http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ylennykset-reservissa---katso-koko-lista/art-1288393247341.html
Hähä! :D
Onnittelut Ratikkakuskille!
43
111
Vastaukset
Vittu. Epäää... miksei mua ylennetty. Aina ne ohittaa... sotamies on sotamies, vaikka voissa paistas. Jos meillä olis sosialistinen valtiojärjestys mä olisin saanut jo aikaa sitten poliittisen upseerin paikan. Prkl.
Häh? Minut ylennettiin viimeksi itsenäisyyspäivänä 2008 ja sen jälkeen firma vappasi minut, joten ylennyksiä tuskin on luvassa. Etenkään, kun halusin vappausta itse, etten joudu kertaamaan. Tosin kertasinhan vappitilaisuudessa vasta kuukausi sitten päivän. Mukavampaa se tosin on puku päällä kuin tetsareissa ryömien.
Noprkl, eihän susta Miestä saada näköjään tekemälläkään.
https://lomake.fi/a/ec/index.cgi/download?s=bNzOOCAiQ7LXnYK&id=4289/E4B0EFD32ED2431B10484BA320D684BC&type=staticsPlatosMorbidDust kirjoitti:
Noprkl, eihän susta Miestä saada näköjään tekemälläkään.
https://lomake.fi/a/ec/index.cgi/download?s=bNzOOCAiQ7LXnYK&id=4289/E4B0EFD32ED2431B10484BA320D684BC&type=staticsEihän toi linkki toimi edes? Ristuksen tunarit.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Eihän toi linkki toimi edes? Ristuksen tunarit.
- Älkää tunaroiko enää
.
saatanan demarit
.
Tuosta tulikin mieleeni, että olen unohtanut leveillä pojallani. Se on taas voittanut jonkun armeijan järjestämän urheilukilpailun tms. Vähän aika sitten se oli niitä harvoja jotka jaksoi rämpiä jonkun metsäreissun missä mentiin 16h putkeen pitkin metsiä kaikki kamat mukana. Aina kun ne tekee siellä jotain, mun poika saa jonkun mitalin/merkin ja kuntoisuusloman. Ei mikään ihme että se onkin jossain A111111 porukassa joilla on raskain meno, kun ne kaikkein kovimpia jannuja koko pataljoonassa.. ja parissa naapuripataljoonassakin. Vai oliko se peräti että yksi kovimpia koulutushaaroja?? Eos.
Enivei, sillä loppuu tällä menolla armeija ennenkuin se kerkiää käyttään niitä kaikkia kuntoisuuslomiaan.
Mun poika on parasPlatosMorbidDust kirjoitti:
Joku sissi tms? No, hyvin on oppi kotoapäin mennyt perille ainaklin :D
En mä viitsi sanoa, ainakaan vielä..
Joo, kyllä siinä selvästi löytyy mun peräänantamattomuutta. Sillä oli maailman suurimpia rakkojakin jaloissa ja kaiffari sai taluttaa sitä sen yhden marssin jälkeen mutta oli sitkeästi mennyt loppuun saakka :D
Siitä mä kyllä oikein suutuin kun se kertoi että oli talvipakkasilla melkein 40 asteen kuumessa ryynännyt pitkin metsiä. 2h unta, hälytys ja juoksu 500m ja siellä vartin kökkiminen. Takas telttaan, nukkuminen, herätys vartioon muutamaksi tunniksi. Sitten takas nukkuun, unta n. 2h ja taas hälyytys juoksu 500m päähän kökkiin. Siitä takas nukkuun n. 1h ja aamuherätys. Ruokaa se ei ollut oikein saanut moneen päivään kun ruoka jääty pakkiin ja lusikka huuleen, ja pojalla palo käpy :D
Mutta sitkeä se kyllä on. Äitin poikaPapu.Sparrow kirjoitti:
Joo, kyllä siinä selvästi löytyy mun peräänantamattomuutta. Sillä oli maailman suurimpia rakkojakin jaloissa ja kaiffari sai taluttaa sitä sen yhden marssin jälkeen mutta oli sitkeästi mennyt loppuun saakka :D
Siitä mä kyllä oikein suutuin kun se kertoi että oli talvipakkasilla melkein 40 asteen kuumessa ryynännyt pitkin metsiä. 2h unta, hälytys ja juoksu 500m ja siellä vartin kökkiminen. Takas telttaan, nukkuminen, herätys vartioon muutamaksi tunniksi. Sitten takas nukkuun, unta n. 2h ja taas hälyytys juoksu 500m päähän kökkiin. Siitä takas nukkuun n. 1h ja aamuherätys. Ruokaa se ei ollut oikein saanut moneen päivään kun ruoka jääty pakkiin ja lusikka huuleen, ja pojalla palo käpy :D
Mutta sitkeä se kyllä on. Äitin poikaNo, hyvää treeniä jos ne ihan oikeesti meinaa poistaa ne miinat rajalta. Tai jos hommat Saudi-arabian salaisissa joukoissa kiinnostaa- (maksavat paremmin kuin jenkit tai muukalaislegioona.)
