Nain exää

2xweek

Exällä on haku ja erinäisiä poika ystäviä monta kierrossa yhtä aikaa ja itsekin käyn naimassa muutaman kerran viikossa ja täytyy sanoa, että tällainen jakorasia tuntuu paremmalta kuin parisuhteessa ollessa. En enää arvosta parisuhdetta ja naisten jatkvaa vallan halua. Naisen ei vle kovin mukava olento parisuhteessa mutta naimiseen se on vallan mainio olento. Keksiikö joku hyvän syyn miksi olisi parisuhteessa kun saa muutenkin nautittavaa kyytiä?

17

784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erwaygtaerh

No en mä kyllä sitäkään ymmärrä, että miks exää pitää panna, kun "meressä kyllä kalaa riittää" ?!?
      Monesti on niin, et muuten suht siedettävässä liitossa seksi tökkäsee pahemman kerran, ajaa vieraaseen sänkyyn ja se siitä sitten. Yleisemmin se noin menee kuin niin, et liitossa seksi on upeeta ja molempia osapuolia tyydyttävää, mutta muuten pari on koko ajan toistensa raivelissa kiinni.
      Maitoo saa kaupasta ilman, et pitää lehmää ostaa. Eikä kaikki ees halua aina vaan sitä samaa maitoa, vaan välillä rasvatonta, välillä ykköstä jne jne... Mehua ja muutakin. En mä ainakaan viitsis mitään "yhteistölkkiä" käyttää, sellaista, jonka parasta ennen-päiväkin meni jo ajat sitten...

• Naidaan myös...

Olemme eronneet vähän aikaa sitten. Olen nainen. Ex-mieheni käy sextailemassa kanssani silloin tällöin. Minulla ei ole muita seksisuhteita, hänellä ehkä on, en ole uskaltanut edes kysyä, koska olen hiukan mustasukkaisuuteen taipuvainen, erosta huolimatta.

Koska olen jo aika iäkäs, luulen että uuden kunnollisen miehen löytäminen on aika vaikeata. Pidän tästä tavasta. Ex on kuitenkin tuttu ja turvallinen. Se, mitä teemme, ei kuulu kenellekään toiselle.
      Jos hän joskus löytää uuden elämänsä naisen, on se sen ajan murhe. En viitsi surra sellaista nyt.

• ihiopmö

Mietihän: tapailette exäsi kanssa jonkin aikaa, kuukausia, kenties vuodenkin, seksin merkeissä... Tai jopa pidempäänkin... Exäsi löytää sitten uuden ja ilmoittaa, että nyt loppui sekstailut sinun kanssasi... Miten sitten suusi laitat? Sanot, että se on sen ajan murhe - mutta samalla salaa toivot, ettei "sitä aikaa" tule. Jos ja kun kuitenkin tulee, olet rikki ja verillä. Niin se vaan menee, älä petä itseäsi pitemmän päälle.

• Zaby

Miksi erositte? Useinhan seksielämästä ei ole mitään jäljellä ennen eroa ja jos taas on, ei liitto voinut ihan kuollut olla.

• Vieläkin naidaan
        ihiopmö kirjoitti:

Mietihän: tapailette exäsi kanssa jonkin aikaa, kuukausia, kenties vuodenkin, seksin merkeissä... Tai jopa pidempäänkin... Exäsi löytää sitten uuden ja ilmoittaa, että nyt loppui sekstailut sinun kanssasi... Miten sitten suusi laitat? Sanot, että se on sen ajan murhe - mutta samalla salaa toivot, ettei "sitä aikaa" tule. Jos ja kun kuitenkin tulee, olet rikki ja verillä. Niin se vaan menee, älä petä itseäsi pitemmän päälle.

Totta, toivon todellakin, että sitä aikaa ei tulisi. Ja kuitenkin tiedän, että se tulee... ennemmin tai myöhemmin. Itsensä pettämistähän tämä on, mutt tällä hetkellä paras mahdollinen tilanne. Annan exälle seksiä, hän antaa minulle tuen ja turvan, olkapään johon nojata, ja avun jokapäiväisissä askareissa. Yhteen emme tule enää muuttamaan. Siksi tämä ratkaisumme tuntuukin niin oudolta ?!?

En ymmärrä, miksi pitäisi tulevaa surra jo nyt. Yritän ottaa tilanteesta irti niin paljon kuin mahdollista.

Erosimme, koska yhteiselämämme oli käynyt riitaiseksi ja seksittömäksi. Siksi mies etsi uuden naisen. Jo muutama kuukausi tämän jälkeen ei uusikaan suhde tyydyttänyt, ja "löysimme toisemme uudelleen". Eli erikseen asutaan, molemmilla joten kuten omat elämät, mutta toistemme syliin on kuitenkin kova kaipuu.
        En osaa hänestä irrottautua, joten siksi haluan elää päivän kerrallaan. Kun hän löytää uuden, repii se taas sydämeni, ja joudun aloittamaan kaiken alusta.
        Siis rikki ja revitty, kuten ilmaisit. Tällä hetkellä on tämä kuitenkin minulle helpoin ratkaisu.

• HyiHitto!

