Naurattaa miehen tyhmyys. Kuvittelee että hänen valheensa menevät läpi minullekin. Olen käyttäytynyt niin kuin en tajuaisi mitään, eli että hän on todellisuudessa edelleenkin parisuhteessa, vaikka minulle väitti muuta. Hänen valheensa ovat niin läpinäkyviä. Käry käy vielä, kunhan kerron tyttöystävälle totuuden.
Naurattaa...
9
243
Vastaukset
- Hiphei lappeenr
Kuin myös käry käy toisaallakin, kuinka miehet voi ajatella että kaikki naiset on vain hiljaa ja ei käräytä heitä vaimoilleen, ei senyt niin hyvää se seksi ollut että siitä suu menee suppuun.
- suut suppuun
Miks sun pitää käräyttää se mies, jos teidän välillä ei ole enää mitään etkä miestä omaksi halua? Kostaako haluat? Ja kenelle? Haluatko oikeasti pahoittaa vaimon mielen?
- hups hei lpr
Kuvaileppa tota äijänkäppyrää joka sitä seksiä sulle antoi! Niin katotaan onko se sama joka mullekin sitä jakeli!
- ei ed.
suut suppuun kirjoitti:
Miks sun pitää käräyttää se mies, jos teidän välillä ei ole enää mitään etkä miestä omaksi halua? Kostaako haluat? Ja kenelle? Haluatko oikeasti pahoittaa vaimon mielen?
Kostoksi petolliselle miehelle, joka käytti hyväksi tunteitani. Mutta enpä ollutkaan niin tyhmä kuin hän luuli. Ja mitä "vaimon" mielen pahoittamiseen tulee, niin hänen kuuluu tietää totuus. Hän ei tässä tapauksessa ole vaimo, heillä ei ole lapsia eivätkä ole kihloissakaan eivätkä asu yhdessä. Nuo kaksi olivat seurustelleet vasta puoli vuotta kun salasuhteemme alkoi. Ja satun miehen menneisyydestä tietämään hänen olleen häntäheikki. Kyllä tässä vaiheessa on parempi käräyttää ja kertoa tytölle totuus.
- Palaneenkäryä..
Käry käy kohta täälläkin. Avopuliso luulee sinisilmäisesti että mies lopetti sivusuhteensa käräyttäessään tämän vuodenvaihteessa. Suhde on jatkunut ennallaan mutta paremmin salattuna. Kohta tarinan jatko-osakin paljastuu...
- Kiitos ja näkemiin
Mulle ei edes tarvii käräyttää, tiedän että mieheni edelleen pitää yhteyttä siihen naikkoseen, pitävät mua tyhmänä, mut katotaan kuka tässä on tyhmä loppupelissä..
- 6
Jaksat kuitenkin vielä katsoa miestäsi: mulle kun asia selvisi sai mies pakata tavaransa heti ja lähteä.
- lisää tietoa s
eronnut siis? Muita vakiintuneita suhteita ollut sen jälkeen? Onnistuiko?
- ap.
Ei ole eronnut eikä ole aikeissakaan erota. Hän on valehdellut minulle eronneensa tyttöystävästään. Nyt hän sanoi että ei etsi vakavaa suhdetta, haluaa olla enimmäkseen yksin. Ja samalla sain tietää hänen EDELLEENKIN olevan parisuhteessa. Eli nyt minä sitten käräytän tämän miehen tyttöystävälleen, joka sattuu peräti asumaan parin sadan metrin päässä minusta! :S On äijällä ollut pokkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938