Kyllä se siitä järkintyy, ällös huoli :)Papu.Sparrow kirjoitti:
Mutta sitkeä se kyllä on. Äitin poikaOlet tuossa asiassa kuin äitini. Mukavaa sitä on olla ylpeä, kun ei itse tarvitse ryynätä. Ihan hölmöä touhua, mutta tulipahan tehtyä.
- alv-liskot
olihan pojatkin kutsunnoissa. Heille kerrottiin, että heidän isänsä asepalvelus on hyvässä muistissa ja että eiköhän se riitä.
14 liskoa vastaa yhtä alokasta !1!11 alv-liskot kirjoitti:
olihan pojatkin kutsunnoissa. Heille kerrottiin, että heidän isänsä asepalvelus on hyvässä muistissa ja että eiköhän se riitä.
14 liskoa vastaa yhtä alokasta !1!11Jes! Mä luulen, et sä oot mun serkku :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Olet tuossa asiassa kuin äitini. Mukavaa sitä on olla ylpeä, kun ei itse tarvitse ryynätä. Ihan hölmöä touhua, mutta tulipahan tehtyä.
Äitien toimenkuvaan kuulu olla ylpeitä jälkikasvunsa tekosista. Ainakin silloin kun ne tekee ns. hyviä asioita.
Olisin ollut oikein mielellään itsekkin siellä ryynäämässä mutta en valitetaavasti päässyt.
Jos olisin päässyt, niin olisin ollut taatusti paras :Dalv-liskot kirjoitti:
14 liskoa vastaa yhtä alokasta !1!11Heh :D
Papu.Sparrow kirjoitti:
Äitien toimenkuvaan kuulu olla ylpeitä jälkikasvunsa tekosista. Ainakin silloin kun ne tekee ns. hyviä asioita.
Olisin ollut oikein mielellään itsekkin siellä ryynäämässä mutta en valitetaavasti päässyt.
Jos olisin päässyt, niin olisin ollut taatusti paras :DAina mitataan sitä maanpuolustustahtoa. Se on se juttu. Ei se, mitä tekee, vaan millä asenteella.
No, hyvää treeniä jos ne ihan oikeesti meinaa poistaa ne miinat rajalta. Tai jos hommat Saudi-arabian salaisissa joukoissa kiinnostaa- (maksavat paremmin kuin jenkit tai muukalaislegioona.)
Kyllä se siitä järkintyy, ällös huoli :)Kai sitä voi, sun mittapuun mukaan, järkevänä pitää kun ei se halunnut pitkän kaavan mukaan mennä. Vaikka kyllä ne kapiaiset kovasti yritti sitä "pakottaa", ja poikakin siellä viihtyy ihan mainiosti, mutta sille riittää tämäkin.
Se on toisaalta siinäkin tullut muhun.. ei ole kovinkaan kunnianhimoinen. Riittää kun tekee perusjutut kunnolla :)Papu.Sparrow kirjoitti:
Kai sitä voi, sun mittapuun mukaan, järkevänä pitää kun ei se halunnut pitkän kaavan mukaan mennä. Vaikka kyllä ne kapiaiset kovasti yritti sitä "pakottaa", ja poikakin siellä viihtyy ihan mainiosti, mutta sille riittää tämäkin.
Se on toisaalta siinäkin tullut muhun.. ei ole kovinkaan kunnianhimoinen. Riittää kun tekee perusjutut kunnolla :)Se riittää siinä hommassa. Ja itse asiassa juurikin ne perusjutut on koko juttu.
Hinta tänne tulemiseen pitää olla riittävän korkealla. Ja se mitä meillä on, sitä ei pitäisi antaa vastikkeetta pois. Näennäiset turvatakuut eivät ole se vastike, millä Suomen itsenäisyys luovutetaan saksalaisille. Viimereissulla Berliiniin yksi tyyppi alko vittuileen mulle, että 'ai ette oo natossa, no onhan teillä rahaa, ostakaa aseita' ... mitä tekee valtion johto? Antaa rahat Kreikalle ja Portugalille. Mitä tekee Kreikka ja Portugal ? Lähettää Fetajuustoo ja sardiineja.