Jaa, täytyy miehenä sanoa, että en koskisi ex-vaimooni edes tikullakaan!
      Jälkeenpäin olen ihmetellyt, että miten yleensä pystyin "hommiin" sen ihmisen kanssa.

Mutta... meitähän on moneksi.

• Surullista kyllä

Juu, ihan totta, meitähän on moneksi ! Siksi emme useinkaan voi ymmärtää toisten tekosia. Minulla jo 2 exää.
        Ensimmäisen kanssa ei olla missään tekemisissä, joten siitä sanoisin myös "HyiHitto".

Toisen kanssa ei lopullinen ero vielä selvää, joten kyllähän me tapaillaan seksinkin merkeissä. Tunteita on vielä jäljellä, mutta yhteiselämä ei kertakaikkiaan enää onnistu, eikä kummallakaan ole mitään halua siihen. Oli se sellaista helvettiä. Ei seksi todellakaan ole ainoa asia, joka liittoa pitää pystyssä.

Nyt vain katsellaan, sextaillaan ja odotellaan, mihin elämä meidät heittää.

• nainennen

Samaa mieltä! Saati ajatus siitä että mieheni pettäisi ja naiskentelisi muita! tunkee k*l*nsa jonkun likaiseen ******** ja sen jälkeen minuun.. hyiiiiihhh
        Se on ohi, niin on ohi..

• usko ilman tekoja?

Avioliiton ehtona on Raamatussa elinikäinen uskollisuus. Ero on kadottava synti. Aviopuolisoiden tulee pysyä uskollisina toisilleen "...myötä ja vastoin käymisessä, kunnes kuolema teidät erottaa..." Vasta kuolema päättää avioliiton (Room. 7:2-3). Ihminen ei siitä saa erota (Matt. 19:6), eikä eronnut saa mennä uudelleen naimisiin (Matt. 5:32).

Tuossa sulle mietittävää susisuhteessa elävä.

• Itse oman onneni sep

Vaikka kuinka miettisin, ei nuo raamatunlauseet kertakaikkiiaan kolahda, eivätkä puhuttele. Joten ole onnessasi raamattusi kanssa, äläkä yritä ketään väkisin käännyttää, ja noita joka paikkaan tyrkyttää.

• justeronnu

Niinkuin eräs viisas mies aikoinaan sanoi:

-Jos naisella ei olisi pillua, ei sille kukaan edes puhuisi.

Tai no, viisas ja viisas...

• sun vanha äitees.

Näkee kyllä, että perseestä on ollut näidenkin ukkojen äiti-suhteet, kun naisia täällä vain panettelevat.
      Olette kuitenkin itsekkin sieltä alapään pillusta pärstänne ulos aikoinaan pukanneet..abortin paikka olis ollut näköjään monella.. :(

• sockerflicku

Hirveätä puhetta naisista.Huh huh.
      Ei ihme, jos he "katsovat vieraisiin pöytiin".Miesten puhe naisista on alentavaa ja ala-arvoista.Hävetkää ukot!Te kaljamahaiset makkaransyöjät.Teistä ei todella ole mihinkään!

• Ukkorukat

On kyllä kummallista, kun moni mies vähättelee vuosikausia vaimoaan jopa muiden kuullen. Arvostelee ulkonäköä, vertaa nuorempiin/hoikempiin/kauniimpiin jne jne jne...
      Sitten itkee tosissaan kun ei ymmärrä miksi se ero tuli... kaikki oli hyvin... =D

• yksinkertaista munaa

Kotona ovat nämä miehet jo kuulleet pienenä sitä äidin huorittelua ja kännisen isän päänaukomista väsyneelle äidille, siitä se johtuu, että sitten ryssivät omatkin liittonsa vaimojaan haukkumalla!

Monetkaan vaimot eivät ole edes oikeasti pettäneet, ukot ovat vain niin päättäneet käyneen, kun vaimo on uskaltanut poistua hellan ja nyrkin välistä välillä tuulettumaan..

• kotoa huonot tavat
        yksinkertaista munaa kirjoitti:

Kotona ovat nämä miehet jo kuulleet pienenä sitä äidin huorittelua ja kännisen isän päänaukomista väsyneelle äidille, siitä se johtuu, että sitten ryssivät omatkin liittonsa vaimojaan haukkumalla!

Monetkaan vaimot eivät ole edes oikeasti pettäneet, ukot ovat vain niin päättäneet käyneen, kun vaimo on uskaltanut poistua hellan ja nyrkin välistä välillä tuulettumaan..

Mun mies ei ole koskaan väheksynyt mua ja totta tosiaan, sen kotonakin isä kohtelee vaimoaan hyvin.
        Varmaan se on toistoa sieltä kotoa tuollainen kohtelu ja naisten halveeraus.
        No, meidän perheestä tulee sitten näitä fiksuja poikia, kun ei tuollaista naisten huorittelua tartte koskaan kotona kuunnella.

• no, alfaurokset tykkää niksautella kaikki naaraat, mitä reviirillä löytyy.
      Tietenkin käydään määräajoin laittamassa siemenet myös exään.

Luonnon Laki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe