkona, mutta esim kotona pystyn liikkumaan omine jalkoineni.

Ja kun nyt satun käyttämään itsekin pyörätuolia niin eipä olisi mikään este seurustella toisen pyörätuolinkäyttäjän kanssa. Joskin olisi tietysti aina helpompaa jos kumppani olis pyörätuoliton niin voisi työntää minun tuoliani :D

• violet.

En alkaisi seurustella pyörätuolissa istuvan kanssa. Jos kumppani joutuisi pyörätuoliin, en jättäisi häntä sen takia.

• sir_eino

Vaikea kysymys. Sanotaanko että voisi olla este tutustumiselle mutten kyllä naista jättäisi halvaantumisen takia. Tutustumisessa tietenkin riippuisi mm. halvauksen vakavuudesta.

• jp

jarppi mä olen leski 47 v kaipaan naisystävää jonka kanssa jutella ilosta ja suruista olen pyörätuolissa ollut vuoden soita 0443207070

• Joo

• ....................

Bööö, eiku joo : )

Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

• .................... kirjoitti:

Bööö, eiku joo : )

Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Minua ei paskaakaan kiinnosta mitä sinä tarkoitat.

• Pööööööö!!!!
        hahmotelma kirjoitti:

Minua ei paskaakaan kiinnosta mitä sinä tarkoitat.

Jätkä päivystää - kiitettävällä nopeudella vastaat.

• Pööööööö!!!! kirjoitti:

Jätkä päivystää - kiitettävällä nopeudella vastaat.

Useinkin. Toki tätä palstaa päivystän aika vähän... ei ole niin paljoa kiinnostanut jokuseen päivään tämä ei.

• täysin nolla

Naisten on turha vastata tähän. Naiset ei ainakaan vois. Suomalaiset suvaitsemattomat naiset haluu vaan täydellisiä miehiä.

• ei kaikki naiset

Oletko itse kokenut hyljeksintää? Voiko syynä olla joku muu kuin pyörätuoli? Voisiko se olla sinä itse tai joku luonteenpiirre? Ei se pt ole syynä ihan kaikkeen.

• bertta-62

Ihminen ihastuu ja rakastuu toiseen ihmiseen tai sitten ei.
      Kun se rakkaus iskee, ei siinä paljon pyörätuolit ja muut vastaavat silloin rajoita.
      Silloin määrää sydän ja se tunne eikä mikään muu.

• 34rrr

Jos seurustelisin kivan naisen kanssa, joka joutuisi yllättäen loppuelämäkseen pyörätuoliin. Varmasti ikuisesti rakastaisin edelleen naista, mutta homma menisi hankalaksi. Elämä on ikävä kyllä epäreilua. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö kovan kohtalon kokeneet saisi kokea rakkautta muutoin kuin kohtalotovereiltaan, ei.

Tee itsellesi koe. Jos näet kuvan upeasta miehestä/naisesta, vain naamasta. Jos tunnet vetoa ja sinulle näytetään, että kyseinen tyyppi on liikuntarajoitteinen, pysyykö ensivaikutelmasi samana? Toteatko, että "olen hyvä ihminen, voisin seurustella hänen kanssaan, mutta en nyt kuitenkaan etsi hänen kaltaistaan". Niinpä. "This shit life..".

• Bertta rekkaamattoma

Ei se pelkkä naama riitä. Pitää myös tuntea ihminen oikeesti. Luonne ja kaikki sellaset normijutut. Jos edelleen kiinnostaa, niin viis pyörätuolista. Se ois menoo sitten :))

• Kohtaamani neidot pyörätuoleissa....IHANIA !

Ja tulen itkemään heidän peräänsä...

Yksi löytänyt jo rakkaan itselleen...
      ja pian voi olla
      että toinenkin...

On paljon mitä saatatte jäädä kokematta, jollette tutustu myös ihmisiin,
      joilla on jokin fyysinen vamma...

Joskus jokin henkinen asennevamma harmittaa enemmän...

I rest my case....

• lottamari.

Rakkaus on suuri sydän, sinne mahtuu kaikenlaista.

• Just näin

Kyl mä voisin seurustella pyörätuolia käyttävän naisen kanssa jos hän ei ole henkisesti vajaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9714
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5294
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4973
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3821
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3333
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      44
      3138
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2906
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2573
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      69
      2542
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56
      2453
    Aihe