Voihan v*ttu. [ hups mihinkäs taas tultiinkaan ]temppuilija kirjoitti:
Se riittää siinä hommassa. Ja itse asiassa juurikin ne perusjutut on koko juttu.
Hinta tänne tulemiseen pitää olla riittävän korkealla. Ja se mitä meillä on, sitä ei pitäisi antaa vastikkeetta pois. Näennäiset turvatakuut eivät ole se vastike, millä Suomen itsenäisyys luovutetaan saksalaisille. Viimereissulla Berliiniin yksi tyyppi alko vittuileen mulle, että 'ai ette oo natossa, no onhan teillä rahaa, ostakaa aseita' ... mitä tekee valtion johto? Antaa rahat Kreikalle ja Portugalille. Mitä tekee Kreikka ja Portugal ? Lähettää Fetajuustoo ja sardiineja.
Voihan v*ttu. [ hups mihinkäs taas tultiinkaan ]Joo :)
temppuilija kirjoitti:
Se riittää siinä hommassa. Ja itse asiassa juurikin ne perusjutut on koko juttu.
Voihan v*ttu. [ hups mihinkäs taas tultiinkaan ]Mitä se poika messuaa siellä? Suomen puolustus ratkeaa parhaiten juuri varustelulla: 20-25 keskimatkan ohjusta, jotka on varustettu ydinkärjin. Jos se ryssä meinaa tulla, niin Moskova, Pietari jne on saman tien matalana. Eihän tästä muuten mitään tuu:(
Papu.Sparrow kirjoitti:
Kai sitä voi, sun mittapuun mukaan, järkevänä pitää kun ei se halunnut pitkän kaavan mukaan mennä. Vaikka kyllä ne kapiaiset kovasti yritti sitä "pakottaa", ja poikakin siellä viihtyy ihan mainiosti, mutta sille riittää tämäkin.
Se on toisaalta siinäkin tullut muhun.. ei ole kovinkaan kunnianhimoinen. Riittää kun tekee perusjutut kunnolla :)No, missä aita matalin siellä ruoho vihreämpää. Vai miten se meni.
Mitä se poika messuaa siellä? Suomen puolustus ratkeaa parhaiten juuri varustelulla: 20-25 keskimatkan ohjusta, jotka on varustettu ydinkärjin. Jos se ryssä meinaa tulla, niin Moskova, Pietari jne on saman tien matalana. Eihän tästä muuten mitään tuu:(
Kieltämättä houkutteleva ajatus. Semminkin, kun ajattelee, että me olemme jo USA:n kakkosmaali ydinhyökkäykselle ... tai kaikki Suomen lentokentät ...
temppuilija kirjoitti:
Kieltämättä houkutteleva ajatus. Semminkin, kun ajattelee, että me olemme jo USA:n kakkosmaali ydinhyökkäykselle ... tai kaikki Suomen lentokentät ...
Yhtään ei lämmitä ajatus niistä sienipilvistä Pietarista pohjoiseen Valkoisen meren rantojen kautta ulottuvalla alueella aina Murmanskiin saakka ulottuville lentokentille, joita on kymmeniä, ellei satoja ... sinne ensin ja loput tänne.
Tai lämmittää, mutta pikkasen liikaa.PlatosMorbidDust kirjoitti:
No, missä aita matalin siellä ruoho vihreämpää. Vai miten se meni.
Ei se aita perusjutuissa matalalla ole, varsinkaan silloin kun tekee hommat hyvin ja asenteella :)
- commandante anzzy
alv-liskot kirjoitti:
14 liskoa vastaa yhtä alokasta !1!11Tosi on Liskoseni väittämä.
13lisko-alokasta, mukaanlukiena vapaaehtoiset narttu (bitch) liskota
Vanha IDIOMI:
"jOUKOSSA TYHMYYS TIIVISTYY""
guerllla commandante= sissipataljoonan majuri
tarvitsee viihdytysjoukkoihinsa vähintään yhden kaunissilmäisen naarasliskon
Tämä on jo sissimajurin lemmikinä nostamaan taistelmotiivia
Haenkin Lisko Stokkalta Pasi-nisiston kuljetusvaunulla
Tunnussana on Pasi-anssi
hasta la victoria siempre Lisko & commandante:
http://www.youtube.com/watch?v=86LSuXi5TLU&NR=1 - cs
Papu.Sparrow kirjoitti:
Ei se aita perusjutuissa matalalla ole, varsinkaan silloin kun tekee hommat hyvin ja asenteella :)
Papu on nyt viihdytyspatljoona majuri
eli naispataljoonan "Madame"
http://www.youtube.com/watch?v=n2p8gfQvE_Y
:P - Sitten paljastuukin:
Papu.Sparrow kirjoitti:
Jos olisin päässyt, niin olisin ollut taatusti paras :D.
että se on koko ajan ollutkin vain jossain Veltostossa :)
.
- alv-liskot
voihan viddu, mua ei taaskaan ylennetty
Ratikkakuski kirjoitti:
Älä vaivu synkkyyteen. Kyllä me voidaan leipoa sinusta palstan prinssieversti. ;-)
Sori, se on varattu meitsille. Ja tuosta arvonimestä en halua luopua. Prkl!
temppuilija kirjoitti:
Sori, se on varattu meitsille. Ja tuosta arvonimestä en halua luopua. Prkl!
Vähän epäilyttää, joten haluatko kehua meriittejäsi?
Ps. Pelkkä Prinssi-everstin juominen ei riitä, vaikka sillä kännin hommaaminen onkin uroteko vailla vertaa. ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Vähän epäilyttää, joten haluatko kehua meriittejäsi?
Ps. Pelkkä Prinssi-everstin juominen ei riitä, vaikka sillä kännin hommaaminen onkin uroteko vailla vertaa. ;-)Ostin arvonimen Mustamäen torilta eräältä vanhalta puna-armeijan upseerilta. Minulla on vihreä viiri todisteena siitä tuossa olohuoneen ikkunalaudalla.
- vähäinen ylipalvelij
temppuilija kirjoitti:
Ostin arvonimen Mustamäen torilta eräältä vanhalta puna-armeijan upseerilta. Minulla on vihreä viiri todisteena siitä tuossa olohuoneen ikkunalaudalla.
Ratikka känniäissään VISAili Kumite Onion korttiaan , johon tussilla merkattu:
"only happy hour time beerss pices"
Ratikk onistuikin saamaan "Kapteenluutnatin"=2cl Monet 2cl Benedictine
"nysse" l, munkkilikööriä.pt
Ratikka innostúi siitä valehtlemaan kometjakapteenia parhaaksi kaverikseen
kyseessä oleva henkilö oli Komentajakapteeni l majuri ja ylennettiin just
kommodoriksi (Eversti) Merisotakouln johtajaksi Suommmenlinnassa
Ratikkahan liikkuu hienoissa piireissä aina..........palstallakin 24/7
Luutnatti=palvelija tai apulainnen mmkomppnin päällikkö kapteenille
Merivoimissa Kapteeniluutnanttii
"Kirjoittaja on poistanut tämän viestin"
Mitä vittua? Vituttaa tollaset saatana.temppuilija kirjoitti:
ei lisättävää :D
Täten ylennän Teidät Kapteeniksi samantien.
Ps. tää jauhaa nyt:
http://www.youtube.com/watch?v=C8LhaL6vajc&fmt=18PlatosMorbidDust kirjoitti:
Täten ylennän Teidät Kapteeniksi samantien.
Ps. tää jauhaa nyt:
http://www.youtube.com/watch?v=C8LhaL6vajc&fmt=18Ei miehistön jäsentä voi ylentää upseeriksi. Mä oon noiden liskojen serkku ... kyllä neljätoista temppuilijanpoikasta yhtä sotilasta vastaa ;)
temppuilija kirjoitti:
Ei miehistön jäsentä voi ylentää upseeriksi. Mä oon noiden liskojen serkku ... kyllä neljätoista temppuilijanpoikasta yhtä sotilasta vastaa ;)
No perkele. Sivariin pääsee ilmoittamalla, mutta toi vtun linkki on koko ajan muka vanha tms. Tämä Merkitsee jotain.
No perkele. Sivariin pääsee ilmoittamalla, mutta toi vtun linkki on koko ajan muka vanha tms. Tämä Merkitsee jotain.
Piti sanomani, että kaikella on tarkoituksensa, myös sivarilla .. kyllä neljätoista temppuilijasivaria aina yhtä sotiasta vastaa ... joskus ehkä useampaakin.
temppuilija kirjoitti:
Piti sanomani, että kaikella on tarkoituksensa, myös sivarilla .. kyllä neljätoista temppuilijasivaria aina yhtä sotiasta vastaa ... joskus ehkä useampaakin.
Mun piti sanomani toisintona just niinku tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=rjQsX0Fvbwk
Öitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724214Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983655Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363349- 512900
- 402388
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182369Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222092- 231716
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141547Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321536